Více
    Redakce

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Plánované tour Cowboy Carter se nemohli dočkat nejen fanoušci Beyoncé, ale také módní nadšenci. Zpěvačka má totiž zvykem do svých ohromujících čísel zapojit rovněž světové luxusní značky. Jinak tomu není ani u její nejnovější série koncertů, kterou odstartovala koncem dubna. Hned na první zastávce své tour proto stihla odhalit jedinečné kousky z dílen několika proslulých designérů.

    Zdroj: Profimedia

    Většina kostýmů pak přirozeně reflektovala téma alba. Na pódiu proto nechyběly looky inspirované country nebo americkou módou. Například módní dům Mugler navrhl pro Beyoncé stylové a zářivě bílé body s hlubokým výstřihem a typickými „kovbojskými“ třásněmi. V podobném stylu ovšem pracovaly rovněž značky jako Dolce & Gabbana, Burberry, Coperni, Roberto Cavalli, Moschino, Diesel či Loewe.

    Loewe nabídl kovbojskou klasiku. Třpytivé body uzemnil kostkovanou sukní

    Není žádným překvapením, že na kostýmech Beyoncé pro nejnovější tour spolupracovala rovněž značka Loewe. O její šatník se totiž postarala již dříve. Tentokrát zvolila look, který perfektně spojuje vše, co zpěvačka a její nové album představují. Výrazné stříbrné a třpytivé body vycházející ze střihu kovbojské košile totiž doplnilo o jednoduchou kostkovanou sukni s ladicí sponou.

    Výsledek podtrhly vysoké kozačky s červenými plameny. Outfit tak umně spojil extravaganci s více klidnou „country“ energií. Módní dům Loewe tak přesně ví, co Beyoncé potřebuje. Na tvorbě jejích kostýmů se podílel již při její poslední tour k albu Renaissance. Tehdy zpěvačce navrhl například nyní již ikonický overal s potiskem černých rukou, doplněný o stejně vyhlížející černé rukavice.

    Zdroj: Loewe

    Značka Anrealage opět ohromila. Překvapila inovativními LED šaty

    Mezi stále spolupracovníky hudební královny patří rovněž futuristická japonská značka Anrealage. Při příležitosti tour Renaissance totiž pro Beyoncé vytvořila na první pohled jednoduchou róbu, která ale následně překvapila. Pod světly se jednotlivé trojúhelníčky, ze kterých se plášť připomínající papežský háv skládal, zabarvily do různých odstínů, připomínajících zabarvené skleněné tabulky.

    Zdroj: Anrealage

    Pozadu nezůstala japonská značka ani na Cowboy Carter Tour. Pro Beyoncé totiž vyrobila další inovativní kostým. Tentokrát se jednalo o speciální LED šaty, jež umožňovaly promítání hned několika obrazců a světelných motivů, a to včetně americké vlajky. Slavná zpěvačka tak opět dokázala, že stojí za to ji sledovat, ať už její hudbě fandíte, či nikoli. A kdo ví, jaké outfity má letos ještě v rukávu.

    @beys.life this dress is so stunning. #cowboycartertour #CC #cowboycarter #fyp #foryoupage #tour #bey #xyzabc #beyonce #beyonce ♬ DAUGHTER – Beyoncé

    Zdroje: WWD, W Magazine, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    - Reklama -

    Plánované tour Cowboy Carter se nemohli dočkat nejen fanoušci Beyoncé, ale také módní nadšenci. Zpěvačka má totiž zvykem do svých ohromujících čísel zapojit rovněž světové luxusní značky. Jinak tomu není ani u její nejnovější série koncertů, kterou odstartovala koncem dubna. Hned na první zastávce své tour proto stihla odhalit jedinečné kousky z dílen několika proslulých designérů.

    Zdroj: Profimedia

    Většina kostýmů pak přirozeně reflektovala téma alba. Na pódiu proto nechyběly looky inspirované country nebo americkou módou. Například módní dům Mugler navrhl pro Beyoncé stylové a zářivě bílé body s hlubokým výstřihem a typickými „kovbojskými“ třásněmi. V podobném stylu ovšem pracovaly rovněž značky jako Dolce & Gabbana, Burberry, Coperni, Roberto Cavalli, Moschino, Diesel či Loewe.

    - Reklama -

    Loewe nabídl kovbojskou klasiku. Třpytivé body uzemnil kostkovanou sukní

    Není žádným překvapením, že na kostýmech Beyoncé pro nejnovější tour spolupracovala rovněž značka Loewe. O její šatník se totiž postarala již dříve. Tentokrát zvolila look, který perfektně spojuje vše, co zpěvačka a její nové album představují. Výrazné stříbrné a třpytivé body vycházející ze střihu kovbojské košile totiž doplnilo o jednoduchou kostkovanou sukni s ladicí sponou.

    Výsledek podtrhly vysoké kozačky s červenými plameny. Outfit tak umně spojil extravaganci s více klidnou „country“ energií. Módní dům Loewe tak přesně ví, co Beyoncé potřebuje. Na tvorbě jejích kostýmů se podílel již při její poslední tour k albu Renaissance. Tehdy zpěvačce navrhl například nyní již ikonický overal s potiskem černých rukou, doplněný o stejně vyhlížející černé rukavice.

    Zdroj: Loewe

    Značka Anrealage opět ohromila. Překvapila inovativními LED šaty

    Mezi stále spolupracovníky hudební královny patří rovněž futuristická japonská značka Anrealage. Při příležitosti tour Renaissance totiž pro Beyoncé vytvořila na první pohled jednoduchou róbu, která ale následně překvapila. Pod světly se jednotlivé trojúhelníčky, ze kterých se plášť připomínající papežský háv skládal, zabarvily do různých odstínů, připomínajících zabarvené skleněné tabulky.

    Zdroj: Anrealage

    Pozadu nezůstala japonská značka ani na Cowboy Carter Tour. Pro Beyoncé totiž vyrobila další inovativní kostým. Tentokrát se jednalo o speciální LED šaty, jež umožňovaly promítání hned několika obrazců a světelných motivů, a to včetně americké vlajky. Slavná zpěvačka tak opět dokázala, že stojí za to ji sledovat, ať už její hudbě fandíte, či nikoli. A kdo ví, jaké outfity má letos ještě v rukávu.

    @beys.life this dress is so stunning. #cowboycartertour #CC #cowboycarter #fyp #foryoupage #tour #bey #xyzabc #beyonce #beyonce ♬ DAUGHTER – Beyoncé

    Zdroje: WWD, W Magazine, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Drama u Versace. Proč se návrhář Dario Vitale nedočká debutové show?

    Začátky v nové práci bývají těžké. Výjimkou není ani lukrativní pozice kreativního ředitele jednoho z největších italských módních domů. Své o tom ví značka Versace a její nový šéf Dario Vitale, který se ocitl pod drobnohledem poté, co společnost oznámila šokující zprávu. Jeho debutová přehlídka se na Milánském fashion weeku neuskuteční. Co stojí za tímto radikálním rozhodnutím?

    Post Malone debutoval v Paříži. Odhalil první show značky Austin Post

    Známý zpěvák Post Malone předběhl zbytek módního světa. Měsíc před tím, než do Paříže dorazil očekávaný týden módy, odhalil ve francouzské metropoli debutovou show své značky Austin Post. Kolekce sklidila úspěch především díky návrhům kopírujících jeho styl, tedy westernovým a kovbojským lookům, ale s dávkou moderního stylu.

    Nejen na listech, ale i na rtech. Trendy podzimní odstíny hrají všemi barvami

    Oblíbené roční období řádí nejen v šatnících, ale i kosmetických taštičkách. Letošní trendy podzimní odstíny rtěnek a lesků nabídnou různorodou paletu. Od efektu zamazání od borůvek až po precizně orámované rty, na podzim se v zrcadlech budou odrážet ústa hodná polibků.

    Tom Ford vstoupil do nové cenové éry. Basic šaty pořídíte za tisíce dolarů

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, který měl svou logiku. Dokonale střižený smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. S příchodem Haidera Ackermann se však zdá, že značka otevírá novou kapitolu, která není jen o estetice, ale i cenách. Na webu se objevily kousky z kolekce podzim 2025 a šaty s cenovkou 10 tisíc dolarů rozpoutaly debatu, zda jsme svědky nové éry módy, nebo spíš nové éry cen.

    Tired Girl dává únavě zelenou. Nabízí autenticitu, či další prchavý trend?

    Tmavé kruhy pod očima, černá linka a jemně růžové rty. Přesně tak vypadá nový populární make-up look s názvem Tired Girl. Inspirací je mu hlavně postava Wednesday Addams, jeho rostoucí oblibu má ale na svědomí také sílící touha po autenticitě. Nabízí "unavený" vzhled úlevu od požadavků společnosti, nebo se jedná o další mikro trend?

    Módní svět otevřel dveře podzimu. Vítá ho pomocí kreativních kampaní

    I když léto nabízí posledních pár prosluněných dní, do dveří se již dere podzim. Potvrdily to rovněž nejnovější kampaně známých značek. Například módní dům Alaïa představil kolekci v kinematografických fotografiích, zatímco Chloé se vrací do bohémských 70. let. Tommy Hilfiger objevuje svět F1 a Antonio Marras putuje domů.

    Uniforma ve službách luxusu. Regimental jackets povládnou podzimu a zimě

    Letošní podzim a zima přináší návrat vojenské estetiky, tentokrát ve zpracování, které osciluje mezi elegancí a teatrálností. Regimental jackets, saka inspirovaná vojenskými uniformami, se objevují napříč kolekcemi Dior, Giorgio Armani, Chloé i Valentino a stávají se symbolem sezóny. Výrazná ramena, zdobené knoflíky a přísná silueta působí jako uniforma do moderního módního boje.

    Módní výstavy ve zlaté éře. Vybírat si můžete napříč metropolemi

    Módní výstavy se staly kulturními událostmi, jež přitahují davy návštěvníků stejně silně jako koncerty či premiéry. Galerie a muzea se proměňují v pomyslná pódia, na nichž oděv získává novou dimenzi a stává se symbolem estetiky, inovace i kulturní identity. Letošní rok potvrzuje, že móda vydobyla pevné místo mezi velkými uměleckými disciplínami a neustále přináší nové fascinující projekty.

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    S podzimem přichází Slavic Girl estetika. Masivní trend vznikl na TikToku

    Podzim má zvláštní schopnost vyvolat nostalgii a touhu po něčem intenzivnějším, a právě v tomhle období na TikToku opět exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale i atmosféru. Představte si zasněžené ulice, lampy s oranžovým světlem a ženu zahalenou v dlouhém kožichu, která se pohybuje, jako by patřila k filmovým ikonám staré Moskvy či Varšavy. Působí drsně, ale zároveň neodolatelně.

    Sarah Burton staví do popředí ženy. Poctila je v nové kampani pro Givenchy

    Stále ještě čerstvá kreativní ředitelka módního domu Givenchy Sarah Burton odhalila další kampaň. Tentokrát do ní zapojila nejen známé modelky, ale také svou crew. Před kameru se tak postavila make-up umělkyně nebo stylistka, se kterými návrhářka dlouhodobě spolupracuje. Designérka opět dokazuje, že ve své práci staví do popředí hlavně ženy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―