Více

    ― Reklama ―

    Herečka Pamela Anderson na sebe již delší dobu strhává pozornost. Důvodem však není výrazný make-up nebo outfity. Naopak, osmapadesátiletá hvězda září pomocí zdravé pleti bez známky beauty produktů. Její nedávno objevený životní styl pak perfektně doplňuje skin care značka Sonsie, kterou založila s Marie von Behrens-Felipe.

    No-makeup look většina z beauty nadšenců bere jako vítanou pauzu. Některé dny si zkrátka žádají přirozený make-up, který perfektně doplní více casual outfity. Ne každý den navíc dovoluje energii na složité make-up kreace. To stejné by ale nemohla říct osmapadesátiletá herečka Pamela Anderson. Hvězda si v posledních měsících vybudovala pověst pro svůj přirozený no-makeup look.

    Svůj „nový“ životní styl odhalila herečka v roce 2023, a to při účasti na show z dílny Vivienne Westwood na tehdejším Pařížském týdnu módy. V lednu loňského roku pak oznámila spoluúčast na veganské a cruelty-free skin care značce Sonsie, kterou založila spolu s Marií von Behrens-Felipe. Ta svou jednoduchostí perfektně odráží přirozenou krásu, se kterou Anderson v současnosti souzní.

    Zdroj: Sonsie

    Ve své nabídce má totiž pouhé čtyři produkty, o kterých Pamela Anderson prohlašuje, že tvoří veškerou její skin care rutinu. „Je to vše, co nosím, ať už na červený koberec, nebo do mé zahrady,“ popsala pro magazín People. Snad nejpopulárnějším produktem Sonsie je balzám na rty Basic Balm. Ten obsahuje hydratační peptidový komplex a bio squalene, slibující plnější a měkčí rty.

    Zdroj: Sonsie

    Součástí nabídky je rovněž víceúčelový krém s glycerinem a kyselinou hyaluronovou, jenž lze používat jako noční treatment, masku nebo krém na obličej i celé tělo. Dalším produktem je Cleansing Mousse, tedy jemná čisticí pěna a lehké sérum s niacinamidem a extraktem z horského pepře Super Serum. Pamela Anderson přesto upozorňuje na to, že „není proti make-upu“.

    Pamela Anderson jako ambasadorka přirozené krásy. Ladně ho vnesla i na červený koberec

    Slavná herečka svou cestu ke zcela přirozenému looku popisuje tak, že si v jednu chvíli zkrátka neuměla představit na pleť nanášet make-up. Její typické výrazné obočí, kouřové oční stíny a lesklé rty proto začínají být dávnou minulostí. „Měla jsem pocit, že je to svoboda, téměř úleva,“ okomentovala své rozhodnutí Anderson. „Nechci soutěžit se svými šaty,“ dodala dle serveru Grazia.

    @sonsieskin Pamela Anderson’s everyday skincare routine, the Sonsie way 🌱 #skincare #pamelaanderson #sustainability #glowingskin #cleanbeauty #beautytok ♬ Paris – The Brazilians of Bossa Nova

    „Budeme pouze zklamaní nebo trochu smutní,“ okomentovala svůj pocit z toho, co se stane, když se až příliš ženeme za mládím nebo představou krásy z módních magazínů. Pamela Anderson tak více než úspěšně světu ukazuje, že přirozený vzhled není jen vysněnou pohádkou. Kromě toho ho ladně zařazuje i na červený koberec, který umí ženy snadno svazovat stereotypními požadavky.

    Zdroje: Who What Wear, People, Grazia, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Pamela Anderson oslavuje přirozenou krásu. Boduje se značkou Sonsie

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Herečka Pamela Anderson na sebe již delší dobu strhává pozornost. Důvodem však není výrazný make-up nebo outfity. Naopak, osmapadesátiletá hvězda září pomocí zdravé pleti bez známky beauty produktů. Její nedávno objevený životní styl pak perfektně doplňuje skin care značka Sonsie, kterou založila s Marie von Behrens-Felipe.

    - Reklama -

    No-makeup look většina z beauty nadšenců bere jako vítanou pauzu. Některé dny si zkrátka žádají přirozený make-up, který perfektně doplní více casual outfity. Ne každý den navíc dovoluje energii na složité make-up kreace. To stejné by ale nemohla říct osmapadesátiletá herečka Pamela Anderson. Hvězda si v posledních měsících vybudovala pověst pro svůj přirozený no-makeup look.

    Svůj „nový“ životní styl odhalila herečka v roce 2023, a to při účasti na show z dílny Vivienne Westwood na tehdejším Pařížském týdnu módy. V lednu loňského roku pak oznámila spoluúčast na veganské a cruelty-free skin care značce Sonsie, kterou založila spolu s Marií von Behrens-Felipe. Ta svou jednoduchostí perfektně odráží přirozenou krásu, se kterou Anderson v současnosti souzní.

    Zdroj: Sonsie

    - Reklama -

    Ve své nabídce má totiž pouhé čtyři produkty, o kterých Pamela Anderson prohlašuje, že tvoří veškerou její skin care rutinu. „Je to vše, co nosím, ať už na červený koberec, nebo do mé zahrady,“ popsala pro magazín People. Snad nejpopulárnějším produktem Sonsie je balzám na rty Basic Balm. Ten obsahuje hydratační peptidový komplex a bio squalene, slibující plnější a měkčí rty.

    Zdroj: Sonsie

    Součástí nabídky je rovněž víceúčelový krém s glycerinem a kyselinou hyaluronovou, jenž lze používat jako noční treatment, masku nebo krém na obličej i celé tělo. Dalším produktem je Cleansing Mousse, tedy jemná čisticí pěna a lehké sérum s niacinamidem a extraktem z horského pepře Super Serum. Pamela Anderson přesto upozorňuje na to, že „není proti make-upu“.

    Pamela Anderson jako ambasadorka přirozené krásy. Ladně ho vnesla i na červený koberec

    Slavná herečka svou cestu ke zcela přirozenému looku popisuje tak, že si v jednu chvíli zkrátka neuměla představit na pleť nanášet make-up. Její typické výrazné obočí, kouřové oční stíny a lesklé rty proto začínají být dávnou minulostí. „Měla jsem pocit, že je to svoboda, téměř úleva,“ okomentovala své rozhodnutí Anderson. „Nechci soutěžit se svými šaty,“ dodala dle serveru Grazia.

    @sonsieskin Pamela Anderson’s everyday skincare routine, the Sonsie way 🌱 #skincare #pamelaanderson #sustainability #glowingskin #cleanbeauty #beautytok ♬ Paris – The Brazilians of Bossa Nova

    „Budeme pouze zklamaní nebo trochu smutní,“ okomentovala svůj pocit z toho, co se stane, když se až příliš ženeme za mládím nebo představou krásy z módních magazínů. Pamela Anderson tak více než úspěšně světu ukazuje, že přirozený vzhled není jen vysněnou pohádkou. Kromě toho ho ladně zařazuje i na červený koberec, který umí ženy snadno svazovat stereotypními požadavky.

    Zdroje: Who What Wear, People, Grazia, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Módní peklo se znovu otevírá. Natáčení Ďábel nosí Pradu 2 je v plném proudu

    "Florals? For spring? Groundbreaking." Milovaná filmová klasika Ďábel nosí Pradu se po 20 letech konečně vrací s druhým dílem. A máme se na co těšit. Uvidíme původní herecké obsazení, ale role se tentokrát obrátí. Natáčení v současnosti probíhá v New Yorku a první záběry potvrzují, že Miranda Priestly ještě zdaleka neřekla své poslední „That’s all.“

    Móda v kostce: Beyoncé a Levi’s míří do finále a Martha Stewart má skin care řadu

    Značka Dyson zkoumá svět beauty a vydává vlastní produkty na vlasy. Společnost Skims pro změnu uvedla virální shapewear na obličej. Rovněž Martha Stewart má novinku, a to vlastní skin care řadu. Zpěvačka Beyoncé a Levi's vcházejí do finální kapitoly spolupráce, pomocí krátkého filmu. V Kodani pak odstartoval tamní fashion week.

    Back to school, back to office. Luxusní značky myslí i na papírnictví pro dospělé

    Pomalu se blížící září znamená velkou změnu v životě všech školáků. Ačkoliv dospělí už prázdniny nemají, i pro ně představuje nadcházející období pomyslný nový start, a to nejen v kancelářském nasazení. Proč si proto z back to school šílenství neudělat důvod k radosti? Luxusní designerské doplňky ze světa papírnictví přímo lákají k využití.

    Až do dna. Váš oblíbený drink o vás vypovídá víc, než si myslíte

    Volba drinku sahá za hranice chuťové preference. Pro mnoho lidí se jedná o gesto či osobní vyjádření. Často navíc platí, že to, co pijete, rezonuje s tím, co nosíte. Určité estetiky si žádají svěží Aperol Spritz, zatímco jiné se koupou v solném kroužku tequily. Stejně jako na ulici, i v baru tak můžete hledat inspiraci pro svůj další outfit.

    Móda v kostce: Rare Beauty má parfém a Victoria’s Secret se vrací na runway

    Selena Gomez posouvá svou značku Rare Beauty na novou úroveň a vydává první řadu vlastní vůně. Dario Vitale nepředstaví svůj debut pro Versace pomocí klasické show, ale prezentace. Na runway se naopak na podzim vrátí andílci Victoria's Secret. Moncler Grenoble zase s příští přehlídkou zamíří do Aspenu. Skupina Kering bojuje s propadem zisků.

    Trend, který vás posadí na zadek. Booty beauty pečuje o běžně skryté partie

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    Sofia Coppola natočila první dokument. Kameru namířila na Marca Jacobs

    Slavná režisérka Sofia Coppola proniká hlouběji do světa módy. Minulý týden prozradila, že na blížícím se filmovém festivalu v Benátkách odhalí svůj první dokument s názvem Marc by Sofia. Sledovat má nejen život a kariéru slavného návrháře Marca Jacobs, ale také jejich dlouhodobé přátelství a trvající spolupráci jak na poli módy, tak filmu.

    Červen zná své favority. CreatorIQ odhalil nejvíce virální make-up značky

    Sociální sítě představují pro módní a beauty značky významný zdroj pozornosti. Právě tu změřila platforma CreatorIQ, která vydala seznam 10 nejvíce virálních make-up společností za měsíc červen. Své výpočty zakládala na jejich EMV, neboli získané mediální hodnotě. Mezi nejpopulárnější brandy patří Huda Beauty, E.l.f. Beauty a ColourPop.

    Sociální sítě mají nový všelék. Tentokrát vkládají naděje do vývaru z kostí

    Téměř každý týden uživatelé sociálních sítí objeví novou "zázračnou" ingredienci, od které si slibují hned několik wellness a beauty benefitů. Tentokrát svou pozornost obrátili směrem k vývaru z kostí. Dle nich posiluje klouby, snižuje zánět střev či dodává pokožce pružnost a lesk. I když vývar některé výhody skýtá, nejedná se o čerstvě objevený všelék.

    JW Anderson mění směr. Oblékne háv pomalejší lifestyle značky

    Nový kreativní ředitel módního domu Dior Jonathan Anderson má před sebou nelehký úkol. Poprvé od dob vedení Christiana Dior totiž povládne všem sekcím slavné společnosti. Módní scéna proto spekulovala o tom, jak bude nadále vypadat chod jeho stejnojmenné značky JW Anderson. Zdá se, že zpomalí tempo a přesedlá na luxusní lifestyle společnost.

    Marc Jacobs na rozcestí. LVMH zvažuje prodej ikonické značky

    Luxusní koncern LVMH zahájil rozhovory o prodeji značky Marc Jacobs. Případná dohoda by mohla dle reportu novinářů z Wall Street Journal dosáhnout až miliardy dolarů. Společnost měla poradce oslovit již minulý rok. Mezi možné zájemce pak patří firmy jako Authentic Brands, Bluestar Alliance či WHP Global. Datum prodeje však zatím není známý.

    Burberry nadále modernizuje. Slaví nové ambasadory a perfektní marketing

    Burberry má za sebou turbulentní období, ale vše nasvědčuje tomu, že britský grál módy znovu našel svůj směr, a hlavně styl. Po změnách ve vedení a oznámení vzniku vlastní galerie, která má být otevřena v roce 2027, je vidět, že módní dům neplánuje jen „kosmetické“ úpravy. Zahájil komplexní a promyšlený proces modernizace, který má hlavu a patu a přináší výsledky, jež jsou vidět i cítit.

    Nenechte se rušit. Léto volá po odpočinku u populárních seriálů

    Léto není čas jen na cesty do dalekých krajin a odpoledne strávená na koupališti. Jedná se o perfektní období pro odpočinek dle vlastního gusta. Ať už chcete využít deštivá odpoledne, nebo si jen dopřát vytoužené vypnutí před televizí, čeká na vás seznam populárních seriálů. Letní měsíce vítají návrat osvědčených titulů i úplné nováčky.

    Kolekce bez jména i příběhu. Ashi Studio nepotřebuje storytelling

    Ve vznešených prostorách Musée de la Monnaie, kde stěny nesou paměť minulosti a stropy dýchají luxusem, se odehrála přehlídka, jež definuje novou úroveň módního vnímání. Bez názvu, bez vysvětlení, bez příběhu. Ashi Studio odhalilo podzimní couture kolekci jako ztělesnění mlčení, v němž zaznívá vše podstatné. Každý look přicházel pomalu, doprovázen jen jemným vyprávěním a dramatickou orchestrální kompozicí. 

    Je libo čerstvé pečivo? Gurmánské parfémy dobývají svět i naše smysly

    Teplý croissant, čerstvě upečený chléb s máslem nebo kousek narozeninového dortu. Vůně pečiva je jedním z nejvýraznějších parfémových trendů letošního roku. Symbolizuje totiž klid, pohodu a návrat do dětství. V době, kdy je jídlo často spojováno s přehnanou sebekontrolou, přichází hřejivé vůně jako něžná útěcha. Jaké parfémy stojí za zkoušku?

    Bílé tenisky na červeném koberci? Je to nerespekt a jednoznačné faux pas

    Na filmovém festivalu v Karlových Varech se rok co rok opakuje zvláštní fenomén. Slavnostní delegace přicházející na premiéry působí stylisticky poněkud nesourodě. Zatímco hlavní hvězdy září ve velké večerní, střihači filmů občas jen v šortkách a nazouvácích. Nejvíce ale zaráží jiná kombinace: honosná róba a bílé tenisky. Co si o tom myslíme v redakci?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―