Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Podzimní trendy pro letošní rok přináší do luxusního průmyslu směs sofistikované elegance a odvážné kreativity. Na přehlídkových molech a v editorialech se objevují různé textury, barvy nebo techniky, které dokazují, že nuda ve světě make-upu rozhodně nebude. Aktuální trendy čerpají sice i z obávaných looků minulosti, přichází však také s neotřelými novinkami.

    Hedvábná pleť a neotřelé linky. Podzimní trendy dají šanci i nevyfiltrovaným tvářím

    Do popředí se v nadcházející sezóně dostane saténová pleť. Ani glowy finish, ani glass skin, hitem bude hedvábně se lesknoucí pokožka. Její kouzlo spočívá v decentním projasnění působícím luxusním dojmem. Nejlepší na populárním efektu je, že sluší opravdu každému typu pleti. Není proto potřeba mít kůži jako projetou zkrášlovacími filtry, jak tomu bylo u předchůdců tohoto trendu.

    Mezi podzimní trendy se zařadí i výrazné oči. Především oční linky si probojovávají svou cestu vzhůru na vrchol. Klasické kočičí linky se transformují pomocí dvojitých ocásků, geometrických tvarů a čar vedených různými směry, třeba i do vnitřního koutku. Dobře zvolená linka navíc dokáže proměnit celý vzhled, dodat looku na dramatičnosti a zároveň zachovat elegantní ráz.

    Bezbarvé rty se vrací. Tentokrát je doplní zbrusu nový styl líčení tváří

    Do hry se vrací i nostalgie přelomu tisíciletí, a to v podobě Y2K grunge estetiky. Ačkoliv by na podobné make-up looky někteří nejraději zapomněli, vypadá to, že se letos na podzim opět objeví na scéně. Hlavně vybledlé obočí a rty v barvě korektoru budou hlavním podzimním lákadlem. Důkazem je i nedávný look herečky Jenny Ortega na premiéře pokračování seriálu Wednesday.

    Zdroj: Dior, MAC

    Letošní podzimní trendy dají prostor i barevným experimentům. Trend boy blush dodává tvářím přirozenou barvu, připomínající návrat z procházky na čerstvém vzduchu. Jeho výhodou je snadná kombinace s netradičními akcenty, jako jsou burgundy řasy, pastelově růžové rty nebo elektrizující fialové stíny. Letos platí, že barvy nemají hranice a make-up se stává hravou součástí osobního stylu.

    @taontm Trying the viral boyfriend blush trend and I love how this turned out!! Using my fav @Lancôme soft matte lipstick shade first kiss & liquid eyeshadow shade sunburst ✨ #makeup #boyfriendblush #LancomePartner ♬ original sound – Tao

    Zdroje: Instagram, TikTok, Who What Wear

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Dior

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    - Reklama -

    Podzimní trendy pro letošní rok přináší do luxusního průmyslu směs sofistikované elegance a odvážné kreativity. Na přehlídkových molech a v editorialech se objevují různé textury, barvy nebo techniky, které dokazují, že nuda ve světě make-upu rozhodně nebude. Aktuální trendy čerpají sice i z obávaných looků minulosti, přichází však také s neotřelými novinkami.

    Hedvábná pleť a neotřelé linky. Podzimní trendy dají šanci i nevyfiltrovaným tvářím

    Do popředí se v nadcházející sezóně dostane saténová pleť. Ani glowy finish, ani glass skin, hitem bude hedvábně se lesknoucí pokožka. Její kouzlo spočívá v decentním projasnění působícím luxusním dojmem. Nejlepší na populárním efektu je, že sluší opravdu každému typu pleti. Není proto potřeba mít kůži jako projetou zkrášlovacími filtry, jak tomu bylo u předchůdců tohoto trendu.

    Mezi podzimní trendy se zařadí i výrazné oči. Především oční linky si probojovávají svou cestu vzhůru na vrchol. Klasické kočičí linky se transformují pomocí dvojitých ocásků, geometrických tvarů a čar vedených různými směry, třeba i do vnitřního koutku. Dobře zvolená linka navíc dokáže proměnit celý vzhled, dodat looku na dramatičnosti a zároveň zachovat elegantní ráz.

    - Reklama -

    Bezbarvé rty se vrací. Tentokrát je doplní zbrusu nový styl líčení tváří

    Do hry se vrací i nostalgie přelomu tisíciletí, a to v podobě Y2K grunge estetiky. Ačkoliv by na podobné make-up looky někteří nejraději zapomněli, vypadá to, že se letos na podzim opět objeví na scéně. Hlavně vybledlé obočí a rty v barvě korektoru budou hlavním podzimním lákadlem. Důkazem je i nedávný look herečky Jenny Ortega na premiéře pokračování seriálu Wednesday.

    Zdroj: Dior, MAC

    Letošní podzimní trendy dají prostor i barevným experimentům. Trend boy blush dodává tvářím přirozenou barvu, připomínající návrat z procházky na čerstvém vzduchu. Jeho výhodou je snadná kombinace s netradičními akcenty, jako jsou burgundy řasy, pastelově růžové rty nebo elektrizující fialové stíny. Letos platí, že barvy nemají hranice a make-up se stává hravou součástí osobního stylu.

    @taontm Trying the viral boyfriend blush trend and I love how this turned out!! Using my fav @Lancôme soft matte lipstick shade first kiss & liquid eyeshadow shade sunburst ✨ #makeup #boyfriendblush #LancomePartner ♬ original sound – Tao

    Zdroje: Instagram, TikTok, Who What Wear

    ― Reklama ―

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―