Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Švýcarská značka Chopard prohlubuje spolupráci s herečkou Julií Roberts. V pondělí 20. března odhalí novou kampaň, která má zachycovat její pozitivní přístup k životu a světově proslulý úsměv. Zahraje si tak ve 12 mini videích natočených v backstage filmového setu.

    Svět filmu a společnost vyrábějící hodinky a šperky Chopard jsou si blíže, než se zdá. Značka se proto rozhodla svoji další kampaň zasadit do prostředí filmového setu. Jako hlavní hvězdu si vybrala herečku Juliu Roberts, tedy svoji dlouhodobou ambasadorku. Ve 12 videích trvajících 15 až 30 sekund ji budou fanoušci značky moct pozorovat v backstage, kde projeví svůj pozitivní přístup a lásku k životu. Kampaň proto nese název Chopard Loves Cinema.

    První video hodlá švýcarská značka zveřejnit v pondělí 20. března. Na zvolené datum totiž připadá Mezinárodní den štěstí. „Pro mě je každý den Mezinárodním dnem štěstí,“ prohlásila pak k chystané kampani Julia Roberts. Se značkou oficiálně spolupracuje od roku 2021. Další videa Chopard zveřejní postupně v následujících měsících. Zachycovat mají Roberts v hravé náladě, jak si obouvá tenisky pod luxusní šaty, posadí se sama za kameru nebo zanechá čtení scénáře, aby pohladila svého psa.

    Chystaná videa zrežíroval James Gray. S Roberts sice režisér na filmu nikdy nespolupracoval, oba umělci jsou ovšem dlouholetými přáteli. „Je velice citlivý a zkušený vypravěč příběhů, umí zachytit speciální a jedinečné momenty lidskosti s půvabem i jemností,“ okomentovala jeho tvorbu umělecká ředitelka a jedna z prezidentek Chopard Caroline Scheufele. Dodala, že sama při tvorbě svých designů často čerpá inspiraci právě z filmů. Scheufele je zároveň součástí rodiny, která firmu vlastní.

    V kampani Chopard se Roberts objevila už dříve. Představila novou řadu Happy Diamonds

    „Julia Roberts je velice vzácnou osobností, je opravdovou filmovou hvězdou,“ vyjádřil se ke spolupráci s herečkou James Gray. Kampaň pak doplní také fotografie Alasdair McLellan. Jednoduché černobílé snímky vyzdvihnou záři nejen samotných šperků, ale také světově známého úsměvu Roberts. Slavná herečka a producentka s Chopard na kampaních spolupracovala už v minulosti. V roce 2021 si tak zahrála ve videu režírovaném Xavier Dolan. V něm představila novou řadu Happy Diamonds.

    Švýcarská značka je totiž známá svými originálními hodinkami, do kterých „na volno“ umístila diamanty. Při každém vašem pohybu se tak mohou hýbat s vámi. Tehdejší kampaní proto chtěla zachytit nejen svobodu svých diamantů, ale také související nespoutanost známé herečky. Ta přitom se značkou Chopard poprvé spolupracovala roku 2016, kdy si na filmový festival v Cannes vzala její náhrdelník. Švýcarská firma je známá také svým závazkem k udržitelnosti. Od roku 2018 proto veškeré své zlato používá pouze z etických zdrojů.

    Zdroj: WWD, Forbes, The Zoe Report, Twitter, Instagram

    Chopard představí novou kampaň. V backstage filmového setu zazáří Julia Roberts

    Znáte nejavantgardnější módní dům všech dob? Představuje šaty vzhůru nohama i oblečené mimo tělo

    Kdyby slovní hádanka hledala synonyma pro avantgardu a překvapení, klíčem by byl módní dům Viktor&Rolf. Objemné šaty s nápisy "Nefotit prosím!" nebo "Nejsem stydlivá, prostě se mi nelíbíš!" se po uvedení v roce 2019 ihned staly virálními. Sociální sítě oblétly během několika okamžiků a dodnes je jejich uživatelé používají jako vtipné gify či takzvané memes. Znáte ale ty nejzásadnější momenty této geniální umělecké značky?

    Přivítejte letos slunečné dny s předstihem. Ponořte se do světa samoopalování

    Čím dál vyšší teploty nám neúprosně připomínají, že léto se blíží. Spolu s nimi přichází i první přípravy na vytoužené dovolené. Mezi ně patří mimo jiné také pravidelná samoopalovací rutina. Zaručí totiž, že nebudete na pláži mezi ostatními příliš zářit. Pokud jste ji ještě nikdy nevyzkoušeli, pak nastává ten správný čas začít.

    Kdy jste naposledy cíleně nic nedělali? Nizozemská filozofie niksen ukazuje cestu k pomalejšímu životu

    V posledním desetiletí se svět seberozvoje a duševního zdraví inspiruje japonskou filozofií ikigai nebo dánským konceptem radosti z maličkostí, známým jako hygge. Mezi recepty na šťastný život podle různých zemí se přidává i nizozemský niksen, který doslova káže nic nedělat. Ukáže vám, jak v současném hektickém světě zpomalit a nenechat si drahocenný čas proklouznout mezi prsty.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid představila parfém, Pharrell Williams se spojil s Tiffany & Co. a Ralph Lauren uspořádal skromnou přehlídku

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.