Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Do světa módní fantazie zve v Paříži kolemjdoucí nový pop-up store francouzské módní značky Jacquemus. Na návštěvníky uvnitř něj čeká nejen obří kabelka a toustovač, ale také pračka, ve které se mohou nechat vyfotit. Po nahlédnutí do extravagantních výkladních skříní si mohou navíc zakoupit květiny a odpočinout u šálku kávy.

    Návrhář Simon Porte Jacquemus je známý vytvářením neobvyklých pop-up storů, které fanoušky značky lákají nejen na luxusní kousky, ale i fantaskní zážitek. Minulý rok představil svou kreativitu v Miláně a Londýně, letos se ovšem rozhodl vrátit do Paříže. Na svém výtvoru pak spolupracoval s obchodním řetězcem Galeries Lafayette. Od 1. března do začátku dubna proto převzal jejich výkladní skříně i pánské a dámské oddělení.

    „Miluji myšlenku toho, že kdokoli, kdo Galeries Lafayette navštíví, si může užít tuto pohlcující zkušenost a odhalit příběh Jacquemus a všeho, co nabízí,“ vysvětlil kreativní ředitel značky. Do světa módní fantazie zvou kolemjdoucí už samotné výkladní skříně. Uvnitř nich nechal Jacquemus vyniknout módní kousky vedle obřího šálku kávy, foto budky nebo umně nainstalované šňůry na prádlo. V obřích rozměrech vyrobil také klobouk zabírající celou jednu výlohu.

    Při vstupu do pánské sekce instalace pak návštěvníky překvapí obrovská pračka, která v sobě ukrývá foto budku. V ní se mohou fanoušci značky nechat na památku vyfotit. Začátek dámské části obchodu zase pro změnu střeží obří kabelka Bambino. Jedná se o vtip poukazující na nejznámější z kabelek značky Jacquemus. Proslavila se totiž naopak svou překvapivě mini velikostí. Její obří verze pak ukrývá skutečné modely, které si mohou zákazníci na místě zakoupit.

    Pro Galeries Lafayette přichystal Jacquemus i speciální modely kabelek

    Mezi nabízené modely kabelek pak patří například černobílá taška přes rameno zvaná Bisou. Francouzský návrhář ale pro Galeries Lafayette vytvořil také speciální mini-Bambino kabelku vyrobenou z denimu nebo tašku Chiquito z hladké béžové kůže. „Jacquemus je značka pro všechny, bez ohledu na jejich věk nebo národnost,“ okomentoval pop-up store vedoucí nákupu zboží Galeries Lafayette Arthur Lemoine. „Je totiž silně zakořeněná ve francouzské kulturní představivosti,“ dodal.

    Ta umožnila Jacquemus vytvořit také obří toustovač s pohyblivými topinkami nebo prodejní automat na kabelky. Po prohlédnutí fantaskních instalací navíc zákazníky čeká odpočinek ve speciální kavárně. Zakoupit si jako suvenýr mohou také kytici květin. Učinit tak mohou pouze do 14. března, a to přesto, že obchodní řetězec uzavře pop-up store až 2. dubna. Francouzská značka je pak díky svým kreativním nápadům populární především u mladší generace. Vydělávat má proto až 200 milionů eur ročně, tedy 4 miliardy korun.

    Zdroj: Fashion Network, Super Future, Hypebae, Instagram

    Jacquemus otevřel v Paříži nový pop-up store. Návštěvníky v něm přivítá obří kabelka i toustovač

    Kdy jste naposledy cíleně nic nedělali? Nizozemská filozofie niksen ukazuje cestu k pomalejšímu životu

    V posledním desetiletí se svět seberozvoje a duševního zdraví inspiruje japonskou filozofií ikigai nebo dánským konceptem radosti z maličkostí, známým jako hygge. Mezi recepty na šťastný život podle různých zemí se přidává i nizozemský niksen, který doslova káže nic nedělat. Ukáže vám, jak v současném hektickém světě zpomalit a nenechat si drahocenný čas proklouznout mezi prsty.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid představila parfém, Pharrell Williams se spojil s Tiffany & Co. a Ralph Lauren uspořádal skromnou přehlídku

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.

    Snová symbolika střídá bujnou fantazii. Unikněte do snu nestárnoucího surrealismu

    Surrealismus představuje v módě útěk do vesmírně vzdálené dimenze, ve které se setkávají sny, fantazie a svět hlubokých myšlenek. Ovšem od začátku uměleckého směru jsme se značně posunuli. Pomyslná druhá vlna surrealismu vychází ze stejných faktorů, ale je prolnuta realistickým vyobrazením nejrůznějších vzorů. V módě se surrealismus stává synonymem pro populární Schiaparelli a nečekaně ovlivňuje i řadu dalších značek.

    Nákupní seznam na květen: Obdarujte maminky produkty od Belly Hadid nebo parfémem od Pigmentarium

    V kalendáři tentokrát přichází květen, lásky čas, a náš nákupní seznam se opět nebezpečně plní zajímavými novinkami ze světa krásy, módy a designu. Každou maminku potěší ke Dni matek luxusní parfém od české značky Pigmentarium. Poslední jarní měsíc však můžete oslavit například i novými barevnými variantami ikonických kabelek od Miu Miu.