Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce.
The Ordinary chce v éře zdánlivě nikdy nekončící péče o pleť vrhnout světlo na zavádějící módní výrazy, kterými se skincare produkty často lživě chlubí. Kampaň vychází z filozofie značky, jež je založená na transparentnosti a vědecky podložených formulích. Značka v novém krátkém filmu zpochybňuje praktiky jiných beauty firem a také nejčastějších používaných termínů spojených s péčí o pleť na internetu.

Zdroj: The Ordinary
The Ordinary: The Periodic Fable začíná novou éru. Kampaň přepisuje nepravdy
Pojmy jako „věčné mládí“ a „medical grade“ retinoly byly navrženy tak, aby lákaly a funguje to. Výzkum ukázal, že lidé častěji koupí produkt na základě „luxusu“ nebo vzácných ingrediencí, které však zase tak moc vzácné nejsou nebo nijak nepomáhají. Kampaň The Ordinary: The Periodic Fable nahrazuje chemické prvky 49 běžnými beauty buzzwords. Cílem je oddělit fakta od fikce a podpořit transparentnost v odvětví.

Zdroj: The Ordinary
Kampaň, vytvořená agenturou Uncommon Creative Studio, začíná krátkým filmem s dystopickými prvky, režírovaným Olivií De Camps. Film se odehrává ve třídě, kde sedí zhypnotizovaní studenti, zatímco provádějí virální skincare trendy. V záběrech můžeme zahlédnout známé termíny „morning shed“, „ice rolling“, „poreless“ či „vyhlazení vrásek“. Kouzlo se zlomí ve chvíli, kdy se objeví The Periodic Fable, což přiměje jednoho studenta sundat si pásku z očí a přiblížit se k projekci.
Je skoro až děsivé, jak se lidé ve filmu snaží napnout kůži a vyhladit i ten nejmenší nedostatek. Kampaň má na diváka působit nelidsky. Má nám nastavit zrcadlo a ukázat, že slepě následujeme každý trend a uvěříme každé esteticky vypadající lži. The Ordinary přichází s kampaní, která má dle spoluzakladatele Uncommon Creative Studio Nilse Leonard potenciál přepsat všechny nepravdy odvětví péče o pleť.
Odhalte, co je skutečné. Pravda jako nový standart současného beauty světa
Kampaň, která byla globálně spuštěna během října, nabízí na svém oficiálním webu tabulku zmíněných „periodických prvků“, kde si návštěvník může rozkliknout každý zavádějící pojem a zjistit, proč je lživý. Zástupci The Ordinary uvádí, že doufají, že jejich tabulka dokáže vytvořit transparentní prostředí, kde uživatel zvládne odlišit fakta od fikce a vědu od příběhů. Protože pravdy by měla být „Ordinary“.
Zdroje: Hypebae, The Ordinary, Creative Rounds, Youtube, Instagram

