Více
    Redakce

    Stále ještě čerstvý kreativní ředitel Dior, Jonathan Anderson, odhalil svou první múzu. Do pozice ambasadorky francouzského módního domu jmenoval úspěšnou herečku Mikey Madison. Návrhář přitom ještě ani nepředstavil svou první dámskou kolekci. Světu ji nabídne na Pařížském týdnu módy dne 1. října. Již nyní však můžeme odhadovat jeho vizi.

    Talentovaná herečka Mikey Madison má novou roli. Stala se totiž první oficiální ambasadorkou módního domu Dior pod vedením Jonathana Anderson. Návrhář do vedoucí pozice nastoupil na jaře a teprve v červnu odhalil svou debutovou kolekci v podobě pánských návrhů. Stále ho ovšem ještě čeká uveřejnění první dámské řady, a to dne 1. října na vysoce očekávaném Pařížském týdnu módy.

    Dosazení americké herečky do pozice ambasadorky proto napovídá mnohé o směru, jakým se designér ve své budoucí tvorbě hodlá vydat. „Mikey Madison je neuvěřitelně talentovaná. Její empatický přístup perfektně reflektuje značku Dior a já jsem proto ohromně nadšený, že s ní mohu pracovat,“ okomentoval dle WWD novinku Anderson. Herečka se pak s módním domem propojila již dříve.

    Zdroj: Reuters

    Šaty slavné francouzské značky totiž vynesla při předávání cen Oscar, ze kterých si odnesla ocenění za nejlepší herečku v hlavní roli. Tehdy oblékla šaty inspirované vintage Dior návrhem z roku 1956. Svým stylem reflektovala klasický styl „Old Hollywoodu“. Jonathan Anderson pak není ve světě filmu nováčkem. Spolupracoval třeba s režisérem Lucou Guadagnino na kostýmech filmu Queer.

    Mikey Madison rozšiřuje své portfolio. Již dříve se stala tváří Tiffany & Co.

    „Jonathan je pro mě inspirující jako návrhář díky tomu, jak pomocí svých kolekcí vypráví příběhy a způsob, jakým do nich otiskuje hravost a originalitu,“ prohlásila pak o své nové pozici Mikey Madison. Zařadí se tedy po bok dalších slavných ambasadorek Dior, jako je herečka Jenna Ortega nebo Anya Taylor-Joy. Herečka se již dříve stala ambasadorkou Tiffany & Co., značky rovněž spadající pod LVMH.

    @dior Mikey Madison celebrates her 'Anora' win in Dior at the #VanityFair #Oscars ♬ original sound – Dior

    Mikey Madison se proslavila především díky své roli ve snímku Anora, za kterou si rovněž odnesla zmiňovanou zlatou sošku. Zahrála si ale rovněž ve snímcích Once Upon a Time in Hollywood nebo Scream 5. Nyní se má objevit ve filmu s názvem The Masque of the Red Death, jenž je volně založený na krátké povídce z pera Edgara Allena Poe. Rozhodně to tedy není naposledy, co o ní slyšíme.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Russh, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Jonathan Anderson má první múzu. Dior zastoupí Mikey Madison

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Stále ještě čerstvý kreativní ředitel Dior, Jonathan Anderson, odhalil svou první múzu. Do pozice ambasadorky francouzského módního domu jmenoval úspěšnou herečku Mikey Madison. Návrhář přitom ještě ani nepředstavil svou první dámskou kolekci. Světu ji nabídne na Pařížském týdnu módy dne 1. října. Již nyní však můžeme odhadovat jeho vizi.

    - Reklama -

    Talentovaná herečka Mikey Madison má novou roli. Stala se totiž první oficiální ambasadorkou módního domu Dior pod vedením Jonathana Anderson. Návrhář do vedoucí pozice nastoupil na jaře a teprve v červnu odhalil svou debutovou kolekci v podobě pánských návrhů. Stále ho ovšem ještě čeká uveřejnění první dámské řady, a to dne 1. října na vysoce očekávaném Pařížském týdnu módy.

    Dosazení americké herečky do pozice ambasadorky proto napovídá mnohé o směru, jakým se designér ve své budoucí tvorbě hodlá vydat. „Mikey Madison je neuvěřitelně talentovaná. Její empatický přístup perfektně reflektuje značku Dior a já jsem proto ohromně nadšený, že s ní mohu pracovat,“ okomentoval dle WWD novinku Anderson. Herečka se pak s módním domem propojila již dříve.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    Šaty slavné francouzské značky totiž vynesla při předávání cen Oscar, ze kterých si odnesla ocenění za nejlepší herečku v hlavní roli. Tehdy oblékla šaty inspirované vintage Dior návrhem z roku 1956. Svým stylem reflektovala klasický styl „Old Hollywoodu“. Jonathan Anderson pak není ve světě filmu nováčkem. Spolupracoval třeba s režisérem Lucou Guadagnino na kostýmech filmu Queer.

    Mikey Madison rozšiřuje své portfolio. Již dříve se stala tváří Tiffany & Co.

    „Jonathan je pro mě inspirující jako návrhář díky tomu, jak pomocí svých kolekcí vypráví příběhy a způsob, jakým do nich otiskuje hravost a originalitu,“ prohlásila pak o své nové pozici Mikey Madison. Zařadí se tedy po bok dalších slavných ambasadorek Dior, jako je herečka Jenna Ortega nebo Anya Taylor-Joy. Herečka se již dříve stala ambasadorkou Tiffany & Co., značky rovněž spadající pod LVMH.

    @dior Mikey Madison celebrates her 'Anora' win in Dior at the #VanityFair #Oscars ♬ original sound – Dior

    Mikey Madison se proslavila především díky své roli ve snímku Anora, za kterou si rovněž odnesla zmiňovanou zlatou sošku. Zahrála si ale rovněž ve snímcích Once Upon a Time in Hollywood nebo Scream 5. Nyní se má objevit ve filmu s názvem The Masque of the Red Death, jenž je volně založený na krátké povídce z pera Edgara Allena Poe. Rozhodně to tedy není naposledy, co o ní slyšíme.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Russh, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Maison Margiela rozšiřuje portfolio. Daroval nový význam číslu 2

    Módní dům Maison Margiela prohlubuje své ikonické číselné řazení. Nedávno odhalil svůj nový sektor s názvem Line 2. Číslovka totiž dosud žádné projekty neukrývala. Značka pod ní nyní ovšem hodlá schovávat umělecké instalace, kampaně nebo rozhovory. Projekt odstartuje začátkem září v Soulu výstava s názvem Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    Pánské baleríny přinesly organickou revoluci. Zaplní podzimní botníky

    Pánské baleríny se na letošních přehlídkách staly symbolem nové kapitoly. V dámských botnících se subtilní obuv objevuje už léta, tentokrát se ale její silueta přelila i do pánského segmentu. Návštěvníci fashion weeků dali najevo, že minimalistická elegance ploché obuvi patří do každého botníku. V okamžiku, kdy se v balerínách začali objevovat známí umělci a trendsetteři, bylo jasné, že jde o nový obuvnický směr.

    Značka Oishii posouvá hranice luxusu. Nabízí exkluzivní virální jahody

    Sociální sítě v posledních měsících zaplavila videa uživatelů, jež s nečekaným očekáváním pojídají jahody. Jedná se totiž o luxusní balení osmi plodů z dílny značky Oishii, za které mnozí zaplatí až 12 dolarů. Lákavé jsou především díky svému až dystopicky perfektnímu tvaru, barvě a vůni. Pěstované jsou po celý rok ve vertikálních farmách.

    Giorgio Armani zemřel. Nechává za sebou legendární módní dědictví

    Módní svět truchlí. Ve čtvrtek zemřel ikonický italský návrhář Giorgio Armani, a to ve věku 91 let. Zanechal tak za sebou legendární dědictví, které přepsalo módní historii. Svět poprvé uchvátil svou dokonalou balancí mezi elegantními pánskými návrhy a bohatými haute couture kolekcemi. Jeho stejnojmenná značka letos oslavila 50. narozeniny.

    Tom Ford vstoupil do nové cenové éry. Basic šaty pořídíte za tisíce dolarů

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, který měl svou logiku. Dokonale střižený smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. S příchodem Haidera Ackermann se však zdá, že značka otevírá novou kapitolu, která není jen o estetice, ale i cenách. Na webu se objevily kousky z kolekce podzim 2025 a šaty s cenovkou 10 tisíc dolarů rozpoutaly debatu, zda jsme svědky nové éry módy, nebo spíš nové éry cen.

    Podzim podle Ann Demeulemeester. Nabízí neorganizovaný chaos

    Kreativní ředitel Ann Demeulemeester, Stefano Gallici, v kolekci FW25 ukazuje, že nové období může být temné, rozcuchané a zprvu neuspořádané. Přesto v sobě však nese zvláštní krásu. Ať už jde o vrstvy otrhané látky, kůži, nebo kabáty s asymetrickými liniemi. Černá absorbuje emoce a dává jim konkrétní tvar, zatímco světlo proniká skrze bílé akcenty, objevující se jako záblesk naděje.

    Móda v kostce: Tom Ford naverboval Tildu Swinton a Pomellato chystá výstavu

    Giorgio Armani promluvil o budoucnosti svého módního domu a naznačil plán pro svůj odchod. Značka Brunello Cucinelli oznámila slibné výsledky z prvního pololetí a Tom Ford naverboval Tildu Swinton pro propagaci vůně Black Orchid Reserve. Exhibice Louvre Couture zase dosáhla milníku milionu návštěvníků a Pomellato chystá výstavu.

    Ze schůzky rovnou do baru. Prostorná kabelka pojme celé království

    Den strávený v kanceláři často neladí s balením nalehko. Notebook, diář, krabička s obědem, kosmetická taštička a případný drobný nákup se nevlezou do každé trendy tašky. Prostorná kabelka je proto must have pro všechny ženy, které chtějí vypadat přes den stylově, ale zároveň mít za každé situace vše důležité neustále po ruce.

    Luxusní průmysl se vrací ke kořenům. Cílí jen na nejbohatší

    Poslední roky se zdálo, že se luxusní průmysl otevřel širšímu publiku. Značky se soustředily na zákazníky z řad Gen Z a na ty, kteří si chtěli jednou za čas dopřát kabelku nebo boty s ikonickým logem. Pravidla se však mění. Zpomalující trh a ochlazení poptávky přinutily módní domy přehodnotit strategii. Pozornost patří opět těm, pro něž luxus není jen občasným zážitkem, ale běžnou rutinou.

    Podzimní chmury zažene relax. Utečte do luxusních vinařských hotelů

    Konec léta nemusí nutně znamenat konec odpočinku. Pokud se obáváte podzimních chmur, zažeňte je perfektní dovolenou v jednom z nejlepších evropských vinařských hotelů. Nejen, že vás čeká relax daleko od rušných měst, přivítá vás také sklenka delikátního vína, a často i útulné prostory specializovaných spa a michelinských restaurací.

    Film Marty Supreme zpečetil trend 50. let. Z módy však nikdy nevyšel

    Klasická 50. léta a chystaný snímek Marty Supreme dokazují, že návraty do minulosti nikdy nevyjdou z trendu. Móda miluje nostalgii a uplynulé roky ukázaly, že retro vlnu lze vždy reinterpretovat. Trend „Eclectic Grandpa“ přinesl pletené svetry, široké kalhoty a dandy estetiku starosvětských dědečků. Styl tak otvírá dveře k hlubší inspiraci, a to i díky filmu s Timothée Chalamet.

    Cristiano Ronaldo překvapil zásnubním prstenem. Posouvá hranice luxusu

    O prstenu, kterým požádal Cristiano Ronaldo partnerku Georginu Rodríguez o ruku, mluví celý svět. Oválný diamant o váze až 45 karátů s odhadovanou hodnotou v milionech dolarů nejen symbolizuje jejich téměř desetiletou lásku, ale také posouvá hranice luxusu. Šperk vznikl v dílně španělského klenotníka Damaso Martínez.

    Znáte módní mistryni Sarah Burton? Značkám dává extrémní estetickou sílu

    Sarah Burton je módní fenomén, který působí téměř magicky. Umí přenášet tradici do přítomnosti s takovým citem, že zaujme odborníky i ty, kteří by jinak módní svět neřešili. Síla její práce nespočívá v efektních dozvucích, ale preciznosti, emocích a tajné alchymii mezi minulostí a budoucností. Nyní módní dům Givenchy nevěřícně sleduje, jaká tajemství vyplouvají z jejího rukopisu na povrch.

    Kofein pronikl do módy. Oblečte espresso martini či matchu

    Hutné aroma právě uvařené kávy, hluboké odstíny hnědé a drobná tečka ovesného mléka. Přesně takový dojem vyvolávají outfity inspirované populárními kofeinovými nápoji. Jejich trend oznámil ve svém nejnovějším reportu Pinterest. Ponořte se na podzim do looků připomínajících odvážné espresso martini nebo o něco jemnější matchu.

    Krejčovská preciznost v hlavní roli. Phoebe Philo opět servíruje mistrovskou kolekci

    Na podzimní kolekce se vždy čeká s větším napětím než na letní. Collection C od Phoebe Philo tento pocit proměnila v čistou estetickou jistotu. Každý prvek nejnovější kolekce působí jako pečlivě zvolený důkaz toho, že textilní krása nevychází z maximalismu, ale z mistrovského zvládnutí detailu. Linie nového oblečení se pohybují v prostoru, kde se umně potkává ženskost s architektonickou přesností.

    Trend, který konečně vydrží? Fibremaxxing vynesl do výšin vlákninu

    Sociální síť TikTok vytvořila další ze svých nikdy nekončících trendů. Fenomén v podobě #fibremaxxing nabádá k vyšší konzumaci vlákniny. Upozorňuje tak na to, co mnozí výživoví poradci věděli už dávno. Většina populace nekonzumuje dostatek ovoce, zeleniny, luštěnin či semínek. Je možné, že virální hashtag pro jednou jen tak nezmizí?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―