Více

    ― Reklama ―

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Giorgio Armani sklidil poklonu „osmdesátkám“. Odkázal na svůj typický rukopis

    Ikonický návrhář Giorgio Armani odhalil hned dvě očekávané kolekce. Po představení řady jeho značky Emporio Armani následovaly návrhy pro módní dům Giorgio Armani. Devadesátiletý designér však nemohl na vlastní přehlídku dorazit, a to kvůli zotavování se ze své „indispozice“, jak vysvětlili zástupci jeho společnosti. Zastoupil ho proto tentokrát šéf pánské módy Leo Dell’Orco.

    Pánská móda příštího léta dle Giorgia Armani ukrývala jeho klasický rukopis. V kolekci odkazoval na své typické prvky, jako jsou široká ramena, lehké vrstvy nebo jemná paleta barev. Řadu definovala rovněž záplava sametu, materiálu, který modelové vynesli v podobě loafers, velkých tašek či nenápadných doplňků. Příští léto se tak v očích Armaniho opět ponese v duchu nadčasové elegance.

    Zdroj: Giorgio Armani

    Britská uhlazenost podala ruku milánskému stylu. Show Dunhill nezklamala

    Další úspěšnou přehlídku nabídla britská značka Dunhill. Jak už má ve zvyku, vycházela především z klasické britské nadčasovosti, definované elegantním preppy stylem. Perfektně se ovšem mísila s italskou uvolněností, patrnou ve sportovních prvcích, například v podobě baseballových čepic, nebo jemně nakřivo uvázaných kravatách. Kolekce tak nabídla to nejlepší z obou světů.

    Zdroj: Dunhill

    Show Vivienne Westwood rozbila italskou jednoduchost. Nabídla hravý britský styl

    Z výčtu úspěšných přehlídek uplynulého Milánského menswear týdnu módy nelze vynechat ani tvorbu značky Vivienne Westwood. O kolekci pro nadcházející léto se postaral kreativní ředitel Andreas Kronthaler, tedy manžel zesnulé ikonické návrhářky. Jako vždy nabídl provokativní návrhy, vycházející z kořenů samotné značky. Rovněž ony umně propojovaly klasický milánský a britský styl.

    Zdroj: Vivienne Westwood

    Očekávanou přehlídku mohli hosté spatřit v proslulé kavárně Bar Rivoli, nacházející se kousek od centrálního milánského náměstí Piazza San Babila. Mezi nejvýraznější prvky kolekce patřily hravé slaměné klobouky, splývavé šaty, vysoké kozačky nebo ladicí sety šortek a sak. „Být stylový pro muže hodně znamená. Nemá to nic společného s módou, ale stylem,“ prohlásil Kronthaler.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Dunhill

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    - Reklama -

    Giorgio Armani sklidil poklonu „osmdesátkám“. Odkázal na svůj typický rukopis

    Ikonický návrhář Giorgio Armani odhalil hned dvě očekávané kolekce. Po představení řady jeho značky Emporio Armani následovaly návrhy pro módní dům Giorgio Armani. Devadesátiletý designér však nemohl na vlastní přehlídku dorazit, a to kvůli zotavování se ze své „indispozice“, jak vysvětlili zástupci jeho společnosti. Zastoupil ho proto tentokrát šéf pánské módy Leo Dell’Orco.

    Pánská móda příštího léta dle Giorgia Armani ukrývala jeho klasický rukopis. V kolekci odkazoval na své typické prvky, jako jsou široká ramena, lehké vrstvy nebo jemná paleta barev. Řadu definovala rovněž záplava sametu, materiálu, který modelové vynesli v podobě loafers, velkých tašek či nenápadných doplňků. Příští léto se tak v očích Armaniho opět ponese v duchu nadčasové elegance.

    Zdroj: Giorgio Armani

    - Reklama -

    Britská uhlazenost podala ruku milánskému stylu. Show Dunhill nezklamala

    Další úspěšnou přehlídku nabídla britská značka Dunhill. Jak už má ve zvyku, vycházela především z klasické britské nadčasovosti, definované elegantním preppy stylem. Perfektně se ovšem mísila s italskou uvolněností, patrnou ve sportovních prvcích, například v podobě baseballových čepic, nebo jemně nakřivo uvázaných kravatách. Kolekce tak nabídla to nejlepší z obou světů.

    Zdroj: Dunhill

    Show Vivienne Westwood rozbila italskou jednoduchost. Nabídla hravý britský styl

    Z výčtu úspěšných přehlídek uplynulého Milánského menswear týdnu módy nelze vynechat ani tvorbu značky Vivienne Westwood. O kolekci pro nadcházející léto se postaral kreativní ředitel Andreas Kronthaler, tedy manžel zesnulé ikonické návrhářky. Jako vždy nabídl provokativní návrhy, vycházející z kořenů samotné značky. Rovněž ony umně propojovaly klasický milánský a britský styl.

    Zdroj: Vivienne Westwood

    Očekávanou přehlídku mohli hosté spatřit v proslulé kavárně Bar Rivoli, nacházející se kousek od centrálního milánského náměstí Piazza San Babila. Mezi nejvýraznější prvky kolekce patřily hravé slaměné klobouky, splývavé šaty, vysoké kozačky nebo ladicí sety šortek a sak. „Být stylový pro muže hodně znamená. Nemá to nic společného s módou, ale stylem,“ prohlásil Kronthaler.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Paříž přebírá štafetu. Fashion week odstartoval Louis Vuitton i Saint Laurent

    Po Milánském týdnu pánské módy přichází na řadu Paříž. Francouzská metropole se v úterý zaplnila milovníky módy, vyhlížejícími hned několik očekávaných přehlídek. Fashion week odstartoval mimo jiné módní dům Louis Vuitton, jenž tentokrát čerpal inspiraci z Indie. Úspěšnou show plnou lákavé palety barev představil také Saint Laurent.

    Jeden velký festival. Outfity na letní koncerty vybízí k hravosti

    Festivalový dress code se za poslední roky výrazně posunul. Klasické šortky a květinové věnečky svoji slávu už zažily, přesto pořád platí, že festival je místo pro vyjádření kreativity. Naštěstí existuje mnoho různých stylů, kterými se inspirovat, aniž by bylo nutno slevovat třeba i z nároků na pohodlí. Stačí si vybrat pro vás perfektní estetiku.

    Chcete se oblékat jako princezna Diana? Nikdy to nebylo jednodušší

    Existují módní ikony, jejichž styl neztrácí dech ani dekády po jejich odchodu. Princezna Diana patří k těm, které se nevpisují jen do historie šlechtických rodů, ale i do šatníků žen napříč generacemi. Její kombinace elegance, odvahy a autenticity nastavila laťku tak vysoko, že dodnes inspiruje módní návrháře, celebrity i milovníky módy. Nyní přichází okamžik, kdy se od inspirace můžete posunout k realitě. Aukční dům Julien’s Auctions nabízí šaty, kabáty a doplňky, kdysi patřící Dianě.

    Léto ve znamení detoxu. Interiérové trendy čerpají z venkova

    Přehlcenost sociálních sítí, touha po hlubokém odpočinku a návrat k dávným kořenům. To vše definuje letošní léto nejen na poli módy. Interiérové trendy diktují útěk k přírodním materiálům, tlumeným tónům a vintage úlovkům. Jako inspirace slouží idylický venkovský život plný domácího chleba a šťavnatých úlovků z opečovávané zahrady.

    Zdání často klame. U těchto kousků si online nákupy raději odpusťte

    Online nákupy mají řadu nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výběr, ve většině případech jednoduše vyhrávají na plné čáře. Existují ovšem módní kousky, u kterých se pohodlnost při nákupu nevyplácí. Ne vždy lze velikost, střih a barvu odhadnout virtuálně. Mnohem lepší službu vám udělají "staré dobré" kamenné prodejny.

    Módní průmysl musí obrátit. Brodí se krizí devastující nadprodukce

    Škodlivé dopady módního průmyslu na životní prostředí nejsou žádným tajemstvím. Přesto je jeden z největších problémů módní scény často v tichosti odsouván do pozadí. Právě na něj upozornil report udržitelné show Source Fashion. Zvýraznil totiž alarmující krizi nadprodukce, jež za sebou zanechává hromady oblečení, zaplavující přeplněné skládky.

    Mezi dunami a dramatem. Letní kolekce Zegna 2026 voní Orientem

    Značka Zegna zvolila pro nejnovější přehlídku netradiční místo. Prostor Dubajské opery, na týden přetvořený v takzvanou Villa Zegna. Písek místo koberce, palmy jako kulisy a orientální klid převedený do pouštního jazyka. Bylo to poprvé po více než sto letech, kdy značka představila kolekci mimo Itálii. A rovnou na místě, které je synonymem pro monumentalitu. Výsledek? Překvapivě subtilní. V podstatě šlo o test, co se stane, když se klidný luxus potká s vyprahlým žárem.

    Saint Laurent objevuje neprobádané. Módní dům odstartoval filmovou produkci

    Kreativní ředitel módního domu Saint Laurent, Anthony Vaccarello, spojil dvě francouzské kulturní obsese, módu a film. V roce 2023 založil produkční společnost Saint Laurent Productions, která už má na svém kontě několik snímků uvedených na filmovém festivalu v Cannes, včetně kontroverzního filmu Emilia Pérez. Odvážný krok vstoupit do světa filmu potvrzuje usilovnou snahu brandů rozšířit svůj vliv za hranice módy.

    Módní dům Hermès odhalil své vrstvy. V Šanghaji oslovil moderní ženu

    Luxusní značka Hermès poprvé překročila hranice Číny. Koncem minulého týdne odhalila v Šanghaji druhou kapitolu své kolekce pro letošní podzim a zimu. Na rozdíl od její první části, která se držela spíše klasické jezdecké estetiky a francouzské elegance, nabídla doslova vícevrstvou variaci moderní ženy, jež je každý den připravená na vše.

    Trendy dorazily na pláž. Zaplaví ji puntíky i hravé doplňky

    Čím dál teplejší a sluncem prosycené dny mluví jasně. Léto je za rohem. Spolu s ním na módní scénu dorazily trendy kousky na pláž. Ať už na dovolenou balíte, nebo prozatím jen hledáte inspiraci pro nadcházející prázdniny, letošní výběr osloví každého z vás. Do popředí se vedraly háčkováné prvky, průhledné materiály, vintage puntíky i hravé doplňky.

    Dvacet sedm perel, miliony dolarů. Znáte nejdražší Cartier náhrdelník?

    Jsou šperky, které zdobí. A pak jsou ty, jež jsou podpisem historie šperkařských domů. Cartier Hutton–Mdivani náhrdelník z jadeitu mezi ně rozhodně patří. V roce 1933 ho Barbara Hutton, tehdy nejbohatší mladá žena Ameriky, dostala jako svatební dar. Cartier vytvořil 27 perel a minimalistické zapínání z rubínů, zlata a diamantů. Jemná, a přitom sebevědomá kombinace, nesoucí noblesu Číny, ale i francouzský půvab.

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―