Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Estetika francouzského domu Saint Laurent je synonymem svůdné, sebevědomé a stylové ženy. Jeho boty proto nejsou výjimkou. Mnohé z nich rozhodně už na první pohled stojí za hřích. Podíváme se však na to, zda opravdu stojí i za vaše peníze.

    Lee Slingback Pumps

    Nedávným počinem z dílny Saint Laurent jsou sandálky typu slingback. Jsou vyrobené z kůže a k dostání jsou v trendy barvách, jako je karamelově hnědá, černá nebo kaštanová s nádechem červené.

    V duchu současných trendů se nese i jejich prodloužený špičatý tvar zakončený hranatou špičkou. Boty vám padnou jako ulité i díky řemínku kolem kotníku, s detailem v podobě zlaté přezky.

    Zdroj: Saint Laurent

    Třešničkou na dortu je jedenácticentimetrový jemně zešikmený podpatek v opulentní zlaté nebo černé barvě. Cena jednotlivých modelů se mírně liší, v průměru za ně ale zaplatíte 25 tisíc korun. Na vašem místě bychom si však pospíšili, protože na webových stránkách domu mizí rychlostí světla.

    Verdikt?

    Modelu Lee se zkrátka nedá odolat a není divu, že je téměř vyprodaný. Působí velmi žensky, elegantně a přepychově. Je to dokonalý pár bot pro důležitý den v práci nebo pro jakoukoli příležitost, kdy se potřebujete cítit sebevědomě a nezastavitelně.

    Na stupnici pohodlnosti se tyto boty nacházejí někde uprostřed. Rozhodně nejsou nenositelné, nebudete se v nich ovšem cítit jako v bavlnce. Někdy se zdá, že u modelů na vysokém podpatku jde komfort absolutně stranou.

    Opyum Sandals

    Kultovním kouskem v repertoáru Saint Laurent jsou bezpochyby vysoké sandálky Opyum. Značka je poprvé debutovala na své přehlídce v roce 2017. Jejich ústředním prvkem je především podpatek Cassandre, který poznáte na první pohled kdykoli a kdekoli.

    Sandálky jsou k dispozici pouze v černé barvě, která je výrazným estetickým pilířem značky. Nezaměnitelný sofistikovaný nádech jim dodává lesklá kůže. Méně nápadně pak působí matná verze ze saténu.

    Zdroj: Saint Laurent

    Boty mají také uzavřenou patu, která plynule přechází do nastavitelného řemínku kolem kotníku. Kromě toho jsou však boty zcela otevřené, a tak jedinou oporou pro vaše prsty bude tenký pásek v přední části.

    Vzhůru k výškám vás vynesou nepřehlédnutelné podpatky z propletených písmen YSL v pompézní zlaté nebo černé barvě. Jejich nižší verze má 8,5 centimetrů, odvážlivci si mohou troufnout i na tu s 11 centimetry. Cena luxusních bot se vyšplhá na asi 30 tisíc korun.

    Verdikt?

    Sandálky Opyum jsou legendárním kouskem, který vyzařuje ryzí luxus. Nemohou proto chybět na žádné estetické Insta fotografii. Tím ovšem jejich funkčnost končí. Kámen úrazu přichází v míře pohodlí vašich chodidel. V kruzích módních nadšenců jsou označovány za jedny z nejnepohodlnějších bot.

    Doporučujeme je proto nosit jen na velmi krátkou dobu nebo pro příležitosti, kdy se můžete přezout i do jiné obuvi. Přísloví pro krásu se trpí je v tomto případě více než výstižné. Má však hořkosladkou příchuť, protože sandálky jsou skutečně pastvou pro oči.

    Zdroje: Saint Laurent, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Boty jako investice: Které modely od Saint Laurent se vyplatí?

    Estetika francouzského domu Saint Laurent je synonymem svůdné, sebevědomé a stylové ženy. Jeho boty proto nejsou výjimkou. Mnohé z nich rozhodně už na první pohled stojí za hřích. Podíváme se však na to, zda opravdu stojí i za vaše peníze.

    Lee Slingback Pumps

    Nedávným počinem z dílny Saint Laurent jsou sandálky typu slingback. Jsou vyrobené z kůže a k dostání jsou v trendy barvách, jako je karamelově hnědá, černá nebo kaštanová s nádechem červené.

    V duchu současných trendů se nese i jejich prodloužený špičatý tvar zakončený hranatou špičkou. Boty vám padnou jako ulité i díky řemínku kolem kotníku, s detailem v podobě zlaté přezky.

    Zdroj: Saint Laurent

    Třešničkou na dortu je jedenácticentimetrový jemně zešikmený podpatek v opulentní zlaté nebo černé barvě. Cena jednotlivých modelů se mírně liší, v průměru za ně ale zaplatíte 25 tisíc korun. Na vašem místě bychom si však pospíšili, protože na webových stránkách domu mizí rychlostí světla.

    Verdikt?

    Modelu Lee se zkrátka nedá odolat a není divu, že je téměř vyprodaný. Působí velmi žensky, elegantně a přepychově. Je to dokonalý pár bot pro důležitý den v práci nebo pro jakoukoli příležitost, kdy se potřebujete cítit sebevědomě a nezastavitelně.

    Na stupnici pohodlnosti se tyto boty nacházejí někde uprostřed. Rozhodně nejsou nenositelné, nebudete se v nich ovšem cítit jako v bavlnce. Někdy se zdá, že u modelů na vysokém podpatku jde komfort absolutně stranou.

    Opyum Sandals

    Kultovním kouskem v repertoáru Saint Laurent jsou bezpochyby vysoké sandálky Opyum. Značka je poprvé debutovala na své přehlídce v roce 2017. Jejich ústředním prvkem je především podpatek Cassandre, který poznáte na první pohled kdykoli a kdekoli.

    Sandálky jsou k dispozici pouze v černé barvě, která je výrazným estetickým pilířem značky. Nezaměnitelný sofistikovaný nádech jim dodává lesklá kůže. Méně nápadně pak působí matná verze ze saténu.

    Zdroj: Saint Laurent

    Boty mají také uzavřenou patu, která plynule přechází do nastavitelného řemínku kolem kotníku. Kromě toho jsou však boty zcela otevřené, a tak jedinou oporou pro vaše prsty bude tenký pásek v přední části.

    Vzhůru k výškám vás vynesou nepřehlédnutelné podpatky z propletených písmen YSL v pompézní zlaté nebo černé barvě. Jejich nižší verze má 8,5 centimetrů, odvážlivci si mohou troufnout i na tu s 11 centimetry. Cena luxusních bot se vyšplhá na asi 30 tisíc korun.

    Verdikt?

    Sandálky Opyum jsou legendárním kouskem, který vyzařuje ryzí luxus. Nemohou proto chybět na žádné estetické Insta fotografii. Tím ovšem jejich funkčnost končí. Kámen úrazu přichází v míře pohodlí vašich chodidel. V kruzích módních nadšenců jsou označovány za jedny z nejnepohodlnějších bot.

    Doporučujeme je proto nosit jen na velmi krátkou dobu nebo pro příležitosti, kdy se můžete přezout i do jiné obuvi. Přísloví pro krásu se trpí je v tomto případě více než výstižné. Má však hořkosladkou příchuť, protože sandálky jsou skutečně pastvou pro oči.

    Zdroje: Saint Laurent, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Paříž dobývá čerstvý designový skvost. Café Nuances otevírá novou pobočku

    Nová pobočka Café Nuances v Paříži se mění v magnet pro generaci, která vyhledává design s naprostou vizuální razancí. Le Marais získává prostor, jenž pracuje s intenzivní estetikou a přitahuje pozornost rychlostí virálního postu. Atmosféra vibruje kovovým leskem, červeným světlem a podmanivým minimalismem. Kavárna posouvá běžný rituál do sféry, kde se design stává zážitkem. Zapisuje se mezi lokace, jež sdílení podporují jako součást své identity.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    Krása je jeho jazykem. Tom Ford ji přenesl z módy na filmové plátno

    Tom Ford, původně uznávaný módní návrhář a bývalý kreativní ředitel značek Gucci a Yves Saint Laurent, se stal jedním z mála designérů, kterým se podařilo úspěšně proniknout také do světa filmu. Svou preciznost, smysl pro detail a estetickou vytříbenost přenesl z přehlídkových mol na filmové plátno, kde zaujal snímky A Single Man nebo Nocturnal Animals. 

    Když pouliční styl vzývá luxus. Pharrell Williams čerpá ze skateboardové obuvi

    Skateboardová obuv zaznamenává výrazný návrat na módní scénu, a právě na tento trend reaguje i Pharrell Williams. Pro Louis Vuitton představil model LV Tilted, který spojuje pouliční estetiku s luxusem francouzské značky. Nové pánské tenisky vycházejí z vintage nízkých skateboardových bot z přelomu milénia, jejichž siluetu reinterpretují v moderním duchu.

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―