Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Estetika francouzského domu Saint Laurent je synonymem svůdné, sebevědomé a stylové ženy. Jeho boty proto nejsou výjimkou. Mnohé z nich rozhodně už na první pohled stojí za hřích. Podíváme se však na to, zda opravdu stojí i za vaše peníze.

    Lee Slingback Pumps

    Nedávným počinem z dílny Saint Laurent jsou sandálky typu slingback. Jsou vyrobené z kůže a k dostání jsou v trendy barvách, jako je karamelově hnědá, černá nebo kaštanová s nádechem červené.

    V duchu současných trendů se nese i jejich prodloužený špičatý tvar zakončený hranatou špičkou. Boty vám padnou jako ulité i díky řemínku kolem kotníku, s detailem v podobě zlaté přezky.

    Zdroj: Saint Laurent

    Třešničkou na dortu je jedenácticentimetrový jemně zešikmený podpatek v opulentní zlaté nebo černé barvě. Cena jednotlivých modelů se mírně liší, v průměru za ně ale zaplatíte 25 tisíc korun. Na vašem místě bychom si však pospíšili, protože na webových stránkách domu mizí rychlostí světla.

    Verdikt?

    Modelu Lee se zkrátka nedá odolat a není divu, že je téměř vyprodaný. Působí velmi žensky, elegantně a přepychově. Je to dokonalý pár bot pro důležitý den v práci nebo pro jakoukoli příležitost, kdy se potřebujete cítit sebevědomě a nezastavitelně.

    Na stupnici pohodlnosti se tyto boty nacházejí někde uprostřed. Rozhodně nejsou nenositelné, nebudete se v nich ovšem cítit jako v bavlnce. Někdy se zdá, že u modelů na vysokém podpatku jde komfort absolutně stranou.

    Opyum Sandals

    Kultovním kouskem v repertoáru Saint Laurent jsou bezpochyby vysoké sandálky Opyum. Značka je poprvé debutovala na své přehlídce v roce 2017. Jejich ústředním prvkem je především podpatek Cassandre, který poznáte na první pohled kdykoli a kdekoli.

    Sandálky jsou k dispozici pouze v černé barvě, která je výrazným estetickým pilířem značky. Nezaměnitelný sofistikovaný nádech jim dodává lesklá kůže. Méně nápadně pak působí matná verze ze saténu.

    Zdroj: Saint Laurent

    Boty mají také uzavřenou patu, která plynule přechází do nastavitelného řemínku kolem kotníku. Kromě toho jsou však boty zcela otevřené, a tak jedinou oporou pro vaše prsty bude tenký pásek v přední části.

    Vzhůru k výškám vás vynesou nepřehlédnutelné podpatky z propletených písmen YSL v pompézní zlaté nebo černé barvě. Jejich nižší verze má 8,5 centimetrů, odvážlivci si mohou troufnout i na tu s 11 centimetry. Cena luxusních bot se vyšplhá na asi 30 tisíc korun.

    Verdikt?

    Sandálky Opyum jsou legendárním kouskem, který vyzařuje ryzí luxus. Nemohou proto chybět na žádné estetické Insta fotografii. Tím ovšem jejich funkčnost končí. Kámen úrazu přichází v míře pohodlí vašich chodidel. V kruzích módních nadšenců jsou označovány za jedny z nejnepohodlnějších bot.

    Doporučujeme je proto nosit jen na velmi krátkou dobu nebo pro příležitosti, kdy se můžete přezout i do jiné obuvi. Přísloví pro krásu se trpí je v tomto případě více než výstižné. Má však hořkosladkou příchuť, protože sandálky jsou skutečně pastvou pro oči.

    Zdroje: Saint Laurent, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Boty jako investice: Které modely od Saint Laurent se vyplatí?

    ― Reklama ―

    Estetika francouzského domu Saint Laurent je synonymem svůdné, sebevědomé a stylové ženy. Jeho boty proto nejsou výjimkou. Mnohé z nich rozhodně už na první pohled stojí za hřích. Podíváme se však na to, zda opravdu stojí i za vaše peníze.

    Lee Slingback Pumps

    Nedávným počinem z dílny Saint Laurent jsou sandálky typu slingback. Jsou vyrobené z kůže a k dostání jsou v trendy barvách, jako je karamelově hnědá, černá nebo kaštanová s nádechem červené.

    V duchu současných trendů se nese i jejich prodloužený špičatý tvar zakončený hranatou špičkou. Boty vám padnou jako ulité i díky řemínku kolem kotníku, s detailem v podobě zlaté přezky.

    Zdroj: Saint Laurent

    Třešničkou na dortu je jedenácticentimetrový jemně zešikmený podpatek v opulentní zlaté nebo černé barvě. Cena jednotlivých modelů se mírně liší, v průměru za ně ale zaplatíte 25 tisíc korun. Na vašem místě bychom si však pospíšili, protože na webových stránkách domu mizí rychlostí světla.

    Verdikt?

    Modelu Lee se zkrátka nedá odolat a není divu, že je téměř vyprodaný. Působí velmi žensky, elegantně a přepychově. Je to dokonalý pár bot pro důležitý den v práci nebo pro jakoukoli příležitost, kdy se potřebujete cítit sebevědomě a nezastavitelně.

    Na stupnici pohodlnosti se tyto boty nacházejí někde uprostřed. Rozhodně nejsou nenositelné, nebudete se v nich ovšem cítit jako v bavlnce. Někdy se zdá, že u modelů na vysokém podpatku jde komfort absolutně stranou.

    Opyum Sandals

    Kultovním kouskem v repertoáru Saint Laurent jsou bezpochyby vysoké sandálky Opyum. Značka je poprvé debutovala na své přehlídce v roce 2017. Jejich ústředním prvkem je především podpatek Cassandre, který poznáte na první pohled kdykoli a kdekoli.

    Sandálky jsou k dispozici pouze v černé barvě, která je výrazným estetickým pilířem značky. Nezaměnitelný sofistikovaný nádech jim dodává lesklá kůže. Méně nápadně pak působí matná verze ze saténu.

    Zdroj: Saint Laurent

    Boty mají také uzavřenou patu, která plynule přechází do nastavitelného řemínku kolem kotníku. Kromě toho jsou však boty zcela otevřené, a tak jedinou oporou pro vaše prsty bude tenký pásek v přední části.

    Vzhůru k výškám vás vynesou nepřehlédnutelné podpatky z propletených písmen YSL v pompézní zlaté nebo černé barvě. Jejich nižší verze má 8,5 centimetrů, odvážlivci si mohou troufnout i na tu s 11 centimetry. Cena luxusních bot se vyšplhá na asi 30 tisíc korun.

    Verdikt?

    Sandálky Opyum jsou legendárním kouskem, který vyzařuje ryzí luxus. Nemohou proto chybět na žádné estetické Insta fotografii. Tím ovšem jejich funkčnost končí. Kámen úrazu přichází v míře pohodlí vašich chodidel. V kruzích módních nadšenců jsou označovány za jedny z nejnepohodlnějších bot.

    Doporučujeme je proto nosit jen na velmi krátkou dobu nebo pro příležitosti, kdy se můžete přezout i do jiné obuvi. Přísloví pro krásu se trpí je v tomto případě více než výstižné. Má však hořkosladkou příchuť, protože sandálky jsou skutečně pastvou pro oči.

    Zdroje: Saint Laurent, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Když luxus smrdí. Tod’s ukazuje realitu „Made in Italy“

    Pověstný italský luxus se hroutí jako domeček z karet. Ránu mu tentokrát zasadila aféra značky Tod's, jež je známá pro své kožené výrobky. Dle milánského soudu docházelo v továrnách jejích čínských dodavatelů k zneužívání pracovní síly, přičemž společnost o této skutečnosti věděla. Italský gigant nyní čelí sankci v podobě šestiměsíčního zákazu jakékoli propagace.

    Vystupovat, stanice Chanel. Show Métiers d’Art zazářila v newyorském metru

    Návrhář Matthieu Blazy odhalil světu teprve svou druhou kolekci Chanel. S úterní show Métiers d'Art ovšem pouze potvrdil to, co mnozí po jeho debutu v Paříži již tušili. Že je designér na správném místě. Nedávno jmenovaný kreativní ředitel představil nejnovější show v podzemní stanici newyorského metra. Skloubil tak underground velkoměsta s francouzskou elegancí.

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Je rapper EsDeeKid herec Timothée Chalamet? Konspirační teorie nabírá na obrátkách

    Internet pracuje ve zvláštním rytmu. Chvíli sklouzává k absurditě, chvíli k fascinující přesnosti. Nejnovější virální konspirační teorie přiřazuje Timothéeho Chalamet k anonymnímu rapperovi EsDeeKid, hvězdě současné britské scény. Oba spojuje záhadná aura, stejné oči a schopnost přitahovat pozornost milionů. Trend se rozvíjí rychlostí, která připomíná spíše kulturní experiment než klasický bulvární příběh. Vzniká tím fenomén, jenž si nárokuje vlastní místo v digitálním panoptiku.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―