Více

    ― Reklama ―

    Známé beauty značky odhalily začátkem týdne hned několik novinek. Yves Saint Laurent představil nový parfém Libre Flowers & Flames, jehož tváří se stala zpěvačka Dua Lipa. Guerlain zase obnovil spolupráci s italským módním domem Pucci. Společnost Wonderskin pak společně s Chipotle zveřejnila avokádový lip stain.

    Guerlain propadl barevnému světu Pucci. Společně připraví limitovanou kolekci

    Společnost Guerlain a módní dům Pucci k sobě opět našly cestu. Poprvé spolu totiž spolupracovaly už v roce 2012. Nyní ovšem připravují další společnou kolekci. Jednat by se mělo o limitovanou řadu, obsahující upravené rtěnky Rouge G a produkty Météorites a Terracotta. Zahalené budou ovšem do ikonického Pucci vzoru zvaného Marmo. Kousky budou v prodeji od letošního srpna.

    „Okamžitě jsem věděla, že nemám o čem uvažovat, že tahle spolupráce je pro nás ideální,“ prohlásila umělecká ředitelka Pucci Camille Miceli. Dodala, že jí přišlo přirozené vytvářet nové odstíny make-upu, když jsou barvy tak důležitou součástí její značky. „Jedná se o způsob, jak vyprávět odlišný příběh,“ prohlásila zase kreativní make-up ředitelka Guerlain Violette Serrat.

    Yves Saint Laurent představil nový parfém. Zastoupí ho zpěvačka Dua Lipa

    Známá zpěvačka Dua Lipa se stala tváří řady parfémů Libre už dříve. Nyní jí ovšem slavná francouzská značka Yves Saint Laurent vytvořila vlastní vůni. Spjatá proto bude s novým parfémem s názvem Libre Flowers & Flames. Volbě známého módního domu se pak nelze divit, hvězda je totiž zároveň jeho globální ambasadorkou.

    Zdroj: Yves Saint Laurent Beauty

    Tóny parfému čerpají inspiraci z pouštní lilie, která je známá pro svou odolnost a schopnost přežít v nevlídném prostředí. Doplněné jsou o vůni květu kokosové palmy, tuberózu a pomerančový květ. Vůni pak odpovídá i samotná kampaň. Znázorňuje totiž slavnou zpěvačku v marocké poušti, kde svírá pouštní lilii na pozadí zapadajícího slunce.

    Wonderskin posouvá inspiraci jídlem na další úroveň. Vydal avokádový lip stain Lipotle

    Trendy čerpající ze světa jídla nejsou na sociálních sítích žádnou novinkou. Jen si vzpomeňte na současný pomegranate make-up. Společnost Wonderskin proto neváhala obsesi s propojováním potravin a beauty produktů využít. Společně s řetězcem Chipotle, známým pro své mexické jídlo, vydala lip stain s názvem Lipotle. Inspiraci čerpá z avokáda a guacamole.

    @wonderskin Meet LIPOTLE 💄🥑 your new guac-proof lip stain that lasts from your first bite to the last, made in collaboration with our fav Mexican Grill @Chipotle 🌯 Dropping tomorrow at 9a PT exclusively on wonderskin.com #wonderskin #lipotle #chipotle #beautycollab #virallipstain #nationalavocadoday ♬ Im In Love Im Obsessed Rihanna x Casa Di Remix – CasaDi

    Po nanesení proto na rtech vytvoří zelený třpytivý odstín. Až zcela zaschne, lze však snadno sloupnout. Pod sebou pak ukrývá dlouhotrvající růžový odstín. Tekutá rtěnka je totiž založená na oblíbeném produktu Lip Stain Masque. Obě společnosti pak prohlásily, že při její tvorbě vycházely z popularity takzvaných mukbang videí, ve kterých se lidé natáčejí, jak jí. Dle nich totiž produkt vydrží i tu největší hostinu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Beauty svět vítá novinky. Patří mezi ně nový Libre parfém i avokádový lip stain

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Známé beauty značky odhalily začátkem týdne hned několik novinek. Yves Saint Laurent představil nový parfém Libre Flowers & Flames, jehož tváří se stala zpěvačka Dua Lipa. Guerlain zase obnovil spolupráci s italským módním domem Pucci. Společnost Wonderskin pak společně s Chipotle zveřejnila avokádový lip stain.

    - Reklama -

    Guerlain propadl barevnému světu Pucci. Společně připraví limitovanou kolekci

    Společnost Guerlain a módní dům Pucci k sobě opět našly cestu. Poprvé spolu totiž spolupracovaly už v roce 2012. Nyní ovšem připravují další společnou kolekci. Jednat by se mělo o limitovanou řadu, obsahující upravené rtěnky Rouge G a produkty Météorites a Terracotta. Zahalené budou ovšem do ikonického Pucci vzoru zvaného Marmo. Kousky budou v prodeji od letošního srpna.

    „Okamžitě jsem věděla, že nemám o čem uvažovat, že tahle spolupráce je pro nás ideální,“ prohlásila umělecká ředitelka Pucci Camille Miceli. Dodala, že jí přišlo přirozené vytvářet nové odstíny make-upu, když jsou barvy tak důležitou součástí její značky. „Jedná se o způsob, jak vyprávět odlišný příběh,“ prohlásila zase kreativní make-up ředitelka Guerlain Violette Serrat.

    Yves Saint Laurent představil nový parfém. Zastoupí ho zpěvačka Dua Lipa

    Známá zpěvačka Dua Lipa se stala tváří řady parfémů Libre už dříve. Nyní jí ovšem slavná francouzská značka Yves Saint Laurent vytvořila vlastní vůni. Spjatá proto bude s novým parfémem s názvem Libre Flowers & Flames. Volbě známého módního domu se pak nelze divit, hvězda je totiž zároveň jeho globální ambasadorkou.

    - Reklama -

    Zdroj: Yves Saint Laurent Beauty

    Tóny parfému čerpají inspiraci z pouštní lilie, která je známá pro svou odolnost a schopnost přežít v nevlídném prostředí. Doplněné jsou o vůni květu kokosové palmy, tuberózu a pomerančový květ. Vůni pak odpovídá i samotná kampaň. Znázorňuje totiž slavnou zpěvačku v marocké poušti, kde svírá pouštní lilii na pozadí zapadajícího slunce.

    Wonderskin posouvá inspiraci jídlem na další úroveň. Vydal avokádový lip stain Lipotle

    Trendy čerpající ze světa jídla nejsou na sociálních sítích žádnou novinkou. Jen si vzpomeňte na současný pomegranate make-up. Společnost Wonderskin proto neváhala obsesi s propojováním potravin a beauty produktů využít. Společně s řetězcem Chipotle, známým pro své mexické jídlo, vydala lip stain s názvem Lipotle. Inspiraci čerpá z avokáda a guacamole.

    @wonderskin Meet LIPOTLE 💄🥑 your new guac-proof lip stain that lasts from your first bite to the last, made in collaboration with our fav Mexican Grill @Chipotle 🌯 Dropping tomorrow at 9a PT exclusively on wonderskin.com #wonderskin #lipotle #chipotle #beautycollab #virallipstain #nationalavocadoday ♬ Im In Love Im Obsessed Rihanna x Casa Di Remix – CasaDi

    Po nanesení proto na rtech vytvoří zelený třpytivý odstín. Až zcela zaschne, lze však snadno sloupnout. Pod sebou pak ukrývá dlouhotrvající růžový odstín. Tekutá rtěnka je totiž založená na oblíbeném produktu Lip Stain Masque. Obě společnosti pak prohlásily, že při její tvorbě vycházely z popularity takzvaných mukbang videí, ve kterých se lidé natáčejí, jak jí. Dle nich totiž produkt vydrží i tu největší hostinu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Svět designu válcuje kvalitní sklo. Láme první příčky interiérových trendů

    Sklo se v letošním roce stává nezbytným prvkem moderního designu. Průhlednost, lesk a eleganci tohoto materiálu využívají největší světoví designéři, přetvářející obyčejné prostory v umělecké galerie. Propojení estetiky a funkčnosti je klíčem k důvodu, proč sklo dominuje současným interiérovým trendům. 

    Vánoce už visí ve vzduchu. Značky vydávají první sváteční kampaně

    I když jsou oslavy Halloweenu teprve před námi, známé módní značky už obracejí svou pozornost k Vánocům. Společnosti jako Skims, Miu Miu, Swarovski, David Yurman či Bloomingdale's tak ve svých nejnovějších kampaních zachycují ducha blížících se svátků. Každý je však vnímá trochu jinak, od sexy sněžných hrátek až po třpytivou party.

    Udržte se v teple s aktuálními trendy. Podzim 2024 definují eklektické šály

    Šála patří společně s pumpkin spice latte a huňatými svetry mezi nejzásadnější podzimní pomocníky. Praktický doplněk však každý rok zásadně ovlivní současné módní trendy. Letos jim dominuje eklektický styl, zahrnující různorodé modely. Zazáříte proto s dlouhou Acne Studios klasikou, ale i více nezvyklými variantami.

    Značka Abercrombie & Fitch v centru dění. Její bývalý šéf čelí obvinění z obchodování se sexem

    Módní svět upírá pozornost na známou americkou značku Abercrombie & Fitch. Důvodem však není zajímavá kampaň, ani nová kolekce, nýbrž zločin. Bývalý dlouholetý šéf firmy Mike Jeffries byl totiž obviněný z obchodování se sexem a organizování mezistátní prostituce. Samotná značka ovšem spojitost odmítá.

    Paříž jako matka módy i restaurací. Navštivte podniky filmových módních ikon

    Paříž, město, kde se móda prolíná s gastronomií. Není tak divu, že tamní restaurace často slouží jako scéna ikonických filmových a seriálových momentů. Milovníci stylu proto Paříž zbožňují nejen díky tamnímu módnímu epicentru, ale také kavárnám a restauracím, ve kterých se často točí ty nejznámější snímky. 

    Oslavte Halloween bez trapasu. Navedou vás trendy make-up looky

    Vymýšlení kostýmu na oslavu Halloweena může být zábava i stresující zážitek. Co když se vám kostým nepodaří? Nebo se mine účinkem? Představa, že dorazíte na party v převleku, jenž ostatní odsoudí jako trapný, je děsivější než kdejaký horor. Inspirujte se proto trendy make-up looky, které letos zaručeně sklidí úspěch.

    Módní novinky v kostce: Loewe překvapil hravou kampaní a Tommy Hilfiger vítá Jisoo

    Módní dům Loewe odhalil hravou kampaň, spojující celebrity a náhodné postavy, od sportovců po rytíře. Pozornost na sebe přitáhl i Tommy Hilfiger, a to spoluprací se zpěvačkou Jisoo. Florencie v květnu přivítá cruise kolekci Gucci a Šanghaj zase v listopadu pohostí svůj první Global Fashion Summit. L'Oréal pak zklamaly výsledky posledního čtvrtletí.

    Posaďte se, zvedá se opona. S těmito looky rozzáříte večerní divadlo

    Nadcházející podzimní a zimní měsíce přímo vybízí k návštěvě divadla. Navíc, každá záminka, kam vynosit nádherné šaty, speciální boty a výrazný make-up, se hodí. Jestliže patří divadlo do vaší dokonalé představy příjemného večera, inspirujte se třemi tipy na vyladěný look. Usnadní vám výběr účesu, oblečení i vhodného make-upu.

    Ušetřete si nepříjemné zklamání. Jak nekupovat kousky, přinášející nechtěné výčitky

    Snad ještě horší než prázdný šatník je ten, přeplněný kousky, jež nikdy nespatří světlo světa. Nejde přitom vůbec o ojedinělý úkaz. Nákup lákavého a často levného oblečení, které brzy skončí na dně skříně, je prohřešek téměř každého z nás. Je však na čase s touto závislostí, přinášející pouze zklamání a výčitky, skoncovat.

    Značky Miu Miu, Chloé a Bottega Veneta ovládly jarní trendy. Úspěch slaví i tvorba influencerů

    Od zářijových týdnů módy uběhl dostatek času. Firma Tagwalk proto zanalyzovala, které z show nejvíce zaujaly a jaké trendy definují jaro a léto příštího roku. Mezi top značky zařadila Miu Miu, Chloé či Bottega Veneta. Průzkum z dílny Billion Dollar Boy zase odhalil rostoucí oblibu produktů známých influencerů.

    Difuzéry nabízí víc než jen líbivé vůně. Zkrášlí místnost a ochrání vaše zdraví

    Po celý rok vyhledáváme způsoby, jak zařídit, aby náš domov krásně voněl, zvláště pak na podzim. Najít příjemnou a dlouhotrvající vůni je ale často složité. Svíčky by se navíc neměly nechat bez dozoru a aroma lampa vyžaduje neustálou obsluhu. Difuzéry jsou proto perfektní a elegantní variantou.

    Kabelka vyrobená z aerogelu a přehlídka v Disneylandu. Kam míří módní dům Coperni?

    Značka Coperni, mladá a hlavně dravá, je na módním výsluní teprve pár let. Za tu dobu však dokázala zanechat nesmazatelnou stopu. Její zakladatelé se už od roku 2013 snaží překlenout to, co jiné módní domy budovaly celé dekády. Kombinace technologií, inovací a rafinované estetiky je to, co činí brand Coperni tak jedinečným.

    Módní novinky v kostce: Moncler uspěl v Šanghaji a Jake Gyllenhaal opět propaguje Ginori 1735

    Nový týden v módním světě začal pozitivními novinkami. Značka Moncler oslavila v Šanghaji úspěch s projektem Genius. Marc Jacobs vydal kampaň, věnovanou čtyřem ikonickým kabelkám a Ginori 1735 odhalilo další fotografie s hercem Jakem Gyllenhaal. Los Angeles pak o víkendu přivítalo hvězdné Academy Museum Gala.

    Proměňte lenošení na emoční horskou dráhu. Trendy filmy a seriály vyvolají smích i pláč

    Příchod nesmlouvavého podzimního počasí znamená, že občas nezbývá, než se mu s lítostí, ale také tajným nadšením podřídit. Nastává totiž lenošení v podobě pohodlné deky, Netflixu a horkého nápoje. Ulehčete si však nekončící rozhodování a zakoukejte se do jednoho z trendy filmů či seriálů. Zaručují opravdový emocemi nabitý kolotoč.

    Vítejte v oversized království. Louis Rubi představuje pohodlnou alternu s elegancí

    Na módní scéně jen málo návrhářů vkládá do své tvorby nejen styl, ale i viditelný a intenzivní zážitek z následného nošení. Jedním z nich je také Louis Rubi, spoluzakladatel značky LR3. Společnost hned od začátku vsadila na spojení inovativního přístupu, hravého designu a silně zapamatovatelné etiky. 

    Vypněte hlavu a zaměstnejte ruce. Nové hobby zpříjemní sychravé podzimní dny

    Osvojit si nový koníček nemusí být jen výsada dětí. Naopak, právě v dospělosti často toužíme po chvilce pro sebe, u které můžeme vypnout hlavu a ideálně vytvořit něco hezkého. Omalovánky, počítačové hry a cvičení v posilovně jsou klasika, vyzkoušejte ale trendy hobby, jež si můžete užít i z pohodlí domova.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―