Více

    ― Reklama ―

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Módní dům Marni čeká nová kapitola. V úterý zveřejnil nečekané oznámení o odchodu svého kreativního ředitele, Francesca Risso. Rozdílnými cestami se vydají po téměř 10 letech plodné spolupráce. Důvod pro rozloučení ovšem ani jedna strana neuvedla. Dle jejich vyjádření se však zdá, že se jedná o oboustranné rozhodnutí. Talentovaný návrhář na trůn značky usedl v roce 2016.

    Tehdy ve vedoucí pozici nahradil zakladatelku značky, Consuelo Castiglioni. Také proto čelil zpočátku značné kritice. Marni byla do té doby chápána jako čistě ženská společnost. Styl Francesca Risso se však od původní estetiky značně lišil a budil tak kontroverze. Návrhář ovšem postupně našel harmonii mezi dědictvím značky a vlastní kreativitou. Za svou vládu tak potvrdil svůj jedinečný talent.

    Zdroj: Marni

    Když totiž k Marni nastoupil, bylo jeho jméno na módní scéně v podstatě neznámé. Designér měl na kontě zkušenosti u Alessandra Dell’Acqua či Blumarine a osm let pracoval také pro značku Prada. Když ho tedy mateřská společnost Marni, OTB, do vedení jmenovala, učinila přesto značný risk. Jeho úspěšné kolekce, pohybující se na hraně výstřednosti, si však získaly pozornost.

    Odstartoval Marni další vlnu změn? Náhradníka ještě nezná

    „Francesco je jedinečný návrhář a skutečný umělec. Přeji mu do budoucna vše nejlepší,“ prohlásil pak prezident skupiny OTB Renzo Rosso. „Marni pro mě znamená cennou lekci, pódium, sen. Přinesl jsem značce barvu, instinkt, citlivost a vytvořil jsem prostor, kde se lidé cítili sami sebou,“ okomentoval pro změnu odchod Risso. Svou finální kolekci pro letošní podzim a zimu odhalil v únoru.

    @nssmagazine Today marks the end of an era: Francesco Risso has left Marni after nine years, with a surprise announcement shared by Vogue this morning. It’s still unclear when his successor will be named or what the brand’s next steps will be. #francescorisso #risso #marni #creativedirector #fashiontiktok #tiktokfashion #fashionnews #news ♬ Charcoal Baby – Blood Orange

    Jednalo se o svěží kombinaci výrazných vzorů, zářivých kožešin a dekonstruovaných šatů. Prozatím není jisté, k jaké značce návrhář zamíří nyní. Ani vedení Marni dosud neoznámilo, kdo trůn značky převezme. Nečekané změny u módního domu však naznačují, že zběsilá výměna talentovaných návrhářů po více než roce ještě není u konce. Nezbývá než čekat, co bude dál.

    Zdroje: The Fashion Network, W Magazine, GQ, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    - Reklama -

    Módní dům Marni čeká nová kapitola. V úterý zveřejnil nečekané oznámení o odchodu svého kreativního ředitele, Francesca Risso. Rozdílnými cestami se vydají po téměř 10 letech plodné spolupráce. Důvod pro rozloučení ovšem ani jedna strana neuvedla. Dle jejich vyjádření se však zdá, že se jedná o oboustranné rozhodnutí. Talentovaný návrhář na trůn značky usedl v roce 2016.

    Tehdy ve vedoucí pozici nahradil zakladatelku značky, Consuelo Castiglioni. Také proto čelil zpočátku značné kritice. Marni byla do té doby chápána jako čistě ženská společnost. Styl Francesca Risso se však od původní estetiky značně lišil a budil tak kontroverze. Návrhář ovšem postupně našel harmonii mezi dědictvím značky a vlastní kreativitou. Za svou vládu tak potvrdil svůj jedinečný talent.

    Zdroj: Marni

    - Reklama -

    Když totiž k Marni nastoupil, bylo jeho jméno na módní scéně v podstatě neznámé. Designér měl na kontě zkušenosti u Alessandra Dell’Acqua či Blumarine a osm let pracoval také pro značku Prada. Když ho tedy mateřská společnost Marni, OTB, do vedení jmenovala, učinila přesto značný risk. Jeho úspěšné kolekce, pohybující se na hraně výstřednosti, si však získaly pozornost.

    Odstartoval Marni další vlnu změn? Náhradníka ještě nezná

    „Francesco je jedinečný návrhář a skutečný umělec. Přeji mu do budoucna vše nejlepší,“ prohlásil pak prezident skupiny OTB Renzo Rosso. „Marni pro mě znamená cennou lekci, pódium, sen. Přinesl jsem značce barvu, instinkt, citlivost a vytvořil jsem prostor, kde se lidé cítili sami sebou,“ okomentoval pro změnu odchod Risso. Svou finální kolekci pro letošní podzim a zimu odhalil v únoru.

    @nssmagazine Today marks the end of an era: Francesco Risso has left Marni after nine years, with a surprise announcement shared by Vogue this morning. It’s still unclear when his successor will be named or what the brand’s next steps will be. #francescorisso #risso #marni #creativedirector #fashiontiktok #tiktokfashion #fashionnews #news ♬ Charcoal Baby – Blood Orange

    Jednalo se o svěží kombinaci výrazných vzorů, zářivých kožešin a dekonstruovaných šatů. Prozatím není jisté, k jaké značce návrhář zamíří nyní. Ani vedení Marni dosud neoznámilo, kdo trůn značky převezme. Nečekané změny u módního domu však naznačují, že zběsilá výměna talentovaných návrhářů po více než roce ještě není u konce. Nezbývá než čekat, co bude dál.

    Zdroje: The Fashion Network, W Magazine, GQ, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    Móda v kostce: Carolina Herrera vítá nový parfém a Max Mara láká na cruise 2026

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Tady byste SPF nečekali. Vyberte si sluneční ochranu v netradičním provedení

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    Všechno nejlepší. Letní oslavenci vám budou za originální dárky líbat ruce

    Léto přeje proseccu na ledu, veselým zážitkům, a hlavně oslavám pod širým nebem. Oslavenci narození v tomto období mají v krvi styl i vášeň pro opravdu luxusní dárky. Zapomeňte na padesátý hrníček nebo bonboniéru, tyhle originální nápady vám vyslouží potlesk ve stoje. Obdarovaní si na vás už navždy vzpomenou s úsměvem na tváři.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―