More

    Španělská módní společnost Balenciaga se odhodlala vybrat si své první dva ambasadory. Stanou se jimi francouzská herečka Isabelle Huppert a thajský herec i zpěvák PP Krit Amnuaydechkorn. Značka si na nich cení především jejich kreativní práce, hodnot a přístupu k životu.

    V minulosti se v kampaních luxusní španělské značky Balenciaga objevily různé slavné tváře, od Kim Kardashian, Nicole Kidman, Belly Hadid po Justina Bieber. Žádný z nich se přesto nestal oficiálním ambasadorem společnosti. K takovému kroku se její zástupci odhodlali až nyní. Oznámili totiž, že se tvářemi Balenciaga stávají francouzská herečka Isabelle Huppert a thajský herec a zpěvák PP Krit Amnuaydechkorn.

    „Oba reprezentují moderní komunitu Balenciaga,“ vysvětlilo vedení firmy. Ocenilo rovněž jejich kreativní práci, hodnoty a přístup k životu. „Vždy jsem věřila tomu, že móda je formou umění. Jsem proto nadšená, že se mohou stát součástí tohoto příběhu,“ popsala Huppert. Herečka se přitom „partnerkou“ módního domu stala už v roce 2021. Objevila se také v jedné z jeho haute couture přehlídek.

    Kromě toho se zúčastnila například i kampaně pro zimní kolekci v roce 2023 nebo té s Kim Kardashian v roce 2022. Herečka se přitom může chlubit velice oslnivou kariérou. Za svůj život hrála ve více než 130 filmech a televizních seriálech. Za své výkony také vyhrála na 11 ocenění, a to včetně Zlatého glóbu z roku 2017. Rovněž je držitelkou rekordu v počtu filmů, které se kvalifikovaly do soutěže filmového festivalu v Cannes.

    Jsem poctěný, že ve své vzrušující cestě mohu pokračovat jako ambasador Balenciaga, míní PP Krit

    „Balenciaga získala moji pozornost svou kreativitou a etickou vizí,“ okomentoval pro změnu svou novou roli Amnuaydechkorn. „Dovolila mi vyjádřit mé autentické já a individualitu,“ dodal. Čtyřiadvacetiletý herec je známý především ze seriálového drama s názvem My Ambulance nebo novějšího seriálu z roku 2020 I Told Sunset About You. Za svůj talent si vysloužil ocenění Asian Star spadající pod Mezinárodní drama ceny Soulu.

    Kromě herectví se ovšem věnuje i modelingu a zpěvu. Zálibu ovšem našel také v módě. Založil si proto vlastní módní značku s názvem Colors Culture, která zachycuje jeho lásku pro barevné kombinace. „Jsem poctěný a nadšený, že mohu ve své vzrušující cestě pokračovat zrovna jako ambasador Balenciaga,“ doplnil. Jeho instagramový účet pak v současnosti sleduje asi 3,9 milionu uživatelů.

    Zdroje: DScene, WWD, Hunger, Instagram, YouTube

    Balenciaga našla své první ambasadory. Tváří značky se stane Isabelle Huppert a PP Krit Amnuaydechkorn

    Zaposlouchejte se! Výběr nejlepších módních podcastů

    Nastala doba podcastová, kdy si za mikrofony usedají různorodé osobnosti ve snaze přiblížit své příběhy komukoli a kdekoli na světě. Platformy se hemží každodenně přibývajícími epizodami a najít si ten správný podcast v obrovském audio moři může být náročné. Módní podcasty sice možná nejsou tolik populární jako třeba ty z kategorie true crime, ovšem mnohé z nich se vyplatí sledovat kvůli kvantu užitečných informací, načerpání inspirace nebo relaxaci u nenáročných konverzací. Přinášíme vám přehled těch, které splňují ty nejvyšší standardy pro všechny módní posluchače.

    Módní ikony, modelky a trendsetteři kdysi a dnes: Kdo stojí na vrcholu módy?

    Svérázná Miranda Priestly ve filmu Ďábel nosí Pradu během svého minutového monologu o blankytně modré dokonale vystihla řetězec módních trendů. Tento jednoduchý vzorec však již nelze tak snadno aplikovat. Mezi návrháře, celebrity, modelky a it-girls, kteří donedávna určovali chod módy, se do rovnice zamotaly sociální sítě, influenceři a generace Z. Jak moc kontrastní a relevantní je vliv módních ikon a známých osobností na to, co je aktuálně v kurzu, ve srovnání s předchozími dekádami?

    Tom Ford sklidil v Miláně úspěch, Prada předvedla návrhy plné pohybu a Etro oslavilo umění vzorů

    Další den Milánského týdne módy odhalil hned několik z vysoce očekávaných přehlídek. Patřila mezi ně ta od Toma Forda, kterou navrhl nový kreativní ředitel značky Peter Hawkings. Podobné pozornosti se ovšem dočkala také show Prada, která vždy patří mezi ty nejvíce sledované. Změť vzorů pak do jinak "poklidných" barevných palet vnesla společnost Etro.

    Právo ženy na boty! Investujte do těch nejnadčasovějších modelů

    "Každá žena má právo na boty." Alespoň tak zní český název jednoho z ikonických dílů seriálu Sex ve městě. Dnes vám představíme obuv, jejíž šarm bude zářit nejen dnes, ale i za deset let. Od nádherných lodiček až po pohodlné tenisky. Co je spojuje, je nadčasový design, který nezávisí na sezóně, ale září v každém okamžiku. Navíc budete mile překvapeni, jak snadno a rychle dokážete zkombinovat tuto obuv s vaším celkovým outfitem.