Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Vánoce jsou obdobím pohody, naděje a překvapivých momentů. Dechberoucí chvíle perfektně zachycuje archetyp světla, jenž do své sváteční kampaně s názvem Le Voyage des Lumières letos začlenil i módní dům Louis Vuitton. Doslova se proto vydal na cestu za světlem, které zachycuje tradiční lampion. Svým zákazníkům tak připomíná nejen pravou podstatu Vánoc, ale také svou historii a řemeslnou tradici.

    Příběh zrežírovaný Jonasem Lindstroem, známým pro svou práci pro Hermès, De Beers nebo Audemars Piguet, totiž začíná v Asnières, kde se nacházely první dílny Louis Vuitton. Z pečlivě vyrobeného kufru Malle Courrier vykoukne lampion, jenž se následně vznese nad Paříž a vydá se na kouzelnou cestu do zamrzlých krajin. Postupně proplouvá snovými scenériemi, a to na pozadí polární září prosycené oblohy.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Postupně nachází hřejivé momenty, jako je například zamilovaný pár hledící na zamrzlé jezero, skupina tančící vedle hřejivého táboráku nebo pár přátel hrající tradiční stolní hru. Příběh končí návratem do Paříže, kde nad historickým obloukem mostu Pont Neuf spatříme stovky lampionů, doprovázejících pohledy matky a malého dítěte. Louis Vuitton tím připomíná pravou podstatu Vánoc, tedy lásku a pospolitost.

    Louis Vuitton odkazuje na proslulý festival. Cílí na nadějný asijský trh

    Slavný francouzský módní dům navíc v nejnovější kampani odkazuje na své kořeny, a to lásku k cestování. Není proto náhodou, že Vánoce oslavuje za pomocí metafory daleké cesty. Louis Vuitton zároveň reklamu vydal ve chvíli, kdy se tisíce návštěvníků sjely do thajského města Chiang Mai, aby na vlastní kůži zažily festival lampionů Yi Peng. Světla lapená v rýžovém papíru slouží jako symbolické obětování Buddhovi.

    Odkaz na proslulý festival lampionů tak potvrzuje také čím dál více zřejmou orientaci luxusních domů na pomalu vzkvétající asijský trh. Kampaň proto doplní také tři pop-upy, a to v Pekingu, Kuala Lumpur a Sydney. Zákazníci tak získají šanci zakoupit ikony módního domu zářící v samotné reklamě, jako jsou kabelky Speedy a My Capucines, batoh Christopher nebo parfémy Imagination a Attrape-Rêves.

    Zdroje: WWD, cChic Style, Pause, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Vánoce jsou obdobím pohody, naděje a překvapivých momentů. Dechberoucí chvíle perfektně zachycuje archetyp světla, jenž do své sváteční kampaně s názvem Le Voyage des Lumières letos začlenil i módní dům Louis Vuitton. Doslova se proto vydal na cestu za světlem, které zachycuje tradiční lampion. Svým zákazníkům tak připomíná nejen pravou podstatu Vánoc, ale také svou historii a řemeslnou tradici.

    Příběh zrežírovaný Jonasem Lindstroem, známým pro svou práci pro Hermès, De Beers nebo Audemars Piguet, totiž začíná v Asnières, kde se nacházely první dílny Louis Vuitton. Z pečlivě vyrobeného kufru Malle Courrier vykoukne lampion, jenž se následně vznese nad Paříž a vydá se na kouzelnou cestu do zamrzlých krajin. Postupně proplouvá snovými scenériemi, a to na pozadí polární září prosycené oblohy.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Postupně nachází hřejivé momenty, jako je například zamilovaný pár hledící na zamrzlé jezero, skupina tančící vedle hřejivého táboráku nebo pár přátel hrající tradiční stolní hru. Příběh končí návratem do Paříže, kde nad historickým obloukem mostu Pont Neuf spatříme stovky lampionů, doprovázejících pohledy matky a malého dítěte. Louis Vuitton tím připomíná pravou podstatu Vánoc, tedy lásku a pospolitost.

    Louis Vuitton odkazuje na proslulý festival. Cílí na nadějný asijský trh

    Slavný francouzský módní dům navíc v nejnovější kampani odkazuje na své kořeny, a to lásku k cestování. Není proto náhodou, že Vánoce oslavuje za pomocí metafory daleké cesty. Louis Vuitton zároveň reklamu vydal ve chvíli, kdy se tisíce návštěvníků sjely do thajského města Chiang Mai, aby na vlastní kůži zažily festival lampionů Yi Peng. Světla lapená v rýžovém papíru slouží jako symbolické obětování Buddhovi.

    Odkaz na proslulý festival lampionů tak potvrzuje také čím dál více zřejmou orientaci luxusních domů na pomalu vzkvétající asijský trh. Kampaň proto doplní také tři pop-upy, a to v Pekingu, Kuala Lumpur a Sydney. Zákazníci tak získají šanci zakoupit ikony módního domu zářící v samotné reklamě, jako jsou kabelky Speedy a My Capucines, batoh Christopher nebo parfémy Imagination a Attrape-Rêves.

    Zdroje: WWD, cChic Style, Pause, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Nevěsty podzimu 2026 mají jasno. Svatební šaty vlají v rytmu ikon

    Nedávný Bridal Fashion Week v New Yorku promluvil. Deklaroval trendy podzimu 2026 a potvrdil to, co mnozí očekávali. Svatební šaty budoucí sezóny čerpají z uplynulých i teprve připravovaných svateb slavných ikon. Značky reflektují šaty Seleny Gomez, Charli XCX a odhadují, jaké oblékne Taylor Swift. To vše doplňuje záplava krajky a volánů ve stylu Marie Antoinette.

    Coperni přepisuje bodycare. Oblečení napouští prospěšnými bakteriemi

    Značka Coperni ví, jak vytvořit virální moment a posunout hranice nemožného. Ať už to byly šaty modelky Belly Hadid ve spreji, nebo robotičtí psi na módní přehlídce. Tentokrát se však její zakladatelé Sébastien Meyer a Arnaud Vaillant rozhodli vydat komerčnějším směrem a představit kolekci oděvů napuštěných synbiotickou směsí, jež byste jinak našli ve své ledničce.

    Zemřela Marina Yee. Jako členka Antverpské šestky přepsala pravidla módy

    Módní svět opustila významná návrhářská ikona, designérka Marina Yee. Zemřela dne 1. listopadu po boji s rakovinou, a to ve věku 67 let. Známá byla především jako členka proslulé skupiny Antverpská šestka, která koncem 80. let přepsala pravidla tehdejší módy. Většinu své kariéry však strávila mimo světla módních reflektorů, a to jako učitelka renomovaných univerzit.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―