Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Festivalová sezóna je tady. S otevřenou náručí ji přivítal Burberry

    S teplými slunečními paprsky je neodlučitelně spojená rovněž hudební festivalová sezóna. Do své nejnovější kampaně ji proto zařadil také módní dům Burberry. Zapojil do ní hudebníky a modelky, jako je Cara Delevingne, Alexa Chung nebo Liam Gallagher. „Upřímné momentky zachycující zatvrzelé fanoušky i hvězdy před dalším představením,“ popsal fotky kreativní ředitel Daniel Lee.

    Zdroj: Burberry

    Olivier Rousteing získá ocenění. Návrhář dostane Couture Council Award

    Muzeum Módního institutu technologie (Fashion Institute of Technology) zná letošního výherce svého ocenění za práci v módě Couture Council Award. Stane se jím kreativní ředitel Balmain, Olivier Rousteing. Oficiální předání ceny je naplánováno na 3. září. Událost tradičně slouží jako start podzimního Newyorského týdne módy, ale také jako charitativní akce pro chod muzea.

    Talentovaný návrhář usedl na trůn Balmain již v roce 2011, tedy ve svých pětadvaceti letech. Za 14 let svého vedení vytvořil ze značky jeden z nejvíce renomovaných módních domů současnosti. Vytvořil i vlastní moderní, ale stále elegantní a nadčasový styl, kterému mnozí přezdívají „New French Style“. „Vždy jsem se snažil posouvat hranice a konvenční chápání krásy,“ popsal návrhář.

    Rhode má novou tvář. Glazing Mist propaguje Harris Dickinson

    Společnost modelky a influencerky Hailey Bieber Rhode vydala nový produkt. Tváří spreje na obličej s názvem Glazing Mist se tentokrát nestala modelka, ale herec Harris Dickinson. „Moc se mi líbil snímek Babygirl a pro kampaň jsem opravdu hodně chtěla využít muže,“ odůvodnila své rozhodnutí šéfka Rhode. Doplnila ovšem, že se nejedná o posun značky směrem k pánské kosmetice.

    Zdroj: Rhode

    Blíží se největší aukce šatníku princezny Diany. Představí kousky i za 300 tisíc dolarů

    Společnost Julien’s Auctions chystá aukci kousků z šatníku ikonické princezny Diany. Jednat se má ovšem o dosud největší nabídku jejího oblečení. Událost s názvem Princess Diana’s Style & A Royal Collection je naplánovaná na 26. června v Beverly Hills. Její součástí mají být například hedvábné šaty přezdívané „caring dress“ v hodnotě až 300 tisíc dolarů nebo vzácná Dior kabelka.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    ― Reklama ―

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Festivalová sezóna je tady. S otevřenou náručí ji přivítal Burberry

    S teplými slunečními paprsky je neodlučitelně spojená rovněž hudební festivalová sezóna. Do své nejnovější kampaně ji proto zařadil také módní dům Burberry. Zapojil do ní hudebníky a modelky, jako je Cara Delevingne, Alexa Chung nebo Liam Gallagher. „Upřímné momentky zachycující zatvrzelé fanoušky i hvězdy před dalším představením,“ popsal fotky kreativní ředitel Daniel Lee.

    Zdroj: Burberry

    Olivier Rousteing získá ocenění. Návrhář dostane Couture Council Award

    Muzeum Módního institutu technologie (Fashion Institute of Technology) zná letošního výherce svého ocenění za práci v módě Couture Council Award. Stane se jím kreativní ředitel Balmain, Olivier Rousteing. Oficiální předání ceny je naplánováno na 3. září. Událost tradičně slouží jako start podzimního Newyorského týdne módy, ale také jako charitativní akce pro chod muzea.

    Talentovaný návrhář usedl na trůn Balmain již v roce 2011, tedy ve svých pětadvaceti letech. Za 14 let svého vedení vytvořil ze značky jeden z nejvíce renomovaných módních domů současnosti. Vytvořil i vlastní moderní, ale stále elegantní a nadčasový styl, kterému mnozí přezdívají „New French Style“. „Vždy jsem se snažil posouvat hranice a konvenční chápání krásy,“ popsal návrhář.

    Rhode má novou tvář. Glazing Mist propaguje Harris Dickinson

    Společnost modelky a influencerky Hailey Bieber Rhode vydala nový produkt. Tváří spreje na obličej s názvem Glazing Mist se tentokrát nestala modelka, ale herec Harris Dickinson. „Moc se mi líbil snímek Babygirl a pro kampaň jsem opravdu hodně chtěla využít muže,“ odůvodnila své rozhodnutí šéfka Rhode. Doplnila ovšem, že se nejedná o posun značky směrem k pánské kosmetice.

    Zdroj: Rhode

    Blíží se největší aukce šatníku princezny Diany. Představí kousky i za 300 tisíc dolarů

    Společnost Julien’s Auctions chystá aukci kousků z šatníku ikonické princezny Diany. Jednat se má ovšem o dosud největší nabídku jejího oblečení. Událost s názvem Princess Diana’s Style & A Royal Collection je naplánovaná na 26. června v Beverly Hills. Její součástí mají být například hedvábné šaty přezdívané „caring dress“ v hodnotě až 300 tisíc dolarů nebo vzácná Dior kabelka.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Luxus v zajetí mrazu. Saint Laurent Rive Droite láká na řadu Snow Edition

    Saint Laurent Rive Droite otevírá zimní sezónu ve velkém stylu. Tentokrát kolekcí, jež nese název Snow Edition a nemůže chybět v šatníku žádného milovníka horských chat a sjezdovek. Kolekce spojuje sexy estetiku značky s prémiový zimním vybavením, kterým nepronikne ani špetka mrazu. Husí kůži budete mít jen z toho, jak dobře budete v Saint Laurent vypadat.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Konec veganství? Trend jedné dekády tiše mizí z mainstreamu

    Ještě před světovou pandemií to vypadalo, že budoucnost patří čistě rostlinné stravě. Vzpomínáte na to, že rok 2019 byl vyhlášený rokem veganství? Dávné vize se ovšem nenaplnily a v současnosti se zdá, že veganství ustupuje nejen z běžných jídelníčků, ale také z kulturního a mediálního mainstreamu.

    Nejkrásnější vánoční stromky Claridge’s. Znáte tradici svátečního Londýna?

    Vánoční stromky Claridge’s patří k nejkrásnějším londýnským momentům prosincové sezóny. Každý rok přetváří hotelové lobby instalace, jež přináší noblesu, fantazii a velkorysou kreativitu. Strom vždy získá podobu připomínající couture objekt a pracuje s prostorem stejně přirozeně jako šperk s tělem. Hosté přicházejí za atmosférou, která v sobě nese jasný rukopis světového návrháře. Claridge’s tak každé Vánoce startuje období, které ovlivňuje vkus i očekávání celého Londýna.

    New York opouští kožešinu. Po rozhodnutí CFDA kráčí ve šlépějích Londýna

    Kožešina má v New Yorku utrum. Tedy alespoň na jeho vyhlášeném týdnu módy. Asociace pořádající tamní fashion week, Council of Fashion Designers of America (CFDA), kontroverzní materiál oficiálně zakázala. Kopíruje tak rozhodnutí Londýna, který od jeho využívání odstoupil již v roce 2023. Zůstává ovšem otázkou, zda bude metropoli následovat i Paříž a Milán.

    Kdo obsadí volný flek u Versace? Spekulace nabírají na obrátkách

    Versace stojí na prahu další kapitoly. Po odchodu Daria Vitale se módní svět zaměřuje na tvůrce, kteří dokážou kult ikonické značky dále rozšiřovat a dát mu nový impuls. Připravenost několika výrazných osobností vytváří mimořádně živý prostor pro strategické úvahy. Představa nového vedení kreativního směru Versace rezonuje celým odvětvím. Módní dům otevírá pole pro talenty, jež umí pracovat s dramatem, elegancí a přítomností okamžiku.

    Chappell Roan zkouší novou roli. Svou tvář propůjčí MAC Cosmetics

    Popová hvězda Chappell Roan mění směr. Poté, co prohlásila, že svou tvář nepropůjčí žádné známé značce, překvapila nečekaným oznámením. Stala se totiž novou ambasadorkou MAC Cosmetics. Mezi důvody, proč změnila názor, zpěvačka uvedla sdílené hodnoty a dlouhodobou podporu, jež společnost věnuje LGBTQI+ komunitě již od svého založení v 80. letech.

    Pro nádobí až do Dubaje? Martha Stewart zve do nových butiků

    Dubaj opět potvrzuje schopnost přitahovat světové ikony. Tentokrát vítá ženu, která proměnila každodenní život v estetickou disciplínu. Martha Stewart otevřela své první samostatné obchody právě v této metropoli. Daleko od amerických předměstí, kde její značka vznikla. Do prostoru, kde se luxus chápe jako životní taktika, přináší svět poctivě navrženého domova.

    Dámské hodinky pod stromeček? Darujte moment, který trvá celý rok

    V prosinci se svět zpomalí přesně ve chvíli, kdy žena rozváže vánoční stuhu. Uvnitř dárku se objeví předmět, který na nic nečeká. Jemné kovové články sklouznou do dlaně a studený povrch pouzdra kontrastuje s všudypřítomným teplem. Dámské hodinky v tom okamžiku získají vlastní život. Zacvaknou se na zápěstí a přenesou pozornost k detailu, jenž určuje rytmus dnů i večerů. Ne jako symbol, ale spíše jako přesný tón sjednocující křehký sváteční okamžik.

    Móda v kostce: Skims vyráží do hor s The North Face a Miu Miu je značkou roku

    Společnost Skims vrací na scénu svou úspěšnou spolupráci s The North Face. Novou kolekci představil i Ralph Lauren, tentokrát ji ovšem věnoval americkým olympijským sportovcům. Nike odhalil model Air Force 1 Bouclé, odkazující na Chanel Graffiti Bag. Bottega Veneta oslaví Vánoce s luxusním koktejlovým setem a Miu Miu je dle platformy Lyst značkou roku.

    Shay Mitchell uvádí dětskou kosmetiku Rini. Je rozkošná, nebo nebezpečná? 

    Herečka Shay Mitchell uvedla na trh kosmetickou řadu Rini, která okamžitě vzbudila smíšené reakce. Produkty jsou totiž určeny výhradně pro děti od 3 do 12 let. Řada proto rozdělila internet. Je doopravdy nutné, aby děti od tak ranného věku pečovaly o svou pleť, nebo jde jen o další marketingový tah? Rini se stává jedním z nejdiskutovanějších debutů roku. 

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―