Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    Filmový festival v Benátkách rovněž letos doplní řada doprovodných programů. Na svědomí je bude mít mimo jiné již po osmé beauty odnož italského módního domu Giorgio Armani. Značka je totiž dlouhodobým oficiálním sponzorem očekávané události, která odstartuje již ve středu 27. srpna a potrvá do soboty 6. srpna. Tentokrát ovšem přinese jistou novinku.

    Odstartuje totiž takzvaný Cinema Club, tedy místo, kde se mohou potkávat herci, přátelé značky a influenceři, a to mezi promítáním snímků nebo zastávkami na červeném koberci. Interiér hotelu Venice Venice Hotel proto čeká proměna ve stylu luxusního kinosálu. Objeví se v něm především ambasadoři módního domu jako herečky Sadie Sink nebo Sydney Sweeney.

    Zdroj: Armani Beauty

    Armani Beauty však zpropagují také herečky Cate Blanchett, Madisin Rian, Sofia Carson, Riley Keough a Nathalie Emmanuel nebo herec Aaron Taylor-Johnson. „Naše přítomnost je důrazné potvrzení našeho kulturního vlivu a svědectví o hlubokém dialogu Giorgia Armani s filmem,“ prohlásil pak o chystané akci podle serveru WWD globální prezident Armani Beauty Richard Pinabel.

    Armani letos na programu nešetří. Značka totiž slaví 50. výročí

    Cinema Club však není jediná událost, kterou si značka Armani Beauty přichystala. Návštěvníky festivalu pozve rovněž hned první večer na al fresco večeři, a to po světové premiéře filmu La Grazia, z dílny italského režiséra Paola Sorrentino. Milovníky Armani čeká i masterclass talentované make-up umělkyně Hiromi Ueda či řada videí z backstage světového filmového festivalu.

    @armanibeauty A Few Days in Venice. Get ready to step behind the velvet rope with Armani beauty's Ambassadors and Friends of the House as they take you on a cinematic journey throughout Venice. Watch more at the link in bio. #GiorgioArmani @LaBiennalediVenezia Credits: @LoicPrigenttiktok #Armanibeauty #ArmanibeautyStars #AFewDaysInVenice #LiliReinhart #CamilaMendes #ChaseStokes #ChrisBriney #IsabelaMerced #ClaraGalle #JulioPena #BeatriceVendramin #JacksonYee #MuhannadHamdi ♬ original sound – Armani beauty

    O něco exkluzivnější bude letošní doprovodný program Armani Beauty také proto, že Giorgio Armani slaví 50. výročí své značky. Módní dům z toho důvodu chystá také jedinečnou výstavu zachycující archivní návrhy, a to v prostorách Pinacoteca di Brera Museum v Miláně, kterou odhalí 24. září, tedy jen pár dní před představením kolekce pro jaro a léto příštího roku, a to 28. září.

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Armani Beauty ovládne Benátky. Filmové hvězdy přivítá v Cinema Club

    Beauty odnož módního domu Giorgio Armani už po osmé dorazí do Benátek jako oficiální sponzor tamního filmového festivalu. I letos si přichystala několik vysoce očekávaných událostí. Poprvé mezi ně patří také luxusní Cinema Club, tedy prostor, kde se hvězdy a přátelé značky mohou potkávat mezi zastávkami na červeném koberci.

    - Reklama -

    Filmový festival v Benátkách rovněž letos doplní řada doprovodných programů. Na svědomí je bude mít mimo jiné již po osmé beauty odnož italského módního domu Giorgio Armani. Značka je totiž dlouhodobým oficiálním sponzorem očekávané události, která odstartuje již ve středu 27. srpna a potrvá do soboty 6. srpna. Tentokrát ovšem přinese jistou novinku.

    Odstartuje totiž takzvaný Cinema Club, tedy místo, kde se mohou potkávat herci, přátelé značky a influenceři, a to mezi promítáním snímků nebo zastávkami na červeném koberci. Interiér hotelu Venice Venice Hotel proto čeká proměna ve stylu luxusního kinosálu. Objeví se v něm především ambasadoři módního domu jako herečky Sadie Sink nebo Sydney Sweeney.

    Zdroj: Armani Beauty

    - Reklama -

    Armani Beauty však zpropagují také herečky Cate Blanchett, Madisin Rian, Sofia Carson, Riley Keough a Nathalie Emmanuel nebo herec Aaron Taylor-Johnson. „Naše přítomnost je důrazné potvrzení našeho kulturního vlivu a svědectví o hlubokém dialogu Giorgia Armani s filmem,“ prohlásil pak o chystané akci podle serveru WWD globální prezident Armani Beauty Richard Pinabel.

    Armani letos na programu nešetří. Značka totiž slaví 50. výročí

    Cinema Club však není jediná událost, kterou si značka Armani Beauty přichystala. Návštěvníky festivalu pozve rovněž hned první večer na al fresco večeři, a to po světové premiéře filmu La Grazia, z dílny italského režiséra Paola Sorrentino. Milovníky Armani čeká i masterclass talentované make-up umělkyně Hiromi Ueda či řada videí z backstage světového filmového festivalu.

    @armanibeauty A Few Days in Venice. Get ready to step behind the velvet rope with Armani beauty's Ambassadors and Friends of the House as they take you on a cinematic journey throughout Venice. Watch more at the link in bio. #GiorgioArmani @LaBiennalediVenezia Credits: @LoicPrigenttiktok #Armanibeauty #ArmanibeautyStars #AFewDaysInVenice #LiliReinhart #CamilaMendes #ChaseStokes #ChrisBriney #IsabelaMerced #ClaraGalle #JulioPena #BeatriceVendramin #JacksonYee #MuhannadHamdi ♬ original sound – Armani beauty

    O něco exkluzivnější bude letošní doprovodný program Armani Beauty také proto, že Giorgio Armani slaví 50. výročí své značky. Módní dům z toho důvodu chystá také jedinečnou výstavu zachycující archivní návrhy, a to v prostorách Pinacoteca di Brera Museum v Miláně, kterou odhalí 24. září, tedy jen pár dní před představením kolekce pro jaro a léto příštího roku, a to 28. září.

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Není modeling jako modeling. Na co si dát pozor před vstupem do agentury?

    Modeling je pro mnoho lidí lákavý svět plný lesku, cestování a tváří na obálkách časopisů. Za blyštivými fotografiemi se ale často skrývá tvrdý byznys, ve kterém se nováčci mohou snadno spálit. Než tedy kývnete na nabídku první agentury, je dobré vědět, co je standard, co už je podezřelé a na jaké detaily se ve smlouvě zaměřit. Správná příprava a informovanost vám mohou ušetřit nejen peníze, ale i nervy a reputaci.

    Čas si vybavit podzimní šatník. Přidejte volány a okořeňte ho kožešinou

    Jestliže nadšeně vyhlížíte back to school nákupy, pomalu se blíží váš čas. Pokud váš podzimní šatník potřebuje nový vítr, inspirujte se u nejslavnějších značek. Letos přináší trendy z minulosti i horké novinky, razící si cestu do městských ulic. Jestli na vás nakupovací nálada nepřišla, nezoufejte. Většinu poskládáte i z kousků, které již vlastníte.

    S podzimem přichází Slavic Girl estetika. Masivní trend vznikl na TikToku

    Podzim má zvláštní schopnost vyvolat nostalgii a touhu po něčem intenzivnějším, a právě v tomhle období na TikToku opět exploduje fenomén Slavic Girl. Trend evokuje módu, ale i atmosféru. Představte si zasněžené ulice, lampy s oranžovým světlem a ženu zahalenou v dlouhém kožichu, která se pohybuje, jako by patřila k filmovým ikonám staré Moskvy či Varšavy. Působí drsně, ale zároveň neodolatelně.

    Sarah Burton staví do popředí ženy. Poctila je v nové kampani pro Givenchy

    Stále ještě čerstvá kreativní ředitelka módního domu Givenchy Sarah Burton odhalila další kampaň. Tentokrát do ní zapojila nejen známé modelky, ale také svou crew. Před kameru se tak postavila make-up umělkyně nebo stylistka, se kterými návrhářka dlouhodobě spolupracuje. Designérka opět dokazuje, že ve své práci staví do popředí hlavně ženy.

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―