Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu „match made in heaven“.

    Šperky, auta, móda či jídlo. Ve všech odvětvích najdeme firmu, jejíž hlavní zdroj podnikání promuje ambasador. Zda daná osobnost produkty opravdu používá, je předmětem jiné debaty, ovšem někdy z těchto spojení vzniknou milé příběhy. Svět parfémů není výjimka, a dokonce se tak děje i u těch nejznámějších kousků. Možná budete překvapeni, kdo je tváří vaší oblíbené každodenní vůně.

    Ambasador má ztělesnit hlavní princip značky. Olivii Rodrigo snad parfém ušili na míru

    Kosmetická značka Lancôme slaví nejnovější přírůstek do své rodiny. Jednou z tváří společnosti se stala také oblíbená zpěvačka Olivia Rodrigo. Připojila se tak ke jménům jako Zendaya, Julia Roberts či Emma Chamberlain. Lancôme má v nabídce produkty od řasenek přes rtěnky po pleťová séra, ovšem Olivia Rodrigo zazářila převážně v reklamním spotu na jednu z řad oblíbeného parfému Idôle.

    Reklama na tento produkt má zdůraznit témata nejistoty, růstu a triumfu. Není proto divu, že se značka rozhodla spolupracovat právě se zpěvačkou, jejíž alba jsou postavena přesně na těchto hodnotách. Značka parfém popisuje jako vůni pro ty, kteří berou svůj osud do vlastních rukou a vzepřou se stanoveným pravidlům. I z toho důvodu se Olivia Rodrigo rozhodla ambasadorství přijmout.

    Hodnoty vyšší než hezký flakonek. Důvodem spolupráce může být obdiv či feminismus

    Podobný „match made in heaven“ nalezneme i u módního domu Chanel. Parfém Bleu de Chanel si na svůj účet může připsat marketingovou kampaň spojenou se jménem Timothée Chalamet. Willy Wonka a Paul Atreides v jednom propůjčil svoji tvář vůni s tóny grapefruitu, máty, jasmínu, kadidla a dalších líbivých ingrediencí. Pro herce jde dokonce o jeho první spolupráci s beauty značkou.

    Zdroj: Chanel

    Tento fakt sám o sobě vzbudil velkou pozornost. Svým způsobem ukazuje určitou nezaprodanost známého hereckého jména. Timothée Chalamet navíc hrdě přiznal, že hlavním důvodem uzavření spolupráce byl Martin Scorsese, jenž video ke kampani režíroval. Jeden z nejoceňovanějších tvůrců se totiž kromě Chanel reklamy může pyšnit Vlkem z Wall Street či Prokletým ostrovem.

    Uměleckému propojení fandí i Prada. Parfém Paradoxe je neodmyslitelně spjat s Emmou Watson. Herečka je nejen tváří parfému, ale také reklamní spot zrežírovala. Kampaň zdůrazňuje ženské paradoxy. Být silná a jemná zároveň, nezávislá a zranitelná. Parfém je navíc udržitelně doplnitelný. Pokud filmovou Hermionu trochu znáte, je vám jasné, proč se právě ona stala ambasadorem.

    V dnešní době se může zdát, že roli ambasadorů zastoupí influenceři. Synonyma to ovšem nejsou. U předních tváří značek, navíc pokud se jedná o vytížené celebrity, bývá zvykem se prvně ztotožnit s myšlenkou celé společnosti, a až potom na propojení kývnout. Spojit své jméno s výrobkem může být pro hvězdu osudové, o to důkladněji se proto rozhoduje, zda spolupráce stojí opravdu za to.

    Zdroje: GQ, YouTube, Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Chanel

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    ― Reklama ―

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu „match made in heaven“.

    Šperky, auta, móda či jídlo. Ve všech odvětvích najdeme firmu, jejíž hlavní zdroj podnikání promuje ambasador. Zda daná osobnost produkty opravdu používá, je předmětem jiné debaty, ovšem někdy z těchto spojení vzniknou milé příběhy. Svět parfémů není výjimka, a dokonce se tak děje i u těch nejznámějších kousků. Možná budete překvapeni, kdo je tváří vaší oblíbené každodenní vůně.

    Ambasador má ztělesnit hlavní princip značky. Olivii Rodrigo snad parfém ušili na míru

    Kosmetická značka Lancôme slaví nejnovější přírůstek do své rodiny. Jednou z tváří společnosti se stala také oblíbená zpěvačka Olivia Rodrigo. Připojila se tak ke jménům jako Zendaya, Julia Roberts či Emma Chamberlain. Lancôme má v nabídce produkty od řasenek přes rtěnky po pleťová séra, ovšem Olivia Rodrigo zazářila převážně v reklamním spotu na jednu z řad oblíbeného parfému Idôle.

    Reklama na tento produkt má zdůraznit témata nejistoty, růstu a triumfu. Není proto divu, že se značka rozhodla spolupracovat právě se zpěvačkou, jejíž alba jsou postavena přesně na těchto hodnotách. Značka parfém popisuje jako vůni pro ty, kteří berou svůj osud do vlastních rukou a vzepřou se stanoveným pravidlům. I z toho důvodu se Olivia Rodrigo rozhodla ambasadorství přijmout.

    Hodnoty vyšší než hezký flakonek. Důvodem spolupráce může být obdiv či feminismus

    Podobný „match made in heaven“ nalezneme i u módního domu Chanel. Parfém Bleu de Chanel si na svůj účet může připsat marketingovou kampaň spojenou se jménem Timothée Chalamet. Willy Wonka a Paul Atreides v jednom propůjčil svoji tvář vůni s tóny grapefruitu, máty, jasmínu, kadidla a dalších líbivých ingrediencí. Pro herce jde dokonce o jeho první spolupráci s beauty značkou.

    Zdroj: Chanel

    Tento fakt sám o sobě vzbudil velkou pozornost. Svým způsobem ukazuje určitou nezaprodanost známého hereckého jména. Timothée Chalamet navíc hrdě přiznal, že hlavním důvodem uzavření spolupráce byl Martin Scorsese, jenž video ke kampani režíroval. Jeden z nejoceňovanějších tvůrců se totiž kromě Chanel reklamy může pyšnit Vlkem z Wall Street či Prokletým ostrovem.

    Uměleckému propojení fandí i Prada. Parfém Paradoxe je neodmyslitelně spjat s Emmou Watson. Herečka je nejen tváří parfému, ale také reklamní spot zrežírovala. Kampaň zdůrazňuje ženské paradoxy. Být silná a jemná zároveň, nezávislá a zranitelná. Parfém je navíc udržitelně doplnitelný. Pokud filmovou Hermionu trochu znáte, je vám jasné, proč se právě ona stala ambasadorem.

    V dnešní době se může zdát, že roli ambasadorů zastoupí influenceři. Synonyma to ovšem nejsou. U předních tváří značek, navíc pokud se jedná o vytížené celebrity, bývá zvykem se prvně ztotožnit s myšlenkou celé společnosti, a až potom na propojení kývnout. Spojit své jméno s výrobkem může být pro hvězdu osudové, o to důkladněji se proto rozhoduje, zda spolupráce stojí opravdu za to.

    Zdroje: GQ, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Rozhovor: Od školních sešitů k Hermès. Úspěch české kaligrafky, která okouzlila svět

    Kaligrafka Lucie Špatenková se už na střední škole zamilovala do krásně nadepsaných sešitů. Po vysoké škole založila značku Ta usměvavá, s níž pořádá workshopy krasopsaní, jezdí na eventy zkrášlovat různorodé produkty a písmem vylepšuje i výrobky nejdražších luxusních značek světa. Kromě spolupráce se značkami Prada, Cartier či Hermès vede tým kaligrafů, vychovává malou dceru a rozšiřuje povědomí o krasopísmu v Česku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    Vánoce očima Burberry. Daniel Lee vyměnil trenčkoty za stromeček

    Luxusní hotel Claridge's v srdci Londýna tradičně vkládá výzdobu svého vánočního stromečku do rukou důležitého jména módní scény. Letos dle vlastní vize proměnil sváteční dekorace kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Jednotlivé ozdoby odkazují na dlouholetou tradici značky, zatímco ikonický kostkovaný vzor pohltí zbytek luxusního interiéru hotelového lobby.

    Shein pod palbou. Čelí žalobě francouzských obchodníků i výzvě poslanců

    Potíže fast fashion řetězce Shein ve Francii nekončí. Nově čelí žalobě ze strany francouzských maloobchodníků. Na 12 federací a několik značek zahájilo proti značce soudní řízení. Olej do ohně kritiky přilévají také tamní poslanci. Více než 80 z nich vydalo oficiální prohlášení, v němž požadují zákaz Shein, a to ve jménu "ochrany pracovníků, veřejného zdraví a planety".

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Magazín Complex zveřejnil seznam módních ikon. Je ale opravdu relevantní?

    Magazín Complex zveřejnil seznam 25 módních ikon 21. století a potvrdil tím svou fascinaci popkulturními stálicemi. Výběr sestavený ze jmen, která vládnou globálním trendům a obálkám časopisů, zvýrazňuje sílu mainstreamu. Žebříček prezentuje osobnosti s obří mediální gravitací a odhodláním tvořit vlastní vizuální jazyk. Reflektuje současnou touhu po ikonách, jež dokáží okamžitě rezonovat s publikem. Zapomíná ale, že módní scéna dýchá i jinými barvami a touží po nových tvářích.

    Po stopách módních ikon: Jak Nicolas Ghesquière zachránil módní dům Balenciaga

    Bylo mu pětadvacet let, pracoval z vypůjčené kanceláře a navrhoval oblečení s přesností, jež působila spíš jako plán než módní skica. Nicolas Ghesquière převzal téměř zapomenutý dům Balenciaga a proměnil ho v nejprogresivnější laboratoř moderního luxusu. Zázemí skromné, ambice neomezené. Definoval novou epochu elegance, v níž se experiment stává jazykem nové éry. S odstupem čtvrtstoletí se na jeho začátek vzpomíná jako na jeden z nejdůležitějších momentů módy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―