Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    Carolina Herrera hodlá opět zabodovat. Na trh uvádí parfém La Bomba

    V roce 2016 se módní dům Carolina Herrera zapsal do parfémové historie. Tehdy vydal vůni Good Girl, která se postupně stala jedním z nejvíce ikonických flakonků beauty scény. Značka od té doby žádný podobně impozantní parfém nezveřejnila. Nyní ovšem vydává model La Bomba, který považuje za další potenciální hit. Ukrývá v sobě tóny dračího ovoce, třešňové pivoňky a vanilky.

    Zdroj: Carolina Herrera

    Alessandro Michele překvapil. V nejnovější cruise kolekci ustoupil Valentino

    Módní návrhář Alessandro Michele je u módního domu Valentino stále jistým nováčkem. Do vedení značky nastoupil před rokem poté, co odešel od Gucci. Mnozí módní nadšenci proto na jeho návrhy stále nahlížejí kritickým okem. Některým se zdá, že ve své tvorbě projevuje až příliš vlastního výrazného rukopisu. Jeho nejnovější cruise kolekce však ustoupila eleganci Valentino.

    Manolo Blahnik sponzoruje exkluzivní výstavu. Věnovaná je stylu Marie Antoinette

    Slavné Victoria and Albert Museum (V&A) chystá speciální exhibici. Od 20. září do 22. března příštího roku dá návštěvníkům šanci spatřit na 250 objektů spojených se slavnou francouzskou panovnicí. Výstava s názvem Marie Antoinette Style nabídne šaty, šperky a osobní předměty z královnina šatníku, ale také kousky návrhářů, kteří se její estetikou inspirovali. Exhibici pak sponzoruje značka Manolo Blahnik, jež se podílela i na snímku Marie Antoinette.

    Pinterest má první společný produkt. Odstartoval partnerství s Emmou Chamberlain

    Influencerka a zakladatelka vlastní kávové značky Emma Chamberlain odhalila novou speciální spolupráci. Pro tvorbu limitované edice Sea Salt Toffee naverbovala populární platformu Pinterest. Sociální síť přitom ještě nikdy podobný „merchandise“ nevydala. Inspirací je přímořská atmosféra, perfektně doplňující ledovou kávu, jíž se Emma Chamberlain kdysi proslavila na YouTube.

    Zdroj: Pinterest

    Max Mara odhalila pragmatickou ženskost. Cruise řada vzdala hold italské eleganci

    Návrhář Ian Griffiths odhalil v úterý večer pro Max Mara vlastní verzi populární cruise kolekce. Nazval ji „pragmatickou ženskostí“ a odkázal pomocí ní na italské poválečné neorealistické filmy. Vzdal v ní tedy hodl klasické italské eleganci. Tu podtrhovala rovněž ohromující lokace. Designér totiž za destinaci vybral ikonický palác Caserta. Na přehlídku dorazila mimo jiné Gwyneth Paltrow či Joey King.

    @madamefigarofr Les #looks du défilé croisière 2026 @Max Mara 💫 #fashiontiktok #onregardequoi #maxmara ♬ I Adore You X Si Ai Jason Padrone Mashup – jasonpadrone

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Carolina Herrera vítá nový parfém a Max Mara láká na cruise 2026

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    - Reklama -

    Carolina Herrera hodlá opět zabodovat. Na trh uvádí parfém La Bomba

    V roce 2016 se módní dům Carolina Herrera zapsal do parfémové historie. Tehdy vydal vůni Good Girl, která se postupně stala jedním z nejvíce ikonických flakonků beauty scény. Značka od té doby žádný podobně impozantní parfém nezveřejnila. Nyní ovšem vydává model La Bomba, který považuje za další potenciální hit. Ukrývá v sobě tóny dračího ovoce, třešňové pivoňky a vanilky.

    Zdroj: Carolina Herrera

    Alessandro Michele překvapil. V nejnovější cruise kolekci ustoupil Valentino

    Módní návrhář Alessandro Michele je u módního domu Valentino stále jistým nováčkem. Do vedení značky nastoupil před rokem poté, co odešel od Gucci. Mnozí módní nadšenci proto na jeho návrhy stále nahlížejí kritickým okem. Některým se zdá, že ve své tvorbě projevuje až příliš vlastního výrazného rukopisu. Jeho nejnovější cruise kolekce však ustoupila eleganci Valentino.

    - Reklama -

    Manolo Blahnik sponzoruje exkluzivní výstavu. Věnovaná je stylu Marie Antoinette

    Slavné Victoria and Albert Museum (V&A) chystá speciální exhibici. Od 20. září do 22. března příštího roku dá návštěvníkům šanci spatřit na 250 objektů spojených se slavnou francouzskou panovnicí. Výstava s názvem Marie Antoinette Style nabídne šaty, šperky a osobní předměty z královnina šatníku, ale také kousky návrhářů, kteří se její estetikou inspirovali. Exhibici pak sponzoruje značka Manolo Blahnik, jež se podílela i na snímku Marie Antoinette.

    Pinterest má první společný produkt. Odstartoval partnerství s Emmou Chamberlain

    Influencerka a zakladatelka vlastní kávové značky Emma Chamberlain odhalila novou speciální spolupráci. Pro tvorbu limitované edice Sea Salt Toffee naverbovala populární platformu Pinterest. Sociální síť přitom ještě nikdy podobný „merchandise“ nevydala. Inspirací je přímořská atmosféra, perfektně doplňující ledovou kávu, jíž se Emma Chamberlain kdysi proslavila na YouTube.

    Zdroj: Pinterest

    Max Mara odhalila pragmatickou ženskost. Cruise řada vzdala hold italské eleganci

    Návrhář Ian Griffiths odhalil v úterý večer pro Max Mara vlastní verzi populární cruise kolekce. Nazval ji „pragmatickou ženskostí“ a odkázal pomocí ní na italské poválečné neorealistické filmy. Vzdal v ní tedy hodl klasické italské eleganci. Tu podtrhovala rovněž ohromující lokace. Designér totiž za destinaci vybral ikonický palác Caserta. Na přehlídku dorazila mimo jiné Gwyneth Paltrow či Joey King.

    @madamefigarofr Les #looks du défilé croisière 2026 @Max Mara 💫 #fashiontiktok #onregardequoi #maxmara ♬ I Adore You X Si Ai Jason Padrone Mashup – jasonpadrone

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Nový módní trend na obzoru. Heritage Prep spojuje slušňáky s modernou

    Bohatá letní sídla a tichý luxus potkávají život na statku a ledabyle uvázaný cop. Řeč je o Heritage Prep, estetice, která kombinuje to nejlepší z obou světů. Módní návrháři začali kousky v tomto stylu pašovat do letošních přehlídek. Vše proto nahrává scénáři, ve kterém se uhlazené, avšak moderní kousky hojně dostanou i do podzimních ulic.

    Navzdory těžkému tématu zahřeje u srdce. Film Sorry, Baby dorazil do kin

    V českých kinech je konečně k vidění očekávaná černá komedie s prvky dramatu Sorry, Baby. Talentovaná Eva Victor v ní debutuje jako scenáristka, režisérka, ale také hlavní herečka. Snímek je protkán poklidnou melancholií, která bravurně nachází humor i něhu v překonávání těžkého traumatu. A nebojte, kočka z plakátu neumře!

    Nazí jen na první pohled. Transparentní modely míří z mola rovnou do ulic

    Transparentní oblečení letos kraluje nejen letním večírkům. Jeho hvězda by měla zářit i během rychle se blížícího podzimu a zimy. Průsvitná látka totiž dávno není jen výstřelkem přehlídkových mol, pomalu se integruje také do běžných životů. A to nejspíše proto, že každodenním outfitům dodává lehkost, smyslnost a hravý kontrast.

    Móda vkročila do hravé éry. Úzkost schovává za trendy nostalgií

    Šklebící se postavičky Labubu, hravé korálky na kotnících a nespočet přívěsků upoutaných k tkaničkám trendy tenisek. Móda v uplynulých měsících přelila silná vlna nostalgie a touhy po hravějších, snadnějších a nevinnějších časech. Takzvaná kidcore estetika ukazuje, že i pomíjivé trendy ukrývají hlubší pravdu o společnosti a tom, co doopravdy chce.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Podzim se ponese ve znamení ponča. Vrací se luxusnější než kdy dřív

    Ponča jsou zpět a vrací se v luxusní podobě. Modely, které se budou nosit letošní podzim, jsou elegantní a volně splývavé, z hedvábí nebo hřejivého kašmíru. Trend si rychle našel cestu do šatníků nejen jako přehoz, jenž zahřeje, ale i jako doplněk. V létě jsou populární lehké a průsvitné varianty, které sice nezahřejí, ale o to větší dodají outfitu šmrnc. Návrat ponč potvrzují i módní domy jako například Hermès.

    Louis Vuitton píše novou kapitolu. Uvádí svou první make-up řadu

    Další ze slavných módních domů vkročí na pole luxusní kosmetiky. Louis Vuitton oznámil plány na vydání vlastní make-up řady La Beauté před půl rokem. Koncem srpna však odhalí své první produkty, na kterých spolupracoval s věhlasnou maskérkou Pat McGrath. Patří mezi ně na 55 odstínů rtěnek, 10 hydratačních balzámů a osm paletek očních stínů.

    Sluncem prosycený make-up? Beauty scénu ovládá Toasty Glam

    Letošní léto nabídlo ještě jeden poslední make-up trend. Kosmetickým taštičkám vévodí v srpnu takzvaný Toasty Glam. Jedná se o look plný hlubokých tónů, zbarvujících do odstínů bronzové a cihlové nejen tváře, ale také oční...

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―