Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Módní dům Burberry se jistě zaradoval, když zjistil, že v čínském kalendáři rok 2026 definuje znamení koně. Tradičně vydává speciální kolekce na oslavu lunárního nového roku. Tentokrát však může symbolické zvíře propojit s vlastními kořeny. Historickým logem britské značky je totiž jezdec na koni. Není proto divu, že právě on zdobí luxusní kousky ze speciální řady, uveřejněné v polovině prosince.

    Burberry používá motiv jezdce od roku 1901. Vyhrál tehdy veřejnou soutěž

    Jak už bývá zvykem, představil Burberry novou kolekci za pomocí hvězdami nabité kampaně. Nechybí v ní čínští ambasadoři značky, tedy herec Chen Kun, fotbalista Wu Lei a herečky Tang Wei a Zhang Jingyi. Na fotografiích a v doplňujícím krátkém filmu oblékli především tradiční Burberry trenčkot v nespočtu variacích. Kromě klasického béžového a krémového provedení se nabízí také jasně rudá verze.

    Zdroj: Burberry

    Sytě červená barva totiž v čínské kultuře symbolizuje příznivost a prosperitu. S výraznými tóny kontrastují temně navy odstíny, vytvářející sváteční hru protikladů. To vše rozbíjí zmíněné logo jezdce, které nenápadně okupuje konce měkkých šál nebo klasická trička či hřejivé mikiny. Burberry motiv poprvé použil v roce 1901, kdy vyhrál veřejnou soutěž, jejímž cílem bylo navrhnout logo pro luxusní módní dům.

    Zdroj: Burberry

    Současný kreativní ředitel značky Daniel Lee motiv opět přivedl k životu v roce 2023. Daroval mu moderní look a začal ho častěji zapojovat nejen do vlastních kolekcí, ale také tradičních kampaní. Jednotlivé designy tentokrát zdobí v podobě akvarelových a inkoustových skic, metalických výšivek, křížkových stehů a delikátních odznaků. „Kampaň zachycuje pocit pospolitosti a očekávání,“ popsala pak společnost.

    Zdroj: Burberry

    „Silueta koně proniká do cesty protagonistů a stává se kouzelnou nití, která příběhy drží pohromadě,“ dodali zástupci Burberry. Kampaň doplní také krátký film, jenž ukazuje ambasadory značky uprostřed rušného velkoměsta a sleduje jejich rozlišné osudy. Součástí oslav lunárního nového roku je i partnerství s britskou značkou vyrábějící ručně malované tapety de Gournay, jež se objeví i v pobočkách značky.

    Zdroje: WWD, Burberry, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    ― Reklama ―

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Módní dům Burberry se jistě zaradoval, když zjistil, že v čínském kalendáři rok 2026 definuje znamení koně. Tradičně vydává speciální kolekce na oslavu lunárního nového roku. Tentokrát však může symbolické zvíře propojit s vlastními kořeny. Historickým logem britské značky je totiž jezdec na koni. Není proto divu, že právě on zdobí luxusní kousky ze speciální řady, uveřejněné v polovině prosince.

    Burberry používá motiv jezdce od roku 1901. Vyhrál tehdy veřejnou soutěž

    Jak už bývá zvykem, představil Burberry novou kolekci za pomocí hvězdami nabité kampaně. Nechybí v ní čínští ambasadoři značky, tedy herec Chen Kun, fotbalista Wu Lei a herečky Tang Wei a Zhang Jingyi. Na fotografiích a v doplňujícím krátkém filmu oblékli především tradiční Burberry trenčkot v nespočtu variacích. Kromě klasického béžového a krémového provedení se nabízí také jasně rudá verze.

    Zdroj: Burberry

    Sytě červená barva totiž v čínské kultuře symbolizuje příznivost a prosperitu. S výraznými tóny kontrastují temně navy odstíny, vytvářející sváteční hru protikladů. To vše rozbíjí zmíněné logo jezdce, které nenápadně okupuje konce měkkých šál nebo klasická trička či hřejivé mikiny. Burberry motiv poprvé použil v roce 1901, kdy vyhrál veřejnou soutěž, jejímž cílem bylo navrhnout logo pro luxusní módní dům.

    Zdroj: Burberry

    Současný kreativní ředitel značky Daniel Lee motiv opět přivedl k životu v roce 2023. Daroval mu moderní look a začal ho častěji zapojovat nejen do vlastních kolekcí, ale také tradičních kampaní. Jednotlivé designy tentokrát zdobí v podobě akvarelových a inkoustových skic, metalických výšivek, křížkových stehů a delikátních odznaků. „Kampaň zachycuje pocit pospolitosti a očekávání,“ popsala pak společnost.

    Zdroj: Burberry

    „Silueta koně proniká do cesty protagonistů a stává se kouzelnou nití, která příběhy drží pohromadě,“ dodali zástupci Burberry. Kampaň doplní také krátký film, jenž ukazuje ambasadory značky uprostřed rušného velkoměsta a sleduje jejich rozlišné osudy. Součástí oslav lunárního nového roku je i partnerství s britskou značkou vyrábějící ručně malované tapety de Gournay, jež se objeví i v pobočkách značky.

    Zdroje: WWD, Burberry, Instagram

    ― Reklama ―

    Closer look na Chanel Métiers d’Art 2026. Blazy se opět ukázal v nejlepším kabátu

    Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Vánoční dress code dle módních domů. Jak by vás oblékl Chanel nebo Dior? 

    Vánoce už nesměle klepou na dveře a přípravy jedou na plné obrátky. Sváteční sezóna je jako stvořená k tomu, obléknout si outfity, které zvýrazní vaši jedinečnost a osobitý styl, či u štědrovečerního stolu dokonce na chvilku umlčí překvapené prarodiče. Každý rok přicházejí módní domy s novými trendy, jež udávají tón vánočnímu dress code a inspirují nás k tomu, abychom se během svátků cítili výjimečně.

    Vánoční wishlist vašeho oblíbeného magazínu je tu. Nové tváře, nové touhy, stejně velké sny

    Rok 2025 už má sbaleno a my opět sedíme nad seznamy přání, které se tváří nenáročně, ale ve skutečnosti by přivedly k pláči nejednoho elfího účetního. Redakce se promíchala, omladila, rozšířila a s ní se proměnily i naše dárkové ambice. Udělejte si pohodlí, realita počká. Tady je náš vánoční wishlist, v němž se opět potvrzuje, že kreativita je krásná... ale taky drahá.

    TikTok Highlights: Zimní nehty zdivočely. Hailey Bieber boří tradici

    Influencerka a podnikatelka Hailey Bieber má TikTok v hrsti. Nezáleží příliš na tom, jaký odstín tvářenky, očních stínů nebo rtěnky zvolí. Svou možná původně i bezmyšlenkovitou volbou odstartuje nový virální trend. Výjimkou nejsou ani její zimní nehty, které vyzývají tradici na souboj. Jemné třpytky nebo uhlazený glow totiž Hailey Bieber nahradila zvířecím potiskem.

    Pinterest čte rok 2026. Předpovídá nostalgii a optimistický eskapismus

    Dnešní doba plná neustálého ruchu a o pozornost bojujících sociálních sítí žádá autenticitu, pohodlí a optimismus. Přesně tyto hodnoty definují dle nejnovější předpovědi platformy Pinterest rychle se blížící rok 2026. Odvíjí se od nich proto také trendy, které nás hodlají příští rok doprovázet. Patří mezi ně temná knižní estetika, neladící nehty nebo neutuchající láska k zelí.

    Nudný maloobchod je mrtvý. Retail prochází extrémní proměnou

    Maloobchod vstoupil do období, v němž se úspěch obchodů odvíjí od atmosféry a výrazného prostorového řešení. Zákazník sleduje autenticitu místa a reaguje na prostředí, které má charakter a jasnou identitu. Luxusní domy i fast fashion řetězce pracují s interiérem jako s nástrojem prožívání módy. Obchody se proto pod jejich vizí mění v ucelené městské události.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―