Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Značka Gap slaví úspěch. Ve chvíli, kdy mnohé značky selhávají s nesprávnou marketingovou taktikou, se jí podařilo přinést lákavou kampaň. Minulý týden uvedla video, ve kterém září dívčí skupina Katseye, jež společně tančí na hit z roku 2003 od Kelis s názvem Milkshake. Společnosti přineslo nečekanou pozornost a rekordní počet zhlédnutí i engagement na sociálních sítích.

    Firma známá především pro své denim výrobky přitom zvolila poměrně jednoduchou taktiku. Vsadila na trendy prvky i vlastní DNA. Už celé dekády je totiž známá reklamami využívajícími hudební a taneční prvky. Volba písničky pak oslovila mileniály, zatímco zástupci generace Z ocenili diverzitu, kterou představují ambasadorky, především pak v současném politickém kontextu.

    Zdroj: Gap

    Nedávno totiž naopak pohořela kampaň z dílny American Eagle. Značka vydala video, ve kterém září pouze blonďatá a modrooká herečka Sydney Sweeney a upozorňuje na své „dobré geny“. Reklama sklidila kritiku především pro svůj rasistický podtón a absenci různorodosti. Možná právě proto se kampani z dílny Gap tak daří. Představuje totiž vše, co videu od American Eagle chybí.

    Gap nabízí autenticitu. Dovoluje zákazníkům ztotožnit se

    Ředitelka marketingu značky Gap Fabiola Torres pak popsala, že dle ní slaví kampaň s názvem Better in Denim úspěch především díky své pozitivní energii, která „zkrátka sedla“. Reklama tak ukazuje, jak moc zákazníci touží uniknout nepříznivé ekonomice, klimatické krizi nebo trvajícím politickým konfliktům a válkám. V takovém kontextu stačí jen chytlavý rytmus a hot choreografie.

    „Tohle je denim tak, jak ho definuješ. Tvoje individualita. Tvoje vyjádření sebe sama,“ hlásá kampaň. Podtrhuje tak další touhu současné společnosti, tedy chtíč po něčem více autentickém, s čím se ale zároveň dokáže ztotožnit. Úspěch Gap tak možná poslouží jako inspirace ostatním módním nebo beauty značkám, které zoufale usilují o ztracenou pozornost globálního publika.

    Zdroje: The Business of Fashion, Hollywood Reporter, CNN, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    - Reklama -

    Značka Gap slaví úspěch. Ve chvíli, kdy mnohé značky selhávají s nesprávnou marketingovou taktikou, se jí podařilo přinést lákavou kampaň. Minulý týden uvedla video, ve kterém září dívčí skupina Katseye, jež společně tančí na hit z roku 2003 od Kelis s názvem Milkshake. Společnosti přineslo nečekanou pozornost a rekordní počet zhlédnutí i engagement na sociálních sítích.

    Firma známá především pro své denim výrobky přitom zvolila poměrně jednoduchou taktiku. Vsadila na trendy prvky i vlastní DNA. Už celé dekády je totiž známá reklamami využívajícími hudební a taneční prvky. Volba písničky pak oslovila mileniály, zatímco zástupci generace Z ocenili diverzitu, kterou představují ambasadorky, především pak v současném politickém kontextu.

    Zdroj: Gap

    - Reklama -

    Nedávno totiž naopak pohořela kampaň z dílny American Eagle. Značka vydala video, ve kterém září pouze blonďatá a modrooká herečka Sydney Sweeney a upozorňuje na své „dobré geny“. Reklama sklidila kritiku především pro svůj rasistický podtón a absenci různorodosti. Možná právě proto se kampani z dílny Gap tak daří. Představuje totiž vše, co videu od American Eagle chybí.

    Gap nabízí autenticitu. Dovoluje zákazníkům ztotožnit se

    Ředitelka marketingu značky Gap Fabiola Torres pak popsala, že dle ní slaví kampaň s názvem Better in Denim úspěch především díky své pozitivní energii, která „zkrátka sedla“. Reklama tak ukazuje, jak moc zákazníci touží uniknout nepříznivé ekonomice, klimatické krizi nebo trvajícím politickým konfliktům a válkám. V takovém kontextu stačí jen chytlavý rytmus a hot choreografie.

    „Tohle je denim tak, jak ho definuješ. Tvoje individualita. Tvoje vyjádření sebe sama,“ hlásá kampaň. Podtrhuje tak další touhu současné společnosti, tedy chtíč po něčem více autentickém, s čím se ale zároveň dokáže ztotožnit. Úspěch Gap tak možná poslouží jako inspirace ostatním módním nebo beauty značkám, které zoufale usilují o ztracenou pozornost globálního publika.

    Zdroje: The Business of Fashion, Hollywood Reporter, CNN, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―