Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Podnikatelka Kylie Jenner je v módním průmyslu jako doma. Nejen, že má vlastní značku oblečení, ale často se objevuje i na obálkách časopisů a v kampaních. Nedávno se stala tváří značky Miu Miu. Ta však místo masové chvály sklidila vlnu kritiky. Nepovedené vizuály, které nakonec potopily brand i Jenner, otevřely širší diskusi o tom, jak současné kampaně upozaďují oblečení a tvořivost na úkor virálních momentů.

    Podzimní kampaň jako předmět kritiky. Kylie Jenner není Miu Miu Girl

    Nejnovější kampaň značky Miu Miu, věnovaná podzimní kolekci, rozhodně přitáhla pozornost na sociálních sítích, tentokrát však nežádoucím způsobem. Tváří kampaně, o níž se postarala návrhářka Miuccia Prada, zachycenou objektivem fotografky Lenguy, se totiž stala pro značku obzvláště neobvyklá osobnost, a to podnikatelka Kylie Jenner.

    Původní záměr reklamy s názvem Femininities o individualitě a boření genderových stereotypů zastínily nešťastné vizuály zobrazující Jenner v křečovitých, rozpačitých a znuděně působících pózách. Lavina negativních ohlasů na sebe nenechala čekat. Obsazení Jenner do kampaně značky známé svou quirky a velmi niche estetikou lze přirovnat k pokusu násilně napasovat kousek puzzle do špatné skládačky.

    Příkladem pro Miu Miu by mohla být švédská značka Acne Studios, která podnikatelku obsadila do své kampaně pro džínovou kolekci v roce 2023. Jemně provokativní, úderné a dynamické vizuály působily nenuceně a zároveň vyzařovaly její osobnost. Do skládačky tentokrát zapadl i vhodný styling v podobě oblečení, které nepůsobilo, že by se v něm Jenner topila.

    Móda se zasekla v bludném kruhu. Nápaditost jde stranou, vítězí virál

    Kylie Jenner a její dominance na obálkách časopisů i v reklamách vynáší na povrch několik neduhů, kterých se módní průmysl zjevně nedokáže jen tak zbavit. Móda jako jeden z hlavních kulturních hybatelů současného světa se ocitla v zajetí sociálních sítí. Získaná pozornost uživatelů se stává hlavním nástrojem, pomocí kterého mohou značky zůstat relevantní v nekonečném moři obsahu.

    Oblečení a kreativní koncepty za ním již nehrají hlavní roli. Důležitější jsou virální momenty, slavné osobnosti a dechberoucí lokality, jež zajistí engagement na sociálních sítích. Příkladem je značka Coperni a její přehlídka v pařížském Disneylandu, kterou uzavřela právě Kylie Jenner. Buďme upřímní, nic jiného kromě ikonického růžového zámku v pozadí a Jenner v černých šatech jsme si z ní neodnesli.

    Zdroj: Coperni

    V mnoha případech se nám snaha za každou cenu obsadit hvězdné tváře, které často s danou značkou vůbec nesouzní, jeví spíše jako účelový marketingový tah. Cílem je zviditelnit se, nikoli vytvořit něco smysluplného s estetickou i intelektuální hodnotou. Na to, aby na nás reklamy opět udělaly dojem, by se však módní průmysl musel na chvíli zamyslet a přestat upřednostňovat zisk před skutečnou originalitou.

    Zdroje: Miu Miu, Acne Studios, Instagram, Youtube

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Miu Miu

    Značka Miu Miu s Kylie Jenner pohořela. Proč jsou módní kampaně čím dál nudnější?

    Podnikatelka Kylie Jenner je v módním průmyslu jako doma. Nejen, že má vlastní značku oblečení, ale často se objevuje i na obálkách časopisů a v kampaních. Nedávno se stala tváří značky Miu Miu. Ta však místo masové chvály sklidila vlnu kritiky. Nepovedené vizuály, které nakonec potopily brand i Jenner, otevřely širší diskusi o tom, jak současné kampaně upozaďují oblečení a tvořivost na úkor virálních momentů.

    - Reklama -

    Podzimní kampaň jako předmět kritiky. Kylie Jenner není Miu Miu Girl

    Nejnovější kampaň značky Miu Miu, věnovaná podzimní kolekci, rozhodně přitáhla pozornost na sociálních sítích, tentokrát však nežádoucím způsobem. Tváří kampaně, o níž se postarala návrhářka Miuccia Prada, zachycenou objektivem fotografky Lenguy, se totiž stala pro značku obzvláště neobvyklá osobnost, a to podnikatelka Kylie Jenner.

    Původní záměr reklamy s názvem Femininities o individualitě a boření genderových stereotypů zastínily nešťastné vizuály zobrazující Jenner v křečovitých, rozpačitých a znuděně působících pózách. Lavina negativních ohlasů na sebe nenechala čekat. Obsazení Jenner do kampaně značky známé svou quirky a velmi niche estetikou lze přirovnat k pokusu násilně napasovat kousek puzzle do špatné skládačky.

    Příkladem pro Miu Miu by mohla být švédská značka Acne Studios, která podnikatelku obsadila do své kampaně pro džínovou kolekci v roce 2023. Jemně provokativní, úderné a dynamické vizuály působily nenuceně a zároveň vyzařovaly její osobnost. Do skládačky tentokrát zapadl i vhodný styling v podobě oblečení, které nepůsobilo, že by se v něm Jenner topila.

    - Reklama -

    Móda se zasekla v bludném kruhu. Nápaditost jde stranou, vítězí virál

    Kylie Jenner a její dominance na obálkách časopisů i v reklamách vynáší na povrch několik neduhů, kterých se módní průmysl zjevně nedokáže jen tak zbavit. Móda jako jeden z hlavních kulturních hybatelů současného světa se ocitla v zajetí sociálních sítí. Získaná pozornost uživatelů se stává hlavním nástrojem, pomocí kterého mohou značky zůstat relevantní v nekonečném moři obsahu.

    Oblečení a kreativní koncepty za ním již nehrají hlavní roli. Důležitější jsou virální momenty, slavné osobnosti a dechberoucí lokality, jež zajistí engagement na sociálních sítích. Příkladem je značka Coperni a její přehlídka v pařížském Disneylandu, kterou uzavřela právě Kylie Jenner. Buďme upřímní, nic jiného kromě ikonického růžového zámku v pozadí a Jenner v černých šatech jsme si z ní neodnesli.

    Zdroj: Coperni

    V mnoha případech se nám snaha za každou cenu obsadit hvězdné tváře, které často s danou značkou vůbec nesouzní, jeví spíše jako účelový marketingový tah. Cílem je zviditelnit se, nikoli vytvořit něco smysluplného s estetickou i intelektuální hodnotou. Na to, aby na nás reklamy opět udělaly dojem, by se však módní průmysl musel na chvíli zamyslet a přestat upřednostňovat zisk před skutečnou originalitou.

    Zdroje: Miu Miu, Acne Studios, Instagram, Youtube

    ― Reklama ―

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―