Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Adidas označil herečku Jenna Ortega za „ikonu nové generace“. Rozhodl se ji proto vybrat jako ambasadorku své nové značky Adidas Sportswear. Představuje totiž individualismus a všestrannost. Přesně to, co má nová část známé sportovní značky přinést.

    Nová značka Adidas má za cíl propojit pohodlnost, sportovní look i jedinečnost. Spíše než na aktivní sportování je proto určená pro zákazníky, kteří milují „athleisure“ kousky. Doplnit má nová odnož ostatní, více sportovně založené, značky Adidas, jako Performance a Originals. „Připravované kolekce přinesou pohodlí a sebevědomí do každého dne,“ okomentovali novinku zástupci Adidas.

    Kvůli zmíněné unikátnosti si jako ambasadorku nové „odnože“ společnost vybrala hvězdu seriálu Wednesday Jenna Ortega. Považuje ji totiž za „ikonu nové generace“. Znázorňovat má stejné hodnoty jako Adidas, tedy různorodost i jedinečnost. „Moje láska pro Adidas sahá až do mého dětství. Značka byla vždy přítomná ve sportu, hudbě nebo kultuře a i nadále je úspěšně inovuje,“ uvedla pak ke své nové roli herečka.

    Známá sportovní značka si na herečce cení také její „kreativity“ a „fresh“ přístupu. Podobně jako hlavní postava seriálu Wednesday, i ona si stojí za vlastním, a ne úplně tradičním stylem. Seriál inspirovaný dějem Addams Family se navíc stal druhým nejpopulárnějším anglicky mluveným seriálem v historii Neflixu. Novou značku představil Adidas ve své aplikaci ve čtvrtek. Na dalších místech bude k dostání od 9. února.

    Pohodlí najdete v každém vlákně nových kousků, míní jejich návrhářka

    Chystaná kolekce představí návrhy s klasickými třemi proužky typickými pro Adidas. Najdete je na bundách, mikinách, teplákových soupravách i nových modelech tenisek. Například boty Arvyn budou k dostání ve dvou variantách. Jednu z nich zakoupíte v nenápadné šedo-černé s červenými detaily. Ta druhá zase nechá vyniknout prvek fialové na zcela šedém designu.

    Kromě toho nebudou v nabídce chybět ani klasické teplákové soupravy v černé i jasně fialové barvě inspirované fotbalem Tiro Suit. Zákazníci se mohou těšit také na víceúčelové šaty z látky připomínající hedvábí zvané Express Dress. Jednotlivé kousky pak mají podle návrhářky Adidas Sportswear Jasmin Bynoe sloužit jako „nepomalované pátno“. Každý, kdo si je vybere, si je může „ošperkovat“ dle svého. „Pohodlí najdete v každém vlákně kolekce,“ dodala designerka.

    Zdroj: WWD, HypeBeast, Fashion Network, Instagram, Twitter

    Jenna Ortega zaštítí novou značku Adidas Sportswear. Znázorňuje její jedinečnost a různorodost

    Svět parfémů holduje vanilce a citrusům. Podtrhněte svou osobnost pomocí neotřelých kombinací

    Letošní léto slibuje nejen módní extravaganci, ale také závan zajímavých vůní, které se stanou neopomenutelným doplňkem každého okamžiku. V oblasti parfémů, kde jsou trendy často obtížně definovatelné, jednoznačně vyniká nadšení pro intenzivní využití vanilky, jejíž široké spektrum tónů láká ke zkoumání. Od sladkých tónů po pikantní aroma, vanilka zve k objevování nových a rozmanitých dimenzí vůní, často evokujících luxusní požitek.

    TikTok našel další lásku. Propaguje produkty, které nejsou sexy

    Uživatelé TikToku začínají toužit po jeho realističtější podobě. Také proto podporují trendy, které se nesnaží skrývat za estetikou a přitažlivostí, ale podávají věci takové, jaké jsou. Není tedy divu, že si nyní zamilovali beauty videa s "unsexy" produkty.

    Přátelství existují i v módě a Hollywoodu. Zendaya a Law Roach společně válcují červené koberce

    Jestli někdo zná recept na vytvoření virálního popkulturního momentu, pak je to herečka Zendaya a její stylista Law Roach. Kromě jejich společné tvůrčí vize, kterou úspěšně proměňují v kouzelné a velkolepé módní momenty, je však spojuje také nebývale silné přátelství. Pojďme si připomenout několik ikonických looků z dílny vlivného dua.

    Šperkovnice jako výstava maximalistických objektů. Úpadek tichého luxusu potvrzuje Simone Rocha i Jil Sander

    Pokud řešíte otázku šperků na léto, máme pro vás odpověď. Světoví designéři se shodli na letní absenci tichého luxusu. Nejen v oblasti ready-to-wear, ale i v přihrádce se šperky. Maximalismus se nás bude držet několik sezón, nemusíte se tedy obávat přemrštěných investic. V kurzu jsou navíc alternativní materiály, jaké předvedla například Simone Rocha.