Více

    ― Reklama ―

    Módní svět je plný business novinek. Například šéf konglomerátu LVMH Bernard Arnault odkoupil další budovu na slavné Les Champs Elysées. Společnost Prada zase oznámila větší zaměření na Čínu. Evropská unie odsouhlasila zákaz ničení neprodaného oblečení a malé podniky s překvapením zjistily, že nepřitahují mladší generace tak, jak si myslely.

    Prada si brousí zuby na Čínu. Na tamním trhu hodlá zvýšit svůj business

    Čína se v současnosti potýká se zpomalující se poptávkou po luxusním zboží i nepřívětivou ekonomickou situací. Italská společnost Prada přesto ve středu prohlásila, že hodlá na tamním trhu zdvojnásobit svůj business. „Máme zde hodně ambicí,“ popsal ředitel luxusní firmy Gianfranco D’Attis. Doplnil ovšem, že více podnikání neznamená nutně nové pobočky. Jedná se spíše o vylepšení kvality existujících obchodů, lokalizaci produktů nebo zapojení nových kategorií.

    Evropská unie bojuje proti plýtvání. Odsouhlasila zákaz ničení neprodaného oblečení a bot

    Evropský parlament a členské státy Evropské unie v úterý oznámily nová pravidla týkající se odpadu vytvářeného módním průmyslem. Jejich součástí je také souhlas se zákazem ničení neprodaného oblečení a bot. Nebude ovšem platit pro malé podniky. „Nové produkty budou navržené tak, aby prospívaly všem, respektovaly naši planetu a ochraňovaly přírodu,“ popsala nová pravidla europoslankyně Alessandra Moretti.

    Malé podniky překvapily nové průzkumy. Ukázaly, že tolik nepřitahují mileniály a generace Z

    Společnost GoDaddy zveřejnila nové průzkumy, které se zaměřily na malé podniky. Ty dlouhodobě identifikují mladší generace za svou cílovou skupinu. Výsledky dotazníků ovšem odhalily, že pouze 21 procent z nich považuje jejich on-line prostředí za vyhovující. Zástupci mileniálů a generace Z mají zkrátka vyšší očekávání. Asi 73 procent z nich ale zároveň prohlásilo, že by v podobných obchodech nakupovali, pokud by svá on-line prostředí malí podnikatelé vylepšili.

    Bernard Arnault opět vyrazil na nákupy. Vybral si další budovu na slavné Les Champs Elysées

    Luxusní konglomerát LVMH do nedávna vlastnil dvě budovy na slavné pařížské Les Champs Elysées, tedy čísla 101 a 103. První z nich je globální vlajkovou prodejnou Louis Vuitton. Na druhé adrese hodlá stejná značka vybudovat obří obchod i svůj první hotel. K této sbírce ale minulý týden šéf LVMH Bernard Arnault přidal nový přírůstek. Budovu s číslem 150 tak odkoupil za téměř miliardu eur.

    Obrovská částka pak překvapila i profesionály v obchodování s nemovitostmi. Odkoupit měl Arnault budovu minulý pátek. Nákup měl přitom vyjednávat méně než tři měsíce. Prozatím však zůstává záhadou, co s novým nákupem hodlá podniknout. Objevily se ovšem spekulace o tom, že by LVMH mohlo budovu použít na novou vlajkovou pobočku pro módní dům Dior. Učinil by tím z ní její nové hlavní sídlo.

    Zdroje: Fashion Network, Reuters, WWD, X, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Business novinky v kostce: Bernard Arnault opět nakupuje na Les Champs Elysées, EU brojí proti plýtvání a Prada cílí na Čínu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět je plný business novinek. Například šéf konglomerátu LVMH Bernard Arnault odkoupil další budovu na slavné Les Champs Elysées. Společnost Prada zase oznámila větší zaměření na Čínu. Evropská unie odsouhlasila zákaz ničení neprodaného oblečení a malé podniky s překvapením zjistily, že nepřitahují mladší generace tak, jak si myslely.

    - Reklama -

    Prada si brousí zuby na Čínu. Na tamním trhu hodlá zvýšit svůj business

    Čína se v současnosti potýká se zpomalující se poptávkou po luxusním zboží i nepřívětivou ekonomickou situací. Italská společnost Prada přesto ve středu prohlásila, že hodlá na tamním trhu zdvojnásobit svůj business. „Máme zde hodně ambicí,“ popsal ředitel luxusní firmy Gianfranco D’Attis. Doplnil ovšem, že více podnikání neznamená nutně nové pobočky. Jedná se spíše o vylepšení kvality existujících obchodů, lokalizaci produktů nebo zapojení nových kategorií.

    Evropská unie bojuje proti plýtvání. Odsouhlasila zákaz ničení neprodaného oblečení a bot

    Evropský parlament a členské státy Evropské unie v úterý oznámily nová pravidla týkající se odpadu vytvářeného módním průmyslem. Jejich součástí je také souhlas se zákazem ničení neprodaného oblečení a bot. Nebude ovšem platit pro malé podniky. „Nové produkty budou navržené tak, aby prospívaly všem, respektovaly naši planetu a ochraňovaly přírodu,“ popsala nová pravidla europoslankyně Alessandra Moretti.

    Malé podniky překvapily nové průzkumy. Ukázaly, že tolik nepřitahují mileniály a generace Z

    Společnost GoDaddy zveřejnila nové průzkumy, které se zaměřily na malé podniky. Ty dlouhodobě identifikují mladší generace za svou cílovou skupinu. Výsledky dotazníků ovšem odhalily, že pouze 21 procent z nich považuje jejich on-line prostředí za vyhovující. Zástupci mileniálů a generace Z mají zkrátka vyšší očekávání. Asi 73 procent z nich ale zároveň prohlásilo, že by v podobných obchodech nakupovali, pokud by svá on-line prostředí malí podnikatelé vylepšili.

    - Reklama -

    Bernard Arnault opět vyrazil na nákupy. Vybral si další budovu na slavné Les Champs Elysées

    Luxusní konglomerát LVMH do nedávna vlastnil dvě budovy na slavné pařížské Les Champs Elysées, tedy čísla 101 a 103. První z nich je globální vlajkovou prodejnou Louis Vuitton. Na druhé adrese hodlá stejná značka vybudovat obří obchod i svůj první hotel. K této sbírce ale minulý týden šéf LVMH Bernard Arnault přidal nový přírůstek. Budovu s číslem 150 tak odkoupil za téměř miliardu eur.

    Obrovská částka pak překvapila i profesionály v obchodování s nemovitostmi. Odkoupit měl Arnault budovu minulý pátek. Nákup měl přitom vyjednávat méně než tři měsíce. Prozatím však zůstává záhadou, co s novým nákupem hodlá podniknout. Objevily se ovšem spekulace o tom, že by LVMH mohlo budovu použít na novou vlajkovou pobočku pro módní dům Dior. Učinil by tím z ní její nové hlavní sídlo.

    Zdroje: Fashion Network, Reuters, WWD, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Jane Austen diktuje aktuální beauty trendy. Vrací do hry historickou ofinu

    Beauty scéně kraluje nový trendy účes. Na trůn ho dosadila hrstka celebrit, která ho nedávno vynesla na červeném koberci. Do hry se tak dle Ariany Grande nebo Leighton Meester vrací historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" vévodí rovněž sociální síti TikTok. Jedná se o střih inspirovaný romantickými romány spisovatelky Jane Austen.

    Zážitky on, hlava off. Luxusní offline dovolená zařídí mentální očistu

    Dovolená je světlým momentem života každého z nás. V posledních letech se ale často poddává pracovním záležitostem. Populární je nyní proto takzvaná offline dovolená, kterou věnujete specificky digitálnímu detoxu. Luxusní dovolenková místa tak často nemají telefon ani Wi-Fi, zato nabídnou ticho, klid a úlevu od neustálého mentálního shonu.

    Cannes přinesl nečekanou módní ikonu. Letos překvapil Alexander Skarsgård

    Letošní filmový festival v Cannes nabídl nespočet dechberoucích outfitů, a to navzdory novému a přísnějšímu dresscodu. Mezi módní ikony červeného koberce se nečekaně zařadil také švédský herec Alexander Skarsgård. Slavnostní události se účastnil poprvé, rozhodně ale zanechal značný dojem. Sociální sítě explodovaly jeho hravými outfity.

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Móda v kostce: Hermès má první sluchátka a Burberry čerpá z královské rodiny

    Značka Hermès uvede svá první designová sluchátka. Módní dům Burberry zase vydal jarní kampaň inspirovanou královskou rodinou, zatímco Rabanne zasadil letní kolekci do srdce Brazílie. Londýn vítá nejvýše umístěnou restauraci v Evropě, a to z dílny kuchaře Gordona Ramsay. A Pařížský týden pánské módy zná svůj oficiální kalendář.

    Brat summer je oficiálně u konce. Letošní léto patří Lorde

    Letní měsíce roku 2024 budou již navždy spojené s fenoménem brat summer. Trend z dílny zpěvačky Charli XCX však oficiálně skončil. Na jeho místo letos v létě nastoupí zpěvačka Lorde se svým novým albem Virgin. Poprask na hudební scéně způsobila již nejnovějším songem What Was That. Ukazuje tak, že po čtyřech letech má co nabídnout.

    Netflix má nového favorita. Seriál Niterná tajemství odkrývá temná zákoutí privilegií

    Nový dánský thriller Niterná tajemství ukazuje, že i tento často ohraný žánr má stále co nabídnout. Od své premiéry v polovině května dobývá žebříčky platformy Netflix a těší se výjimečně pozitivním hodnocením. Nabízí totiž nejen klasické napětí a zamotané pátrání po vrahovi, ale i sociální komentář, poukazující na zakalené vody bohatství a privilegií.

    Štěstí přeje připraveným. Domácí beauty příprava zajistí hladké léto

    Léto se nezadržitelně blíží a s ním i touha cítit se skvěle ve vlastním těle. Ať jde o oblečení, zdravě vypadající kůži, nebo výbavu kosmetické taštičky, nyní nastává ideální čas na srovnání priorit. Beauty příprava v podobě drobných úkonů vám sice nezabere mnoho času, ale jednoduše zajistí, že se v horkých dnech budete cítit naprosto skvěle.

    Blíží se konec vysoké platformy? Maison Margiela i Prada zahajují novou éru

    Platformy za sebou mají dlouhou sezónu slávy. Od návratu 2000s stylu y2k až po goth revival, postupně si prošly fází sportovní, punkové i bizarně přerostlé „ugly“ estetiky. Ovšem nyní, když se na přehlídkových molech a sociálních sítích začíná objevovat o něco subtilnější obuv, to vypadá, že jejich nadvláda možná pomalu, ale jistě končí.

    Návrat ve velkém stylu. Eva Longoria zazářila v Cannes

    Může se zdát, že se Eva Longoria na čas stáhla do ústraní. Jenže stačila jedna zlatá róba a ikonická festivalová scéna a svět si na ni opět vzpomněl. Herečka, producentka a módní ikona, kterou generace Z možná míjela, se v roce 2025 vrací do centra dění, a to rovnou na největší glamour událost sezóny, tedy filmový festival v Cannes.

    Přichází pánský šatníkový upgrade. Len se stane vaším nejlepším přítelem

    Léto si žádá změnu nejen v tempu, ale i v materiálech. Pokud má pánský šatník jeden trik na to, jak zvládnout teploty s elegancí, pak je to len. Přírodní materiál je lehký, prodyšný, antibakteriální a s každým nošením příjemnější. Kdo si ho jednou oblékne ve třicetistupňovém horku, většinou už se nikdy ke klasickému bavlněnému tričku nevrátí.

    Louis Vuitton vzkřísil středověk. V cruise kolekci protnul hranice času

    Další značka poodkryla oponu své letošní cruise kolekce. Louis Vuitton se tentokrát za odhalením dovolenkové řady vydal do malebného města Avignon. V tamním proslulém Palais des Papes představil návrhy spojující středověk se současností a špetkou modernity. Návrhář Nicolas Ghesquière tak opět dokázal, že má módní scéně stále ještě co ukázat.

    Král americké módy. Thom Browne mění nudné obleky v avantgardní mistrovská díla

    Když se řekne americká móda, vybaví se nám ležérní estetika spojená se jmény jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein. Stereotypní představu v současnosti redefinuje několik návrhářů, avšak z davu vyčnívá hlavně jeden z nich, Thom Browne. Rodák z Pensylvánie, proslulý „scvrklými“ obleky, dosáhl za více než 20 let od založení své značky módního vrcholu a my si myslíme, že byste se s ním rozhodně měli seznámit.

    Valentino Garavani a Giancarlo Giammetti přináší první výstavu. Vzdávají hold rudé

    Nadace návrháře Valentina Garavani a obchodníka Giancarla Giammetti funguje již od roku 2016. Kreativní duo ovšem teprve nyní odhalí svou první výstavu, uspořádanou v nově otevřeném centru PM23, stojícího kousek od římského ředitelství značky Valentino. První exhibici, kterou zahájí 25. května, věnovali rudé barvě, s módním domem tak spjatou.

    Letní románek na obzoru. Romantické kabelky zaplňují luxusní obchody

    Teplý vzduch nasycený květinami, sluneční paprsky na tváři a lehoučké šaty vlající kolem kolen. Máloco je romantičtější než evropské léto. Do této estetiky perfektně spadají i letošní "it" kabelky. Proutěné, tkané, pletené či plátěné, to vše můžeme v letních outfitech čekat. A všechny krásné, ale zároveň praktické trendy vítáme s otevřenou náručí.

    Další trend z 2000s slaví comeback. Zpestřete kalhoty oblíbenou sukní

    Pokud alespoň zlehka sledujete letošní trendy, pak už je vám jasné, že jejich královnou je nostalgie. Na scénu se vrací řada dávno zapomenutých oblíbenců, jako je boho styl či extra krátké sukně. Do popředí se proto vplížila i moderní podoba kontroverzní kombinace. Seberte ještě před horkým létem odvahu a oblečte přes kalhoty sukni.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―