Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Stále ještě čerstvá kreativní ředitelka módního domu Givenchy Sarah Burton odhalila další kampaň. Tentokrát do ní zapojila nejen známé modelky, ale také svou crew. Před kameru se tak postavila make-up umělkyně nebo stylistka, se kterými návrhářka dlouhodobě spolupracuje. Designérka opět dokazuje, že ve své práci staví do popředí hlavně ženy.

    Módní dům Givenchy vydal nejnovější kampaň pro rychle se blížící podzim. Jeho kreativní ředitelka Sarah Burton ji věnovala tomu, na co se snaží myslet rovněž při tvorbě svých návrhů, tedy ženám. „Krása všech žen mě inspiruje, včetně mého týmu,“ popsala designérka. „Chtěla jsem zachytit brilantní ženy, se kterými pracuji, tedy reálné momenty se všemi spolupracovníky,“ dodala.

    Za objektiv se tentokrát postavila fotografka Collier Schorr. Kolekci pro letošní podzim a zimu však nezachytila pouze na modelkách. Před kameru se postavily také členky týmu Sarah Burton, například make-up umělkyně Lucie Pieroni nebo stylistika Camilla Nickerson, se kterými návrhářka pracuje dlouhá léta. Obě pak oblékly černý outfit, tedy pomyslnou uniformu členů módní crew.

    Zdroj: Reuters

    V kampani ovšem nechyběly ani známé tváře, například modelky Eva Herzigová, Liu Wen, Adut Akech, Nyadoula Gabriel, Vittoria Ceretti nebo Kaia Gerber, která se stala hlavní tváří předchozí kampaně z dílny Givenchy. Ženy na fotografiích působí uvolněně a zachycené jsou v přirozených pózách a s nenucenými gesty, jako by byly vyfotografovány uprostřed živé a příjemné konverzace.

    Sarah Burton má jasnou vizi. Návrhy staví na multigeneračním ženství

    Cílem kampaně bylo nejen uctít ženy, včetně těch usilovně pracujících v zákulisí, ale rovněž zachytit vizi „multigeneračního ženství“. Právě kolem ní totiž postavila Sarah Burton rovněž svou debutovou kolekci pro Givenchy, kterou odhalila letos na jaře. Umně v ní propojila mladistvé a více odvážné prvky s nadčasovou elegancí, spojenou spíše s vyspělou a nenucenou sofistikovaností.

    Designérka Sarah Burton přitom vstoupila do světa Givenchy poměrně nedávno. Do roku 2023 pracovala pro značku Alexander McQueen, do jejíhož čela vkročila již v roce 2010. Za svou práci pro britský módní průmysl získala rovněž roku 2012 ocenění Řádu britského impéria. Svou kariéru přitom odstartovala v roce 1997, kdy úspěšně ukončila prestižní univerzitu Central Saint Martins.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Sarah Burton staví do popředí ženy. Poctila je v nové kampani pro Givenchy

    Stále ještě čerstvá kreativní ředitelka módního domu Givenchy Sarah Burton odhalila další kampaň. Tentokrát do ní zapojila nejen známé modelky, ale také svou crew. Před kameru se tak postavila make-up umělkyně nebo stylistka, se kterými návrhářka dlouhodobě spolupracuje. Designérka opět dokazuje, že ve své práci staví do popředí hlavně ženy.

    - Reklama -

    Módní dům Givenchy vydal nejnovější kampaň pro rychle se blížící podzim. Jeho kreativní ředitelka Sarah Burton ji věnovala tomu, na co se snaží myslet rovněž při tvorbě svých návrhů, tedy ženám. „Krása všech žen mě inspiruje, včetně mého týmu,“ popsala designérka. „Chtěla jsem zachytit brilantní ženy, se kterými pracuji, tedy reálné momenty se všemi spolupracovníky,“ dodala.

    Za objektiv se tentokrát postavila fotografka Collier Schorr. Kolekci pro letošní podzim a zimu však nezachytila pouze na modelkách. Před kameru se postavily také členky týmu Sarah Burton, například make-up umělkyně Lucie Pieroni nebo stylistika Camilla Nickerson, se kterými návrhářka pracuje dlouhá léta. Obě pak oblékly černý outfit, tedy pomyslnou uniformu členů módní crew.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    V kampani ovšem nechyběly ani známé tváře, například modelky Eva Herzigová, Liu Wen, Adut Akech, Nyadoula Gabriel, Vittoria Ceretti nebo Kaia Gerber, která se stala hlavní tváří předchozí kampaně z dílny Givenchy. Ženy na fotografiích působí uvolněně a zachycené jsou v přirozených pózách a s nenucenými gesty, jako by byly vyfotografovány uprostřed živé a příjemné konverzace.

    Sarah Burton má jasnou vizi. Návrhy staví na multigeneračním ženství

    Cílem kampaně bylo nejen uctít ženy, včetně těch usilovně pracujících v zákulisí, ale rovněž zachytit vizi „multigeneračního ženství“. Právě kolem ní totiž postavila Sarah Burton rovněž svou debutovou kolekci pro Givenchy, kterou odhalila letos na jaře. Umně v ní propojila mladistvé a více odvážné prvky s nadčasovou elegancí, spojenou spíše s vyspělou a nenucenou sofistikovaností.

    Designérka Sarah Burton přitom vstoupila do světa Givenchy poměrně nedávno. Do roku 2023 pracovala pro značku Alexander McQueen, do jejíhož čela vkročila již v roce 2010. Za svou práci pro britský módní průmysl získala rovněž roku 2012 ocenění Řádu britského impéria. Svou kariéru přitom odstartovala v roce 1997, kdy úspěšně ukončila prestižní univerzitu Central Saint Martins.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―