Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    St. Moritz funguje jako kulturní kód. Na internetu se lokace stala filtrem, skrz který lidé znovuobjevují noblesu zimních horských rituálů. Od šampaňského na zamrzlém jezeře po vlněné svetry, které vypadají, jako by přežily tři generace. Vintage estetika se po sociálních sítích šíří rychle, protože nabízí něco, co mnoho zimních trendů postrádá. Autenticitu a atmosféru, která působí jako únik do časů, kdy se móda držela blíž k přírodě, ale i k luxusnímu aristokratickému požitku.

    Zimní estetika jako žádná jiná. St. Moritz mísí noblesu se sportovní elegancí

    St. Moritz patří k místům, která dokáží spojit eleganci, sport a kulturu v jediném záběru. Současná renesance lokace na sociálních sítích nevzniká náhodou. Kombinace vintage estetiky a zimního luxusu má magnetický účinek na generaci, jež vyhledává vizuální atraktivitu, příběhy míst a atmosféru působící jako dokonalý film o tradiční kráse. Na našich feedech se objevují zrnité fotografie z 80. let, staré reklamy značek jako Bogner nebo Chanel a ikonické snímky, na nichž švýcarská zima působí jako kulisa vysoké společnosti.

    Zdroj: St. Moritz

    Vintage St. Moritz estetika pracuje se zvláštní směsí kontrastů. Tvrdý horský terén, ostré světlo, sníh s kovovým odleskem a vedle toho měkké textury pletenin, hutné kožešiny, vlněné šály a klasické lyžařské brýle. Právě duel drsnosti a noblesy činí styl přitažlivým pro dnešní publikum. Estetika se dá přenést i mimo svahy. Do měst, kanceláří, na společenské akce. Její jádro totiž tvoří kvalita materiálů, jednoduchost siluet a promyšlené vrstvení, které působí přirozeně, lehce sportovně a kultivovaně.

    Inspirujte se. Zakomponovat St. Moritz estetiku do „zimního já“ není náročné

    Důvod, proč se St. Moritz každou zimu vrací do popředí, souvisí s touhou po zmíněné tradiční zimní kráse. Měkké světlo odrážející se od sněhu, delikátní drink na terase s výhledem na jezero, klid po sjezdu dlouhé sjezdovky. Fotografie, které kolují sociálními sítěmi, působí jako brána do světa, kde čas plyne pomaleji, luxus se projevuje pouze honosně a život získává (ne)okoukanou intenzitu.

    Implementace stylu do běžného života nevyžaduje švýcarský pas ani rezervaci v ikonickém hotelu Kulm. Stačí pochopit princip. Kvalitní materiály, vlna, pravá kožešina, brýle s vintage tvarem, barvy inspirované přírodou. A především schopnost vytvořit outfit, jenž působí skutečně. Ve výsledku je tedy St. Moritz nejen městečko, ale i kulturní stopa, jež se prolíná jak do módy, tak do životního stylu. Je to nálada, která dokáže proměnit i obyčejnou zimu v sezónu s atmosférou velkého filmu.

    Sídlo zimního glamour má i své alternativy. Výhodné jsou v sousedním Rakousku

    Mnoho lidí spojuje legendární estetiku výhradně se St. Moritz, přesto se její atmosféra objevuje i v řadě alpských rakouských středisek. Také tato země nabízí desítky míst, kde se zimní slunce odráží od sněhu stejným způsobem, kde horské bary servírují horký punč se stejným šarmem a kde se staré okázalé hotely stávají pozadím pro dokonale klidnou zimní scénu. Kitzbühel, Lech, Zürs nebo Sölden pracují s kombinací elegance a horské drsnosti ve stejné tonalitě, jakou vídáme na ikonických vintage fotografiích ze švýcarských archivů.

    Zdroj: St. Moritz

    St. Moritz přináší velká jména a ikonické pop-up butiky, což vytváří specifický svět. Rakouská střediska umožňují vytvořit estetikou stejně silný zážitek, ovšem s větší mírou autenticity. Stačí pletený rolák, Gucci brýle, uvolněná elegance vrstvení a schopnost vytvořit horský look. Vůně dřeva, ticho po čerstvém sněžení, ranní káva s výhledem na hory. Tyto momenty fungují jako základ estetického obrazu stejně jako luxusní švýcarská jména. Alpská zima nabízí dostatek prostoru pro styl, jenž působí světově, aniž by se vázal na jedinou destinaci.

    @noeneter Kitz 2025 is calling #ski #kitzbühel #winter #aesthetic ♬ Ghost Town – Adam Lambert

    Zdroje: Autorský text

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    St. Moritz opět dobývá sociální sítě. V čem tkví jeho kouzlo?

    ― Reklama ―

    Zimní sociální sítě letos opět zaplavuje estetika, která připomíná staré filmové kotouče, zrnité fotografie aristokracie a atmosféru, jež voní po dřevě, sněhu a drahém alkoholu. St. Moritz se každé předvánoční období vrací do popředí jako kulturní symbol zimního luxusu s patinou minulých dekád. Vintage snímky horských hotelů, kožešin, brýlí s masivními obroučkami a sluncem zalitých svahů budí touhu po atmosféře, jež se v moderním světě těžko replikuje.

    St. Moritz funguje jako kulturní kód. Na internetu se lokace stala filtrem, skrz který lidé znovuobjevují noblesu zimních horských rituálů. Od šampaňského na zamrzlém jezeře po vlněné svetry, které vypadají, jako by přežily tři generace. Vintage estetika se po sociálních sítích šíří rychle, protože nabízí něco, co mnoho zimních trendů postrádá. Autenticitu a atmosféru, která působí jako únik do časů, kdy se móda držela blíž k přírodě, ale i k luxusnímu aristokratickému požitku.

    Zimní estetika jako žádná jiná. St. Moritz mísí noblesu se sportovní elegancí

    St. Moritz patří k místům, která dokáží spojit eleganci, sport a kulturu v jediném záběru. Současná renesance lokace na sociálních sítích nevzniká náhodou. Kombinace vintage estetiky a zimního luxusu má magnetický účinek na generaci, jež vyhledává vizuální atraktivitu, příběhy míst a atmosféru působící jako dokonalý film o tradiční kráse. Na našich feedech se objevují zrnité fotografie z 80. let, staré reklamy značek jako Bogner nebo Chanel a ikonické snímky, na nichž švýcarská zima působí jako kulisa vysoké společnosti.

    Zdroj: St. Moritz

    Vintage St. Moritz estetika pracuje se zvláštní směsí kontrastů. Tvrdý horský terén, ostré světlo, sníh s kovovým odleskem a vedle toho měkké textury pletenin, hutné kožešiny, vlněné šály a klasické lyžařské brýle. Právě duel drsnosti a noblesy činí styl přitažlivým pro dnešní publikum. Estetika se dá přenést i mimo svahy. Do měst, kanceláří, na společenské akce. Její jádro totiž tvoří kvalita materiálů, jednoduchost siluet a promyšlené vrstvení, které působí přirozeně, lehce sportovně a kultivovaně.

    Inspirujte se. Zakomponovat St. Moritz estetiku do „zimního já“ není náročné

    Důvod, proč se St. Moritz každou zimu vrací do popředí, souvisí s touhou po zmíněné tradiční zimní kráse. Měkké světlo odrážející se od sněhu, delikátní drink na terase s výhledem na jezero, klid po sjezdu dlouhé sjezdovky. Fotografie, které kolují sociálními sítěmi, působí jako brána do světa, kde čas plyne pomaleji, luxus se projevuje pouze honosně a život získává (ne)okoukanou intenzitu.

    Implementace stylu do běžného života nevyžaduje švýcarský pas ani rezervaci v ikonickém hotelu Kulm. Stačí pochopit princip. Kvalitní materiály, vlna, pravá kožešina, brýle s vintage tvarem, barvy inspirované přírodou. A především schopnost vytvořit outfit, jenž působí skutečně. Ve výsledku je tedy St. Moritz nejen městečko, ale i kulturní stopa, jež se prolíná jak do módy, tak do životního stylu. Je to nálada, která dokáže proměnit i obyčejnou zimu v sezónu s atmosférou velkého filmu.

    Sídlo zimního glamour má i své alternativy. Výhodné jsou v sousedním Rakousku

    Mnoho lidí spojuje legendární estetiku výhradně se St. Moritz, přesto se její atmosféra objevuje i v řadě alpských rakouských středisek. Také tato země nabízí desítky míst, kde se zimní slunce odráží od sněhu stejným způsobem, kde horské bary servírují horký punč se stejným šarmem a kde se staré okázalé hotely stávají pozadím pro dokonale klidnou zimní scénu. Kitzbühel, Lech, Zürs nebo Sölden pracují s kombinací elegance a horské drsnosti ve stejné tonalitě, jakou vídáme na ikonických vintage fotografiích ze švýcarských archivů.

    Zdroj: St. Moritz

    St. Moritz přináší velká jména a ikonické pop-up butiky, což vytváří specifický svět. Rakouská střediska umožňují vytvořit estetikou stejně silný zážitek, ovšem s větší mírou autenticity. Stačí pletený rolák, Gucci brýle, uvolněná elegance vrstvení a schopnost vytvořit horský look. Vůně dřeva, ticho po čerstvém sněžení, ranní káva s výhledem na hory. Tyto momenty fungují jako základ estetického obrazu stejně jako luxusní švýcarská jména. Alpská zima nabízí dostatek prostoru pro styl, jenž působí světově, aniž by se vázal na jedinou destinaci.

    @noeneter Kitz 2025 is calling #ski #kitzbühel #winter #aesthetic ♬ Ghost Town – Adam Lambert

    Zdroje: Autorský text

    ― Reklama ―

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    Vánoce jsou ideální čas na malý hřích. Beauty je ten nejsladší ze všech

    Hledáte dárek, který potěší každou ženu ve vašem životě? Ať už chcete udělat radost sestře, kamarádce, či přítelkyni, beauty svět vás nezklame. Nabízí přesně to, co pod vánočním stromečkem vykouzlí úsměv na tváři. Vsaďte na beauty tipy roku, které jsou voňavé, rozmazlující a tak trochu návykové. Umí dokonale zahřát u srdce: potěší, překvapí a dodají dotek elegance. 

    Panter i jezevčík. Zvířecí protagonisté definují vánoční kampaně sezóny

    Vánoce jsou obdobím, na kterém si luxusní značky dávají záležet a potenciální zákazníky lákají pomocí poutavých vizuálů. Marketingovým kampaním však letos kromě tradičních a v tom nejlepším slova smyslu klišé témat, jako je láska, rodina nebo víra, dominují také zvířecí přátelé. Zatímco Carrie ze seriálu Sex ve městě by byla nadšená čtyřnohými chlupáči u značky Manolo Blahnik, společnost Cartier si na pomoc s dárky přizvala malé pantery.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Výběr pánské vůně vyžaduje přípravu. Zapomeňte na komerci a darujte originalitu

    Pánské vůně během Vánoc získávají zvláštní význam a zároveň jsou dárkem, jenž má vlastní přítomnost. Elegantním gestem se stává vůně nikoliv masová, předvídatelná a zaměnitelná, ale taková, která pracuje s prostorem, materiály i nositelem. Niche parfém dokáže tvořit atmosféru podobně jako umělecký objekt. Působí tiše, přesto křičí na celé okolí. V rukou obdarovaného získává funkci osobního talismanu, nikoliv flakonu, který si rozbalí další tisíce mužů v Česku.

    Zara Larsson překročila hranice hudební scény. Do módy vnáší žhavé pohodlí

    Zara Larsson nepatří k ženám, které běžně nosí podprsenky, a právě tento osobní postoj ji přivedl k založení vlastní značky sexy spodního prádla. Její první kolekce s názvem MAIN ROSE představuje projekt, v němž může naplno vyjádřit svou estetiku i tvůrčí pohled. Spolupracovala na ní se zkušeným týmem skandinávských odborníků, jež tvořili pro jména jako Acne Studios nebo Eytys. Impulsem ke vzniku značky byla její touha rozšířit tvůrčí aktivity mimo oblast hudby.

    Co se stane, když zemřeme? Film Navždy s tebou prozrazuje tajemství smrti

    Kde se ocitneme, až náš čas na zemi skončí? Každý z nás si tuto otázku někdy položil. Nová romantická komedie Navždy s tebou barvitě ukazuje, jak si posmrtný život můžeme představovat. Zapomeňte na polehávání na obláčkách či rajskou zahradu. Vlak vás totiž doveze na rozcestí, kde máte jen týden na to vybrat si ze škály „věčností“, v nichž spočine vaše duše. 

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―