Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Pudrové barvy, péřové bundy, šátky… Tohle oblečení symbolizuje „laissez-faire“ pohodovou náladu.

    Zimní kolekce Adidas x Gucci dává nahlédnout do další kapitoly spolupráce, v níž obě mocnosti tvoří luxusní řadu bund, svetrů, tašek, obuvi a dalších doplňků. Dýchne na vás pohodlím, volností a dobrou náladou. Přináší pocit krásy a zároveň funkčnosti.

    Après-ski je samo o sobě kulturou. Po brázdění bílých svahů se lidé rádi ponoří do báječného světa hudby, zábavy a módy. Nová kolekce evokuje odpočinkový horský feel. Nabízí kvalitu a posouvá hranice – mezi sportovní vytříbenou estetikou a hravou rozverností.  

    O uvolněnou náladu kampaně se postaral režisér Akinola Davies Jr. Video zachycuje přátele, užívající si zábavu v alpských kulisách, v pozadí s hitem „Après Ski“ od Celine Lomez z roku 1971. Zkrátka dokonalé retro.

    Klasické tvary kabelek značky Gucci jsou ozvláštněné úpletem, olemované vlnou nebo opatřené známým symbolem Adidas x Gucci. Co se týče obutí, inspirace čerpá z tradičních bot do sněhu. Zateplené jsou vlnou podšitou fleecem s použitím kůže Matelassé. Doplňky jsou stejně promyšlené jako oblečení – zahrnují palčáky, čepice nebo lyžařské brýle v třpytivých a duhových barvách. O výrobu zavazadel v podobě hliníkových kufříků se postarala italská značka FPM Milano.

    Zahřeje vás i Louis Vuitton
    Zimní kolekci představila také značka Louis Vuitton. Co v ní najdete? Můžete se spolehnout na luxus a výkon, v čemž se shoduje s Gucci. Louis Vuitton přináší prošívané bundy a sportovní úplety z recyklované nylonové tkaniny. Všestrannost, sofistikovanost a grafická působivost definuje exkluzivní řadu doplňků. Můžete se těšit na lyžařské brýle ve třech provedeních nebo zimní boty Ruby s polstrovanou podšívkou.

    Zdroj: Hypebae, Wonderlandmagazine, Instagram

    Foto:Gucci

    Adidas x Gucci vás nenechají zmrznout. Výsledek jejich spolupráce na Après-Ski kolekci baví svým retro vzhledem

    Skupina Ermenegildo Zegna hlásí úspěšné prodeje. Gucci a Valentino však strádají

    Módní značky v současnosti čelí nepříznivým ekonomickým podmínkám. Překonat se je ovšem podařilo skupině Ermenegildo Zegna. V prvním letošním čtvrtletí totiž dosáhla úspěšného růstu, i když mírně zpomaleného. Naopak módní domy Gucci a Valentino zažívají o něco méně radostné chvíle.

    Diesel představil nový dokumentární seriál. Chce ukázat, že udržitelnost není nuda

    Módní značky v poslední době čím dál více usilují o to, aby svým zákazníkům dokázaly svůj závazek k větší udržitelnosti. Také proto oznámila společnost Diesel vydání nového dokumentárního seriálu. Zaměřit se má na životní cyklus denimu, od jeho zrození v továrnách až po usazení ve výkladních skříních.

    Tichý luxus zůstává v minulé sezóně. MBPFW proměnil Tyršův dům na avantgardní runway

    Na letošním Mercedes Benz Prague Fashion Week nás příjemně překvapil výběr perfektní lokace, která zaujala osobitým designovým prostředím. Potěšila nás také přehlídka návrháře Tomáše Němce, při jejíž tvorbě se inspiroval Sicílií. V soutěži VAN GRAAF Junior Talent zase zazářila studentka Hana Valtová. A co víc, značka Tobias Equipment poprvé upustila od své obvyklé stylizace s elfíma ušima.

    Ne všechny trendy si jsou rovné. Hity, které letos na jaře raději vynecháme

    Kromě dlouhodobě oblíbených stylů se svět módy tradičně plní také různými bleskovými mikro trendy. Některé z nich dokáží pozvednout outfit na vyšší úroveň a snadno zapadnou do téměř každého looku. Jiné jsou ovšem pouze povrchní, nepraktické, zbytečné a ne příliš estetické. Vybrali jsme proto pět jarních "anti-trendů".