Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Coach chce o svátcích motivovat. Zve nás na cestu kolem světa

    Módní značka Coach si na letošní oslavy Vánoc přizvala několik slavných osobností. Elle Fanning, Charles Melton, Griff, Ravyn Lenae a Kōki se vydávají na cestu s názvem The Gift for New Adventures. Hvězdy samozřejmě doprovázejí populární modely kabelek. Cílem kampaně je pak dle společnosti inspirace. „Darování není jen o tom, darovat něco krásného, je o inspiraci učinit další krok,“ popsala pro server WWD.

    Burberry chystá slavnostní hostinu. Nechybí ikonické kostky ani rytíř

    Rovněž značka Burberry slaví po boku známých osobností. Hlavní tváří kampaně „Twas the Knight Before…“ je tentokrát herečka Jennifer Saunders. Doprovází ji modelky Naomi Campbell a Rosie Huntington-Whiteley, herec Ncuti Gatwa a jihokorejský fotbalista Son Heung-min. Celebrity v krátkém filmu dorazí na speciální hostinu, kterou hostí postava Jennifer Saunders, oblečení do ikonické kostky a loga rytíře.

    Zdroj: Burberry

    Tiffany & Co. má jasno. Letos na Vánoce hodlá darovat lásku

    Vlastní pojetí svátků zveřejnil rovněž šperkařský dům Tiffany & Co. Tentokrát ho zastoupila jeho ambasadorka a herečka Anya Taylor-Joy. V kampani Love Is a Gift cestuje po celém světě, od New Yorku přes Tokio až po Londýn. Při intimních setkáních daruje ikonickou modrou krabičku, ukrývající legendární šperky. Herečka tím má dle luxusní společnosti symbolizovat předávání toho nejdůležitějšího daru, lásky.

    Zdroj: Tiffany & Co.

    Fashionphile má na svátky novou tvář. Vánoce oslaví s Marthou Stewart

    Do vánočního shonu se zapojila i značka prodávající použité luxusní zboží Fashionphile. Při této příležitosti jmenovala novou ambasadorku, kterou se stala legendární Martha Stewart. Na fotografiích z dílny Claire Leahy pózuje s kabelkami od Chanel, Louis Vuitton, Hermès nebo Goyard. Kráčí tak ve šlépějích dřívějších ambasadorek společnosti, jimiž byla například herečka Emma Roberts a zpěvačka Nicole Richie.

    Zdroj: Fashionphile

    Gap hodlá opět roztančit internet. Na Vánoce vydává další hudební kampaň

    Značka Gap nedávno získala internet hudební kampaní Better in Denim. Nyní svůj úspěch posouvá o krok dál. Vydává další video, tentokrát doprovázené adaptací songu The Climb od Miley Cyrus. Reklama Give Your Gift slouží jako připomínka, že skutečným darem může být i sdílení jedinečného talentu. V klipu zpěvačku Siennu Spiro doprovází multigenerační sbor, jehož nejmladší člen má osm let a nejstarší 72 let.

    Zdroje: WWD, L’Officiel, Hypebae, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní scénu zaplavily Vánoce. Značky chrlí sváteční kampaně

    Nastal čas, na kteří se někteří těší celý rok a jiní jeho příchod spíše oplakávají. Blížící se Vánoce totiž neznamenají pouze okamžiky radosti a potěšení, ale i stresu. Módní značky těží z touhy podobnému tlaku uniknout a nabízejí kampaně, umožňující krátký útěk před svátečním shonem. Odkazují na sílu lásky, jedinečného talentu či jednoduchého potěšení.

    Coach chce o svátcích motivovat. Zve nás na cestu kolem světa

    Módní značka Coach si na letošní oslavy Vánoc přizvala několik slavných osobností. Elle Fanning, Charles Melton, Griff, Ravyn Lenae a Kōki se vydávají na cestu s názvem The Gift for New Adventures. Hvězdy samozřejmě doprovázejí populární modely kabelek. Cílem kampaně je pak dle společnosti inspirace. „Darování není jen o tom, darovat něco krásného, je o inspiraci učinit další krok,“ popsala pro server WWD.

    Burberry chystá slavnostní hostinu. Nechybí ikonické kostky ani rytíř

    Rovněž značka Burberry slaví po boku známých osobností. Hlavní tváří kampaně „Twas the Knight Before…“ je tentokrát herečka Jennifer Saunders. Doprovází ji modelky Naomi Campbell a Rosie Huntington-Whiteley, herec Ncuti Gatwa a jihokorejský fotbalista Son Heung-min. Celebrity v krátkém filmu dorazí na speciální hostinu, kterou hostí postava Jennifer Saunders, oblečení do ikonické kostky a loga rytíře.

    Zdroj: Burberry

    Tiffany & Co. má jasno. Letos na Vánoce hodlá darovat lásku

    Vlastní pojetí svátků zveřejnil rovněž šperkařský dům Tiffany & Co. Tentokrát ho zastoupila jeho ambasadorka a herečka Anya Taylor-Joy. V kampani Love Is a Gift cestuje po celém světě, od New Yorku přes Tokio až po Londýn. Při intimních setkáních daruje ikonickou modrou krabičku, ukrývající legendární šperky. Herečka tím má dle luxusní společnosti symbolizovat předávání toho nejdůležitějšího daru, lásky.

    Zdroj: Tiffany & Co.

    Fashionphile má na svátky novou tvář. Vánoce oslaví s Marthou Stewart

    Do vánočního shonu se zapojila i značka prodávající použité luxusní zboží Fashionphile. Při této příležitosti jmenovala novou ambasadorku, kterou se stala legendární Martha Stewart. Na fotografiích z dílny Claire Leahy pózuje s kabelkami od Chanel, Louis Vuitton, Hermès nebo Goyard. Kráčí tak ve šlépějích dřívějších ambasadorek společnosti, jimiž byla například herečka Emma Roberts a zpěvačka Nicole Richie.

    Zdroj: Fashionphile

    Gap hodlá opět roztančit internet. Na Vánoce vydává další hudební kampaň

    Značka Gap nedávno získala internet hudební kampaní Better in Denim. Nyní svůj úspěch posouvá o krok dál. Vydává další video, tentokrát doprovázené adaptací songu The Climb od Miley Cyrus. Reklama Give Your Gift slouží jako připomínka, že skutečným darem může být i sdílení jedinečného talentu. V klipu zpěvačku Siennu Spiro doprovází multigenerační sbor, jehož nejmladší člen má osm let a nejstarší 72 let.

    Zdroje: WWD, L’Officiel, Hypebae, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Hútíové po téměř pěti letech propustili modelku. Porušovat měla „morální kódy“

    Jemenská modelka Intissar al-Hammadi je po téměř pěti letech opět na svobodě. O víkendu o tom reportovala agentura AFP. Pětadvacetiletá žena byla uvězněna v roce 2021 vojenskou skupinou Hútíové, jež od roku 2015 vládne části země. Jako důvod pro její zatčení tehdy uvedla "porušování lokálních morálních kódů", což lidskoprávní organizace označují za nepodložené.

    Bizarní dieta dle Vogue. Sedmdesátky se s poruchami příjmu opravdu nemazlily

    V době, kdy klub Studio 54 diktoval noční rytmus a cigareta v ruce symbolizovala štíhlosti, vznikl fenomén, jenž dnes působí jako z groteskního snu. Magazín Vogue přinesl "crash dietu". Režim, slibující eleganci a tělo jako z ateliéru Richarda Avedon. Luxusní zoufalství zabalené do lesklých stránek. Styl měl váhu dogmatu a káva s vejcem byla víc než snídaně, byla to víra.

    Po stopách ikon: Ann Demeulemeester servíruje poetickou temnotu

    Ann Demeulemeester patří mezi nejtajemnější a zároveň nejvlivnější postavy belgické avantgardy. Její jméno se stalo synonymem černé, světla a poezie v oděvní formě. Od debutu v 80. letech kultivuje estetiku temného ticha. Paradoxně jde o avantgardní minimalismus, jenž dýchá hlubokou emocí. Vytváří šaty, pohybující se mezi měkkostí a autoritou, mezi kůží a hedvábím, mezi Leonardem Cohen a punkem. Každá kolekce je spíše pomyslným žalozpěvem než módním statementem.

    CFDA rozdala svá ocenění. Tentokrát slaví Ralph Lauren i Thom Browne

    New York přivítal v pondělí večer jednu z nejdůležitějších událostí roku. CFDA Awards totiž představují módní protiklad Oscarů a slouží jako významné ocenění amerických designérů. Cenu si tentokrát domů odnesli návrháři Ralph Lauren, Thom Browne, Donatella Versace nebo sestry Olsenovy. Ocenění módní ikony zase od Anny Wintour převzal rapper A$AP Rocky.

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Maison Margiela otvírá brány Dubaje. V metropoli nabízí exkluzivní rezidence

    Legendární francouzská značka pokračuje v překračování módních hranic. Maison Margiela tentokrát svou jedinečnou estetiku neaplikoval na dechberoucí návrhy, ale luxusní apartmány. Módní dům odhalil první exkluzivní rezidence, které vybudoval na ostrově Palm Jumeirah v Dubaji. Přidal se tak ke skupině značek, jež redefinují podobu současného luxusního průmyslu.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Rozhovor: Pokud nevybočíš, nikdo si tě nezapamatuje, míní návrhář Jeremiáš Fürst

    Začínající návrhář Jeremiáš Fürst stojí za kolekcí Dressed To Dream, kterou letos představil na Budapešťském fashion weeku. Jeho tvorba stojí na pomezí klasické pánské krejčoviny a subtilního snění. Zkoumá, jak může muž vypadat, když odloží zbroj a dovolí si být jemný, klidný a přirozený. V rozhovoru mluví designér o nové mužské identitě, rivalitě na české scéně i o tom, proč je návratnost v módě často jen iluzí.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―