Více

    ― Reklama ―

    Skin care má ve známém prostředí většinou jasný řád. Když ale přijde na cestování na lehko, i ta nejlépe promyšlená rutina musí projít jistou redukcí. Být připraven neznamená sbalit celou koupelnovou poličku, ale chytře sestavit funkční, avšak minimalistický arsenál. Nezabere celý batoh, ale přesto pleti efektivně dopřeje vše, co jí náleží.

    Léto přímo vybízí k výletům pod stan, spaní pod širákem, přechodům hor nebo festivalovým dobrodružstvím. Ne vždy se ale s takovou dovolenou potkává vhodné vybavení kosmetické taštičky. Cestovní produkty totiž musí být nejen funkční, ale i skladné a ideálně všestranné. Většinu výletů mimo domov ovšem zvládnete klidně jen s pěti produkty, aniž byste se ochudili o stoprocentní péči.

    Stokrát omílaná písnička. Bez SPF vás ale dovolená může bolet

    Bez SPF na dovolenou opravdu nejezděte. Nezáleží na nadmořské výšce, ani počasí, v horách i u potoka se spoléhejte na ochranný faktor. Na cesty se nejvíce osvědčí SPF mlha, případně tyčinka s minerálním filtrem. Strčíte ji do kapsy a aplikujete snadno bez zrcadla, což je ideální na výlety v přírodě. Některé produkty se navíc vyrábí s lehkým krytím, takže ušetříte místo pro make-up.

    Zdroj: Rituals, Beauty of Joseon

    V dnešní době už naštěstí existuje varianta sluneční ochrany opravdu pro každého. Spreje, tyčinky, krémy, fluidy nebo gely, neexistuje snad člověk, který by si nevybral. Pokud máte tendenci k ucpávání pórů, vyzkoušejte zástupce korejské kosmetiky. Produkty jsou totiž známé svou lehkostí, pleť se pod nimi nepotí a fungování jejich ochranného faktoru je zcela bezkonkurenční.

    Čištění a hydratace. Dva základní pilíře cestovní skin care

    Čistá pleť je základem každé skin care rutiny. Kromě příjemného pocitu totiž napomáhá regeneraci. Ne vždy jsou však na cesty praktické čisticí oleje, pokud proto můžete, sbalte si miniaturu micelární vody. Jestli ji vaše pleť nesnese, sáhněte po lehčím čisticím gelu. Určitě se ale vyhněte odličovacím ubrouskům, jejich použití není pro pleť dvakrát vhodné, a to i kvůli hrubému materiálu.

    Zdroj: Dior, Chanel

    Sérum je v péči o pleť něčím tak trochu navíc. Mnozí si však bez něj svou rutinu neumí představit. Pokud byste si měli sbalit jen jedno, rozhodně volte kousek s hydratačním složením. Vysušený vzduch v letadle, horský vítr nebo klimatizace v autě, s rychlým ztrácením vody z pleti pomůže kyselina hyaluronová. Cestovní balení v ampulkách navíc nezabere více než pár centimetrů vaší taštičky.

    Zázračné krémy. V malých plechovkách se ukrývá tekuté zlato

    Naopak na krém byste neměli zapomínat rozhodně. Složení obohacené o ceramidy, panthenol nebo bambucké máslo vám navíc udělá dvojí službu. Vystačíte si tak s jedním kelímkem na den, noc i pro zklidnění po opalování. Dejte přednost balení bez parfemace, a pokud nemáte příliš suchou pokožku, i lehčí textuře. V létě se pleť může pod krémem potit a mít sklony k ucpávání.

    Svatým grálem pro vás bude balzám nejen na rty. Univerzální kalíšky zachrání každou cestovní taštičku. Kromě suchých rtů využijete multifunkční balzámy i na nehtovou kůžičku, šupinky kolem nosu nebo drobná štípnutí. Fungovat navíc bude také jako ochranná vrstva před silnějším větrem či sluníčkem. Ve složení oceníte antibakteriální lanolin, zklidňující měsíček nebo hydratační skvalan.

    Zdroje: Instagram

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Bon voyage. Se správnou skin care zvládnete hory i dovolenou pod širákem

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Skin care má ve známém prostředí většinou jasný řád. Když ale přijde na cestování na lehko, i ta nejlépe promyšlená rutina musí projít jistou redukcí. Být připraven neznamená sbalit celou koupelnovou poličku, ale chytře sestavit funkční, avšak minimalistický arsenál. Nezabere celý batoh, ale přesto pleti efektivně dopřeje vše, co jí náleží.

    - Reklama -

    Léto přímo vybízí k výletům pod stan, spaní pod širákem, přechodům hor nebo festivalovým dobrodružstvím. Ne vždy se ale s takovou dovolenou potkává vhodné vybavení kosmetické taštičky. Cestovní produkty totiž musí být nejen funkční, ale i skladné a ideálně všestranné. Většinu výletů mimo domov ovšem zvládnete klidně jen s pěti produkty, aniž byste se ochudili o stoprocentní péči.

    Stokrát omílaná písnička. Bez SPF vás ale dovolená může bolet

    Bez SPF na dovolenou opravdu nejezděte. Nezáleží na nadmořské výšce, ani počasí, v horách i u potoka se spoléhejte na ochranný faktor. Na cesty se nejvíce osvědčí SPF mlha, případně tyčinka s minerálním filtrem. Strčíte ji do kapsy a aplikujete snadno bez zrcadla, což je ideální na výlety v přírodě. Některé produkty se navíc vyrábí s lehkým krytím, takže ušetříte místo pro make-up.

    Zdroj: Rituals, Beauty of Joseon

    - Reklama -

    V dnešní době už naštěstí existuje varianta sluneční ochrany opravdu pro každého. Spreje, tyčinky, krémy, fluidy nebo gely, neexistuje snad člověk, který by si nevybral. Pokud máte tendenci k ucpávání pórů, vyzkoušejte zástupce korejské kosmetiky. Produkty jsou totiž známé svou lehkostí, pleť se pod nimi nepotí a fungování jejich ochranného faktoru je zcela bezkonkurenční.

    Čištění a hydratace. Dva základní pilíře cestovní skin care

    Čistá pleť je základem každé skin care rutiny. Kromě příjemného pocitu totiž napomáhá regeneraci. Ne vždy jsou však na cesty praktické čisticí oleje, pokud proto můžete, sbalte si miniaturu micelární vody. Jestli ji vaše pleť nesnese, sáhněte po lehčím čisticím gelu. Určitě se ale vyhněte odličovacím ubrouskům, jejich použití není pro pleť dvakrát vhodné, a to i kvůli hrubému materiálu.

    Zdroj: Dior, Chanel

    Sérum je v péči o pleť něčím tak trochu navíc. Mnozí si však bez něj svou rutinu neumí představit. Pokud byste si měli sbalit jen jedno, rozhodně volte kousek s hydratačním složením. Vysušený vzduch v letadle, horský vítr nebo klimatizace v autě, s rychlým ztrácením vody z pleti pomůže kyselina hyaluronová. Cestovní balení v ampulkách navíc nezabere více než pár centimetrů vaší taštičky.

    Zázračné krémy. V malých plechovkách se ukrývá tekuté zlato

    Naopak na krém byste neměli zapomínat rozhodně. Složení obohacené o ceramidy, panthenol nebo bambucké máslo vám navíc udělá dvojí službu. Vystačíte si tak s jedním kelímkem na den, noc i pro zklidnění po opalování. Dejte přednost balení bez parfemace, a pokud nemáte příliš suchou pokožku, i lehčí textuře. V létě se pleť může pod krémem potit a mít sklony k ucpávání.

    Svatým grálem pro vás bude balzám nejen na rty. Univerzální kalíšky zachrání každou cestovní taštičku. Kromě suchých rtů využijete multifunkční balzámy i na nehtovou kůžičku, šupinky kolem nosu nebo drobná štípnutí. Fungovat navíc bude také jako ochranná vrstva před silnějším větrem či sluníčkem. Ve složení oceníte antibakteriální lanolin, zklidňující měsíček nebo hydratační skvalan.

    Zdroje: Instagram

    ― Reklama ―

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Návrat modernizované Phantom kabelky. Zájem o Celine ikonu astronomicky stoupá

    S nástupem návrháře Michaela Rider do čela Celine se módní dům vydal cestou, která spojuje úctu k minulosti s vizí budoucnosti. Designér, jenž dříve u značky pracoval po boku Phoebe Philo, uvedl svou první kolekci. Pevně ji zakotvil v estetice, jež milovníci Celine dodnes obdivují. Jedním z nejsilnějších momentů debutu byl návrat ikonické kabelky Phantom.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―