Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Mugler vybírá herečku a modelku Hunter Schafer jako novou tvář nové vůně Angel Elixir. Herečka se stává patronkou nové vůně a zároveň se přidává k vesmírné kampani.

    Parfémovaná voda Angel Elixir je dokonalým vyjádřením vizionářského ducha řady Angel. Čeká vás božská vůně, která je dřevitě-květinová. Symbolizuje ženskost, jedinečnost, nevinnost a především nebojácnost žen. Parfém dokáže rozzářit ženy zevnitř, počínaje múzou kampaně Hunter Schafer. Známá herečka se tak stává novou hvězdou značky Mugler.

    Herečka narozená v Severní Karolíně je ve svých pouhých 24 letech vycházející hvězdou filmového a televizního plátna. Fanoušky si získala hlavně díky své postavě Jules v seriálu Euphoria. Kampaň značky Mugler se bude nést v duchu proměny. Na její koncepci spolupracoval Cadwallader s Quentinem Deronzierem s agenturou Publicis Luxe. Hunter se také proslavila díky svém trans aktivismu nebo jako modelka u prestižních značek.

    „Je to dokonalá tvář pro Angel. Je velmi moderní, je ikonou své generace a okamžitě osloví mladší generaci, protože je velmi angažovaná a talentovaná. Chceme, aby pro značku pracovali lidé, kteří mají odhodlání. Hunter je pro nás rozhodně tváří budoucnosti,“ řekla Danièle Lahana-Aidenbaum ve svém prvním rozhovoru od loňského října, kdy se stala globální prezidentkou společnosti Mugler.

    Vesmírná kampaň

    Hunter Schafer se stává nejen tváří nové vůně, své tělo propůjčuje též do nového videospotu. V něm je vyobrazena jako božský avatar procházející se po přehlídkovém molu. Na sobě má modelka přidělané digitálně vytvořené kostýmy, které si na starost vzal Cadwallader. Schafer se metamorfuje v nebeskou bytost, která se vznáší ve vesmíru a je oblečená do průsvitného třpytivého kočičího kostýmu.

    „Když milujete Mugler, tak prostě milujete Mugler. Hunter nám toho přinesla strašně moc. Jsme rádi, že ji v kampani budeme mít. Je to jedinečná osoba, která nás díky svému myšlení nechá nahlédnout do námi nepoznané generace Z,“ dodala Danièle.

    Móda Mugler se 27. ledna vrátila na pařížské molo s experimentálním formátem své ready-to-wear kolekce na podzim 2022. Letos v lednu předvedla značka svoji úplně první kabelku Spiral Curve 01 a právě v březnu nám značka představí zmiňovanou vůni Angel Elixir.

    Zdroj: WWD, Cosmeticsbusiness, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Foto:Mugler

    Hunter Schafer, hvězda seriálu Euphorie, se stala novou tváří dámské vůně značky Mugler

    Značka Mugler vybírá herečku a modelku Hunter Schafer jako novou tvář nové vůně Angel Elixir. Herečka se stává patronkou nové vůně a zároveň se přidává k vesmírné kampani.

    - Reklama -

    Parfémovaná voda Angel Elixir je dokonalým vyjádřením vizionářského ducha řady Angel. Čeká vás božská vůně, která je dřevitě-květinová. Symbolizuje ženskost, jedinečnost, nevinnost a především nebojácnost žen. Parfém dokáže rozzářit ženy zevnitř, počínaje múzou kampaně Hunter Schafer. Známá herečka se tak stává novou hvězdou značky Mugler.

    Herečka narozená v Severní Karolíně je ve svých pouhých 24 letech vycházející hvězdou filmového a televizního plátna. Fanoušky si získala hlavně díky své postavě Jules v seriálu Euphoria. Kampaň značky Mugler se bude nést v duchu proměny. Na její koncepci spolupracoval Cadwallader s Quentinem Deronzierem s agenturou Publicis Luxe. Hunter se také proslavila díky svém trans aktivismu nebo jako modelka u prestižních značek.

    „Je to dokonalá tvář pro Angel. Je velmi moderní, je ikonou své generace a okamžitě osloví mladší generaci, protože je velmi angažovaná a talentovaná. Chceme, aby pro značku pracovali lidé, kteří mají odhodlání. Hunter je pro nás rozhodně tváří budoucnosti,“ řekla Danièle Lahana-Aidenbaum ve svém prvním rozhovoru od loňského října, kdy se stala globální prezidentkou společnosti Mugler.

    - Reklama -

    Vesmírná kampaň

    Hunter Schafer se stává nejen tváří nové vůně, své tělo propůjčuje též do nového videospotu. V něm je vyobrazena jako božský avatar procházející se po přehlídkovém molu. Na sobě má modelka přidělané digitálně vytvořené kostýmy, které si na starost vzal Cadwallader. Schafer se metamorfuje v nebeskou bytost, která se vznáší ve vesmíru a je oblečená do průsvitného třpytivého kočičího kostýmu.

    „Když milujete Mugler, tak prostě milujete Mugler. Hunter nám toho přinesla strašně moc. Jsme rádi, že ji v kampani budeme mít. Je to jedinečná osoba, která nás díky svému myšlení nechá nahlédnout do námi nepoznané generace Z,“ dodala Danièle.

    Móda Mugler se 27. ledna vrátila na pařížské molo s experimentálním formátem své ready-to-wear kolekce na podzim 2022. Letos v lednu předvedla značka svoji úplně první kabelku Spiral Curve 01 a právě v březnu nám značka představí zmiňovanou vůni Angel Elixir.

    Zdroj: WWD, Cosmeticsbusiness, Instagram

    ― Reklama ―

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Žít jako v pohádce. Evropské hrady a zámky nabízí luxusní ubytování pro náročné

    Stát se královnou či králem bylo zbožným přáním nejednoho dítěte. Hrad s velkou bránou a rozlehlé zámecké sály evokují bohatství a kouzelný život. Naštěstí, dospělí mají své možnosti. Vydejte se na luxusní dovolenou a vyzkoušejte si, jaké to je bydlet v podobném panství. Budete se cítit jako v pohádce, a navíc o vás bude královsky postaráno.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―