Více

    Módní značka Bottega Veneta znamená v překladu „benátský obchod“. Její jméno má tedy odrážet italskou tradici typickou ručně vyráběnými a minimalistickými produkty. V letošní prosincové kampani nazvané „Bottega for Bottegas“ se společnost svému původu rozhodla vzdát hold. Zviditelní proto malé obchody z celého světa prodávající ruční výrobky inspirované italskou kulturou.

    Značka se totiž sama vidí jako jedna z těchto „bottegas“, jenom s mnohem větším dosahem a jménem. Po celý prosinec proto propaguje 14 různých drobných výrobců. Věnovala jim část své webové stránky, ale také reklamy nebo newslettery. Produkty jednotlivých firem navíc zaplní výkladní skříně a police uvnitř kamenných obchodů Bottega Veneta.

    Značka tím zákazníkům vštěpuje, že „la dolce vita“ si může v dnešní době užít každý. Minulý rok totiž podobnou kampaň zveřejnila také. Zařadila do ní ovšem pouze produkty pocházející přímo z Itálie. Zákazníci si tak mohou letos vybrat od ligurských vín, přes řemeslné giny, olivové oleje, sýry, zmrzliny a čokolády, až po luxusní mýdla, hrnečky nebo kvalitní kuchyňské potřeby. Z prodeje jednotlivých výrobků Bottega Veneta podle stránky High Snobiety netěží žádné zisky.

    Místo italské kabelky se u Bottega Veneta zamilujete do čerstvých těstovin, bio moštu nebo rýže

    Na svých stránkách představil módní dům například rodinnou firmu Rockledge Farm Woodworks z Vermontu. Ručně totiž vyrábí jedinečný nábytek z přírodního dřeva. Značce Bottega Veneta padla do oka především jejich dřevěná naběračka na zmrzlinu, odkazující na světoznámou italskou delikatesu. Italskou gastronomii ocenila také japonská značka Yoshiaki Imamura. Ta vyrábí luxusní hrnečky na espresso propojující lásku k italské kávě i tradičním japonským čajovým ceremoniálům.

    Italskou tradici do zahraničí převezl také italský farmář Fabio Chizzola. V Hudson Valley založil ovocný sad Westwind Orchard. Společnost Bottega Veneta nyní propaguje především jeho biologický mošt, marmelády, sirupy nebo med. Usoudila ale také, že se zamilujete do šahghajské zmrzlinárny využívající pro své tradiční gelato čerstvé ingredience. Úplný seznam plný čerstvých produktů nebo luxusního ručně vyráběného zboží pak Bottega Veneta umístila na své stránky.

    Zdroje: Bottega Veneta, High Snobiety, Hypebeast, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Bottega Veneta vzdává hold tradiční italské kultuře. Prosinec zasvětila zviditelnění drobných řemeslných obchodů

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    - Reklama -

    Módní značka Bottega Veneta znamená v překladu „benátský obchod“. Její jméno má tedy odrážet italskou tradici typickou ručně vyráběnými a minimalistickými produkty. V letošní prosincové kampani nazvané „Bottega for Bottegas“ se společnost svému původu rozhodla vzdát hold. Zviditelní proto malé obchody z celého světa prodávající ruční výrobky inspirované italskou kulturou.

    Značka se totiž sama vidí jako jedna z těchto „bottegas“, jenom s mnohem větším dosahem a jménem. Po celý prosinec proto propaguje 14 různých drobných výrobců. Věnovala jim část své webové stránky, ale také reklamy nebo newslettery. Produkty jednotlivých firem navíc zaplní výkladní skříně a police uvnitř kamenných obchodů Bottega Veneta.

    Značka tím zákazníkům vštěpuje, že „la dolce vita“ si může v dnešní době užít každý. Minulý rok totiž podobnou kampaň zveřejnila také. Zařadila do ní ovšem pouze produkty pocházející přímo z Itálie. Zákazníci si tak mohou letos vybrat od ligurských vín, přes řemeslné giny, olivové oleje, sýry, zmrzliny a čokolády, až po luxusní mýdla, hrnečky nebo kvalitní kuchyňské potřeby. Z prodeje jednotlivých výrobků Bottega Veneta podle stránky High Snobiety netěží žádné zisky.

    - Reklama -

    Místo italské kabelky se u Bottega Veneta zamilujete do čerstvých těstovin, bio moštu nebo rýže

    Na svých stránkách představil módní dům například rodinnou firmu Rockledge Farm Woodworks z Vermontu. Ručně totiž vyrábí jedinečný nábytek z přírodního dřeva. Značce Bottega Veneta padla do oka především jejich dřevěná naběračka na zmrzlinu, odkazující na světoznámou italskou delikatesu. Italskou gastronomii ocenila také japonská značka Yoshiaki Imamura. Ta vyrábí luxusní hrnečky na espresso propojující lásku k italské kávě i tradičním japonským čajovým ceremoniálům.

    Italskou tradici do zahraničí převezl také italský farmář Fabio Chizzola. V Hudson Valley založil ovocný sad Westwind Orchard. Společnost Bottega Veneta nyní propaguje především jeho biologický mošt, marmelády, sirupy nebo med. Usoudila ale také, že se zamilujete do šahghajské zmrzlinárny využívající pro své tradiční gelato čerstvé ingredience. Úplný seznam plný čerstvých produktů nebo luxusního ručně vyráběného zboží pak Bottega Veneta umístila na své stránky.

    Zdroje: Bottega Veneta, High Snobiety, Hypebeast, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Vaginální pohoda i konec nadýmání. Vitamínoví gumídci slibují víc než mohou splnit

    Dospělí po celém světě zajásali, když zjistili, že nemusí navzdory svému věku opustit gumové medvídky. Moderní vitamíny se totiž začaly vyrábět přesně v těchto formách a dávno už tak necílí jen na děti. Sladké, žvýkací a dokonale barevné dobroty, které mají pomáhat se stresem, spánkem i nadýmáním? Sen. Dokud se nepodíváte na složení.

    Pedro Pascal oslovil módní scénu. Hvězda The Last of Us mění pravidla hry

    Existuje jen pár celebrit, které se nebojí svou slávu využít k bourání zavedených pravidel. Už pár let je jasné, že k nim patří rovněž herec a hvězda seriálu The Last of Us Pedro Pascal. Své místo mezi módními ikonami potvrdil nedávným lookem, do něhož zapojil kožené kozačky nad kolena. Miláček internetu je proto nejnovější obsesí módní scény.

    Power dressing odemyká novou éru. Autoritu čerpá z jemnosti

    Dlouhá léta platilo, že když ženy chtěly dát najevo sílu, půjčovaly si mužské atributy. Minimalistická saka s výraznými rameny nebo bílé košile můžou posloužit jako příklad. Ostatně ani lodičky na jehlovém podpatku nepůsobí v podání vysoce postavených manažerek jako snaha o ženskost, ale spíš jako součást brnění. Letošní přehlídky ovšem zásadně mění hru a power dressing získává úplně nový náboj.

    Móda jako politický statement. Co znamenají trička Protect the Dolls?

    Sociální sítě v posledních týdnech zaplavila nepřehlédnutelná trička s nápisem Protect the Dolls. Pozornost na ně přitáhnuli Pedro Pascal a Tilda Swinton nebo popový zpěvák Troye Sivan. Virální úspěch však jejich autor, mladý návrhář Conner Ives, nečekal. Návrh, který vznikl jako jeho první politický statement, oblékl na defilé své nedávné show.

    Boho styl není jen pro „hippies“. Nebojte se propadnout staronové obsesi

    Boho styl. Synonymum svobody, nespoutanosti a romantiky se opět vrací na výsluní. Ale co když se nechceme oblékat jako moderní hippie od hlavy až k patě? Co když nás láká poetika, ale zároveň si zakládáme na čisté a střídmé estetice? Boho nemusí vždy znamenat maximalismus. Lze ho uchopit i jinak. Minimalisticky, sofistikovaně a nadčasově.

    Jak vypadal MBPFW podzim/zima 2025? Týden módy mluvil jazykem paměti i inovace

    Od nostalgie po dekonstrukci, od mladých hlasů po etablované vizionáře. Letošní jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW) pro podzim a zimu 2025 ukázala, že móda dnes není jen o vzhledu, ale také výpovědi. Designéři mluvili o minulosti a přítomnosti, těle jako médiu a oděvu jako formě dialogu. Na molech se proto střídaly poetické vzkazy, osobní příběhy, ale rovněž technická preciznost.

    Móda v kostce: Choupette oslavuje Hublot a Drake vydává parfém

    Konec týdne přináší hned několik módních novinek. Luxusní výrobce hodinek Hublot oslavuje kolekci Big Bang spolu s jednou z největších ikon, kočkou Karla Lagerfeld jménem Choupette. Gucci a Kate Spade zase lákají na letní kampaně a rapper Drake vydal svůj první parfém. Značky Prada a Miu Miu pak odhalily úspěšné výsledky za první čtvrtletí.

    Od vědkyně přes modelku po „it girl“. Jak Haley Kalil vyhrála TikTok

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a "it girl".

    Udělejte si radost nezvyklými doplňky. Den vám zlepší praktické klenoty

    Hédonista je označení pro člověka, považujícího za hlavní smysl života dosahování slasti. Nikoliv praktičnosti, ale čistého potěšení. Pokud vám hédonismus imponuje, prvním krokem k jeho dosažení jsou doplňky. Samy o sobě přináší do života špetku "něčeho navíc", v tomto případě dvojnásob. Nutně je totiž nepotřebujete, ale úsměv vykouzlit dovedou.

    Vyzrála generace Z na „brain rot“? Klíčem k úspěchu může být stará Nokia

    Už pár let roste mezi generací Z touha po odpojení se od digitálního světa. Zářící obrazovky, neustálý přísun informací a nikdy nekončící "reelska", to vše vyvolává v mladé generaci pocit takzvaného brain rot. Čím dál více jejích zástupců se proto obrací k jednoduchému řešení. Nablýskané modely iPhonů vyměňují za klasické tlačítkové telefony.

    Chanel odhalil cruise kolekci u Lago di Como. Uctil v ní film a italské řemeslo

    Francouzský módní dům Chanel patří mezi první luxusní značky, které letos odhalily své cruise kolekce pro rok 2026. Dovolenkovou řadu představil v Itálii u Lago di Como. Destinací odkázal na téma samotné řady, tedy práci režiséra Luchina Visconti. Jeho bývalá vila totiž stála jen kousek od místa konání. Chanel tím poctil film i italské řemeslo.

    Seriál The Last of Us má novou hvězdu. Do záře reflektorů vstupuje Isabela Merced

    Nedávno vydaná druhá série populárního seriálu The Last of Us přinesla nejen šokující vývoj už tak vyostřeného děje a hluboce emotivní chvilky. Nabídla i řadu nových postav a vycházejících hvězd. Patří mezi ně také charismatická Isabela Merced, známá ze snímků Let It Snow, Madame Web či Alien: Romulus. Nyní však její kariéru čeká přelomový moment.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―