Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Provozní ředitel Versace Cedric Wilmotte přinese čerstvý vítr značce Michael Kors. Vedení převezme po Joshuovi Schulmanovi. Oznámila to Capri Holdings, mateřská společnost firem Michael Kors, Versace a Jimmy Choo.

    Cedric Wilmotte bude 3. dubna 2023 jmenován výkonným ředitelem značky Michael Kors. V módním průmyslu se pohybuje od roku 1998. Nedávno působil jako dočasný výkonný ředitel značky Versace, od ledna do září roku 2022. V současné době u Versace plní roli provozního ředitele. Ještě předtím však vedl společnost Michael Kors EMEA. A to od jejího založení v roce 2008 až do roku 2021. Během této doby byl zodpovědný za růst značky v Evropě, Africe a na Středním východě. Na začátku své kariéry zastával vedoucí pozice ve společnosti Marc Jacobs v Paříži a ve společnosti Donna Karan v New Yorku, Londýně a Miláně.

    Co se týká podnikání společnosti Michael Kors, není na tom firma vůbec špatně. Například během října loňského roku vzrostly tržby o 9,2 procent.

    „Jsem nadšený, že mohu Cedrica přivítat zpět v týmu Michael Kors jako našeho nového výkonného ředitele. Cedric je silným lídrem s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti maloobchodu a merchandisingu a má hluboké znalosti o značce Michael Kors a spotřebitelích,“ prohlásil John D. Idol, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Capri Holdings.

    „Cedric se v naší skupině osvědčil jako všestranný lídr, který dosáhl velkých úspěchů jak u Michael Kors tak u Versace. Představenstvo, Michael i já jsme přesvědčeni, že značka Michael Kors bude mít z Cedrikova vedení obrovský prospěch, což pomůže dále urychlit naše strategické iniciativy. Cedricovo jmenování nám zajistí, že budeme mít v každé z našich luxusních módních značek, tři zkušené a talentované generální ředitele,“ dodal Idol.

    „Jsem nadšený, že mohu vést značku Michael Kors jako výkonný ředitel. Jelikož jsem součástí rodiny Michael Kors již téměř 15 let, mám k naší značce, našim zaměstnancům a zákazníkům zvláštní a osobní vztah. Těším se na spolupráci s Michaelem, silným týmem vedoucích pracovníků a všemi našimi ceněnými zaměstnanci po celém světě při naplňování naší strategické vize a při podpoře budoucího růstu,“ uvedl Wilmotte.

    Wilmotte zároveň zůstane ve funkci provozního ředitele Versace do 31. března. Jeho nástupce zatím nebyl jmenován.

    Zdroj: WWD, Fashionunited

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Cedric Wilmotte se stává novým CEO společnosti Michael Kors

    ― Reklama ―

    Provozní ředitel Versace Cedric Wilmotte přinese čerstvý vítr značce Michael Kors. Vedení převezme po Joshuovi Schulmanovi. Oznámila to Capri Holdings, mateřská společnost firem Michael Kors, Versace a Jimmy Choo.

    Cedric Wilmotte bude 3. dubna 2023 jmenován výkonným ředitelem značky Michael Kors. V módním průmyslu se pohybuje od roku 1998. Nedávno působil jako dočasný výkonný ředitel značky Versace, od ledna do září roku 2022. V současné době u Versace plní roli provozního ředitele. Ještě předtím však vedl společnost Michael Kors EMEA. A to od jejího založení v roce 2008 až do roku 2021. Během této doby byl zodpovědný za růst značky v Evropě, Africe a na Středním východě. Na začátku své kariéry zastával vedoucí pozice ve společnosti Marc Jacobs v Paříži a ve společnosti Donna Karan v New Yorku, Londýně a Miláně.

    Co se týká podnikání společnosti Michael Kors, není na tom firma vůbec špatně. Například během října loňského roku vzrostly tržby o 9,2 procent.

    „Jsem nadšený, že mohu Cedrica přivítat zpět v týmu Michael Kors jako našeho nového výkonného ředitele. Cedric je silným lídrem s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti maloobchodu a merchandisingu a má hluboké znalosti o značce Michael Kors a spotřebitelích,“ prohlásil John D. Idol, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Capri Holdings.

    „Cedric se v naší skupině osvědčil jako všestranný lídr, který dosáhl velkých úspěchů jak u Michael Kors tak u Versace. Představenstvo, Michael i já jsme přesvědčeni, že značka Michael Kors bude mít z Cedrikova vedení obrovský prospěch, což pomůže dále urychlit naše strategické iniciativy. Cedricovo jmenování nám zajistí, že budeme mít v každé z našich luxusních módních značek, tři zkušené a talentované generální ředitele,“ dodal Idol.

    „Jsem nadšený, že mohu vést značku Michael Kors jako výkonný ředitel. Jelikož jsem součástí rodiny Michael Kors již téměř 15 let, mám k naší značce, našim zaměstnancům a zákazníkům zvláštní a osobní vztah. Těším se na spolupráci s Michaelem, silným týmem vedoucích pracovníků a všemi našimi ceněnými zaměstnanci po celém světě při naplňování naší strategické vize a při podpoře budoucího růstu,“ uvedl Wilmotte.

    Wilmotte zároveň zůstane ve funkci provozního ředitele Versace do 31. března. Jeho nástupce zatím nebyl jmenován.

    Zdroj: WWD, Fashionunited

    ― Reklama ―

    Stojí průměrná korejská kosmetika za to? V mnohém se neliší od zboží z „drogérky“

    Korejská kosmetika se stala globálním fenoménem, který pronikl ze sociálních sítí do koupelen po celém světě. Regály zaplnily pastelové obaly, vícekrokové rutiny a ingredience s exotickými názvy. Popularita segmentu stojí na rychlosti inovací a silném vizuálním jazyce. Otázka kvality se ale přesouvá od původu ke složení. Právě tam začíná skutečně zajímavá debata.

    Móda v kostce: Rick Owens navrhnul boty z ryb a Valentino vynechá Paříž

    Ikonická vůně z dílny Dior Addict získá tři nové varianty, jejichž tvářemi se stanou ambasadorky značky Willow Smith, Jisoo a Anya Taylor-Joy. Rick Owens představil ve spolupráci s Maxfield boty z rybí kůže. Shein otvírá nové logistické centrum ve Vratislavi a Chanel zamíří s letošní Métiers d'Art show do Soulu. Valentino vynechá příští sezónu Paříž a vydá se do Říma.

    Sluší vysoké módě fast fashion? Spolupráce s řetězci ředí luxusní značky

    Kousky z dílny luxusních značek v policích fast fashion řetězců můžou působit jako záblesk naděje. Touha po vysněných designových kouscích vítězí nad letmými úvahami nad tím, zda podobný nákup vůbec stojí za to. Spolupráce mezi high fashion a běžnými řetězci však rozmělňuje jádro světových módních domů a snižuje nejen jejich exkluzivitu, ale i autenticitu.

    Ariana Grande a Cynthia Erivo budí konspirace. Jejich vztah nedá internetu spát

    Tiskové turné filmu Wicked: For Good se proměnilo v kulturní událost, která vyvolává víc otázek než odpovědí. Hlavní představitelky Ariana Grande a Cynthia Erivo poutají pozornost extrémní štíhlostí, neustálou fyzickou blízkostí a vystupováním, jenž působí mimo obvyklé hranice hollywoodské prezentace. Sociální sítě reagují memes, spekulacemi i znepokojením. Z pohádky o toleranci se stal další internetový případ.

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Rick Owens uvádí set ústní péče. Je libo brutalistický kartáček?

    Rick Owens přesouvá hranice svého temného universa směrem, jenž budí pozornost mezi milovníky high-end péče. Nový set uvádí svět ústní péče do prostoru, kde převládá brutalistický minimalismus, vůně na úrovni niche parfémů a rituály, jež získávají nečekanou váhu. Kolekce kombinuje estetiku sochařské drsnosti s intimní každodenností. Výsledkem je zážitek, který proměňuje běžnou ranní sekvenci v uvědomělý akt.

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    Styl v rádoby nudném kabátu? Odstín Cloud Dancer šéfuje roku 2026

    Cloud Dancer je Pantone barvou roku 2026. Na první pohled působí jako čistě bílá, ve skutečnosti ale obsahuje jemné teplé i studené podtóny, díky kterým je harmonická a vyvážená. Patří do rodiny bílých odstínů, které v nás vyvolávají pocit nového začátku. Outfity v této barvě přitom rozhodně nemusí působit nudně. Díky práci s texturou materiálů, propracovanému střihu a jemným detailům se z Cloud Dancer stává výrazný a elegantní prvek, jenž vynikne i bez barevných kontrastů.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―