Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Módní svět je plný business novinek. Například šéf konglomerátu LVMH Bernard Arnault odkoupil další budovu na slavné Les Champs Elysées. Společnost Prada zase oznámila větší zaměření na Čínu. Evropská unie odsouhlasila zákaz ničení neprodaného oblečení a malé podniky s překvapením zjistily, že nepřitahují mladší generace tak, jak si myslely.

    Prada si brousí zuby na Čínu. Na tamním trhu hodlá zvýšit svůj business

    Čína se v současnosti potýká se zpomalující se poptávkou po luxusním zboží i nepřívětivou ekonomickou situací. Italská společnost Prada přesto ve středu prohlásila, že hodlá na tamním trhu zdvojnásobit svůj business. „Máme zde hodně ambicí,“ popsal ředitel luxusní firmy Gianfranco D’Attis. Doplnil ovšem, že více podnikání neznamená nutně nové pobočky. Jedná se spíše o vylepšení kvality existujících obchodů, lokalizaci produktů nebo zapojení nových kategorií.

    Evropská unie bojuje proti plýtvání. Odsouhlasila zákaz ničení neprodaného oblečení a bot

    Evropský parlament a členské státy Evropské unie v úterý oznámily nová pravidla týkající se odpadu vytvářeného módním průmyslem. Jejich součástí je také souhlas se zákazem ničení neprodaného oblečení a bot. Nebude ovšem platit pro malé podniky. „Nové produkty budou navržené tak, aby prospívaly všem, respektovaly naši planetu a ochraňovaly přírodu,“ popsala nová pravidla europoslankyně Alessandra Moretti.

    Malé podniky překvapily nové průzkumy. Ukázaly, že tolik nepřitahují mileniály a generace Z

    Společnost GoDaddy zveřejnila nové průzkumy, které se zaměřily na malé podniky. Ty dlouhodobě identifikují mladší generace za svou cílovou skupinu. Výsledky dotazníků ovšem odhalily, že pouze 21 procent z nich považuje jejich on-line prostředí za vyhovující. Zástupci mileniálů a generace Z mají zkrátka vyšší očekávání. Asi 73 procent z nich ale zároveň prohlásilo, že by v podobných obchodech nakupovali, pokud by svá on-line prostředí malí podnikatelé vylepšili.

    Bernard Arnault opět vyrazil na nákupy. Vybral si další budovu na slavné Les Champs Elysées

    Luxusní konglomerát LVMH do nedávna vlastnil dvě budovy na slavné pařížské Les Champs Elysées, tedy čísla 101 a 103. První z nich je globální vlajkovou prodejnou Louis Vuitton. Na druhé adrese hodlá stejná značka vybudovat obří obchod i svůj první hotel. K této sbírce ale minulý týden šéf LVMH Bernard Arnault přidal nový přírůstek. Budovu s číslem 150 tak odkoupil za téměř miliardu eur.

    Obrovská částka pak překvapila i profesionály v obchodování s nemovitostmi. Odkoupit měl Arnault budovu minulý pátek. Nákup měl přitom vyjednávat méně než tři měsíce. Prozatím však zůstává záhadou, co s novým nákupem hodlá podniknout. Objevily se ovšem spekulace o tom, že by LVMH mohlo budovu použít na novou vlajkovou pobočku pro módní dům Dior. Učinil by tím z ní její nové hlavní sídlo.

    Zdroje: Fashion Network, Reuters, WWD, X, YouTube

    Business novinky v kostce: Bernard Arnault opět nakupuje na Les Champs Elysées, EU brojí proti plýtvání a Prada cílí na Čínu

    Najděte o prázdninách své nové já. Vyberte si z trendy letních estetik

    Letošní letní trendy nabízejí jedinečnou příležitost. Dělí se totiž do rozdílných specifických stylů, nabízejících možnost najít o prázdninách své nové já. Jen díky pár kouskům se z vás může stát preppy sportovec, postava z Westernu, boho víla nebo business casual girl boss.

    Missoni prostupuje hlouběji do světa pánské módy. Značí to jeho návrat na Pitti Uomo

    Známá italská značka Missoni se rozhodla přepracovat svůj přístup k pánské módě. Hodlá jí totiž do budoucna věnovat mnohem větší pozornost. Vytvořila proto svěží a uvolněnou kolekci pro jaro a léto 2025. Návrhy představila na jedné z hlavních událostí pánské módy, tedy Pitti Uomo ve Florencii.

    Vyměňte moře za jezera. Vychutnejte si utajený luxus i ničím nerušenou přírodu

    Uzměte si pro sebe letos v létě kousek luxusního ráje. Vyměňte přeplněné pláže u moře za poklidné břehy dech beroucích jezer. Čekat na vás budou romantické loďky, prvotřídní kuchyně i poklidná příroda s jedinečnými výhledy. Vyberte si, u jakého vodního zrcadla si o prázdninách konečně vydechnete.

    Módní novinky v kostce: Calvin Klein vstupuje do nové éry a Paris Hilton spolupracuje s Absolut

    Společnost Calvin Klein prochází změnami, které ji opět dovedou až na runway. Značka Pharrella Williams Humanrace zase vytvoří speciální produkty společně s Dover Street Parfums Market. Novou spolupráci oslavuje také Paris Hilton, a to s výrobcem vodky Absolut. Velkou novinkou je rovněž nová nákupní platforma luxusního zboží Mile.