Více

    ― Reklama ―

    Už jste někdy viděli značku, která by vkusně propojila zdánlivě neslučitelné? Pokud ne, brand Heliot Emil představuje perfektní možnost, jak zkombinovat avantgardu, eleganci i moderní streetwear. Většina kousků je navíc laděna pouze do černé barvy, čímž značka nabírá na autentickém rázu.

    Heliot Emil si za několik posledních let získal významné postavení v módním průmyslu. Představuje totiž odvážné spojení minimalistického designu, dává ovšem průchod také industriálním a avantgardním vlivům.

    Dánský brand, pojmenovaný podle dědečka zakladatelů Juliuse a Victora Juul, se stal neopomenutelným módním hráčem. Současné módní scéně dodává další dystopicky vyhlížející produkty, avšak s čistějším a ryze evropským nádechem. 

    Moderní technologie jako klíčový prvek. Heliot Emil je vyzdvihuje od svého založení

    Značka Heliot Emil vznikla v roce 2016 v Kodani a okamžitě na sebe strhla pozornost díky svému futuristickému pojetí designu. Od samého počátku bylo zřejmé, jakým směrem se společnost uchýlí.

    Většina jejích kolekcí obsahuje prvky, které jsou z technického hlediska revoluční. Jejich zaměření na detaily, jako jsou specifické zipy, spony či pokročilé materiály, staví Heliot Emil na rozhraní mezi módou a technologií.

    Zdroj: Heliot Emil

    Heliot Emil, jako by se odmítal přizpůsobit každoročním novým trendům a místo toho experimentuje s tvarem, texturou a materiály. Tím vytváří jedinečné, až téměř sochařské siluety.

    Všechny tyto pilíře pak hrají hlavní roli v otázce nadčasovosti, jelikož z technického hlediska nelze mezi jednotlivými kolekcemi v průběhu let najít žádné rozdíly. Většina modelů je černá a pohrává si se zmíněnými siluetami.

    Aktuální kolekce zkoumá zranitelnost i obranu. Spojila se s výrobcem ochranné výbavy

    Kolekce podzim a zima 2024 s názvem Shelter opět staví na základních pilířích značky, tedy na propojení technologií a emocí. Tentokrát se Heliot Emil spojil s Alpinestars, italským výrobcem ochranné výbavy pro motosporty. Výsledkem je fúze módních inovací s funkčností, která chrání jak fyzicky, tak emocionálně.

    Zdroj: Heliot Emil

    Kolekce pracuje také s deadstock materiály a produkty z ochranné výbavy, jako jsou například airbag bundy, odkazující na záchranu životů. Materiály jsou přetvořeny do futuristických, až dystopických modelů, které by mohly klidně najít své místo i ve sci-fi filmech, stále však se vkusem.

    Zdroj: Heliot Emil

    Tvrdé a měkké prvky tak tvoří kontrast, který zdůrazňuje vnitřní boj mezi zranitelností a obranou. Dámské i pánské linie této kolekce představují technicky propracované, ale zároveň esteticky úchvatné kusy, od přiléhavých bund po vrstvené šaty.

    Klíčovým motivem kolekce je tedy ochrana nejen fyzická, ale i duševní, jak naznačuje také samotný název Shelter. Koncept je podtržen jak konstrukcí jednotlivých oděvů, tak jejich materiálovým složením​. Výsledkem je velmi atraktivní vizuální podívaná.

    Značka Heliot Emil je tak opravdu silným konceptem, kterým při jejím nošení prokazujete smysl pro hlubší módní výraz a dáváte najevo svůj cit pro dystopickou a streetwear nadčasovost. Brand je v širším měřítku, podobně jako značky Rick Owens nebo Balenciaga, uceleným životním stylem.

    Zdroje: SHOW studio, Metal Magazine, Footshop, Heliot Emil, Hypebae, YouTube

    ― Reklama ―

    Avantgardní alchymie mezi formou a funkcí. Heliot Emil halí módu do temnoty

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Už jste někdy viděli značku, která by vkusně propojila zdánlivě neslučitelné? Pokud ne, brand Heliot Emil představuje perfektní možnost, jak zkombinovat avantgardu, eleganci i moderní streetwear. Většina kousků je navíc laděna pouze do černé barvy, čímž značka nabírá na autentickém rázu.

    - Reklama -

    Heliot Emil si za několik posledních let získal významné postavení v módním průmyslu. Představuje totiž odvážné spojení minimalistického designu, dává ovšem průchod také industriálním a avantgardním vlivům.

    Dánský brand, pojmenovaný podle dědečka zakladatelů Juliuse a Victora Juul, se stal neopomenutelným módním hráčem. Současné módní scéně dodává další dystopicky vyhlížející produkty, avšak s čistějším a ryze evropským nádechem. 

    Moderní technologie jako klíčový prvek. Heliot Emil je vyzdvihuje od svého založení

    Značka Heliot Emil vznikla v roce 2016 v Kodani a okamžitě na sebe strhla pozornost díky svému futuristickému pojetí designu. Od samého počátku bylo zřejmé, jakým směrem se společnost uchýlí.

    - Reklama -

    Většina jejích kolekcí obsahuje prvky, které jsou z technického hlediska revoluční. Jejich zaměření na detaily, jako jsou specifické zipy, spony či pokročilé materiály, staví Heliot Emil na rozhraní mezi módou a technologií.

    Zdroj: Heliot Emil

    Heliot Emil, jako by se odmítal přizpůsobit každoročním novým trendům a místo toho experimentuje s tvarem, texturou a materiály. Tím vytváří jedinečné, až téměř sochařské siluety.

    Všechny tyto pilíře pak hrají hlavní roli v otázce nadčasovosti, jelikož z technického hlediska nelze mezi jednotlivými kolekcemi v průběhu let najít žádné rozdíly. Většina modelů je černá a pohrává si se zmíněnými siluetami.

    Aktuální kolekce zkoumá zranitelnost i obranu. Spojila se s výrobcem ochranné výbavy

    Kolekce podzim a zima 2024 s názvem Shelter opět staví na základních pilířích značky, tedy na propojení technologií a emocí. Tentokrát se Heliot Emil spojil s Alpinestars, italským výrobcem ochranné výbavy pro motosporty. Výsledkem je fúze módních inovací s funkčností, která chrání jak fyzicky, tak emocionálně.

    Zdroj: Heliot Emil

    Kolekce pracuje také s deadstock materiály a produkty z ochranné výbavy, jako jsou například airbag bundy, odkazující na záchranu životů. Materiály jsou přetvořeny do futuristických, až dystopických modelů, které by mohly klidně najít své místo i ve sci-fi filmech, stále však se vkusem.

    Zdroj: Heliot Emil

    Tvrdé a měkké prvky tak tvoří kontrast, který zdůrazňuje vnitřní boj mezi zranitelností a obranou. Dámské i pánské linie této kolekce představují technicky propracované, ale zároveň esteticky úchvatné kusy, od přiléhavých bund po vrstvené šaty.

    Klíčovým motivem kolekce je tedy ochrana nejen fyzická, ale i duševní, jak naznačuje také samotný název Shelter. Koncept je podtržen jak konstrukcí jednotlivých oděvů, tak jejich materiálovým složením​. Výsledkem je velmi atraktivní vizuální podívaná.

    Značka Heliot Emil je tak opravdu silným konceptem, kterým při jejím nošení prokazujete smysl pro hlubší módní výraz a dáváte najevo svůj cit pro dystopickou a streetwear nadčasovost. Brand je v širším měřítku, podobně jako značky Rick Owens nebo Balenciaga, uceleným životním stylem.

    Zdroje: SHOW studio, Metal Magazine, Footshop, Heliot Emil, Hypebae, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Značky odhalují slavné tváře a Londýn vítá nováčka

    Módní společnosti vítají jaro pomocí čerstvých tváří. Řada z nich totiž představila nové ambasadory. Herečka Philippine Leroy-Beaulieu září ve špercích Pomellato a herečka Eiza González zase v kouscích od David Yurman. Značka De Beers pro změnu spolupracuje s modelkou Adwoa Aboah. Londýnský týden módy pak vítá nový brand Songs of Siren.

    Jacquemus na vrcholu. Kromě milovaných reklamních kampaní zazáří i vlastní kosmetikou

    Návrháři Simonu Porte Jacquemus se splnil sen. Po usilovném hledání konečně našel vhodného investora pro svou nezávislou pařížskou značku. Důvodů na oslavu je ovšem více, výsledkem exkluzivního partnerství s konglomerátem L'Oréal bude totiž kromě menšinového podílu i exkluzivní beauty řada Jacquemus.

    Napříč pouští z pohodlí luxusu. Střední východ chystá první pětihvězdičkový vlak

    Luxusní cestování nabývá nových rozměrů. Saudská Arábie plánuje výstavbu prvního pětihvězdičkového vlaku, brázdícího Střední východ. Cestující budou mít na 1300 kilometrů dlouhé cestě možnost spatřit dechberoucí krásy pouště, a to z pohodlí toho nejmodernějšího luxusu. Vlak s názvem Dream of the Desert tak nabízí zcela unikátní zážitek.

    Na předávání BAFTA zářila i móda. Blýskl se Louis Vuitton či Schiaparelli

    Módní scénu o víkendu pohltilo předávání cen BAFTA. Jako každá známá ceremonie, také ta britská totiž přilákala očekávaný zástup celebrit v blyštivých róbách. Na červeném koberci proto zazářilo hned několik dechberoucích kousků. Hlavní roli tentokrát ztvárnily módní domy jako Schiaparelli, Alexander McQueen, Louis Vuitton nebo Prada.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Newyorské klasiky opět zazářily. Úspěch sklidil Coach, Tory Burch i Carolina Herrera

    Týden módy v New Yorku je v plném proudu. Po rušném víkendu odhalily řady další stálice hlavního amerického města módy. Tory Burch zabrousila do sportswear a potvrdila svou fascinaci praktičností. Coach oslnil pohledem do minulosti a módní dům Carolina Herrera představil vlastní pojetí podzimu. Místo spadaných listů věnoval show květinám.

    Řekněte své ano v souladu s trendy. Svatební šaty letos nosí korzety a hladkou siluetu

    Máloco je na seznamu příprav nejdůležitějšího dne tak vzrušující jako svatební šaty. Některé nevěsty mají hned jasno, jiné si dávají s volbou "těch pravých" na čas. Jestliže patříte do druhé skupiny, možná oceníte nápovědu v podobě letošních očekávaných trendů. Dobrou zprávou je, že si na své přijdou minimalistky i milovnice extravagantních prvků.

    New York pohltil týden módy. Odráží současné dění i moderní minimalismus

    Móda zaplavila ulice New Yorku. Metropole přivítala další sezónu fashion weeku, který neoficiálně zahájil už Marc Jacobs. V uplynulých dnech však své přehlídky odhalily také značky jako Calvin Klein, Altuzarra, Khaite či Prabal Gurung. Některé ve svých kolekcích zachytily pocity ze současného dění, jiné se mu naopak snažily uniknout.

    Véronique Nichanian působí u Hermès již 36 let. Redefinuje význam pánské módy

    Většina velkých módních domů je neodmyslitelně spjata se jmény kreativních ředitelů, kteří přicházejí a odcházejí v pravidelném rytmu sezón. U Hermès je tomu jinak. Véronique Nichanian, kreativní ředitelka pánské divize, u značky působí už 36 let. Je také nejdéle sloužící kreativní ředitelkou v oboru, která nemá brand nesoucí její jméno.

    Pryč s nevzhlednou výbavou. I z oblečení do přírody můžete vytvořit stylový outfit

    Procházky do přírody, běhání po horách či toulání se lesem. Aktivity tohoto typu výborně vyčistí hlavu a nezáleží na tom, jak u nich zrovna vypadáte. Právě proto umí být osvobozující. Pokud se ale při výšlapech chcete cítit stylově, nebo výlet plánujete zkombinovat s návštěvou města, existuje i oblečení do přírody bez prapodivných barev a tvarů.

    Zabodujte na všech frontách. Trendy activewear vynosíte i mimo posilovnu

    Outfity na cvičení už dávno nepatří jen do posilovny nebo na tenisový kurt. Trendy letošního roku otevírají activewear dveře do světa tradiční módy. Naučte se kombinovat sportovní kousky tak, že si je zamilujete i mimo potem prosycené hodiny cvičení. Na vyšší úroveň je vynesou vypasované kožené bundy, balletcore nebo jen správně zvolený střih.

    Beauty novinky vítají jaro. Hitem jsou pastelové tóny a pestré odstíny růžové

    Beauty značky nezůstávají pozadu za fashion průmyslem a odhalují kolekce pro nadcházející jaro. Blížící se teplé měsíce a konec šedivých zimních dnů totiž znamená změnu v líčení. Přední světové značky tak vstupují na trh s produkty, které mají make-upu dodat jiskru. Nabídka je pak opravdu pestrá, oční stíny se střídají s laky na nehty i rtěnkami.

    Virální Dubai Chocolate zaplavila internet. Barvu pistácie vynosíte na kabátě i jako oční stíny

    Na první pohled ničím speciální čokoláda zbořila internet. Trend, dle kterého tvůrci i jejich diváci ochutnávají křupavou čokoládu s pistáciovým vnitřkem, se rozšířil i do Česka. Pistácie nyní okupují hlavní složky parfémů či speciálních edic káv a jejich barva inspiruje fashion a beauty značky. Naučte se výtvory se sladkým podtónem kombinovat.

    Emilia Pérez září na filmové i módní scéně. Luxusní kostýmy podtrhly příběh proměny

    Jedním z nejúspěšnějších snímků loňské filmové scény je Emilia Pérez. Muzikál získal ocenění již na festivalu v Cannes. Jeho vliv však potvrdily také nedávné Zlaté glóby a nominace na Oscara. Příběh z pera Jacquese Audiard definuje především téma proměny. Kromě špičkových herců ho ale ztvárnily rovněž bravurně zvolené, a především luxusní kostýmy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―