Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Kolekce Chanel pro sezónu podzim-zima 2022/23, navržená uměleckou ředitelkou módního domu Virginie Viard, bude tento týden dostupná v pražském butiku na Pařížské 22.

    Dvorní fotografové módního domu Chanel, Inez & Vinoodh, si pro focení podzimní ready-to-wear kampaně vybrali modelku Rianne Van Rompaey. „Chtěli jsme přivést venkov, skotskou krajinu v okolí řeky Tweed, do městského života,“ vysvětluje dvojice fotografů, která se řídila kontrastem mezi výlety Gabrielle Chanel do oblasti řeky Tweed, kde hledala inspiraci pro své tvídy v přírodě a životem v Paříži, kde oblékala ženy s obrovskou svobodou pohybu a lehkostí.

    Kontrast mezi venkovem a městským životem

    Tato dualita se promítá do dvou kampaňových focení. První se odehrává venku, v barvách, kde vládne příroda, mlha a tajemství. Druhé je složeno z černobílých portrétů pořízených ve studiu s více grafickými formami a siluetami zavěšenými v rovnováze. „Zahradní záběry přinášejí venkov do města s důrazem na magickou ženskou atmosféru, zatímco studiové portréty ji vytrhnou ze skutečného světa a zaměřují se na jemná vyjádření půvabu CHANEL.“

    Modelka Rianne Van Rompaey interpretuje různé aspekty tvídu, směs podzimních barev a fuchsie, a obléká se do obleku, kabátu, pleteného oblečení nebo malých kožených šatů se stejnou elegancí. 

    „Rianne je pro nás věčnou inspirací. Je schopna promítnout a ztělesnit jakoukoli postavu s grácií a inteligencí. Máme silné spojení prostřednictvím našeho holandského původu a vyrůstání v Nizozemsku.“ říká fotografické duo.

    Nejnovější kolekce Chanel podzim-zima 2022/23 míří do pražského butiku v Pařížské

    Kdy jste naposledy cíleně nic nedělali? Nizozemská filozofie niksen ukazuje cestu k pomalejšímu životu

    V posledním desetiletí se svět seberozvoje a duševního zdraví inspiruje japonskou filozofií ikigai nebo dánským konceptem radosti z maličkostí, známým jako hygge. Mezi recepty na šťastný život podle různých zemí se přidává i nizozemský niksen, který doslova káže nic nedělat. Ukáže vám, jak v současném hektickém světě zpomalit a nenechat si drahocenný čas proklouznout mezi prsty.

    Módní novinky v kostce: Bella Hadid představila parfém, Pharrell Williams se spojil s Tiffany & Co. a Ralph Lauren uspořádal skromnou přehlídku

    Přelom dubna a května přinesl do světa krásy a módy významné debuty, ale také nostalgické okamžiky. Návrhář Pharrell Williams a Tiffany & Co. oslavují individualitu v nové kolekci Titan. Modelka Bella Hadid odhalila světu luxusní parfémy, které jsou pohlazením pro tělo i duši. Značka Ralph Lauren vsadila pro svou nejnovější přehlídku na jednoduchost v tom nejlepším slova smyslu.

    Snová symbolika střídá bujnou fantazii. Unikněte do snu nestárnoucího surrealismu

    Surrealismus představuje v módě útěk do vesmírně vzdálené dimenze, ve které se setkávají sny, fantazie a svět hlubokých myšlenek. Ovšem od začátku uměleckého směru jsme se značně posunuli. Pomyslná druhá vlna surrealismu vychází ze stejných faktorů, ale je prolnuta realistickým vyobrazením nejrůznějších vzorů. V módě se surrealismus stává synonymem pro populární Schiaparelli a nečekaně ovlivňuje i řadu dalších značek.

    Nákupní seznam na květen: Obdarujte maminky produkty od Belly Hadid nebo parfémem od Pigmentarium

    V kalendáři tentokrát přichází květen, lásky čas, a náš nákupní seznam se opět nebezpečně plní zajímavými novinkami ze světa krásy, módy a designu. Každou maminku potěší ke Dni matek luxusní parfém od české značky Pigmentarium. Poslední jarní měsíc však můžete oslavit například i novými barevnými variantami ikonických kabelek od Miu Miu.