Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Serena Williams tento čtvrtek představila Will Perform. Značka obsahuje pět lokálních produktů, které jsou vyráběny ve čtyřech kategoriích. Gró Will Perform tkví v uzdravování a zotavování ženského těla.

    Serena Williams uvedla na trh značku Will Perform s pěti lokálními produkty ve čtyřech kategoriích: Will Relieve, Will Cool, Will Rest a Will Soothe, které mají ulevit od bolesti a poskytnout každodenní podporu svalům. Jak sama zakladatelka a bývalá tenistka popisuje, brand má hlavně sloužit nám. Není totiž nic lepšího, než věnovat chvilku času právě sama sobě.

    „Jste tak dobří, jak dobře se zotavujete!“ Věta, kterou slýchávala legendární hráčka od svých trenérů během celé kariéry.

    S mnoha tradičními kolekcemi zaměřenými na regeneraci si Williams nerozuměla. Výrobky nebyly moderní, neměly ani příjemnou vůni, natož texturu. Na produktech se pracovalo několik let a vystřídalo se u nich hned několik spolupracovníků. Pět produktů, a přesto každý jiný. V jejích pěti vytvořených produktech můžeme najít i lidokain, který je určený k úlevě od bolesti. Kolekce v sobě nese také mentol a kafr, které mají navodit chladivý pocit. Dále produkty jako aramidy a hořčík, určené k hydrataci a relaxaci.

    „Vzpomínám si, jak jsem byla na French Open úplně na dně. Nechtěla jsem používat produkty, které byly speciální jen na zranění nebo stáří. Cítila jsem se na to příliš mladá. Jsou tu ale mnohem větší příležitosti. Proto jsem se rozhodla vytvořit něco, co bude přínosem hlavně pro mě samotnou. Dokážu se na to spolehnout a dokážu říct, že to pomůže každému. Pečujte o sebe a svoje tělo,“ okomentovala Williams své rozhodnutí založit Will Perform.

    Co se týká vývoje a testování, vzala si ho pod ochranná křídla sama zakladatelka. Někdejší královna světového tenisu si kolekci otestovala během jejího posledního roku své profesionální kariéry. Po celou dobu poskytovala velmi detailní zpětnou vazbu. Výsledek stojí za to!

    „Jsem překvapená, jak moc mi to prospělo. Dlouho jsem se od takových produktů držela dál, protože jsem nedokázala najít ten svatý grál. Dokázali jsme vytvořit něco, co pomáhá a zároveň voní a má dokonalou texturu. Jsem přesvědčena, že pomůže mnoha lidem,“ dodala Američanka.

    Zdroje: WWD.com, Forbes, Instagram

    Serena Williams uvádí na trh vlastní značku Will Perform, apeluje na péči o sebe

    Přátelství existují i v módě a Hollywoodu. Zendaya a Law Roach společně válcují červené koberce

    Jestli někdo zná recept na vytvoření virálního popkulturního momentu, pak je to herečka Zendaya a její stylista Law Roach. Kromě jejich společné tvůrčí vize, kterou úspěšně proměňují v kouzelné a velkolepé módní momenty, je však spojuje také nebývale silné přátelství. Pojďme si připomenout několik ikonických looků z dílny vlivného dua.

    Šperkovnice jako výstava maximalistických objektů. Úpadek tichého luxusu potvrzuje Simone Rocha i Jil Sander

    Pokud řešíte otázku šperků na léto, máme pro vás odpověď. Světoví designéři se shodli na letní absenci tichého luxusu. Nejen v oblasti ready-to-wear, ale i v přihrádce se šperky. Maximalismus se nás bude držet několik sezón, nemusíte se tedy obávat přemrštěných investic. V kurzu jsou navíc alternativní materiály, jaké předvedla například Simone Rocha.

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři.