Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Nezáleží na tom, zda patříte mezi otřelé znalce znamení zvěrokruhu, či náhodné milovníky horoskopů. Současný make-up trend nabízí letní experimenty v podobě hravé personalizace. Právě ta totiž vládne jak beauty, tak módní scéně. Zástupci generace Z touží po autentických zážitcích, které si mohou přizpůsobit dle vlastních přání. Také proto milují i nyní tak trendy přívěsky a ozdoby.

    Takzvaný astrology make-up pak umožňuje právě tu individualitu, která diktuje aktuální trendy. Looky totiž stojí na stejném principu, tedy znamení zvěrokruhu, výsledek ale závisí rovněž na vaší osobnosti a preferencích. Nemusíte se tedy obávat toho, že na ulicích potkáte vlastní klony. K letnímu experimentování vám stačí pouze bohatá dávka inspirace a znalost vašeho znamení a ascendentu.

    Podklad vybíráte sami. Make-up diktuje hvězdné i stoupající znamení

    Někteří fanoušci „astrology make-up“ look zakládají na skupině, do kterého patří jejich „hlavní“ nebo „hvězdné“ znamení. Jiní ale beauty inspiraci čerpají z jejich ascendentu, tedy „stoupajícího“ znamení. Právě to formuje dojem, který na zanecháváte na ostatních a to, jak sami následně vnímáte své okolí. Pokud ho neznáte, snadno si ho vykalkulujete na internetu pomocí místa a času narození.

    Zdroj: Rare Beauty, R.e.m. Beauty

    Jelikož takzvaný astrology make-up spočívá na personalizaci, nenajdete nikde přesnou šablonu toho, jak by měl váš look vypadat. Také proto se většina milovníků beauty trendů uchyluje na platformu Pinterest. Na ní naleznete spoustu tipů na to, co vaše znamená definuje. Není tak divu, že populární platforma zahrnula „zodiac sign make-up“ do reportu trendů pro letošní léto.

    Zdroj: Dior, R.e.m. Beauty

    Dejte prostor hravosti. Cílem není kopie přesného návodu

    Až najdete inspiraci pro své znamená, stačí si vybrat z nespočtu nabízených prvků. Rozhodně neplatí, že musíte využít vše, co na fotkách uvidíte. Můžete si zkusit pohrát jen s novým odstínem očních stínů, výraznější rtěnkou nebo neobvykle třpytivou tvářenkou. Cílem totiž není zkopírovat předem vymyšlený tutorial, ale naplno se ponořit do make-up hry, ve které je vše dovoleno.

    @stylewithsarah Absolutely love the way this Capricorn inspired going out makeup turned out😍 it’s like a cooler toned Smokey eye! Products: @Hourglass Cosmetics skin tint / concealer @Kosas cloud set powder @rhode skin sleepy girl blush / twisted lip liner / toasted lip peptide @Patrick Ta Beauty eyeshadow pallet @Anastasia Beverly Hills eyebrow pencil @L’Oréal Paris telescopic mascara #creatorsearchinsights #zodiacmakeupchallenge #doingmymakeuplikemysunsign #capricornmakeup #goingoutmakeup #greenscreen ♬ original sound – Sarah

    Zdroje: L’Officiel, Hola!, Glamour, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Make-up ovládla znamení zvěrokruhu. Léto diktuje hravé experimenty

    Generace Z prahne po autenticitě, personalizaci a individuálních zážitcích. Její potřeby odráží rovněž současné trendy, například v podobě hravých přívěsků. Touha po jedinečnosti ovšem prostoupila i do světa make-upu. Není proto překvapením, že létu povládne takzvaný astrology make-up, tedy look odkazující na znamení zvěrokruhu.

    Nezáleží na tom, zda patříte mezi otřelé znalce znamení zvěrokruhu, či náhodné milovníky horoskopů. Současný make-up trend nabízí letní experimenty v podobě hravé personalizace. Právě ta totiž vládne jak beauty, tak módní scéně. Zástupci generace Z touží po autentických zážitcích, které si mohou přizpůsobit dle vlastních přání. Také proto milují i nyní tak trendy přívěsky a ozdoby.

    Takzvaný astrology make-up pak umožňuje právě tu individualitu, která diktuje aktuální trendy. Looky totiž stojí na stejném principu, tedy znamení zvěrokruhu, výsledek ale závisí rovněž na vaší osobnosti a preferencích. Nemusíte se tedy obávat toho, že na ulicích potkáte vlastní klony. K letnímu experimentování vám stačí pouze bohatá dávka inspirace a znalost vašeho znamení a ascendentu.

    Podklad vybíráte sami. Make-up diktuje hvězdné i stoupající znamení

    Někteří fanoušci „astrology make-up“ look zakládají na skupině, do kterého patří jejich „hlavní“ nebo „hvězdné“ znamení. Jiní ale beauty inspiraci čerpají z jejich ascendentu, tedy „stoupajícího“ znamení. Právě to formuje dojem, který na zanecháváte na ostatních a to, jak sami následně vnímáte své okolí. Pokud ho neznáte, snadno si ho vykalkulujete na internetu pomocí místa a času narození.

    Zdroj: Rare Beauty, R.e.m. Beauty

    Jelikož takzvaný astrology make-up spočívá na personalizaci, nenajdete nikde přesnou šablonu toho, jak by měl váš look vypadat. Také proto se většina milovníků beauty trendů uchyluje na platformu Pinterest. Na ní naleznete spoustu tipů na to, co vaše znamená definuje. Není tak divu, že populární platforma zahrnula „zodiac sign make-up“ do reportu trendů pro letošní léto.

    Zdroj: Dior, R.e.m. Beauty

    Dejte prostor hravosti. Cílem není kopie přesného návodu

    Až najdete inspiraci pro své znamená, stačí si vybrat z nespočtu nabízených prvků. Rozhodně neplatí, že musíte využít vše, co na fotkách uvidíte. Můžete si zkusit pohrát jen s novým odstínem očních stínů, výraznější rtěnkou nebo neobvykle třpytivou tvářenkou. Cílem totiž není zkopírovat předem vymyšlený tutorial, ale naplno se ponořit do make-up hry, ve které je vše dovoleno.

    @stylewithsarah Absolutely love the way this Capricorn inspired going out makeup turned out😍 it’s like a cooler toned Smokey eye! Products: @Hourglass Cosmetics skin tint / concealer @Kosas cloud set powder @rhode skin sleepy girl blush / twisted lip liner / toasted lip peptide @Patrick Ta Beauty eyeshadow pallet @Anastasia Beverly Hills eyebrow pencil @L’Oréal Paris telescopic mascara #creatorsearchinsights #zodiacmakeupchallenge #doingmymakeuplikemysunsign #capricornmakeup #goingoutmakeup #greenscreen ♬ original sound – Sarah

    Zdroje: L’Officiel, Hola!, Glamour, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Koncern LVMH pod taktovkou jedné rodiny. Arnaultovi vlastní většinu jeho akcií

    Zakladatel a dlouholetý lídr skupiny LVMH Bernard Arnault završil klíčovou etapu své celoživotní strategie. Série cílených nákupů akcií v hodnotě 1,6 miliardy dolarů přiblížila jeho rodinu k absolutnímu ovládnutí největšího luxusního konglomerátu světa. Francouzská média potvrzují, že Arnaultovi nyní drží více než polovinu akcií společnosti. V době, kdy trh s luxusem prochází zpomalením, posílil byznysmen svou pozici s přesností, která definuje jeho podnikání.

    Louis Vuitton následuje světlo. Vánoční kampaní vzdává hold cestování

    Francouzský módní dům Louis Vuitton je další z řady luxusních značek, které vítají rychle se blížící Vánoce. Ve své sváteční kampani s názvem Le Voyage des Lumières se tentokrát vydává na dechberoucí cestu světla, kterou definuje zářící lampion. Vzdává tím hold své dlouhé historii, jejíž kořeny leží nejen v tradičním řemeslu, ale především touze po cestování.

    Nan Goldin představuje výstavu This Will Not End Well. Minulost mění ve film

    Nan Goldin představuje světu své nejnovější dílo s názvem This Will Not End Well. Rozsáhlá výstava okouzlila kritiky umění a v divácích vzbudila silné emoce. Umělkyně v ní vzpomíná na 80. léta a postupně se propracovává skrz minulost až do současnosti. Výsledná práce je složená jako film, jednotlivé statické snímky umně zachycují momenty obyčejného života. 

    Trend sober glow-up nabírá na síle. Odmítá alkohol a slibuje zářivější pleť

    Generace Z posiluje instagramový a tiktokový trend, který zasahuje oblast duševního zdraví a fyzické kondice, má ale také velký kosmetický přínos. Koncept známý jako sober glow-up vyzývá k dlouhodobé střízlivosti. Jako odměnu nabízí mimo jiné výraznou změnu obličeje, pozvednutí kontur a vyrýsování lícních kostí. Jako po zákroku estetického dermatologa.

    Londýn propadl světu filmů. Poznejte 10 nejlepších snímků BFI festivalu

    Filmový festival BFI, který by si neměl nechat ujít žádný filmový fanoušek, tradičně dorazil do Londýna. Letos uvedl 247 filmů pocházejících ze 79 různých zemí světa, z nichž 42 procent vzniklo z hlav režisérek nebo nebinárních tvůrců. Na jejich premiéře nechyběly filmové hvězdy a významné osobnosti, jako je Kristen Stewart nebo Elle Fanning. Event zahájil film Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery. 

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Pinterest spustil osobního asistenta. Pomůže s nákupem i psychickou pohodou

    Nová funkce Pinterest Assistant přetváří způsob, jakým nakupujeme online. Vizuální AI průvodce redefinuje nákupní digitální prostor a mění každou interakci s platformou Pinterest v osobní dialog s estetickou vizí. Uživatel vstupuje do prostředí, kde technologie chápe jeho vkus stejně citlivě jako lidský poradce. Personalizace probíhá okamžitě a každé doporučení rezonuje s individuálním stylem. Pomocník proměňuje scénu digitálního nakupování v prostor, kde estetika a praktičnost splývají.

    Balmain osiřel. Po 14 letech ho opouští kreativní ředitel Olivier Rousteing

    Vždy, když se zdá, že módní kolotoč změny kreativních ředitelů skončil, objeví se další náhlá změna. Tentokrát ze své vedoucí pozice odchází čtyřicetiletý návrhář Olivier Rousteing. Francouzský módní dům Balmain opouští po 14 letech v jeho čele. Za své působení dokázal značku propojit s popkulturou, zapojit ji do světa nových technologií a vytvořit vlastní Balmain Army.

    Svatební šaty hvězd diktují trendy. Inspirují styl i odvahu dalších nevěst

    Den, na který čeká téměř každá žena. Od romantického pokleknutí až po velkolepý obřad jde o cestu plnou emocí, očekávání a snů. Vše začíná jediným okamžikem, jiskřivým prstenem, pohledem plným lásky a slovy, která změní celý život. Od té chvíle se rozbíhá cesta plná plánování, představ a detailů, na nichž záleží. Šaty, které oblékají celebrity, pak inspirují miliony nevěst po celém světě, nastavují trendy a dokazují, že elegance a styl jsou nakažlivé. Výběr svatebních šatů bývá totiž momentem, kdy se žena poprvé uvidí jako nevěsta.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―