Více

    ― Reklama ―

    Jednou z jednoznačně nejpoužívanějších barev uplynulých módních přehlídek byla zářivě bílá. Každý z návrhářů ji ovšem použil z jiných důvodů a rozdílným způsobem. Přesto už je nyní jasné, že se monochromatický čistě bílý look stane trendem nadcházejícího jara. Těšit se můžete na perfektně ladící oblek, dlouhé maxi šaty, i klasické elegantně střižené bílé košile.

    Téměř všichni z nejznámějších módních návrhářů se ve svých posledních kolekcích zamilovali do zářivě bílé barvy. Každý z nich ovšem k monochromatickému looku přistupoval po svém. Například Sabato De Sarno využil bílou jako symbol nového začátku. Odhalil totiž zároveň svůj debut u značky Gucci. Podobně k barvě přistoupil také Louise Trotter u společnosti Carven. Většinou se ovšem jednalo spíše o znamení lehkosti a nositelnosti.

    Zářivě čistými návrhy tak své fanoušky ohromila například Gabriela Hearst, a to ve své poslední kolekci pro Chloé. Wes Gordon se zase při tvorbě pro Carolina Herrera inspiroval návrhářčinou uniformou, tedy bílou košilí a jednoduchou sukní. Rovněž tak vzdal hold elegantní funkčnosti. Značka Proenza Schouler se zase zaměřila na lehké a čistě střižené bílé šaty. Firma Mirror Palais si pak zamilovala dlouhé bílé róby.

    Většina módních značek si rovněž oblíbila bílé elegantní obleky. Do svých kolekcí je zařadila Tory Burch, Coach, Bevza, Fforme, Jonathan Cohen, Khaite nebo Christian Siriano. Dalším oblíbeným kouskem byly také klasické mini bílé šaty. Jejich vlastní verzi představila například společnost Prada, Stella McCartney, Loewe, Jil Sander nebo Akris. Dokázaly tak, že bílá nabízí nestárnoucí všestrannost.

    Kromě bílé přivítala přehlídková mola pastelové barvy, ale i jasně modrou nebo červenou

    Mezi další návrháře, kteří na uplynulých přehlídkách bílou využili, patří také Kate Spade, Tibi, Staud, Wiederhoeft, Theory, Prabal Gurung, Lafayette 148, Dion Lee, Ulla Johnson, ale také Dior. Dokázali tak, že bílá už dávno není jenom pro nevěsty. Zároveň se v poslední době stávají monochromatické krémové nebo bílé outfity i politickým vyjádřením. Znázorňovat mají totiž nejen sílu a upřímnost, ale také jistý záměr.

    Přesto nebyla bílá na nejnovějších show zdaleka jedinou oblíbenou barvou. Mezi další populární odstíny patří například popelavě šedá. Často využívané byly také pastelové barvy jako meruňková, jemně modrá nebo žlutá. Trendy kousky se ale objevily také v zelené, a to jak ve smaragdových, nenápadných, tak výrazných odstínech. Svoje místo si ovšem vydobyla také kontrastní jasně modrá a rudá.

    Zdroje: WWD, Fashionista, L’Officiel, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Bílá nepatří jen nevěstám, ukázaly módní show. Trendem jara bude bílý monochromatický look

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jednou z jednoznačně nejpoužívanějších barev uplynulých módních přehlídek byla zářivě bílá. Každý z návrhářů ji ovšem použil z jiných důvodů a rozdílným způsobem. Přesto už je nyní jasné, že se monochromatický čistě bílý look stane trendem nadcházejícího jara. Těšit se můžete na perfektně ladící oblek, dlouhé maxi šaty, i klasické elegantně střižené bílé košile.

    - Reklama -

    Téměř všichni z nejznámějších módních návrhářů se ve svých posledních kolekcích zamilovali do zářivě bílé barvy. Každý z nich ovšem k monochromatickému looku přistupoval po svém. Například Sabato De Sarno využil bílou jako symbol nového začátku. Odhalil totiž zároveň svůj debut u značky Gucci. Podobně k barvě přistoupil také Louise Trotter u společnosti Carven. Většinou se ovšem jednalo spíše o znamení lehkosti a nositelnosti.

    Zářivě čistými návrhy tak své fanoušky ohromila například Gabriela Hearst, a to ve své poslední kolekci pro Chloé. Wes Gordon se zase při tvorbě pro Carolina Herrera inspiroval návrhářčinou uniformou, tedy bílou košilí a jednoduchou sukní. Rovněž tak vzdal hold elegantní funkčnosti. Značka Proenza Schouler se zase zaměřila na lehké a čistě střižené bílé šaty. Firma Mirror Palais si pak zamilovala dlouhé bílé róby.

    Většina módních značek si rovněž oblíbila bílé elegantní obleky. Do svých kolekcí je zařadila Tory Burch, Coach, Bevza, Fforme, Jonathan Cohen, Khaite nebo Christian Siriano. Dalším oblíbeným kouskem byly také klasické mini bílé šaty. Jejich vlastní verzi představila například společnost Prada, Stella McCartney, Loewe, Jil Sander nebo Akris. Dokázaly tak, že bílá nabízí nestárnoucí všestrannost.

    - Reklama -

    Kromě bílé přivítala přehlídková mola pastelové barvy, ale i jasně modrou nebo červenou

    Mezi další návrháře, kteří na uplynulých přehlídkách bílou využili, patří také Kate Spade, Tibi, Staud, Wiederhoeft, Theory, Prabal Gurung, Lafayette 148, Dion Lee, Ulla Johnson, ale také Dior. Dokázali tak, že bílá už dávno není jenom pro nevěsty. Zároveň se v poslední době stávají monochromatické krémové nebo bílé outfity i politickým vyjádřením. Znázorňovat mají totiž nejen sílu a upřímnost, ale také jistý záměr.

    Přesto nebyla bílá na nejnovějších show zdaleka jedinou oblíbenou barvou. Mezi další populární odstíny patří například popelavě šedá. Často využívané byly také pastelové barvy jako meruňková, jemně modrá nebo žlutá. Trendy kousky se ale objevily také v zelené, a to jak ve smaragdových, nenápadných, tak výrazných odstínech. Svoje místo si ovšem vydobyla také kontrastní jasně modrá a rudá.

    Zdroje: WWD, Fashionista, L’Officiel, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Vítejte v šatníku seriálové divy Gaby Solis. Zoufalé manželky jako módní Y2K učebnice

    Pokud jste se narodili před rokem 2000, nejspíše jste Zoufalé manželky sledovali v televizi. Pokud ne, je ten správný čas objevit nejen drama z Wisteria Lane, ale i ikonický styl nultých let. Postava Gaby Solis, bývalá modelka s nespornou slabostí pro luxus, je ztělesněním všeho, co na Y2K období milujeme. Blýskavost, přehnaný sexappeal i sebevědomí.

    Minimalismus, funkčnost i historický romantismus. Paříž určuje směr pánské módy

    Pokračující Pařížský fashion week odhalil pánské kolekce, diktující trendy pro letošní podzim a zimu. Yohji Yamamoto zaměřil svou tvorbu především na funkčnost, ovšem s jeho klasickým chic nadhledem. Módní dům Dries Van Noten čerpal z historie a s ním spojeného romantismu a Rick Owens propojil své typické siluety se zásadovým minimalismem.

    Vyzrajte na dlouhé lety. Bez beauty pomocníků na palubu nevstupujte

    Zimní období neznamená pouze dovolené na horách a dlouho očekávané lyžování. Pro mnohé představuje také vytoužený útěk do dalekých teplých krajů. Cesta do luxusních destinací se však bohužel neobejde bez často nepohodlných dálkových letů. Připravte se na ně se správně zabalenou kosmetickou taštičkou, ukrývající ty nejlepší pomocníky.

    Spojení kontroverze a kreativity. Kanye West a Goša Rubčinskij uvedli novou kolekci YZY

    Ruský designér Goša Rubčinskij, kdysi enfant terrible módní scény, nyní triumfálně vchází do popředí jako šéf designu YZY. Po téměř roce od svého jmenování představil kolekci, navazující na úspěšný březnový drop. Řada však vzbuzuje kontroverzi, a to kvůli nápisům v cyrilici. Kvalita produktů navíc dle uživatelů sociálních sítí značně pokulhává.

    Další udržitelný trend dobývá TikTok. Project Pan bojuje s nadměrným konzumem

    První týdny nového roku dokazují, že ani v letošním roce neztratila internetová udržitelná hnutí své kouzlo. Nadále ovlivňují i beauty trendy sociálních sítí. Takzvaný Project Pan tentokrát bojuje proti nadměrnému konzumu a plýtvání. Dle jeho pravidel nesmíte koupit produkt z určité kategorie, dokud jste z ní nespotřebovali kousky, které už vlastníte.

    Věštění z módních přehlídek startuje. Jaké kabelky budou v letošním roce na vrcholu trendů?

    Kabelka, to je nepostradatelná součást šatníku každého milovníka módy. Málokdo má ale jen jednu a na každou příležitost se pochopitelně hodí jiná. Jaké z nich ale budou vládnout trendům letošního roku? Fashion gurus se slitovali, vypadá to totiž, že letošní modely kombinují praktičnost i estetiku a výběr tak bude více než slibný.

    Snímek The Room Next Door mění pravidla. Tichou módu ponořil do barevné exploze

    Nejnovější film slavného španělského režiséra Pedra Almodóvar The Room Next Door začíná ovládat nejen světová kina, ale také módní scénu. Jeho kostýmy totiž umně odrážejí charakter postav a posouvají tichou módu na novou úroveň. Místo klasických tlumených tónů ji totiž ponořily do kontrastních pestrých odstínů, které vás jen tak nepustí.

    Tenký šátek vévodí trendům roku 2025. Svědčí o tom Gucci i Saint Laurent

    Móda je o detailech a v roce 2025 to platí dvojnásob. Na přehlídkách pro zimní i jarní sezónu jsme si nemohli nevšimnout specifického prvku. Tenký šátek, nebo-li "tiny scarf", balancuje mezi formálností a svěžím vkusem. Gucci, Saint Laurent a další módní domy ukázaly, že drobný, ale signifikantní doplněk bude hrát hlavní roli na molech i v šatnících.

    Značka MM6 dorazila do Florencie. Na Pitti Uomo odhalila vlastní vizi moderního muže

    Pitti Uomo představuje speciální týden pánské módy, tradičně prostupující ulicemi Florencie. Událost proslula především svými hostujícími designéry, mezi které letos patřila také značka MM6. Ve slavném italském městě odhalila vlastní pojetí moderního muže, definovaného mixem výrazných feministických i maskulinních prvků.

    Zásadní Y2K trend slaví návrat. Šaty přes kalhoty se ale dnes nosí jinak

    Už je to jisté, další výrazný trend ze začátku milénia slaví comeback. Sukně nebo šaty přes kalhoty, oblíbený styl žen a dívek z přelomu tisíciletí, opět kreativně adoptovala mladá generace. Linie se změnily, stále však jde o vyjádření individuality, mírné rebelství proti zavedeným normám a hravost. Nově se ale přidává akcent udržitelnosti.

    V hlavní roli kortizol. TikTok hodlá porazit stres dalším „zázračným“ koktejlem

    Povědomí o negativních dopadech stresu se rok od roku zvyšuje. Značky nabízejí lákavé suplementy, slibující klidnější spánek i lepší náladu. Chytré aplikace zase upozorňují na sebemenší zvýšení úrovně stresu. Není proto divu, že se z kortizolu, tedy "stresového hormonu", stalo na TikToku nové buzzword slovo, spojené i s vlastním mocktailem.

    Móda v kostce: Proenza Schouler dává sbohem svým zakladatelům a módní scéna vítá jaro

    Otcové módního domu Proenza Schouler oznámili, že opustí jeho kreativní vedení. Ostatní luxusní značky mezitím vítají jaro. Kampaně pro nadcházející sezónu představil Louis Vuitton či Vivienne Westwood. Herec Penn Badgley se pro změnu objevil v reklamě pro Moncler. Diane von Furstenberg a David Beckham obdrží ocenění Crystal Awards.

    Nízký pas zažívá comeback. Oblečte low rise střihy stylově a bez obav

    Móda je vrtkavou dámou, není proto divu, že každým rokem nacházíme na vrchních příčkách trendů rozličné prvky z minulosti. Letos je tomu tak u oblečení s nízkým pasem. Po dlouhých sezónách super high waisted džínů přichází odlehčená low rise éra. Pokud se tohoto prvku bojíte, zkuste mu dát šanci. Vypadá totiž lépe, než se zprvu může zdát.

    Autenticita jako základ úspěchu. Co dělá módní kampaň nezapomenutelnou?

    Vítejte ve světě, kde módní kampaň ovládá paddleboard i žehlička na prádlo a v němž CCTV kamery dokážou prodat více než nejdražší fotoaparát. Rok 2024 opět ukázal, že autenticita je královnou marketingu, a že úspěšná kampaň nespočívá jen v luxusních kulisách. Záleží také na příbězích, které dokážou rezonovat s naší realitou.

    Emma Chamberlain čelí kritice fanoušků. Stala se z ní zhasínající hvězda internetu?

    Youtuberku a influencerku Emmu Chamberlain zná snad každý zástupce generace Z. Není se čemu divit, na vrcholu své kariéry oslovila tvorbou, se kterou mohl souznít téměř každý. V posledních letech se i proto z tak trochu neohrabané teenagerky stala hvězda módních kampaní a Met Gala. Přesto ale nyní čelí sílící kritice svých dlouholetých fanoušků.

    We love you Kate! Jak přispěl Alexander McQueen k záchraně Kate Moss?

    Alexander McQueen a jeho legendární tričko, podporující modelku Kate Moss s jednoduchým nápisem „We Love You Kate“. Geniální gesto rezonující i po letech. Přesouváme se do jarní Paříže, do roku 2005. Na konci show přichází návrhář v černém tričku s výrazným nápisem. Jasné, stručné a úderné. Publikum zpozornělo, média měla jasno. Byl to víc než módní statement, kdy návrhář podpořil svou múzu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―