Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Platforma Beauty Inc každoročně nabízí seznam svých oblíbenců za uplynulý rok. Letos jsme z výherců vybrali pět z nich, které rozhodně stojí za to sledovat. Patří mezi ně například všestranná paletka hnědých a béžových odstínů Danessa Myricks, luxusní parfém od Burberry, nová beauty řada značky Prada, ale také aktivační sérum od Westman Atelier i veškeré produkty RMS Beauty.

    Vstupte do nového roku s perfektní péčí. Zajistí ji aktivační sérum od Westman Atelier

    Sérum s názvem Skin Activator vytvářela luxusní značka Westman Atelier pět let. Na pomoc si totiž přizvala také dermatologa Rymonda Park. Společně tak letos představili emulzi, která umně napodobuje strukturu kůže a obsahuje na 15 aktivních složek.

    Patří mezi ně například čtyři různé kyseliny hyaluronové. Jedná se přitom o první produkt spadající do kategorie „péče“, kterou kreativní duo Westmanových zveřejnilo. Není tak divu, že od Beauty Inc získalo cenu produkt roku ze světa skin care.

    Zdroj: Westman Atelier

    Průlomovou značku letošního roku je RMS Beauty. Jedná se o organickou a elegantní volbu

    Porotce z Beauty Inc oslovila také make-up společnost RMS Beauty. Stala se totiž letošním průlomovým brandem. Už v roce 2009 ji založila make-up umělkyně Rose-Marie Swift. Od té doby si stanovila za cíl vytvářet produkty s organickými ingrediencemi. Postupem času a velmi dobře zvolenou kampaní na sociálních sítích se jí nakonec podařilo dosáhnout úspěchu. V současnosti tak nabízí snad veškeré make-up klasiky, které si jen může (eco)beauty milovník přát.

    Cenu za nejlepší make-up produkt si odnesla Danessa Myricks. Zazářila se svou multi-funkční paletkou

    Jednou z nejvíce sledovaných kategorií na Beauty Inc Awards 2023 byla samozřejmě ta týkající se make-upu. Letos si první místo v ní vydobyla společnost Danessa Myricks Beauty. Stejnojmenná majitelka značky totiž vytvořila paletku 10 neutrálních odstínů Groundwork Defining Neutrals. Speciálně je především tím, že se dá použít jak na oči, tak obličej, tváře nebo rty. Sloužit má hlavně pro kreativní hru se stínováním, ale také jako pomoc s tvarováním požadovaných rysů.

    Zdroj: Danessa Myricks

    Titul parfém roku získala společnost Burberry. Ohromila svou vůní Goddess

    Parfém Goddess od Burberry možná znáte díky kampani, ve které se v srpnu objevila herečka Emma Mackey. Letos na sebe upoutala pozornost především díky filmu Barbie. Známá je ale hlavně ze seriálu Sex Education. Cenu parfém roku však luxusní produkt získal hlavně kvůli svým perfektním ingrediencím. Jeho hlavní složkou je totiž vanilka, která se letos těšila velké oblibě. Kromě toho se jedná o první parfém licencovaný firmou Coty, jehož lahvička se dá znovu doplnit.

    Miuccia Prada ani tentokrát nešlápla vedle. Beauty řadou s L’Oréal si zajistila jasný úspěch

    Za nejvíce prestižní řadu letošního roku označila platforma Beauty Inc spolupráci mezi Pradou a L’Oréal. Značky totiž společně vytvořily kolekci skin care i make-up produktů. Jak kreativní ředitelka Miuccia Prada, tak její partner Raf Simons si totiž přáli vytvořit výrobky, které budou „reprezentovat osobnost, svobodu i sebe vyjádření“ zákazníků. Vedení L’Oréal tak jejich přání vyslyšelo a propojilo ho s texturami, vzory i barvami z archivů módního domu Prada.

    Zdroj: Prada

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Beauty Inc zná favority roku 2023. Patří mezi ně parfém Burberry, všestranná paletka i produkty Prada

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.