Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Fenty Skin zkoumá nové teritorium. Nabízí provoněnou kolekci na tělo

    Beauty značka z dílny zpěvačky Rihanny odhalila novinku. Společnost Fenty Skin představila první řadu produktů na tělo, a to hned v několika vůních. Součástí kolekce jsou tři druhy pomocníků, tedy body wash, bubble bath a body mist. Vybrat si můžete ze dvou vůní, sametové Vanilla Flowers, nebo květinové Hey, Bouquet. Fenty Skin pak nabízí nové kousky rovněž ve speciální cestovní velikosti.

    Zdroj: Fenty Skin

    Vivienne Westwood míří do Rijádu. Odstartuje tamní fashion week

    Britský módní dům Vivienne Westwood poprvé vyrazí do Saudské Arábie. Svou speciální show má totiž odstartovat Riyadh Fashion Week, který trvá od 16. do 21. října. Součástí přehlídky budou jak návrhy z nejnovější kolekce pro nadcházející jaro a léto, tak exkluzivní kousky, jež značka vytvořila s Art of Heritage. Jedná se o kulturní instituci, která má za cíl chránit řemeslné dědictví Saudské Arábie.

    Zdroj: Riyadh Fashion Week

    Tom Ford má vlastní make-up umělkyni. Stala se jí Lucy Bridge

    S další novinkou přišla při příležitosti uplynulého Pařížského týdne módy značka Tom Ford. Oznámila totiž, že jmenovala svou první make-up umělkyni, kterou se stala Lucy Bridge. „Je známá pro její hranice popírající přístup ke kráse,“ okomentovala dle WWD společnost své rozhodnutí. „Dlouho jsem Toma Ford obdivovala pro jeho filmový pohled na krásu, elegantní, bez omluv a ikonický,“ popsala Bridge.

    Swarovski má důvod slavit. Šperkařský dům uctívá své 130. výročí

    Slavný šperkařský dům Swarovski s rakouskými kořeny letos slaví své 130. narozeniny. Jeho zakladatel Daniel Swarovski ho totiž odstartoval již v roce 1895. Značka za uplynulé dekády dokázala, že patří nejen do důležitých kapitol historie módy, ale i na současnou luxusní scénu. Značka své výročí uctívá i pomocí kolekce pro podzim 2026 s názvem Facets of Time. V jejím srdci leží bohaté zlatavé tóny.

    Zdroj: Swarovski

    Ralph Lauren hodlá dobýt Londýn. V roce 2028 otevře v metropoli Polo Bar

    Americký návrhář Ralph Lauren již dlouho upíral svůj zrak na Londýn. V britském velkoměstě totiž hodlá otevřít další pobočku svého úspěšného Polo Bar. A zdá se, že konečně našel vytouženou adresu. Oznámil totiž, že v roce 2028 odhalí nový podnik na 1 Hannover Square, tedy v bývalém sídle britské edice magazínu Vogue. Ralph Lauren má v současnosti pět restaurací a přes 40 kaváren.

    @hannahcarroll040 Polo Bar is always worth the hype #fyp #foryoupage #foryou #nyc #newyorkcity #manhattan #manhattannewyork #polobar #polobarnyc #ralphlaurenaesthetic #ralphlauren #nycfood #nycrestaurants #blowthisup ♬ Autumn In New York – Frank Sinatra

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    - Reklama -

    Fenty Skin zkoumá nové teritorium. Nabízí provoněnou kolekci na tělo

    Beauty značka z dílny zpěvačky Rihanny odhalila novinku. Společnost Fenty Skin představila první řadu produktů na tělo, a to hned v několika vůních. Součástí kolekce jsou tři druhy pomocníků, tedy body wash, bubble bath a body mist. Vybrat si můžete ze dvou vůní, sametové Vanilla Flowers, nebo květinové Hey, Bouquet. Fenty Skin pak nabízí nové kousky rovněž ve speciální cestovní velikosti.

    Zdroj: Fenty Skin

    Vivienne Westwood míří do Rijádu. Odstartuje tamní fashion week

    Britský módní dům Vivienne Westwood poprvé vyrazí do Saudské Arábie. Svou speciální show má totiž odstartovat Riyadh Fashion Week, který trvá od 16. do 21. října. Součástí přehlídky budou jak návrhy z nejnovější kolekce pro nadcházející jaro a léto, tak exkluzivní kousky, jež značka vytvořila s Art of Heritage. Jedná se o kulturní instituci, která má za cíl chránit řemeslné dědictví Saudské Arábie.

    - Reklama -

    Zdroj: Riyadh Fashion Week

    Tom Ford má vlastní make-up umělkyni. Stala se jí Lucy Bridge

    S další novinkou přišla při příležitosti uplynulého Pařížského týdne módy značka Tom Ford. Oznámila totiž, že jmenovala svou první make-up umělkyni, kterou se stala Lucy Bridge. „Je známá pro její hranice popírající přístup ke kráse,“ okomentovala dle WWD společnost své rozhodnutí. „Dlouho jsem Toma Ford obdivovala pro jeho filmový pohled na krásu, elegantní, bez omluv a ikonický,“ popsala Bridge.

    Swarovski má důvod slavit. Šperkařský dům uctívá své 130. výročí

    Slavný šperkařský dům Swarovski s rakouskými kořeny letos slaví své 130. narozeniny. Jeho zakladatel Daniel Swarovski ho totiž odstartoval již v roce 1895. Značka za uplynulé dekády dokázala, že patří nejen do důležitých kapitol historie módy, ale i na současnou luxusní scénu. Značka své výročí uctívá i pomocí kolekce pro podzim 2026 s názvem Facets of Time. V jejím srdci leží bohaté zlatavé tóny.

    Zdroj: Swarovski

    Ralph Lauren hodlá dobýt Londýn. V roce 2028 otevře v metropoli Polo Bar

    Americký návrhář Ralph Lauren již dlouho upíral svůj zrak na Londýn. V britském velkoměstě totiž hodlá otevřít další pobočku svého úspěšného Polo Bar. A zdá se, že konečně našel vytouženou adresu. Oznámil totiž, že v roce 2028 odhalí nový podnik na 1 Hannover Square, tedy v bývalém sídle britské edice magazínu Vogue. Ralph Lauren má v současnosti pět restaurací a přes 40 kaváren.

    @hannahcarroll040 Polo Bar is always worth the hype #fyp #foryoupage #foryou #nyc #newyorkcity #manhattan #manhattannewyork #polobar #polobarnyc #ralphlaurenaesthetic #ralphlauren #nycfood #nycrestaurants #blowthisup ♬ Autumn In New York – Frank Sinatra

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Pánské parfémy sezóny překvapí. Rozvoní citrusy i luxusní koňak

    Podzim kromě nových módních inspirací přináší i parfémové novinky a dlouho očekávané twisty zajetých klasik. Nejen dámy, ale také pánové se mají na co těšit. Letošní vůně se drží dřevitých a jantarových tónů, často ale s překvapivým závěrem. Ať se jedná o citrus, nebo koňak, jisté je, že si muži vyberou svého favorita jak do kanceláře, tak na formální večeři.

    Lovkyně démonů a diváků. K-popový zázrak ovládl Netflix, hitparády i módu

    K-pop: Lovkyně démonů je nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Animovaný snímek, který na první pohled cílí hlavně na děti a dospívající, překročil očekávání. Za tři měsíce od premiéry nasbíral přes 210 milionů zhlédnutí a soundtrack se stal globálním hitem. Jeho úspěch boří kulturní a generační hranice. Co je na něm tedy tak přitažlivé?

    Paříž pohltila móda. Na řadu přišel Mugler, Schiaparelli i Rick Owens

    Týden módy v Paříži pokračuje a spolu s ním nastupují na scénu kolekce pro jaro a léto 2026. Čerstvou vizi představil mimo jiné nový kreativní ředitel Mugler, Miguel Castro Freitas. Navzdory tomu, že na sebe pozornost módního světa strhávají hlavně očekávané debuty, však úspěšné řady odhalily rovněž značky Schiaparelli a Rick Owens.

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdechl módě fantazii

    Alessandro Michele představuje fascinující spojení intelektu a extravagance. Římský rodák s duší sběratele příběhů vdechl Gucci svěžest, jež se zapsala do dějin módní scény a nyní formuje novou éru u Valentino. Jeho vize překračují rámec trendů a proměňují značky v poetické prostory, kde se mísí filosofie, romantika a nečekaná svoboda.

    Ferragamo jako óda na Harlem. Značka postavila řadu na Lole Todd

    Maximilian Davis rozvinul pro Ferragamo atmosféru, která dýchá energií jazzového věku a zároveň přetváří jeho vizuální jazyk do moderny. V sále s měkkým kobercem se tak rozehrála scéna, kde se třpyt střídal s architekturou střihů a světlo sklouzávalo po texturách jako po notách. Řada fungovala jako rytmická báseň, v níž každý look zastával vlastní verš. Připomněla, jak se dá tradice umně přepsat do nového vyprávění.

    Dries Van Noten přepisuje léto. Nová kolekce pluje na vlnách

    Paříž zažila okamžik, kdy se móda přetavila ve výbuch barev. Julian Klausner proměnil přehlídku Dries Van Noten v dramatický obraz, který evokoval energii oceánu. Diváci nevnímali jen šaty, kabáty či topy. Cítili módní rytmus, jenž proudil celým sálem. Každý tón hudby, každý krok modelky a každý střih oděvu se spojily do jediné vizuální hry.

    Dior odhalil svůj debut. Jonathan Anderson se nebojí riskovat

    Pařížský týden módy odkryl oponu snad nejočekávanějšího debutu letošní sezóny. Návrhář Jonathan Anderson úspěšně představil svou první dámskou kolekci pro módní dům Dior. Umně propojil historické prvky a dědictví zakladatele značky, na návrzích však zanechal rovněž silnou stopu vlastní estetiky. Jedno je jasné, designér vsadil na risk.

    TikTok highlights: Virální trend učí, že život není jen o práci

    Uživatele sociální sítě TikTok pohltil nový trend. Virální "5 to 9 routine" videa odhalují denní režim jejich tvůrců, kteří se snaží využít čas mimo práci na maximum. Většinou to znamená, že vstávají v pět hodin ráno a až do devíti hodin, kdy začínají pracovat, posilují, meditují nebo chodí na procházky. Jedná se však o estetickou inspiraci, nebo další druh tlaku?

    Bottega Veneta SS26. Milán naservíroval další mistrovský debut

    Na molech Milána se rozehrála další nová módní kapitola, která přitáhla pozornost od prvního okamžiku. V tom nejlepším slova smyslu. Značka Bottega Veneta představila svou vizi pro jaro a léto 2026, a to pod debutovou taktovkou Louise Trotter. Atmosféra přehlídky spojila hutné řemeslo s křehkostí pohybu a přetavila je v obrazy, jež se zapisují do paměti. Publikum sledovalo přenádherný proud barev, textur a tvarů.

    Louis Vuitton chce zůstat doma. Jarní kolekci věnoval privátní sféře

    Kreativní ředitel dámské sekce Louis Vuitton Nicolas Ghesquière dokázal, že umí zaujmout i v záplavě vysoce očekávaných debutů ostatních návrhářů. Svou kolekci pro nadcházející jaro a léto, prezentovanou v královském apartmánu v Louvre, tentokrát zaostřil na privátní sféru. Nabídl tak příjemnou, ale inovativní řadu, která rozzáří každý domov.

    Letošní podzim mluví jasně. Vysoký límec jako trendy módní ochrana

    Vlezlý studený vítr, šedé napěchované mraky a křupající listí nás nutí k jedinému. Útěku do teplem prosycených a kávou provoněných prostor. Před sychravým počasím vás ovšem na podzim zachrání prvek spojující všechny letošní trendy svršky. Trenčkot, kožená bunda nebo vlněný kabát, každý z nich se dočkal upgradu v podobě vysokého límce.

    Fendi čeká nová kapitola. Silvia Venturini Fendi končí v roli návrhářky

    Vždy, když už se zdá, že slavné módní domy ukončily kolotoč změn svých kreativních vedení, přijde další novinka. Tentokrát překvapila svým nečekaným oznámením italská značka Fendi. Návrhářka Silvia Venturini Fendi končí ve své dosavadní roli a stane se čestnou prezidentkou společnosti. Kdo ji v pozici kreativní ředitelky nahradí není zatím jasné.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―