Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Loro Piana vzdává hold New Yorku. Značka balí Vánoce do sépiových tónů

    Do laviny svátečních módních kampaní se přidala například značka Loro Piana. Svou vánoční kampaň tentokrát věnovala New Yorku. Metropole totiž sloužila jako inspirace pro využití neutrálních sépiových tónů, jež vzdávají hold nostalgickým starým filmům, které se odehrávají právě v americkém velkoměstě. Přírodní odstíny hřejivých svetrů či bund zároveň odkazují i na tamní majestátní Central Park.

    Maison Margiela oslavuje po svém. Vánoce opět halí do vlastních kódů

    Jak by se dalo čekat, módní dům Maison Margiela slaví tak trochu ve vlastním stylu. Značka odhalila kampaň plnou jejích klasických kódů, jako jsou například zahalené tváře modelů a modelek. Klasickou dechberoucí zasněženou krajinu pak vyměnila za obyčejné studio, pár větráků a záplavu konfet. Ve fotografiích od Franka Lebon tak nechala naplno vyniknout samotné kousky z lesklé kůže či lehkých pletenin.

    Zdroj: Maison Margiela

    Mariah Carey opět na scéně. Svůj comeback odhalila spolu se Sephorou

    Každý rok ohlásí zpěvačka Mariah Carey, stojící za hitem All I Want For Christmas Is You, hned 1. listopadu začátek svátečního období. Tradičně totiž vydá video, kde s nadšením oznámí: It’s time! Tentokrát Vánoce vítá spolu se značkou Sephora. Objevila se v její video kampani nad zasněženou krajinou, o jehož režii se postaral Joseph Kahn, režírující klipy nejen pro Mariah Carey, ale i zpěvačku Taylor Swift.

    Zdroj: Sephora

    Tory Burch uctívá klasiku. Kampaň vybarvila do červeno-zelené kombinace

    Návrhářka Tory Burch si letos na oslavu Vánoc pozvala dvě modelingové hvězdy. V kampani nafocené Oliverem Hadlee Pearch proto září Alex Consani a Yasmin Wijnaldum. Společně objevují jednu z nejvíce ikonických lokací v New Yorku, restauraci The Grill. Fotografie značky podtrhuje klasická kombinace červeno-zelených odstínů, v podobě hedvábných šatů, sukní i teplých svetrů, vyvolávající příjemnou nostalgii.

    Zdroj: Tory Burch

    Pospolitost a radost z darů. Ferragamo staví na svátečních archetypech

    Na pocitu nostalgie postavil letos svou sváteční kampaň také módní dům Ferragamo. Za pomocí série fotografií a doplňujících videí nás zve do zasněžených hor a ohněm prohřáté chaloupky. V ní se rodina oblečená do elegantních kousků značky těší z pečlivě vybraných darů, ale především vytoužené pospolitosti. Lásku si vyjadřuje pomocí luxusních dárků, jako je slavná kabelka Hug bag nebo pánské boty Tramezza.

    @ferragamo Press play for the #FerragamoHoliday season to start. #Ferragamo #Holiday #TikTokFashion #bts ♬ suono originale – FERRAGAMO

    Zdroje: L’Officiel, The Business of Fashion, Fashion Network, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Loro Piana vzdává hold New Yorku. Značka balí Vánoce do sépiových tónů

    Do laviny svátečních módních kampaní se přidala například značka Loro Piana. Svou vánoční kampaň tentokrát věnovala New Yorku. Metropole totiž sloužila jako inspirace pro využití neutrálních sépiových tónů, jež vzdávají hold nostalgickým starým filmům, které se odehrávají právě v americkém velkoměstě. Přírodní odstíny hřejivých svetrů či bund zároveň odkazují i na tamní majestátní Central Park.

    Maison Margiela oslavuje po svém. Vánoce opět halí do vlastních kódů

    Jak by se dalo čekat, módní dům Maison Margiela slaví tak trochu ve vlastním stylu. Značka odhalila kampaň plnou jejích klasických kódů, jako jsou například zahalené tváře modelů a modelek. Klasickou dechberoucí zasněženou krajinu pak vyměnila za obyčejné studio, pár větráků a záplavu konfet. Ve fotografiích od Franka Lebon tak nechala naplno vyniknout samotné kousky z lesklé kůže či lehkých pletenin.

    Zdroj: Maison Margiela

    Mariah Carey opět na scéně. Svůj comeback odhalila spolu se Sephorou

    Každý rok ohlásí zpěvačka Mariah Carey, stojící za hitem All I Want For Christmas Is You, hned 1. listopadu začátek svátečního období. Tradičně totiž vydá video, kde s nadšením oznámí: It’s time! Tentokrát Vánoce vítá spolu se značkou Sephora. Objevila se v její video kampani nad zasněženou krajinou, o jehož režii se postaral Joseph Kahn, režírující klipy nejen pro Mariah Carey, ale i zpěvačku Taylor Swift.

    Zdroj: Sephora

    Tory Burch uctívá klasiku. Kampaň vybarvila do červeno-zelené kombinace

    Návrhářka Tory Burch si letos na oslavu Vánoc pozvala dvě modelingové hvězdy. V kampani nafocené Oliverem Hadlee Pearch proto září Alex Consani a Yasmin Wijnaldum. Společně objevují jednu z nejvíce ikonických lokací v New Yorku, restauraci The Grill. Fotografie značky podtrhuje klasická kombinace červeno-zelených odstínů, v podobě hedvábných šatů, sukní i teplých svetrů, vyvolávající příjemnou nostalgii.

    Zdroj: Tory Burch

    Pospolitost a radost z darů. Ferragamo staví na svátečních archetypech

    Na pocitu nostalgie postavil letos svou sváteční kampaň také módní dům Ferragamo. Za pomocí série fotografií a doplňujících videí nás zve do zasněžených hor a ohněm prohřáté chaloupky. V ní se rodina oblečená do elegantních kousků značky těší z pečlivě vybraných darů, ale především vytoužené pospolitosti. Lásku si vyjadřuje pomocí luxusních dárků, jako je slavná kabelka Hug bag nebo pánské boty Tramezza.

    @ferragamo Press play for the #FerragamoHoliday season to start. #Ferragamo #Holiday #TikTokFashion #bts ♬ suono originale – FERRAGAMO

    Zdroje: L’Officiel, The Business of Fashion, Fashion Network, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Místo čokolády kalhotky. Skims uvádí adventní kalendář plný svůdností

    Značka Skims nezklamala a opět dokazuje, že umí překvapit. Spolu se zimní kolekcí přišla společnost s adventním kalendářem, jenž rozhodně není obyčejnou vánoční klasikou. Stvořený je pro všechny "fashionistky", jež rády kombinují pohodlí s luxusem a milují každý den odhalit malý módní zážitek. Co je na něm tak jedinečného? Obsahuje 25 párů kalhotek, které zpestří každé ráno a udělají z čekání na Vánoce opravdovou radost.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Hútíové po téměř pěti letech propustili modelku. Porušovat měla „morální kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po téměř pěti letech opět na svobodě. O víkendu o tom reportovala agentura AFP. Pětadvacetiletá žena byla uvězněna v roce 2021 vojenskou skupinou Hútíové, jež od roku 2015 vládne části země. Jako důvod pro její zatčení tehdy uvedla "porušování lokálních morálních kódů", což lidskoprávní organizace označují za nepodložené.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―