Více

    ― Reklama ―

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    Carolina Herrera hodlá opět zabodovat. Na trh uvádí parfém La Bomba

    V roce 2016 se módní dům Carolina Herrera zapsal do parfémové historie. Tehdy vydal vůni Good Girl, která se postupně stala jedním z nejvíce ikonických flakonků beauty scény. Značka od té doby žádný podobně impozantní parfém nezveřejnila. Nyní ovšem vydává model La Bomba, který považuje za další potenciální hit. Ukrývá v sobě tóny dračího ovoce, třešňové pivoňky a vanilky.

    Zdroj: Carolina Herrera

    Alessandro Michele překvapil. V nejnovější cruise kolekci ustoupil Valentino

    Módní návrhář Alessandro Michele je u módního domu Valentino stále jistým nováčkem. Do vedení značky nastoupil před rokem poté, co odešel od Gucci. Mnozí módní nadšenci proto na jeho návrhy stále nahlížejí kritickým okem. Některým se zdá, že ve své tvorbě projevuje až příliš vlastního výrazného rukopisu. Jeho nejnovější cruise kolekce však ustoupila eleganci Valentino.

    Manolo Blahnik sponzoruje exkluzivní výstavu. Věnovaná je stylu Marie Antoinette

    Slavné Victoria and Albert Museum (V&A) chystá speciální exhibici. Od 20. září do 22. března příštího roku dá návštěvníkům šanci spatřit na 250 objektů spojených se slavnou francouzskou panovnicí. Výstava s názvem Marie Antoinette Style nabídne šaty, šperky a osobní předměty z královnina šatníku, ale také kousky návrhářů, kteří se její estetikou inspirovali. Exhibici pak sponzoruje značka Manolo Blahnik, jež se podílela i na snímku Marie Antoinette.

    Pinterest má první společný produkt. Odstartoval partnerství s Emmou Chamberlain

    Influencerka a zakladatelka vlastní kávové značky Emma Chamberlain odhalila novou speciální spolupráci. Pro tvorbu limitované edice Sea Salt Toffee naverbovala populární platformu Pinterest. Sociální síť přitom ještě nikdy podobný „merchandise“ nevydala. Inspirací je přímořská atmosféra, perfektně doplňující ledovou kávu, jíž se Emma Chamberlain kdysi proslavila na YouTube.

    Zdroj: Pinterest

    Max Mara odhalila pragmatickou ženskost. Cruise řada vzdala hold italské eleganci

    Návrhář Ian Griffiths odhalil v úterý večer pro Max Mara vlastní verzi populární cruise kolekce. Nazval ji „pragmatickou ženskostí“ a odkázal pomocí ní na italské poválečné neorealistické filmy. Vzdal v ní tedy hodl klasické italské eleganci. Tu podtrhovala rovněž ohromující lokace. Designér totiž za destinaci vybral ikonický palác Caserta. Na přehlídku dorazila mimo jiné Gwyneth Paltrow či Joey King.

    @madamefigarofr Les #looks du défilé croisière 2026 @Max Mara 💫 #fashiontiktok #onregardequoi #maxmara ♬ I Adore You X Si Ai Jason Padrone Mashup – jasonpadrone

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Carolina Herrera vítá nový parfém a Max Mara láká na cruise 2026

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    - Reklama -

    Carolina Herrera hodlá opět zabodovat. Na trh uvádí parfém La Bomba

    V roce 2016 se módní dům Carolina Herrera zapsal do parfémové historie. Tehdy vydal vůni Good Girl, která se postupně stala jedním z nejvíce ikonických flakonků beauty scény. Značka od té doby žádný podobně impozantní parfém nezveřejnila. Nyní ovšem vydává model La Bomba, který považuje za další potenciální hit. Ukrývá v sobě tóny dračího ovoce, třešňové pivoňky a vanilky.

    Zdroj: Carolina Herrera

    Alessandro Michele překvapil. V nejnovější cruise kolekci ustoupil Valentino

    Módní návrhář Alessandro Michele je u módního domu Valentino stále jistým nováčkem. Do vedení značky nastoupil před rokem poté, co odešel od Gucci. Mnozí módní nadšenci proto na jeho návrhy stále nahlížejí kritickým okem. Některým se zdá, že ve své tvorbě projevuje až příliš vlastního výrazného rukopisu. Jeho nejnovější cruise kolekce však ustoupila eleganci Valentino.

    - Reklama -

    Manolo Blahnik sponzoruje exkluzivní výstavu. Věnovaná je stylu Marie Antoinette

    Slavné Victoria and Albert Museum (V&A) chystá speciální exhibici. Od 20. září do 22. března příštího roku dá návštěvníkům šanci spatřit na 250 objektů spojených se slavnou francouzskou panovnicí. Výstava s názvem Marie Antoinette Style nabídne šaty, šperky a osobní předměty z královnina šatníku, ale také kousky návrhářů, kteří se její estetikou inspirovali. Exhibici pak sponzoruje značka Manolo Blahnik, jež se podílela i na snímku Marie Antoinette.

    Pinterest má první společný produkt. Odstartoval partnerství s Emmou Chamberlain

    Influencerka a zakladatelka vlastní kávové značky Emma Chamberlain odhalila novou speciální spolupráci. Pro tvorbu limitované edice Sea Salt Toffee naverbovala populární platformu Pinterest. Sociální síť přitom ještě nikdy podobný „merchandise“ nevydala. Inspirací je přímořská atmosféra, perfektně doplňující ledovou kávu, jíž se Emma Chamberlain kdysi proslavila na YouTube.

    Zdroj: Pinterest

    Max Mara odhalila pragmatickou ženskost. Cruise řada vzdala hold italské eleganci

    Návrhář Ian Griffiths odhalil v úterý večer pro Max Mara vlastní verzi populární cruise kolekce. Nazval ji „pragmatickou ženskostí“ a odkázal pomocí ní na italské poválečné neorealistické filmy. Vzdal v ní tedy hodl klasické italské eleganci. Tu podtrhovala rovněž ohromující lokace. Designér totiž za destinaci vybral ikonický palác Caserta. Na přehlídku dorazila mimo jiné Gwyneth Paltrow či Joey King.

    @madamefigarofr Les #looks du défilé croisière 2026 @Max Mara 💫 #fashiontiktok #onregardequoi #maxmara ♬ I Adore You X Si Ai Jason Padrone Mashup – jasonpadrone

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Léto ve znamení detoxu. Interiérové trendy čerpají z venkova

    Přehlcenost sociálních sítí, touha po hlubokém odpočinku a návrat k dávným kořenům. To vše definuje letošní léto nejen na poli módy. Interiérové trendy diktují útěk k přírodním materiálům, tlumeným tónům a vintage úlovkům. Jako inspirace slouží idylický venkovský život plný domácího chleba a šťavnatých úlovků z opečovávané zahrady.

    Zdání často klame. U těchto kousků si online nákupy raději odpusťte

    Online nákupy mají řadu nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výběr, ve většině případech jednoduše vyhrávají na plné čáře. Existují ovšem módní kousky, u kterých se pohodlnost při nákupu nevyplácí. Ne vždy lze velikost, střih a barvu odhadnout virtuálně. Mnohem lepší službu vám udělají "staré dobré" kamenné prodejny.

    Módní průmysl musí obrátit. Brodí se krizí devastující nadprodukce

    Škodlivé dopady módního průmyslu na životní prostředí nejsou žádným tajemstvím. Přesto je jeden z největších problémů módní scény často v tichosti odsouván do pozadí. Právě na něj upozornil report udržitelné show Source Fashion. Zvýraznil totiž alarmující krizi nadprodukce, jež za sebou zanechává hromady oblečení, zaplavující přeplněné skládky.

    Mezi dunami a dramatem. Letní kolekce Zegna 2026 voní Orientem

    Značka Zegna zvolila pro nejnovější přehlídku netradiční místo. Prostor Dubajské opery, na týden přetvořený v takzvanou Villa Zegna. Písek místo koberce, palmy jako kulisy a orientální klid převedený do pouštního jazyka. Bylo to poprvé po více než sto letech, kdy značka představila kolekci mimo Itálii. A rovnou na místě, které je synonymem pro monumentalitu. Výsledek? Překvapivě subtilní. V podstatě šlo o test, co se stane, když se klidný luxus potká s vyprahlým žárem.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    Tady byste SPF nečekali. Vyberte si sluneční ochranu v netradičním provedení

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    Všechno nejlepší. Letní oslavenci vám budou za originální dárky líbat ruce

    Léto přeje proseccu na ledu, veselým zážitkům, a hlavně oslavám pod širým nebem. Oslavenci narození v tomto období mají v krvi styl i vášeň pro opravdu luxusní dárky. Zapomeňte na padesátý hrníček nebo bonboniéru, tyhle originální nápady vám vyslouží potlesk ve stoje. Obdarovaní si na vás už navždy vzpomenou s úsměvem na tváři.

    Maximalismus pronikl i do botníku. Léto definují hravé přívěsky

    Blížící se léto přináší řadu hravých trendů. Jejich společným jmenovatelem je maximalismus, který módní scénu dobývá již od začátku roku. Tentokrát se probojoval i do botníku. Hravé přívěsky, dosud zdobící pouze kabelky všech velikostí a tvarů, přesídlily rovněž na obuv. Za své je přijaly módní značky jako Coach, Miu Miu nebo Prada.

    Bottega Veneta vzdává hold ikonickému vzoru. Intrecciato slaví 50 let

    Slavný propletený vzor intrecciato patří mezi nejvíce klasické prvky tichého luxusu. Zároveň slouží jako okamžité poznávací znamení jedné z nejúspěšnějších italských značek, Bottega Veneta. Společnost letos vzdává svému ikonickému detailu hold, jelikož slaví 50 let. Představila proto speciální kampaň, založenou na významu tradičního řemesla.

    Seriál Sirens vypráví skrze módu. Jeho kostýmy prozrazují tajemství děje

    Po úspěšném seriálu White Lotus nastupují na scénu nové projekty, rovněž stavějící na tematice nejbohatších vrstev společnosti a jejich následné kritice. Podobný příběh se rozhodl vyprávět i nový mini seriál Sirens, lákající především na svůj svižný děj. Ten skvěle doplňují také kostýmy, které hravě napovídají, kam postavy nenávratně směřují.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―