Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It’s always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.
Legendární britská značka Burberry chce sychravé podzimní období učinit o něco snesitelnějším. Nabízí proto novou kampaň odhalující nejnovější kolekci bund, kabátů a trenčkotů, se kterými se vám bude chtít na procházky nebo vysněné pumpkin spice latte vyrazit i za toho nejvíce ponurého počasí. Reklama s názvem It’s always Burberry Weather: Postcards from London tak mísí tradici s inovací.
Nejnovější outerwear řada slavné britské značky totiž představuje klasické i moderní střihy, které spojuje háv inovace v podobě nejmodernějších voděodolných a hřejivých materiálů. Burberry umně odkazuje na své více než 150 let staré dědictví, zároveň ale ukazuje, že stačí rytmu současné doby. Módní dům si na pomoc s propagací kolekce opět přizval řadu slavných osobností, včetně Olivie Colman.





Zdroj: Burberry
Slavná herečka získala novou roli ve čtyřech krátkých snímcích, jež kampaň doplňují. Olivia Colman v nich hraje různé osobnosti, které představují typické Londýňany. Spatříte ji jako prodavačku fish and chips nebo pianistku hrající na ulici. Postupně se střetává s turisty, jež britskou metropoli objevují poprvé. Ty pro změnu zahrály supermodelky a modelové jako Mona Tougaard, Liu Wen nebo Lucky Blue Smith.
Kampaň doplní speciální pop-upy. Burberry zachycuje touhu po cestování
„Každý z filmů oslavuje některé z charakterů, na které v Londýně natrefíte,“ prohlásil kreativní ředitel Burberry Daniel Lee. Na kampani spolupracoval spolu s režisérem Johnem Madden, který má na kontě snímek Shakespeare in Love, a fotografem Drew Vickers. Návrhář přitom při tvorbě kolekce čerpal inspiraci z interiérů luxusních domů, ale rovněž venkovského prostředí svého rodného Yorkshire.
Nejnovější kampaň pak doplňuje také série pop-upů. Zachycovat mají „ducha železničních dobrodružství a romantiku navracení se do Londýna vlakem“. Design má navíc reflektovat vizi Daniela Lee, jež zachycuje „bohémskou touhu cestovat“. Interiéry vybraných poboček proto pohltí estetika historických vlakových nádraží. Objeví se v obchodech v Číně, Japonsku nebo Spojených arabských emirátech.
Zdroje: Fashion Network, WWD, The Hollywood Reporter, YouTube, Instagram