Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.
Loro Piana vzdává hold New Yorku. Značka balí Vánoce do sépiových tónů
Do laviny svátečních módních kampaní se přidala například značka Loro Piana. Svou vánoční kampaň tentokrát věnovala New Yorku. Metropole totiž sloužila jako inspirace pro využití neutrálních sépiových tónů, jež vzdávají hold nostalgickým starým filmům, které se odehrávají právě v americkém velkoměstě. Přírodní odstíny hřejivých svetrů či bund zároveň odkazují i na tamní majestátní Central Park.
Maison Margiela oslavuje po svém. Vánoce opět halí do vlastních kódů
Jak by se dalo čekat, módní dům Maison Margiela slaví tak trochu ve vlastním stylu. Značka odhalila kampaň plnou jejích klasických kódů, jako jsou například zahalené tváře modelů a modelek. Klasickou dechberoucí zasněženou krajinu pak vyměnila za obyčejné studio, pár větráků a záplavu konfet. Ve fotografiích od Franka Lebon tak nechala naplno vyniknout samotné kousky z lesklé kůže či lehkých pletenin.





Zdroj: Maison Margiela
Mariah Carey opět na scéně. Svůj comeback odhalila spolu se Sephorou
Každý rok ohlásí zpěvačka Mariah Carey, stojící za hitem All I Want For Christmas Is You, hned 1. listopadu začátek svátečního období. Tradičně totiž vydá video, kde s nadšením oznámí: It’s time! Tentokrát Vánoce vítá spolu se značkou Sephora. Objevila se v její video kampani nad zasněženou krajinou, o jehož režii se postaral Joseph Kahn, režírující klipy nejen pro Mariah Carey, ale i zpěvačku Taylor Swift.

Zdroj: Sephora
Tory Burch uctívá klasiku. Kampaň vybarvila do červeno-zelené kombinace
Návrhářka Tory Burch si letos na oslavu Vánoc pozvala dvě modelingové hvězdy. V kampani nafocené Oliverem Hadlee Pearch proto září Alex Consani a Yasmin Wijnaldum. Společně objevují jednu z nejvíce ikonických lokací v New Yorku, restauraci The Grill. Fotografie značky podtrhuje klasická kombinace červeno-zelených odstínů, v podobě hedvábných šatů, sukní i teplých svetrů, vyvolávající příjemnou nostalgii.




Zdroj: Tory Burch
Pospolitost a radost z darů. Ferragamo staví na svátečních archetypech
Na pocitu nostalgie postavil letos svou sváteční kampaň také módní dům Ferragamo. Za pomocí série fotografií a doplňujících videí nás zve do zasněžených hor a ohněm prohřáté chaloupky. V ní se rodina oblečená do elegantních kousků značky těší z pečlivě vybraných darů, ale především vytoužené pospolitosti. Lásku si vyjadřuje pomocí luxusních dárků, jako je slavná kabelka Hug bag nebo pánské boty Tramezza.
@ferragamo Press play for the #FerragamoHoliday season to start. #Ferragamo #Holiday #TikTokFashion #bts ♬ suono originale – FERRAGAMO
Zdroje: L’Officiel, The Business of Fashion, Fashion Network, Instagram, TikTok

