Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Cate Blanchett má novou roli. Stala se ambasadorkou řetězce Uniqlo

    Známá herečka Cate Blanchett se postaví po bok slavného tenisty Rogera Federer. Stejně jako on se totiž stala ambasadorkou módního řetězce Uniqlo. V minulosti přitom spolupracovala s Louis Vuitton či Giorgio Armani. Pracovat má především na kolekci LifeWear, jejímž cílem je podporovat humanitární projekty po celém světě. „Tahle příležitost mi dodala energii,“ prohlásila pak Blanchett.

    Rare Beauty má novinku. Značka Seleny Gomez spolupracuje s Tajín

    Svět krásy a gastronomie od sebe nemá tak daleko. Potvrdila to nejnovější spolupráce značky Rare Beauty z dílny Seleny Gomez. Společnost totiž představila speciální Lip Set, jehož součástí je nový lesk na rty, inspirovaný pálivou omáčkou od Tajín, kterou měla zpěvačka díky své rodině používat již od dětství. Vychází z odstínů mixu koření Clásico a omáčky Chamoy Sauce.

    Zdroj: Rare Beauty

    Uggs láká na novou kampaň. Září v ní i herečka Sarah Jessica Parker

    Hvězdy pro svou nejnovější podzimní kampaň využila také značka Uggs. Zapojila do ní mimo jiné herečku Sarah Jessicu Parker nebo modelku Elsu Hosk. O režii se pak postarala Gia Coppola, tedy režisérka, která nedávno uvedla film The Last Showgirl s Pamelou Anderson. Mezi další známé tváře, které Uggs nazuly patří Jeremy Scott, Rina Sawayama, Brian Smith, Stefon Diggs či Alton Mason.

    Zdroj: Uggs

    Addison Rae má vlastní džíny. Navrhla svůj vysněný model pro Lucky Brand

    Zpěvačka Addison Rae okusila roli návrhářky. Ve spolupráci s Lucky Brand totiž vytvořila vlastní model džínů s názvem Addison Ultra Low Rise Flare. Založený je na archivním looku z přelomu milénia. Zpěvačka známá především pro svůj hit „Diet Pepsi“ nosila kousky od Lucky Brand dlouhé roky. Partnerství s oblíbenou značkou začalo, když jí poslala model, jenž následně oblékla i na koncertech.

    Zdroj: Lucky Brand

    Post Malone vstupuje do svět módy. Na Pařížském týdnu módy odhalí vlastní značku

    Zpěvák Post Malone není na poli módy žádným nováčkem. V minulosti uzavřel spolupráce se společnostmi, jako je Uggs nebo Crocs. Nyní ovšem zveřejnil svůj skutečný módní debut. Na blížícím se Pařížském týdnu módy má totiž představit vlastní značku Austin Post. Její název vychází z jeho rodného jména Austin Richard Post. Zpěvák odhalí očekávanou debutovou přehlídku dne 1. září.

    @skims @Post Malone ♬ original sound – SKIMS

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    - Reklama -

    Cate Blanchett má novou roli. Stala se ambasadorkou řetězce Uniqlo

    Známá herečka Cate Blanchett se postaví po bok slavného tenisty Rogera Federer. Stejně jako on se totiž stala ambasadorkou módního řetězce Uniqlo. V minulosti přitom spolupracovala s Louis Vuitton či Giorgio Armani. Pracovat má především na kolekci LifeWear, jejímž cílem je podporovat humanitární projekty po celém světě. „Tahle příležitost mi dodala energii,“ prohlásila pak Blanchett.

    Rare Beauty má novinku. Značka Seleny Gomez spolupracuje s Tajín

    Svět krásy a gastronomie od sebe nemá tak daleko. Potvrdila to nejnovější spolupráce značky Rare Beauty z dílny Seleny Gomez. Společnost totiž představila speciální Lip Set, jehož součástí je nový lesk na rty, inspirovaný pálivou omáčkou od Tajín, kterou měla zpěvačka díky své rodině používat již od dětství. Vychází z odstínů mixu koření Clásico a omáčky Chamoy Sauce.

    Zdroj: Rare Beauty

    - Reklama -

    Uggs láká na novou kampaň. Září v ní i herečka Sarah Jessica Parker

    Hvězdy pro svou nejnovější podzimní kampaň využila také značka Uggs. Zapojila do ní mimo jiné herečku Sarah Jessicu Parker nebo modelku Elsu Hosk. O režii se pak postarala Gia Coppola, tedy režisérka, která nedávno uvedla film The Last Showgirl s Pamelou Anderson. Mezi další známé tváře, které Uggs nazuly patří Jeremy Scott, Rina Sawayama, Brian Smith, Stefon Diggs či Alton Mason.

    Zdroj: Uggs

    Addison Rae má vlastní džíny. Navrhla svůj vysněný model pro Lucky Brand

    Zpěvačka Addison Rae okusila roli návrhářky. Ve spolupráci s Lucky Brand totiž vytvořila vlastní model džínů s názvem Addison Ultra Low Rise Flare. Založený je na archivním looku z přelomu milénia. Zpěvačka známá především pro svůj hit „Diet Pepsi“ nosila kousky od Lucky Brand dlouhé roky. Partnerství s oblíbenou značkou začalo, když jí poslala model, jenž následně oblékla i na koncertech.

    Zdroj: Lucky Brand

    Post Malone vstupuje do svět módy. Na Pařížském týdnu módy odhalí vlastní značku

    Zpěvák Post Malone není na poli módy žádným nováčkem. V minulosti uzavřel spolupráce se společnostmi, jako je Uggs nebo Crocs. Nyní ovšem zveřejnil svůj skutečný módní debut. Na blížícím se Pařížském týdnu módy má totiž představit vlastní značku Austin Post. Její název vychází z jeho rodného jména Austin Richard Post. Zpěvák odhalí očekávanou debutovou přehlídku dne 1. září.

    @skims @Post Malone ♬ original sound – SKIMS

    Zdroje: WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―