Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    Luxusní značku Hermès čeká nová kapitola. Nad tradicí totiž nečekaně zvítězila odvaha odstartovat čerstvou éru. Vedení společnosti jmenovalo do pozice kreativní ředitelky pánské sekce Grace Wales Bonner. Předčilo tak veškerá očekávání módní scény. Ta totiž předpokládala, že módní dům zvolí jednodušší trajektorii umožňující zachování dědictví a na volnou pozici dosadí člena interního týmu.

    Značka hledala nové vedení poté, co z role šéfky pánské módy odstoupila po 37 letech návrhářka Véronique Nichanian. Svůj odchod oznámila minulý týden ve čtvrtek. Módní svět přivítal novinku s otevřenou náručí. Slaví nejen fakt, že do důležité pozice nastoupí žena, ale i významné „poprvé“. Grace Wales Bonner se totiž stane první ženou tmavé barvy pleti ve vedení významného luxusního módního domu.

    Zdroj: Wales Bonner

    „Její současná vize módy, řemesla a kultury umožní pokračování stylu pánské ready-to-wear Hermès kolekce, se sebevědomím, které propojí její současnou perspektivu s dědictvím značky,“ prohlásil dle serveru WWD umělecký ředitel Hermès Pierre-Alexis Dumas. „Tohle je pouze začátek dialogu, který pokračuje náš růst,“ dodal. Pětatřicetiletá návrhářka ovšem svou první řadu odhalí až v lednu roku 2027.

    Grace Wales Bonner sbírá důležitá ocenění. Na kontě má i partnerství s Adidas

    Kolekci pro podzim a zimu 2026 představí ještě Véronique Nichanian. O návrhy pro jaro a léto 2027 se ovšem postará studio Hermès, nezveřejní je ovšem na přehlídkovém mole. Grace Wales Bonner pak hodlá nadále navrhovat rovněž pro svou stejnojmennou značku. Britsko-jamajská designérka založila svůj brand v roce 2015, tedy rok po dostudování prestižní londýnské školy Central Saint Martins.

    @outpump After 37 years with Véronique Nichanian, Hermès welcomes Grace Wales Bonner as Creative Director of menswear. Thoughts? 👀 #hermes #designer #fashiontiktok #hermesbirkin #fashion ♬ original sound – 𝖘𝖙𝖆𝖆𝖗𝖟✰

    Začala s navrhováním pánských kolekcí, v roce 2018 ale přidala rovněž dámské kousky. Její řady míchající vysokou krejčovinu se streetwear získaly prestižní ceny módního světa, jako je L’Oréal Professional Talent Award, British Fashion Award for Emerging Menswear Designer nebo LVMH Young Designer Prize. Designérka proslula také spoluprací s Adidas a oblékla hvězdy, jako je Lewis Hamilton nebo FKA Twigs.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Business of Fashion, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    - Reklama -

    Luxusní značku Hermès čeká nová kapitola. Nad tradicí totiž nečekaně zvítězila odvaha odstartovat čerstvou éru. Vedení společnosti jmenovalo do pozice kreativní ředitelky pánské sekce Grace Wales Bonner. Předčilo tak veškerá očekávání módní scény. Ta totiž předpokládala, že módní dům zvolí jednodušší trajektorii umožňující zachování dědictví a na volnou pozici dosadí člena interního týmu.

    Značka hledala nové vedení poté, co z role šéfky pánské módy odstoupila po 37 letech návrhářka Véronique Nichanian. Svůj odchod oznámila minulý týden ve čtvrtek. Módní svět přivítal novinku s otevřenou náručí. Slaví nejen fakt, že do důležité pozice nastoupí žena, ale i významné „poprvé“. Grace Wales Bonner se totiž stane první ženou tmavé barvy pleti ve vedení významného luxusního módního domu.

    Zdroj: Wales Bonner

    - Reklama -

    „Její současná vize módy, řemesla a kultury umožní pokračování stylu pánské ready-to-wear Hermès kolekce, se sebevědomím, které propojí její současnou perspektivu s dědictvím značky,“ prohlásil dle serveru WWD umělecký ředitel Hermès Pierre-Alexis Dumas. „Tohle je pouze začátek dialogu, který pokračuje náš růst,“ dodal. Pětatřicetiletá návrhářka ovšem svou první řadu odhalí až v lednu roku 2027.

    Grace Wales Bonner sbírá důležitá ocenění. Na kontě má i partnerství s Adidas

    Kolekci pro podzim a zimu 2026 představí ještě Véronique Nichanian. O návrhy pro jaro a léto 2027 se ovšem postará studio Hermès, nezveřejní je ovšem na přehlídkovém mole. Grace Wales Bonner pak hodlá nadále navrhovat rovněž pro svou stejnojmennou značku. Britsko-jamajská designérka založila svůj brand v roce 2015, tedy rok po dostudování prestižní londýnské školy Central Saint Martins.

    @outpump After 37 years with Véronique Nichanian, Hermès welcomes Grace Wales Bonner as Creative Director of menswear. Thoughts? 👀 #hermes #designer #fashiontiktok #hermesbirkin #fashion ♬ original sound – 𝖘𝖙𝖆𝖆𝖗𝖟✰

    Začala s navrhováním pánských kolekcí, v roce 2018 ale přidala rovněž dámské kousky. Její řady míchající vysokou krejčovinu se streetwear získaly prestižní ceny módního světa, jako je L’Oréal Professional Talent Award, British Fashion Award for Emerging Menswear Designer nebo LVMH Young Designer Prize. Designérka proslula také spoluprací s Adidas a oblékla hvězdy, jako je Lewis Hamilton nebo FKA Twigs.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Business of Fashion, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―