Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

    Základní vlastností multilíčidla je jeho variabilita. Vykouzlíte s ním totiž minimálně dva, ne-li tři make-up efekty. Pokud se proto vydáváte někam na výlet, nebo se balíte na ranní lekci v posilovně před prací, bude vám v kosmetické taštičce stačit minimum produktů. V dnešní době už je složení produktů na takové úrovni, že nepoznáte rozdíl oproti běžné kosmetické výbavě.

    Základem pro použití multilíčidla by měla být hlavně dobře připravená pleť. Produkty jako make-up či korektor tak snadno nenahradíte, maximálně mohou občas posloužit jako báze pod oční stíny. Zkuste se proto primárně zaměřit na pořádnou hydrataci a kvalitní skin care. Potom vám už opravdu budou stačit jen tři až čtyři produkty, se kterými vykouzlíte na první pohled vyladěné líčení.

    V paletkách stínů se mohou skrývat poklady. Stejně jako v tyčinkové tvářence

    Taková paletka stínů může sama o sobě zabrat v make-upové taštičce hodně místa. Vyplatí se proto redukovat jejich počet a raději vsadit na takovou, která zastane hodně práce. Naprosto ideální jsou proto paletky obsahující průřez barevným spektrem. Dior, Tom Ford nebo třeba Charlotte Tilbury do svých modelů zasazují odstíny sloužící jako oční stíny, rozjasňovač, tvářenka i bronzer.

    Zdroj: Dior, Rare Beauty

    Díky multifunkčním paletkám tak při pečlivé volbě odstínu získáte hned čtyři produkty v jednom. Navíc vám na ně postačí prsty a nemusíte s sebou balit ani žádné štětce. Cesta existuje i pro milovníky krémových produktů. Obzvlášť populární jsou poslední dobou hlavně tvářenky, ať už v klasickém balení, nebo v tyčince. Při nanášení je aplikujte i na oční víčko a získáte stíny ladící s líčky.

    U multilíčidla si pohlídejte odstín. S tím správným dokážete několik zázraků najednou

    Tvářenky jsou obecně vděčným pomocníkem. Téměř vždy je využijete také na oči, případně klidně na čelo, abyste tak obličeji dodali výraznější dimenzy. Existují ale také tekuté tvářenky v podobě „tints“, jejichž účel spočívá kromě zkrášlení tváří také v zabarvení rtů. Dlouhotrvající „tints“ či „stains“ na rty jsou navíc letos populární, takže by vám takový exemplář neměl ve sbírce chybět.

    Zdroj: Benefit, Charlotte Tilbury

    Už jen s touto sbírkou si bez obav před zrcadlem vystačíte. Máte-li ale oblibu v o trochu výraznějším make-upu, možná vám bude chybět orámování očí. Na trhu už nyní existují tužky vhodné jak pro oční linky, tak pro konturu rtů. Jednoduše zvolte nejvhodnější odstín a slaďte ústa s očima. Trendy bude letos například výraznější burgundy barva, chybu ale neuděláte ani s jemně růžovou.

    Jestliže patříte mezi ty, kteří nemohou bez řasenky vyjít z domu, i na vás multilíčidla myslela. Oboustranný produkt geniálně vyřeší jak zvýraznění řas, tak obočí. Jeden produkt tak ve své tašce nenásilně ušetříte. Třešničkou na dortu vaší výbavy bude hnědá tužka. Poslouží vám nejen jako výrazná linka, ale namalujete s ní i tolik populární pihy. Nejsou nezbytné, ale roztomilý efekt umí.

    Zdroj: Trinny London, Make Up For Ever

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Dior

    Jarní závan v kosmetické taštičce. Multilíčidla navrací slávu make-upovému minimalismu

    ― Reklama ―

    Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

    Základní vlastností multilíčidla je jeho variabilita. Vykouzlíte s ním totiž minimálně dva, ne-li tři make-up efekty. Pokud se proto vydáváte někam na výlet, nebo se balíte na ranní lekci v posilovně před prací, bude vám v kosmetické taštičce stačit minimum produktů. V dnešní době už je složení produktů na takové úrovni, že nepoznáte rozdíl oproti běžné kosmetické výbavě.

    Základem pro použití multilíčidla by měla být hlavně dobře připravená pleť. Produkty jako make-up či korektor tak snadno nenahradíte, maximálně mohou občas posloužit jako báze pod oční stíny. Zkuste se proto primárně zaměřit na pořádnou hydrataci a kvalitní skin care. Potom vám už opravdu budou stačit jen tři až čtyři produkty, se kterými vykouzlíte na první pohled vyladěné líčení.

    V paletkách stínů se mohou skrývat poklady. Stejně jako v tyčinkové tvářence

    Taková paletka stínů může sama o sobě zabrat v make-upové taštičce hodně místa. Vyplatí se proto redukovat jejich počet a raději vsadit na takovou, která zastane hodně práce. Naprosto ideální jsou proto paletky obsahující průřez barevným spektrem. Dior, Tom Ford nebo třeba Charlotte Tilbury do svých modelů zasazují odstíny sloužící jako oční stíny, rozjasňovač, tvářenka i bronzer.

    Zdroj: Dior, Rare Beauty

    Díky multifunkčním paletkám tak při pečlivé volbě odstínu získáte hned čtyři produkty v jednom. Navíc vám na ně postačí prsty a nemusíte s sebou balit ani žádné štětce. Cesta existuje i pro milovníky krémových produktů. Obzvlášť populární jsou poslední dobou hlavně tvářenky, ať už v klasickém balení, nebo v tyčince. Při nanášení je aplikujte i na oční víčko a získáte stíny ladící s líčky.

    U multilíčidla si pohlídejte odstín. S tím správným dokážete několik zázraků najednou

    Tvářenky jsou obecně vděčným pomocníkem. Téměř vždy je využijete také na oči, případně klidně na čelo, abyste tak obličeji dodali výraznější dimenzy. Existují ale také tekuté tvářenky v podobě „tints“, jejichž účel spočívá kromě zkrášlení tváří také v zabarvení rtů. Dlouhotrvající „tints“ či „stains“ na rty jsou navíc letos populární, takže by vám takový exemplář neměl ve sbírce chybět.

    Zdroj: Benefit, Charlotte Tilbury

    Už jen s touto sbírkou si bez obav před zrcadlem vystačíte. Máte-li ale oblibu v o trochu výraznějším make-upu, možná vám bude chybět orámování očí. Na trhu už nyní existují tužky vhodné jak pro oční linky, tak pro konturu rtů. Jednoduše zvolte nejvhodnější odstín a slaďte ústa s očima. Trendy bude letos například výraznější burgundy barva, chybu ale neuděláte ani s jemně růžovou.

    Jestliže patříte mezi ty, kteří nemohou bez řasenky vyjít z domu, i na vás multilíčidla myslela. Oboustranný produkt geniálně vyřeší jak zvýraznění řas, tak obočí. Jeden produkt tak ve své tašce nenásilně ušetříte. Třešničkou na dortu vaší výbavy bude hnědá tužka. Poslouží vám nejen jako výrazná linka, ale namalujete s ní i tolik populární pihy. Nejsou nezbytné, ale roztomilý efekt umí.

    Zdroj: Trinny London, Make Up For Ever

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    A$AP Rocky a Puma mění svět sneakers. Speedcat Racing zvou na divokou jízdu

    A$AP Rocky je zpět na módní scéně. Tentokrát opět spojil síly se sportovní značkou Puma. Společně vytvořili sneakers s názvem napovídajícím mnohé, tedy Speedcat Racing. A$AP Rocky přichází do světa bot se sexy divokým detailem. Teniska nádherně propojuje motorsportovou estetiku a osobní streetwearový styl samotného legendárního rapera. 

    Generace Z propadá body scrubs. Vidí v nich záblesk drobného luxusu

    Z běžných self-care pomocníků se v očích generace Z stává speciální sběratelský předmět. Ať už díky rozlišným značkám, nespočtu vůní měnících se s každou sezónou, nebo limitovaným edicím, klasický peeling přitahuje v koupelně čím dál větší pozornost. Stal se z něj drobný záblesk světa luxusu, který nabízí okamžité uspokojení a komercí podpořený pocit sebelásky.

    Módní rok kulminuje. Konec roku zpečetilo předávání Fashion Awards

    První prosincové pondělí předznamenalo rychle se blížící konec letošního roku. Odstartovalo ho slavnostní předávání Fashion Awards, tradičně pořádané British Fashion Council Foundation. Módní svět tak řádně ocenil největší ikony definující rok 2025. Patří mezi ně mimo jiné návrháři jako Jonathan Anderson, Sarah Burton, Grace Wales Bonner nebo modelka Anok Yai.

    Dreaming Eli učí sexy sebelásce. Módní nováček dobývá Londýn

    Dreaming Eli patří k nejvýraznějším novým hlasům londýnské módní scény. Značka dobyla London Fashion Week svou kolekcí, kterou připravila pro jaro 2026. Její tvorba propojuje jemnost s drsností, zranitelnost se silou a experiment s romantikou. Svou jedinečností si zajistila pozornost módních kritiků a stabilní místo na světově proslulém týdnu módy.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―