Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Volba drinku sahá za hranice chuťové preference. Pro mnoho lidí se jedná o gesto či osobní vyjádření. Často navíc platí, že to, co pijete, rezonuje s tím, co nosíte. Určité estetiky si žádají svěží Aperol Spritz, zatímco jiné se koupou v solném kroužku tequily. Stejně jako na ulici, i v baru tak můžete hledat inspiraci pro svůj další outfit.

    V době, kdy vizitky nahrazuje Instagram bio, se i koktejlová sklenka stává součástí vašeho osobního brandu. Zkoušet různé kombinace může být zábava, lidé si vás navíc často pamatují dle toho, co rádi pijete. Není náhoda, že se vaše barová objednávka propisuje i do vašeho stylu. Může být proto někdy zábavné odhalovat povahu skrytou za osvěžujícími, nebo naopak hořkými doušky.

    Hořké léto klame tělem. Aperol Spritz patří snícím dobrodruhům

    Starorůžové boho šaty, páskové sandálky a zvonící náušnice nikdy nechutnaly sladčeji. Milovnice Aperol Spritz už dávno nejsou „basic bitches“. Jejich pleť září opálením, vlasy mají ledabyle upravené a v kabelce jim nikdy nechybí parfém. Jiskřivě oranžový drink není klišé, ale promyšlený chaos. Pokud je vaše stálice, máte nejspíš diář plný překrývajících se událostí, ale přesto věříte na rovnováhu.

    Zdroj: Ulla Johnson, Chloé

    V otevřených záložkách vašeho mobilu se už dlouho skví vyhledávač letenek, do kterého čas od času nakouknete, a na svém Spotify profilu schraňujete playlist pro každou příležitost. Nepotrpíte si na drahé značky, ale přesto vám dělají radost luxusní maličkosti, vyjadřující vaši osobnost. Cokoliv, co vystihne duši toužící po dobrodružství, která je vždy tak trochu myšlenkami mimo přítomnost.

    Některé drinky nejsou pro každého. Stejně jako lidé

    Negroni není pro každého. Ani jako drink, ani v podobě člověka. Košili s vyhrnutými rukávy doplňují černé mokasíny a buď skoro neexistující make-up, nebo naopak výrazná rtěnka. Small talk není nic pro vás a pravděpodobně voníte velice specifickým niche parfémem. Lidi kolem sebe zvláštním způsobem přitahujete, ale nejednou jste o sobě slyšeli, že se vás nejprve báli.

    Zdroj: Bottega Veneta, Marella

    Pořádek v životě i v baru. Skinny bitch rozhodně není nadávka

    Kdyby byla vodka se sodou člověk, rozhodně by nosila bílé upnuté tílko a stylové tenisky dle poslední módy. Umíte-li si vždy udělat čas na ranní pilates, v baru nejspíš už notoricky objednáváte skinny bitch. Vyznavači tohoto drinku přesně ví, kolik vody mají za den vypít a čas od času je někdo nazve control freakem. Tenisová sukně od Miu Miu a Jacquemus kabelka by na vás vypadaly božsky.

    Zdroj: Miu Miu, Sporty&Rich

    Univerzální poučky samozřejmě nikdy nejsou všespásné. Berte ale podobná zábavná cvičení spíše jako jiný druh inspirace. Pokud někdy budete s outfity v koncích, zkuste si představit, jak by asi vypadal váš oblíbený drink, město nebo roční období jako ucelený look. Taková cvičení nejen, že procvičují kreativitu, ale také často vytvoří kombinace, za které by se nestyděly ani slavné módní domy.

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Až do dna. Váš oblíbený drink o vás vypovídá víc, než si myslíte

    Volba drinku sahá za hranice chuťové preference. Pro mnoho lidí se jedná o gesto či osobní vyjádření. Často navíc platí, že to, co pijete, rezonuje s tím, co nosíte. Určité estetiky si žádají svěží Aperol Spritz, zatímco jiné se koupou v solném kroužku tequily. Stejně jako na ulici, i v baru tak můžete hledat inspiraci pro svůj další outfit.

    - Reklama -

    V době, kdy vizitky nahrazuje Instagram bio, se i koktejlová sklenka stává součástí vašeho osobního brandu. Zkoušet různé kombinace může být zábava, lidé si vás navíc často pamatují dle toho, co rádi pijete. Není náhoda, že se vaše barová objednávka propisuje i do vašeho stylu. Může být proto někdy zábavné odhalovat povahu skrytou za osvěžujícími, nebo naopak hořkými doušky.

    Hořké léto klame tělem. Aperol Spritz patří snícím dobrodruhům

    Starorůžové boho šaty, páskové sandálky a zvonící náušnice nikdy nechutnaly sladčeji. Milovnice Aperol Spritz už dávno nejsou „basic bitches“. Jejich pleť září opálením, vlasy mají ledabyle upravené a v kabelce jim nikdy nechybí parfém. Jiskřivě oranžový drink není klišé, ale promyšlený chaos. Pokud je vaše stálice, máte nejspíš diář plný překrývajících se událostí, ale přesto věříte na rovnováhu.

    Zdroj: Ulla Johnson, Chloé

    - Reklama -

    V otevřených záložkách vašeho mobilu se už dlouho skví vyhledávač letenek, do kterého čas od času nakouknete, a na svém Spotify profilu schraňujete playlist pro každou příležitost. Nepotrpíte si na drahé značky, ale přesto vám dělají radost luxusní maličkosti, vyjadřující vaši osobnost. Cokoliv, co vystihne duši toužící po dobrodružství, která je vždy tak trochu myšlenkami mimo přítomnost.

    Některé drinky nejsou pro každého. Stejně jako lidé

    Negroni není pro každého. Ani jako drink, ani v podobě člověka. Košili s vyhrnutými rukávy doplňují černé mokasíny a buď skoro neexistující make-up, nebo naopak výrazná rtěnka. Small talk není nic pro vás a pravděpodobně voníte velice specifickým niche parfémem. Lidi kolem sebe zvláštním způsobem přitahujete, ale nejednou jste o sobě slyšeli, že se vás nejprve báli.

    Zdroj: Bottega Veneta, Marella

    Pořádek v životě i v baru. Skinny bitch rozhodně není nadávka

    Kdyby byla vodka se sodou člověk, rozhodně by nosila bílé upnuté tílko a stylové tenisky dle poslední módy. Umíte-li si vždy udělat čas na ranní pilates, v baru nejspíš už notoricky objednáváte skinny bitch. Vyznavači tohoto drinku přesně ví, kolik vody mají za den vypít a čas od času je někdo nazve control freakem. Tenisová sukně od Miu Miu a Jacquemus kabelka by na vás vypadaly božsky.

    Zdroj: Miu Miu, Sporty&Rich

    Univerzální poučky samozřejmě nikdy nejsou všespásné. Berte ale podobná zábavná cvičení spíše jako jiný druh inspirace. Pokud někdy budete s outfity v koncích, zkuste si představit, jak by asi vypadal váš oblíbený drink, město nebo roční období jako ucelený look. Taková cvičení nejen, že procvičují kreativitu, ale také často vytvoří kombinace, za které by se nestyděly ani slavné módní domy.

    ― Reklama ―

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    Lovkyně démonů a diváků. K-popový zázrak ovládl Netflix, hitparády i módu

    K-pop: Lovkyně démonů je nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Animovaný snímek, který na první pohled cílí hlavně na děti a dospívající, překročil očekávání. Za tři měsíce od premiéry nasbíral přes 210 milionů zhlédnutí a soundtrack se stal globálním hitem. Jeho úspěch boří kulturní a generační hranice. Co je na něm tedy tak přitažlivé?

    Paříž pohltila móda. Na řadu přišel Mugler, Schiaparelli i Rick Owens

    Týden módy v Paříži pokračuje a spolu s ním nastupují na scénu kolekce pro jaro a léto 2026. Čerstvou vizi představil mimo jiné nový kreativní ředitel Mugler, Miguel Castro Freitas. Navzdory tomu, že na sebe pozornost módního světa strhávají hlavně očekávané debuty, však úspěšné řady odhalily rovněž značky Schiaparelli a Rick Owens.

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdechl módě fantazii

    Alessandro Michele představuje fascinující spojení intelektu a extravagance. Římský rodák s duší sběratele příběhů vdechl Gucci svěžest, jež se zapsala do dějin módní scény a nyní formuje novou éru u Valentino. Jeho vize překračují rámec trendů a proměňují značky v poetické prostory, kde se mísí filosofie, romantika a nečekaná svoboda.

    Ferragamo jako óda na Harlem. Značka postavila řadu na Lole Todd

    Maximilian Davis rozvinul pro Ferragamo atmosféru, která dýchá energií jazzového věku a zároveň přetváří jeho vizuální jazyk do moderny. V sále s měkkým kobercem se tak rozehrála scéna, kde se třpyt střídal s architekturou střihů a světlo sklouzávalo po texturách jako po notách. Řada fungovala jako rytmická báseň, v níž každý look zastával vlastní verš. Připomněla, jak se dá tradice umně přepsat do nového vyprávění.

    Dries Van Noten přepisuje léto. Nová kolekce pluje na vlnách

    Paříž zažila okamžik, kdy se móda přetavila ve výbuch barev. Julian Klausner proměnil přehlídku Dries Van Noten v dramatický obraz, který evokoval energii oceánu. Diváci nevnímali jen šaty, kabáty či topy. Cítili módní rytmus, jenž proudil celým sálem. Každý tón hudby, každý krok modelky a každý střih oděvu se spojily do jediné vizuální hry.

    Dior odhalil svůj debut. Jonathan Anderson se nebojí riskovat

    Pařížský týden módy odkryl oponu snad nejočekávanějšího debutu letošní sezóny. Návrhář Jonathan Anderson úspěšně představil svou první dámskou kolekci pro módní dům Dior. Umně propojil historické prvky a dědictví zakladatele značky, na návrzích však zanechal rovněž silnou stopu vlastní estetiky. Jedno je jasné, designér vsadil na risk.

    TikTok highlights: Virální trend učí, že život není jen o práci

    Uživatele sociální sítě TikTok pohltil nový trend. Virální "5 to 9 routine" videa odhalují denní režim jejich tvůrců, kteří se snaží využít čas mimo práci na maximum. Většinou to znamená, že vstávají v pět hodin ráno a až do devíti hodin, kdy začínají pracovat, posilují, meditují nebo chodí na procházky. Jedná se však o estetickou inspiraci, nebo další druh tlaku?

    Louis Vuitton chce zůstat doma. Jarní kolekci věnoval privátní sféře

    Kreativní ředitel dámské sekce Louis Vuitton Nicolas Ghesquière dokázal, že umí zaujmout i v záplavě vysoce očekávaných debutů ostatních návrhářů. Svou kolekci pro nadcházející jaro a léto, prezentovanou v královském apartmánu v Louvre, tentokrát zaostřil na privátní sféru. Nabídl tak příjemnou, ale inovativní řadu, která rozzáří každý domov.

    Milán pohostil Sustainable Fashion Awards 2025. Akce uctila odkaz Giorgia Armani

    Letošní ročník Milánského týdne módy nebyl výjimkou a italská metropole tak v sobotu večer pohostila Sustainable Fashion Awards. Divadlo La Scala přivítalo hosty, kteří se stali svědky poctění těch, jež svou práci věnují environmentální spravedlnosti, biodiverzitě či podpoře lidských práv. Zvláštní cenu získal také nedávno zesnulý Giorgio Armani.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―