Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

    Základní vlastností multilíčidla je jeho variabilita. Vykouzlíte s ním totiž minimálně dva, ne-li tři make-up efekty. Pokud se proto vydáváte někam na výlet, nebo se balíte na ranní lekci v posilovně před prací, bude vám v kosmetické taštičce stačit minimum produktů. V dnešní době už je složení produktů na takové úrovni, že nepoznáte rozdíl oproti běžné kosmetické výbavě.

    Základem pro použití multilíčidla by měla být hlavně dobře připravená pleť. Produkty jako make-up či korektor tak snadno nenahradíte, maximálně mohou občas posloužit jako báze pod oční stíny. Zkuste se proto primárně zaměřit na pořádnou hydrataci a kvalitní skin care. Potom vám už opravdu budou stačit jen tři až čtyři produkty, se kterými vykouzlíte na první pohled vyladěné líčení.

    V paletkách stínů se mohou skrývat poklady. Stejně jako v tyčinkové tvářence

    Taková paletka stínů může sama o sobě zabrat v make-upové taštičce hodně místa. Vyplatí se proto redukovat jejich počet a raději vsadit na takovou, která zastane hodně práce. Naprosto ideální jsou proto paletky obsahující průřez barevným spektrem. Dior, Tom Ford nebo třeba Charlotte Tilbury do svých modelů zasazují odstíny sloužící jako oční stíny, rozjasňovač, tvářenka i bronzer.

    Zdroj: Dior, Rare Beauty

    Díky multifunkčním paletkám tak při pečlivé volbě odstínu získáte hned čtyři produkty v jednom. Navíc vám na ně postačí prsty a nemusíte s sebou balit ani žádné štětce. Cesta existuje i pro milovníky krémových produktů. Obzvlášť populární jsou poslední dobou hlavně tvářenky, ať už v klasickém balení, nebo v tyčince. Při nanášení je aplikujte i na oční víčko a získáte stíny ladící s líčky.

    U multilíčidla si pohlídejte odstín. S tím správným dokážete několik zázraků najednou

    Tvářenky jsou obecně vděčným pomocníkem. Téměř vždy je využijete také na oči, případně klidně na čelo, abyste tak obličeji dodali výraznější dimenzy. Existují ale také tekuté tvářenky v podobě „tints“, jejichž účel spočívá kromě zkrášlení tváří také v zabarvení rtů. Dlouhotrvající „tints“ či „stains“ na rty jsou navíc letos populární, takže by vám takový exemplář neměl ve sbírce chybět.

    Zdroj: Benefit, Charlotte Tilbury

    Už jen s touto sbírkou si bez obav před zrcadlem vystačíte. Máte-li ale oblibu v o trochu výraznějším make-upu, možná vám bude chybět orámování očí. Na trhu už nyní existují tužky vhodné jak pro oční linky, tak pro konturu rtů. Jednoduše zvolte nejvhodnější odstín a slaďte ústa s očima. Trendy bude letos například výraznější burgundy barva, chybu ale neuděláte ani s jemně růžovou.

    Jestliže patříte mezi ty, kteří nemohou bez řasenky vyjít z domu, i na vás multilíčidla myslela. Oboustranný produkt geniálně vyřeší jak zvýraznění řas, tak obočí. Jeden produkt tak ve své tašce nenásilně ušetříte. Třešničkou na dortu vaší výbavy bude hnědá tužka. Poslouží vám nejen jako výrazná linka, ale namalujete s ní i tolik populární pihy. Nejsou nezbytné, ale roztomilý efekt umí.

    Zdroj: Trinny London, Make Up For Ever

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Dior

    Jarní závan v kosmetické taštičce. Multilíčidla navrací slávu make-upovému minimalismu

    Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

    Základní vlastností multilíčidla je jeho variabilita. Vykouzlíte s ním totiž minimálně dva, ne-li tři make-up efekty. Pokud se proto vydáváte někam na výlet, nebo se balíte na ranní lekci v posilovně před prací, bude vám v kosmetické taštičce stačit minimum produktů. V dnešní době už je složení produktů na takové úrovni, že nepoznáte rozdíl oproti běžné kosmetické výbavě.

    Základem pro použití multilíčidla by měla být hlavně dobře připravená pleť. Produkty jako make-up či korektor tak snadno nenahradíte, maximálně mohou občas posloužit jako báze pod oční stíny. Zkuste se proto primárně zaměřit na pořádnou hydrataci a kvalitní skin care. Potom vám už opravdu budou stačit jen tři až čtyři produkty, se kterými vykouzlíte na první pohled vyladěné líčení.

    V paletkách stínů se mohou skrývat poklady. Stejně jako v tyčinkové tvářence

    Taková paletka stínů může sama o sobě zabrat v make-upové taštičce hodně místa. Vyplatí se proto redukovat jejich počet a raději vsadit na takovou, která zastane hodně práce. Naprosto ideální jsou proto paletky obsahující průřez barevným spektrem. Dior, Tom Ford nebo třeba Charlotte Tilbury do svých modelů zasazují odstíny sloužící jako oční stíny, rozjasňovač, tvářenka i bronzer.

    Zdroj: Dior, Rare Beauty

    Díky multifunkčním paletkám tak při pečlivé volbě odstínu získáte hned čtyři produkty v jednom. Navíc vám na ně postačí prsty a nemusíte s sebou balit ani žádné štětce. Cesta existuje i pro milovníky krémových produktů. Obzvlášť populární jsou poslední dobou hlavně tvářenky, ať už v klasickém balení, nebo v tyčince. Při nanášení je aplikujte i na oční víčko a získáte stíny ladící s líčky.

    U multilíčidla si pohlídejte odstín. S tím správným dokážete několik zázraků najednou

    Tvářenky jsou obecně vděčným pomocníkem. Téměř vždy je využijete také na oči, případně klidně na čelo, abyste tak obličeji dodali výraznější dimenzy. Existují ale také tekuté tvářenky v podobě „tints“, jejichž účel spočívá kromě zkrášlení tváří také v zabarvení rtů. Dlouhotrvající „tints“ či „stains“ na rty jsou navíc letos populární, takže by vám takový exemplář neměl ve sbírce chybět.

    Zdroj: Benefit, Charlotte Tilbury

    Už jen s touto sbírkou si bez obav před zrcadlem vystačíte. Máte-li ale oblibu v o trochu výraznějším make-upu, možná vám bude chybět orámování očí. Na trhu už nyní existují tužky vhodné jak pro oční linky, tak pro konturu rtů. Jednoduše zvolte nejvhodnější odstín a slaďte ústa s očima. Trendy bude letos například výraznější burgundy barva, chybu ale neuděláte ani s jemně růžovou.

    Jestliže patříte mezi ty, kteří nemohou bez řasenky vyjít z domu, i na vás multilíčidla myslela. Oboustranný produkt geniálně vyřeší jak zvýraznění řas, tak obočí. Jeden produkt tak ve své tašce nenásilně ušetříte. Třešničkou na dortu vaší výbavy bude hnědá tužka. Poslouží vám nejen jako výrazná linka, ale namalujete s ní i tolik populární pihy. Nejsou nezbytné, ale roztomilý efekt umí.

    Zdroj: Trinny London, Make Up For Ever

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Swarovski rozzářil Paříž a Marty Supreme má merch

    Značky vítají Vánoce pomocí kampaní, ale i speciálních výloh či pop-upů. Výjimkou není ani společnost Swarovski, jež letos rozsvítila Avenue des Champs-Élysées. Louis Vuitton oznámil, že cruise kolekci pro rok 2027 odhalí v New Yorku. Dr. Martens a Marc Jacobs revidují Kiki Boot a Nike servíruje polívku v Číně. Timothée Chalamet vydal merch k filmu Marty Supreme.

    Louis Vuitton a Assouline vydali knihu. Vypráví 150 let historie módního domu

    Vydavatelství Assouline ve spolupráci s Louis Vuitton uvádí knihu From Louis to Vuitton. Sleduje vývoj módního domu od jeho založení až po současnost. Autor Arthur Dreyfus zpracoval 406 stran a 320 obrazových materiálů do formy vizuální kroniky značky, jež definuje francouzský luxus. Předmluvu napsal prezident a CEO Louis Vuitton Pietro Beccari. Kniha již vyšla a okamžitě se stala jedním z nejdiskutovanějších titulů letošní módní knihovny.

    Luxury Insights: Sen pouště na obzoru. Saúdská Arábie plánuje první luxusní vlak

    Saúdská Arábie posouvá hranice lokálního luxusu. Koncem příštího roku přivítá svůj první luxusní vlak s názvem The Dream of the Desert. Na cestě dlouhé až 1300 kilometrů představí klenoty země, a to jak za okny, tak uvnitř vytříbeného interiéru. Veřejnost koncem října dostala možnost spatřit první návrhy exkluzivního projektu slibujícího nezapomenutelné zážitky.

    Dialog dvou velikánů. La Galerie Dior pohostí tvorbu Azzedine Alaïa

    La Galerie Dior vzdává hold jednomu z největších jmen módního světa. Od čtvrtka 19. listopadu zpřístupní výstavu Azzedine Alaïa's Dior Collection, jež připomíná odkaz věhlasného tuniského návrháře. Designér proslul nejen svými bodycon róbami, ale i vášní pro sběratelství vysoké módy. Značnou část jeho sbírky pak tvořily právě návrhy z dílny samotného Christiana Dior.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    Generaci Z dohnala nostalgie. Její šatník formují trendy divokých devadesátek

    Noční můra rodičů generace Z opět zaťukala na dveře. Když se projdete po ulici, máte občas pocit, jako byste použili stroj času a vrátili se do dob divokých devadesátek. Toto desetiletí je známé pestrostí stylu, která se často odvíjela od populární hudby a definovala, jak vás ostatní vnímali. A hlavně diktovalo způsob, jakým se oblečete. Metal, pop, rock, grunge, indie rock a další. Hned na první pohled měl každý jasno, kam patříte. 

    Balmain má po 14 letech novou tvář. Módní dům povede Antonin Tron

    Legendární francouzská značka Balmain začátkem týdne oznámila nečekanou zprávu. Její kreativní vedení po 14 letech opouští návrhář Olivier Rousteing. Módní dům už ovšem zná svou novou tvář, kterou se stane designér Antonin Tron. Známý je svým vlastním labelem Atlein. Z jeho vedení ovšem nyní odejde, aby mohl svou tvůrčí činnost naplno zaměřit na Balmain.

    Kosmický přešlap Vogue. Nový cover s Timothée Chalamet schytal kritiku

    Americký Vogue uzavírá rok vizuálním experimentem, který vyvolává bouři napříč módním světem. Prosincové číslo s Timothée Chalamet mělo být poctou fantazii i technologické spolupráci s NASA. Místo toho rozpoutalo debatu o hranicích vkusu, konceptu a autenticity. Fotografka Annie Leibovitz přetvořila herce v kosmickou siluetu, která však působí překvapivě ploše. Internet reaguje s intenzitou, jakou si Vogue skrze svou popularitu zaslouží. Avšak s nekompromisním pohledem. Navíc jde o poslední číslo vytvořené pod vedením odcházející Anny Wintour.

    Shein dobývá Paříž. Navzdory skandálu láká desítky tisíc návštěvníků

    Fast-fashion řetězec Shein slaví v Paříži navzdory nedávnému skandálu i trvajícím protestům úspěch. Před týdnem otevřel v historickém nákupním centru BHV svou první kamennou pobočku. Ve stejnou dobu ovšem musel čelit tvrdé kritice kvůli prodeji sex panenek připomínajících děti. Přesto první pobočka Shein dosud přivítala na několik desítek tisíc návštěvníků.

    CFDA/Vogue Fashion Fund 2025 má výherce. Vycházející hvězdou je Ashlynn Park

    Americká módní scéna oslavuje vycházející hvězdu. Návrhářka Ashlynn Park vyhrála v pondělí CFDA/Vogue Fashion Fund 2025. Ocenění ji zajistí dotaci ve výši 300 tisíc dolarů a účast v mentorském programu. Na letošních CFDA Fashion Awards získala titul American Emerging Designer of the Year. O designérce a její značce Ashlyn tak rozhodně neslyšíme naposledy.

    TikTok Highlights: Populární Cosy Cardio připomíná potěšení z pohybu

    S podzimem se na TikTok scénu vrací tak trochu zapomenutý trend. Cvičení s názvem Cosy Cardio narůstá na oblibě již od roku 2023. Jedná se o způsob, jak snadno a z pohodlí domova překonat nechuť k pohybu. Ať už kvůli tomu, že čelíte zotavení po úrazu, nebo vás sterilní prostředí posiloven odrazuje. Zapalte si svíčku, zapněte oblíbený seriál a hurá do toho.

    Móda v hávu Vánoc. Luxusní značky opět vítají čas svátků

    Kouzelné momenty před praskajícím krbem, sněhem zaváté krajiny a dárky v klasickém červeno-zeleném balicím papíru. Přesně tak vypadá módní svět, který už naplno opustil ruch podzimních týdnů módy a obrátil svou pozornost směrem k blížícím se svátkům. Vlastní pojetí Vánoc představily i značky Loro Piana, Ferragamo, Maison Margiela, Sephora či Tory Burch.

    Fíky ovládají sociální sítě. Je libo smoothie nebo carpaccio?

    Fíky vstupují do světa kulinárního glamour jako neodolatelný vizuální magnet. Jejich příjemná textura a medové tóny okamžitě promění talíř ve fotografii hodnou instagramového feedu. Influenceři i food blogeři si je zamilovali pro jejich schopnost kombinovat eleganci s hravostí. Od carpaccia až po smoothie bowls. Fík dává jídlu šmrnc, který se fotí sám. Je symbolem sofistikovaného, moderního životního stylu, kde estetika a zdraví tančí ruku v ruce.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―