Více

    ― Reklama ―

    Módní dům Bottega Veneta představil nové tváře kampaně „Craft is Our Language“. Mezi hlavními jmény tentokrát figuruje rapper Tyler, The Creator a kultovní italský režisér Dario Argento. Jedná se o potvrzení trendu, kdy luxusní módní domy oslovují tvůrce z různých koutů kulturního světa. Hlavně rapová scéna má už léta nepopiratelný vliv na vnímání stylu, estetiky i hodnot značek a Bottega Veneta není výjimkou.

    Módní dům Bottega Veneta ukazuje, že luxus a popkultura už dávno nejsou oddělené světy. Značky nestaví na známých tvářích jen kvůli slávě, ale protože představují konkrétní estetické postoje. Nejnovější ambasador společnosti, Tyler, The Creator, je v tomto směru ideální volba. Jeho schopnost tvořit cokoliv mimo zaběhlé kategorie a zároveň přesahovat do módy, designu i filmu z něj činí hybatele stylu. Dario Argento pak přináší zcela jiný druh symboliky, tajemno, filmové řemeslo a napětí, které jsou pro značku překvapivě kompatibilní.

    Bottega Veneta spojuje perfektní umělce napříč obory. Kampaň nafotil Jack Davison

    Kampaň „Craft is Our Language“ nafotil britský fotograf Jack Davison. Uctívá v ní detaily, řemeslo a lidský dotek. Vizuály představují známé i méně známé tváře ve chvílích jednoduchého, ale symbolického gesta. Přesněji řečeno, zachycují zvednuté ruce, dotek a gesto spojení. Právě v těchto detailech má Bottega Veneta své kořeny, příkladem je Intrecciato, ikonický pletený vzor, který letos slaví 50 let. Kromě celebrit se v kampani objevují i samotní řemeslníci značky. Ti, kteří stojí za špičkovým zpracováním produktů, které módní dům proslavily.

    Zajímavé je, že se módní domy stále častěji obracejí na rapové umělce jako na kulturní ikony. Tyler, The Creator je v poslední době stylový fenomén, který definuje mladistvou mužskou módu a míchá barvy, siluety i konvence. Například při návrhu kolekce pro Louis Vuitton v roce 2024 zdůraznil, že chce vytvářet oblečení, které by sám nosil, a proto ručně nakreslil jednotlivé monogramy. Tato filozofie rezonuje s hodnotami Bottega Veneta, tedy značkou kladoucí důraz na autentický design. Tylerova účast v kampani tak působí velmi přirozeně.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Režisér Dario Argento zase přináší prvky napětí a temné krásy. Jeho účast ukazuje, že Bottega Veneta chce mluvit i jazykem filmu, atmosféry a hlubšího významu. Spojení se světem hororu, emocí a obrazových symbolů posouvá značku směrem k uměleckému vyjádření. Kampaň navíc přichází v době, kdy se pozornost obrací na novou kreativní ředitelku Louisu Trotter, jejíž rukopis bude odhalen až na zářijovém týdnu módy v Miláně. Do té doby si Bottega Veneta upevňuje pozici brandu, který je neokázalý, elegantní, a přesto velmi současný.

    Zdroje: Bottega Veneta, Culted, WWD, Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Bottega Veneta oslavuje novou kampaň. V čele stojí Tyler, The Creator a Dario Argento

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Bottega Veneta představil nové tváře kampaně „Craft is Our Language“. Mezi hlavními jmény tentokrát figuruje rapper Tyler, The Creator a kultovní italský režisér Dario Argento. Jedná se o potvrzení trendu, kdy luxusní módní domy oslovují tvůrce z různých koutů kulturního světa. Hlavně rapová scéna má už léta nepopiratelný vliv na vnímání stylu, estetiky i hodnot značek a Bottega Veneta není výjimkou.

    - Reklama -

    Módní dům Bottega Veneta ukazuje, že luxus a popkultura už dávno nejsou oddělené světy. Značky nestaví na známých tvářích jen kvůli slávě, ale protože představují konkrétní estetické postoje. Nejnovější ambasador společnosti, Tyler, The Creator, je v tomto směru ideální volba. Jeho schopnost tvořit cokoliv mimo zaběhlé kategorie a zároveň přesahovat do módy, designu i filmu z něj činí hybatele stylu. Dario Argento pak přináší zcela jiný druh symboliky, tajemno, filmové řemeslo a napětí, které jsou pro značku překvapivě kompatibilní.

    Bottega Veneta spojuje perfektní umělce napříč obory. Kampaň nafotil Jack Davison

    Kampaň „Craft is Our Language“ nafotil britský fotograf Jack Davison. Uctívá v ní detaily, řemeslo a lidský dotek. Vizuály představují známé i méně známé tváře ve chvílích jednoduchého, ale symbolického gesta. Přesněji řečeno, zachycují zvednuté ruce, dotek a gesto spojení. Právě v těchto detailech má Bottega Veneta své kořeny, příkladem je Intrecciato, ikonický pletený vzor, který letos slaví 50 let. Kromě celebrit se v kampani objevují i samotní řemeslníci značky. Ti, kteří stojí za špičkovým zpracováním produktů, které módní dům proslavily.

    Zajímavé je, že se módní domy stále častěji obracejí na rapové umělce jako na kulturní ikony. Tyler, The Creator je v poslední době stylový fenomén, který definuje mladistvou mužskou módu a míchá barvy, siluety i konvence. Například při návrhu kolekce pro Louis Vuitton v roce 2024 zdůraznil, že chce vytvářet oblečení, které by sám nosil, a proto ručně nakreslil jednotlivé monogramy. Tato filozofie rezonuje s hodnotami Bottega Veneta, tedy značkou kladoucí důraz na autentický design. Tylerova účast v kampani tak působí velmi přirozeně.

    - Reklama -

    Zdroj: Bottega Veneta

    Režisér Dario Argento zase přináší prvky napětí a temné krásy. Jeho účast ukazuje, že Bottega Veneta chce mluvit i jazykem filmu, atmosféry a hlubšího významu. Spojení se světem hororu, emocí a obrazových symbolů posouvá značku směrem k uměleckému vyjádření. Kampaň navíc přichází v době, kdy se pozornost obrací na novou kreativní ředitelku Louisu Trotter, jejíž rukopis bude odhalen až na zářijovém týdnu módy v Miláně. Do té doby si Bottega Veneta upevňuje pozici brandu, který je neokázalý, elegantní, a přesto velmi současný.

    Zdroje: Bottega Veneta, Culted, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Bottega Veneta vzdává hold ikonickému vzoru. Intrecciato slaví 50 let

    Slavný propletený vzor intrecciato patří mezi nejvíce klasické prvky tichého luxusu. Zároveň slouží jako okamžité poznávací znamení jedné z nejúspěšnějších italských značek, Bottega Veneta. Společnost letos vzdává svému ikonickému detailu hold, jelikož slaví 50 let. Představila proto speciální kampaň, založenou na významu tradičního řemesla.

    Seriál Sirens vypráví skrze módu. Jeho kostýmy prozrazují tajemství děje

    Po úspěšném seriálu White Lotus nastupují na scénu nové projekty, rovněž stavějící na tematice nejbohatších vrstev společnosti a jejich následné kritice. Podobný příběh se rozhodl vyprávět i nový mini seriál Sirens, lákající především na svůj svižný děj. Ten skvěle doplňují také kostýmy, které hravě napovídají, kam postavy nenávratně směřují.

    Fermentace ve světě kosmetiky? Slibuje vyšší účinnost skin care

    Zatímco svět gurmánů termín fermentace spojuje se sklenicí kimchi nebo kefíru, kosmetický průmysl ho povyšuje na novou úroveň. Bakteriální proces, jenž zajišťuje přeměnu složek do lépe vstřebatelné podoby, se vkrádá do složení pleťových produktů. Fermentované ingredience slibují intenzivnější účinnost a šetrnější působení. Trend, který zní jako výstřelek, vychází z letitých tradic východní medicíny.

    Módní značky hledí vpřed. Nabízí resort kolekce pro jaro 2026

    Speciální cruise a resort řady fungují jako pomyslný most mezi hlavními ready-to-wear kolekcemi. Zatímco největší módní domy na jejich počest pořádají speciální přehlídky, ostatní luxusní značky zůstávají u kampaní. Řada z nich proto nedávno odhalila nejnovější návrhy pro jaro příštího roku. Inspiraci čerpají z historie, tarot karet, Paříže či módy 90. let.

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Dior potvrdil nevyhnutelné. Maria Grazia Chiuri po devíti letech odchází

    Módní scéna se ve čtvrtek konečně dočkala zprávy, kterou již několik měsíců očekávala. Zástupci Dior oznámili oficiální odchod kreativní ředitelky dámských kolekcí Marie Grazie Chiuri. Návrhářka opustí slavný módní dům po devíti letech. Do historie se zapsala především díky svým feministickým kolekcím. Prozatím není jasné, kdo ji v pozici nahradí.

    Burberry otevře vlastní galerii. Dočkáme se jí v roce 2027

    Britská módní značka Burberry spojila síly s prestižním londýnským muzeem Victoria and Albert Museum a v roce 2027 tak představí vlastní galerii. Projekt, který přetvoří stávající Fashion Gallery na zcela nový výstavní prostor s názvem The Burberry Gallery, je považován za významný krok nejen pro britskou kulturu, ale i pro samotný brand Burberry, jenž se snaží znovu upevnit svou pozici na trhu luxusní módy.

    Jacquemus odstartoval léto. V Monte Carlu láká na speciální Beach Club

    S létem je ve světě módy neodlučitelně spjatá řada pop-upů a speciálních eventů pořádaných nejluxusnějšími značkami. Mezi pomyslné krále podobných akcí patří módní dům Jacquemus. Již několik let odhalí každé letní období speciální butik i plážový set-up. Jinak tomu není ani letos, společnost tentokrát odstartovala léto v Monte Carlu.

    Second hand už není plán B. Jeho trh roste rychleji než inflace

    Ještě nedávno byl second hand doménou těch, kteří chtěli ušetřit, nebo se oblékali „trochu jinak“. Dnes se z něj stává plnohodnotný módní proud. Podle aktuálního ThredUp Resale Reportu čeká trh s oblečením z druhé ruky velká budoucnost. Za pět let má dosáhnout hodnoty 367 miliard dolarů. Pro představu, to je vyšší číslo než představuje módní průmysl Itálie. A kdo za tímhle růstem stojí? Jednoznačně generace Z.

    Letní trendy se hlásí o slovo. Otevřete jim dveře svého šatníku

    Sluncem protkané dny se blíží mílovými kroky, a proto není na co čekat. O naši pozornost začínají bojovat letošní letní trendy. Některé však mohou být trochu oříšek. Nebojte se přesto otevřít jim dveře svého šatníku, uvidíte, že si v něm snadno najdou své právoplatné místo. Stačí je zkombinovat se správným doplňkem či ladícími nadčasovými kousky.

    Mezi elegancí a ideologií. Když Chanel špehovala pro Říši a Boss šil uniformy SS

    Když procházíte butiky Chanel nebo listujete kampaněmi Hugo Boss, málokdy si vzpomenete na chvíle, kdy se značky zapletly s jedním z nejtemnějších režimů 20. století. Zatímco Coco Chanel za války špehovala v pařížském hotelu Ritz pro nacistickou rozvědku, Hugo Boss oblékal příslušníky SS do pečlivě střižených uniforem. Luxus a moc se propojily s ideologií, která měla devastující následky pro celý svět.

    Dior cruise kolekce vzdala hold Římu. Do návrhů vetkala jeho historii

    Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri se s cruise kolekcí pro rok 2026 navrátila domů. Přehlídku totiž tentokrát odhalila ve svém rodném Římě. Návrhy proto řádně poctila jeho bohatou historii. Zaměřila se ale také na jeho stopu ve světě filmu. Výsledkem se stala jedna z jejích dosud nejpovedenějších show, která by ovšem mohla být její poslední.

    Léto volá po změně. Pánové vynosí mini šortky i pastelově růžovou

    S nadcházejícími letními měsíci přichází rovněž čas na změnu. Odložte kožené boty a prošívané bundy na dně šatních skříní. Vneste do svých outfitů čerstvý závan v podobě nejaktuálnějších trendů. Pánské módě mají letos v létě dominovat extra krátké šortky, monochromatické looky a klasická trička s nápisy. Na odvážlivce čeká i pastelově růžová barva.

    TikTok vyplodil další trend. Propaguje „zázračné“ chození po trávě

    Výlet do lesa, kochání se uklidňující zelení a procházení se po travnaté louce patří mezi zvyky, které jsou odjakživa považovány za prospěšné. Zdá se ovšem, že populární platforma TikTok v přirozeném počínání našla další virální trend. Její uživatelé totiž sdílí "zázračné" benefity takzvaného grounding nebo earthing, tedy propojení se s půdou.

    Objevte fotoknihu „Julie Bullard“. Nabízí poctu devadesátkovému maloměstu

    Julie Bullard měla kudrnaté blonďaté vlasy, voněla po laku na nehty a stála na prahu snu malé Nadie. Byla její dětskou chůvou a zároveň první ženou, kterou fotografka Nadia Lee Cohen vnímala jako ztělesnění stylu. Právě jí věnovala svou nejnovější knihu "Julie Bullard". Jde o vizuální poctu devadesátkám, estetice maloměsta a idealizovaným vzpomínkám, které nikdy nebyly zcela skutečné.

    Obléká Zendayu i Kendall Jenner. Kdo je Torishéju Dumi?

    Některým návrhářům trvá roky, než si získají pozornost módní scény. U jiných, jako je Torishéju Dumi, je to otázka pár měsíců. Talentovaná designérka poprvé zaujala v roce 2023 na Pařížském fashion weeku. O několik měsíců později oblékla herečku Zendayu a nedávno její kreace zazářila na Met Gala, kde její look předvedla modelka Kendall Jenner.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―