Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Ve světě obuvi je značka Manolo Blahnik povinnou zastávkou. Modely od česko-španělského návrháře se staly první volbou pro chodidla filmových postav, slavných osobností, nevěst a především nezapomenutelné Carrie Bradshaw ze seriálu Sex ve městě. Stanou se milovaným kouskem i ve vaší sbírce?

    Hangisi

    Pravděpodobně nejprodávanějším a nejlegendárnějším modelem Manolo Blahnik je Hangisi. Za jeho slávu nemůže nikdo jiný než Carrie ze seriálu Sex ve městě. Byly to právě Hangisi v královské modři, s pomocí kterých ji Božský požádal o ruku.

    Jedná se o klasické elegantní lodičky s 10,5 centimetrovým podpatkem. Značka má ovšem v nabídce i o něco nižší varianty. Hlavní hvězdou je však čtvercová ozdobná spona s křišťály, umístěná na špičce boty. Kromě saténové verze nabízí společnost také Hangisi potažené krajkou nebo tkaninou.

    Zdroj: Manolo Blahnik

    Škála dostupných odstínů je široká a opravdu rozmanitá. Značka má víceméně konzistentní barevnou paletu, které se drží u všech svých modelů. Typickou Blahnikovou klasikou je královská modř, smaragdově zelená, fuchsie nebo hořčicově žlutá. Obzvlášť jemnou, ženskou a podmanivou verzí jsou však Hangisi v blankytně modré.

    Verdikt?

    Model Hangisi je ve světě módy nestárnoucím kouskem, který má status legendy. Oblíbily si ho i členky královské rodiny. Na chodidlech princezny z Walesu jsou lodičky zvěčněny také na jejím oficiálním portrétu, společně s princem z Walesu.

    Pokud máte náhodou náladu na něco svěžejšího než tradiční lodičky, značka nabízí také modernější Hangisi ve stylu rafinovaných slingbacks nebo balerín. Zaplatíte za ně kolem 29 tisíc korun.

    Lurum

    Model Lurum patří mezi oblíbené a neopomenutelné klasiky od Blahnika, což nás nepřekvapuje. Ikonický saténový povrch, úchvatné barvy a bohaté křišťálové zdobení vytvářejí symfonii luxusu již na první pohled.

    Nejznámější je model s devíti centimetrovým podpatkem. Špička boty je uzavřená a má špičaté zakončení. Váš pohled upoutá řemínek posetý blyštivými ornamenty, který prochází přes nárt. Zdobení se oaj nachází i v přední části. Pro větší pohodlí se můžete poohlédnout také po plochých sandálkách Lurum.

    Zdroj: Manolo Blahnik

    U Lurum nás fascinuje i paleta barev, ze které si můžete vybírat. Nejvýraznější je sytá fuchsie, se kterou bez námahy oživíte jakýkoli outfit. Noblesu vyzařuje také provedení ve smaragdově zelené nebo námořnické modři. Pro příznivce neutrální palety má Blahnik připraveny odstíny šampaňské nebo šedé.

    Verdikt?

    Pokud plánujete investovat do bot pro speciální příležitost, které vás nezklamou po vizuální, ani funkční stránce, Lurum jsou jasnou volbou. Bonusem je pohodlí při nošení. Chodit v nich zvládnete i celé hodiny.

    Mimo jiné tak pozvednou jakýkoli všední outfit. Budou však potřebovat extra dávku lásky a péče, jelikož satén je velmi delikátní materiál. Jejich cena se pohybuje kolem 33 tisíc korun.

    Zdroje: Manolo Blahnik, Who What Wear, Instagram, Youtube

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Boty jako investice: Které modely od Manolo Blahnik se vyplatí?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ve světě obuvi je značka Manolo Blahnik povinnou zastávkou. Modely od česko-španělského návrháře se staly první volbou pro chodidla filmových postav, slavných osobností, nevěst a především nezapomenutelné Carrie Bradshaw ze seriálu Sex ve městě. Stanou se milovaným kouskem i ve vaší sbírce?

    - Reklama -

    Hangisi

    Pravděpodobně nejprodávanějším a nejlegendárnějším modelem Manolo Blahnik je Hangisi. Za jeho slávu nemůže nikdo jiný než Carrie ze seriálu Sex ve městě. Byly to právě Hangisi v královské modři, s pomocí kterých ji Božský požádal o ruku.

    Jedná se o klasické elegantní lodičky s 10,5 centimetrovým podpatkem. Značka má ovšem v nabídce i o něco nižší varianty. Hlavní hvězdou je však čtvercová ozdobná spona s křišťály, umístěná na špičce boty. Kromě saténové verze nabízí společnost také Hangisi potažené krajkou nebo tkaninou.

    Zdroj: Manolo Blahnik

    - Reklama -

    Škála dostupných odstínů je široká a opravdu rozmanitá. Značka má víceméně konzistentní barevnou paletu, které se drží u všech svých modelů. Typickou Blahnikovou klasikou je královská modř, smaragdově zelená, fuchsie nebo hořčicově žlutá. Obzvlášť jemnou, ženskou a podmanivou verzí jsou však Hangisi v blankytně modré.

    Verdikt?

    Model Hangisi je ve světě módy nestárnoucím kouskem, který má status legendy. Oblíbily si ho i členky královské rodiny. Na chodidlech princezny z Walesu jsou lodičky zvěčněny také na jejím oficiálním portrétu, společně s princem z Walesu.

    Pokud máte náhodou náladu na něco svěžejšího než tradiční lodičky, značka nabízí také modernější Hangisi ve stylu rafinovaných slingbacks nebo balerín. Zaplatíte za ně kolem 29 tisíc korun.

    Lurum

    Model Lurum patří mezi oblíbené a neopomenutelné klasiky od Blahnika, což nás nepřekvapuje. Ikonický saténový povrch, úchvatné barvy a bohaté křišťálové zdobení vytvářejí symfonii luxusu již na první pohled.

    Nejznámější je model s devíti centimetrovým podpatkem. Špička boty je uzavřená a má špičaté zakončení. Váš pohled upoutá řemínek posetý blyštivými ornamenty, který prochází přes nárt. Zdobení se oaj nachází i v přední části. Pro větší pohodlí se můžete poohlédnout také po plochých sandálkách Lurum.

    Zdroj: Manolo Blahnik

    U Lurum nás fascinuje i paleta barev, ze které si můžete vybírat. Nejvýraznější je sytá fuchsie, se kterou bez námahy oživíte jakýkoli outfit. Noblesu vyzařuje také provedení ve smaragdově zelené nebo námořnické modři. Pro příznivce neutrální palety má Blahnik připraveny odstíny šampaňské nebo šedé.

    Verdikt?

    Pokud plánujete investovat do bot pro speciální příležitost, které vás nezklamou po vizuální, ani funkční stránce, Lurum jsou jasnou volbou. Bonusem je pohodlí při nošení. Chodit v nich zvládnete i celé hodiny.

    Mimo jiné tak pozvednou jakýkoli všední outfit. Budou však potřebovat extra dávku lásky a péče, jelikož satén je velmi delikátní materiál. Jejich cena se pohybuje kolem 33 tisíc korun.

    Zdroje: Manolo Blahnik, Who What Wear, Instagram, Youtube

    ― Reklama ―

    Móda vkročila do hravé éry. Úzkost schovává za trendy nostalgií

    Šklebící se postavičky Labubu, hravé korálky na kotnících a nespočet přívěsků upoutaných k tkaničkám trendy tenisek. Móda v uplynulých měsících přelila silná vlna nostalgie a touhy po hravějších, snadnějších a nevinnějších časech. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že i pomíjivé trendy ukrývají hlubší pravdu o společnosti a tom, co doopravdy chce.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Sluncem prosycený make-up? Beauty scénu ovládá Toasty Glam

    Letošní léto nabídlo ještě jeden poslední make-up trend. Kosmetickým taštičkám vévodí v srpnu takzvaný Toasty Glam. Jedná se o look plný hlubokých tónů, zbarvujících do odstínů bronzové a cihlové nejen tváře, ale také oční...

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―