Více

    ― Reklama ―

    Platforma Beauty Inc každoročně nabízí seznam svých oblíbenců za uplynulý rok. Letos jsme z výherců vybrali pět z nich, které rozhodně stojí za to sledovat. Patří mezi ně například všestranná paletka hnědých a béžových odstínů Danessa Myricks, luxusní parfém od Burberry, nová beauty řada značky Prada, ale také aktivační sérum od Westman Atelier i veškeré produkty RMS Beauty.

    Vstupte do nového roku s perfektní péčí. Zajistí ji aktivační sérum od Westman Atelier

    Sérum s názvem Skin Activator vytvářela luxusní značka Westman Atelier pět let. Na pomoc si totiž přizvala také dermatologa Rymonda Park. Společně tak letos představili emulzi, která umně napodobuje strukturu kůže a obsahuje na 15 aktivních složek.

    Patří mezi ně například čtyři různé kyseliny hyaluronové. Jedná se přitom o první produkt spadající do kategorie „péče“, kterou kreativní duo Westmanových zveřejnilo. Není tak divu, že od Beauty Inc získalo cenu produkt roku ze světa skin care.

    Zdroj: Westman Atelier

    Průlomovou značku letošního roku je RMS Beauty. Jedná se o organickou a elegantní volbu

    Porotce z Beauty Inc oslovila také make-up společnost RMS Beauty. Stala se totiž letošním průlomovým brandem. Už v roce 2009 ji založila make-up umělkyně Rose-Marie Swift. Od té doby si stanovila za cíl vytvářet produkty s organickými ingrediencemi. Postupem času a velmi dobře zvolenou kampaní na sociálních sítích se jí nakonec podařilo dosáhnout úspěchu. V současnosti tak nabízí snad veškeré make-up klasiky, které si jen může (eco)beauty milovník přát.

    Cenu za nejlepší make-up produkt si odnesla Danessa Myricks. Zazářila se svou multi-funkční paletkou

    Jednou z nejvíce sledovaných kategorií na Beauty Inc Awards 2023 byla samozřejmě ta týkající se make-upu. Letos si první místo v ní vydobyla společnost Danessa Myricks Beauty. Stejnojmenná majitelka značky totiž vytvořila paletku 10 neutrálních odstínů Groundwork Defining Neutrals. Speciálně je především tím, že se dá použít jak na oči, tak obličej, tváře nebo rty. Sloužit má hlavně pro kreativní hru se stínováním, ale také jako pomoc s tvarováním požadovaných rysů.

    Zdroj: Danessa Myricks

    Titul parfém roku získala společnost Burberry. Ohromila svou vůní Goddess

    Parfém Goddess od Burberry možná znáte díky kampani, ve které se v srpnu objevila herečka Emma Mackey. Letos na sebe upoutala pozornost především díky filmu Barbie. Známá je ale hlavně ze seriálu Sex Education. Cenu parfém roku však luxusní produkt získal hlavně kvůli svým perfektním ingrediencím. Jeho hlavní složkou je totiž vanilka, která se letos těšila velké oblibě. Kromě toho se jedná o první parfém licencovaný firmou Coty, jehož lahvička se dá znovu doplnit.

    Miuccia Prada ani tentokrát nešlápla vedle. Beauty řadou s L’Oréal si zajistila jasný úspěch

    Za nejvíce prestižní řadu letošního roku označila platforma Beauty Inc spolupráci mezi Pradou a L’Oréal. Značky totiž společně vytvořily kolekci skin care i make-up produktů. Jak kreativní ředitelka Miuccia Prada, tak její partner Raf Simons si totiž přáli vytvořit výrobky, které budou „reprezentovat osobnost, svobodu i sebe vyjádření“ zákazníků. Vedení L’Oréal tak jejich přání vyslyšelo a propojilo ho s texturami, vzory i barvami z archivů módního domu Prada.

    Zdroj: Prada

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Beauty Inc zná favority roku 2023. Patří mezi ně parfém Burberry, všestranná paletka i produkty Prada

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Platforma Beauty Inc každoročně nabízí seznam svých oblíbenců za uplynulý rok. Letos jsme z výherců vybrali pět z nich, které rozhodně stojí za to sledovat. Patří mezi ně například všestranná paletka hnědých a béžových odstínů Danessa Myricks, luxusní parfém od Burberry, nová beauty řada značky Prada, ale také aktivační sérum od Westman Atelier i veškeré produkty RMS Beauty.

    - Reklama -

    Vstupte do nového roku s perfektní péčí. Zajistí ji aktivační sérum od Westman Atelier

    Sérum s názvem Skin Activator vytvářela luxusní značka Westman Atelier pět let. Na pomoc si totiž přizvala také dermatologa Rymonda Park. Společně tak letos představili emulzi, která umně napodobuje strukturu kůže a obsahuje na 15 aktivních složek.

    Patří mezi ně například čtyři různé kyseliny hyaluronové. Jedná se přitom o první produkt spadající do kategorie „péče“, kterou kreativní duo Westmanových zveřejnilo. Není tak divu, že od Beauty Inc získalo cenu produkt roku ze světa skin care.

    Zdroj: Westman Atelier

    - Reklama -

    Průlomovou značku letošního roku je RMS Beauty. Jedná se o organickou a elegantní volbu

    Porotce z Beauty Inc oslovila také make-up společnost RMS Beauty. Stala se totiž letošním průlomovým brandem. Už v roce 2009 ji založila make-up umělkyně Rose-Marie Swift. Od té doby si stanovila za cíl vytvářet produkty s organickými ingrediencemi. Postupem času a velmi dobře zvolenou kampaní na sociálních sítích se jí nakonec podařilo dosáhnout úspěchu. V současnosti tak nabízí snad veškeré make-up klasiky, které si jen může (eco)beauty milovník přát.

    Cenu za nejlepší make-up produkt si odnesla Danessa Myricks. Zazářila se svou multi-funkční paletkou

    Jednou z nejvíce sledovaných kategorií na Beauty Inc Awards 2023 byla samozřejmě ta týkající se make-upu. Letos si první místo v ní vydobyla společnost Danessa Myricks Beauty. Stejnojmenná majitelka značky totiž vytvořila paletku 10 neutrálních odstínů Groundwork Defining Neutrals. Speciálně je především tím, že se dá použít jak na oči, tak obličej, tváře nebo rty. Sloužit má hlavně pro kreativní hru se stínováním, ale také jako pomoc s tvarováním požadovaných rysů.

    Zdroj: Danessa Myricks

    Titul parfém roku získala společnost Burberry. Ohromila svou vůní Goddess

    Parfém Goddess od Burberry možná znáte díky kampani, ve které se v srpnu objevila herečka Emma Mackey. Letos na sebe upoutala pozornost především díky filmu Barbie. Známá je ale hlavně ze seriálu Sex Education. Cenu parfém roku však luxusní produkt získal hlavně kvůli svým perfektním ingrediencím. Jeho hlavní složkou je totiž vanilka, která se letos těšila velké oblibě. Kromě toho se jedná o první parfém licencovaný firmou Coty, jehož lahvička se dá znovu doplnit.

    Miuccia Prada ani tentokrát nešlápla vedle. Beauty řadou s L’Oréal si zajistila jasný úspěch

    Za nejvíce prestižní řadu letošního roku označila platforma Beauty Inc spolupráci mezi Pradou a L’Oréal. Značky totiž společně vytvořily kolekci skin care i make-up produktů. Jak kreativní ředitelka Miuccia Prada, tak její partner Raf Simons si totiž přáli vytvořit výrobky, které budou „reprezentovat osobnost, svobodu i sebe vyjádření“ zákazníků. Vedení L’Oréal tak jejich přání vyslyšelo a propojilo ho s texturami, vzory i barvami z archivů módního domu Prada.

    Zdroj: Prada

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Věk jako abstraktní koncept. Plastické operace překračují hranice dystopie

    Sociální sítě rozvířila debata ohledně nejmodernějších kosmetických úprav. Fanoušci známých osobností si totiž začínají všímat jejich překvapivé úspěšnosti. Nedávné fotografie celebrit tak doslova šokují. Nevypadají na nich totiž jen o pár let mladší, z roviny středního věku se přesouvají až zpět do svých "dvacítek".

    Generace Z na kamenné obchody nezanevřela. Musí však dohnat jejich on-line svět

    Celodenní zkoušení outfitů či výrazných rtěnek, pravidelné přestávky na kávu a nakukování do luxusních butiků. Může se zdát, že podobné zvyky jsou kapitolou, ukrytou v dávné minulosti. Generace Z ovšem dokazuje pravý opak. Podle nejnovějších reportů si totiž oblíbila nakupování v kamenných obchodech. Čeká od něj však moderní proměnu.

    Institut Pantone odhadl klíčové barvy příští sezóny. Metropole Londýn a New York však překvapily

    Se začátkem října oficiálně končí maraton přehlídek a nastává tak čas na závěrečný audit. Klíčovým aspektem pro utvoření obrazu nadcházející sezóny jsou také dominantní barvy. Přinášíme proto unikátní propojení reportu institutu Pantone a naší módní expertízy, které vám napoví, jakých barev se držet pro jaro a léto 2025.

    Pařížský fashion week míří do finále. Show představil Balenciaga i Gabriela Hearst

    S prvním říjnovým dnem sice odstartovala další kapitola podzimu, skončil však Pařížský týden módy. Den před jeho finále však svou show stihl odhalit například módní dům Balenciaga. Návrhář Demna Gvasalia v ní překvapil svou bezednou kreativitou. Úspěch sklidila také Gabriela Hearst, inspirovaná dávnými bohyněmi.

    Podzim patří maximalismu. Sychravé dny rozzáří výrazné šperky

    Dny plné nízkých teplot, zatažené oblohy a ponurých odstínů si přímo říkají o nějaké zpestření. Do podzimních outfitů ho lze snadno zapracovat například pomocí výrazných šperků. Jejich maximalistická podoba je totiž opět trendy. Na scénu se vrací široké náramky, obří přívěsky i statement náušnice.

    Zlepší Joshua Schulman stabilitu Burberry? Záchranná mise balancuje mezi luxusem a chaosem

    Burberry, legenda britské elegance, prochází doslova šíleným obdobím. Společnost pod vedením návrháře Daniela Lee a nového ředitele Joshuou Schulman přehodnocuje svou identitu i strategii. Místo odvážné inovace ovšem dosavadní kroky značky působí spíše jako opatrné našlapování kolem základních kamenů.

    Alessandro Michele uctil zlatý věk Valentino. Bohémství daroval svůj maximalismus

    Debut návrháře Alessandra Michele pro módní dům Valentino byl jedním z důvodů, proč se zrak módního světa celé září upínal na Paříž. Svou kolekcí, vycházející z archivních kousků slavné značky, designér rozhodně nezklamal. Tehdejší opulentní renesanční návrhy totiž propojil s vlastním maximalistickým stylem.

    Underconsumption core: Trend diktující, že trendům nemáte propadnout

    Trendem může být cokoliv. Od receptu přes kus oblečení po dovolenkovou destinaci nebo přístup k životu. Co je ale takzvaný "underconsumption core"? Nový způsob myšlení nás vybízí k tomu, abychom právě od trendů dali ruce pryč a soustředili se raději na stálejší hodnoty. Nejedná se však pouze o převlečený minimalismus?

    Jak na eye patches? Tajný trik vizážistů potlačí otoky i tmavé kruhy pod očima

    Unavené oči a oteklé váčky pod nimi dokážou znepříjemnit den a zkazit i ten nejpreciznější make-up. Naštěstí existuje tajný trik, na který přísahají vizážisté po celém světě, tedy eye patches. Jedná se o malé polštářky, které zázračně zmírňují otoky a dodávají pleti svěžest během několika minut.

    Zahalte se do své kavárenské objednávky. Luxusní parfémy zachycují top podzimní drinky

    Hlavní přísady podzimních nápojů umí zahřát a zpříjemnit jinak sychravý den. Proč je ale neposunout na vyšší úroveň? Pořiďte si parfém na míru, který doplní nejen vaši kávovou objednávku. Proměňte nejoblíbenější drinky chladného období v ikonickou vůni a noste je tak po celý den na sobě, místo v kelímku.

    Hyper feminismus, síla květin i nová Brat éra. Paříž přivítala show od Chloé, Mugler a Acne Studios

    Ulice Paříže zaplavil ve čtvrtek nejen neutuchající déšť, ale také řada očekávaných přehlídek. Módní dům Chloé odhalil kolekci věrnou svým kódům, tedy plnou feministických a hippie prvků. Mugler zase oslavil své 50. výročí a šáhl hluboko do svých archivů, zatímco značka Acne Studios prodloužila životnost uplynulé Brat éry.

    Podzim vrací do módy skřipce do vlasů. Naučte se pracovat s elegantními pomocníky

    Hitem letošního podzimu jsou skřipce na všechny způsoby. Mezi trendy verze tak patří ty zdobené, které ozvláštní celý look, tak ty zcela jednoduché a nenápadné. Jsou totiž praktické, elegantní a umožní vykouzlit různorodou škálu účesů. Stačí si vybrat barvu i velikost a můžete napodobit tisíce různých stylů.

    Pařížský týden módy vyráží dech. Svá díla odhalil Balmain, Ganni či Rabanne

    Ulice Paříže nadále zaplňují nejen originální street style kreace, ale i dech beroucí módní přehlídky. Úspěšnou kolekci představil například módní dům Balmain, překračující hranice beauty světa. Premiéru zažila ve francouzské metropoli dánská značka Ganni a Rabanne potvrdil své místo mezi návrhářskými špičkami.

    Žlutá barva konečně dostává více prostoru. Vyhrávají pískové a máslové tóny

    Žlutá barva, často přehlížená ve prospěch bezpečnějších neutrálních odstínů, se nyní stává středem pozornosti. Designéři napříč módními domy začali využívat její jemnější tóny, jako je máslová a písková. Posun je patrný zejména v kolekcích pro podzim 2024 a jaro 2025, ve kterých žlutá konečně našla své místo.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―