Více

    ― Reklama ―

    Módní dům Bottega Veneta představil nové tváře kampaně „Craft is Our Language“. Mezi hlavními jmény tentokrát figuruje rapper Tyler, The Creator a kultovní italský režisér Dario Argento. Jedná se o potvrzení trendu, kdy luxusní módní domy oslovují tvůrce z různých koutů kulturního světa. Hlavně rapová scéna má už léta nepopiratelný vliv na vnímání stylu, estetiky i hodnot značek a Bottega Veneta není výjimkou.

    Módní dům Bottega Veneta ukazuje, že luxus a popkultura už dávno nejsou oddělené světy. Značky nestaví na známých tvářích jen kvůli slávě, ale protože představují konkrétní estetické postoje. Nejnovější ambasador společnosti, Tyler, The Creator, je v tomto směru ideální volba. Jeho schopnost tvořit cokoliv mimo zaběhlé kategorie a zároveň přesahovat do módy, designu i filmu z něj činí hybatele stylu. Dario Argento pak přináší zcela jiný druh symboliky, tajemno, filmové řemeslo a napětí, které jsou pro značku překvapivě kompatibilní.

    Bottega Veneta spojuje perfektní umělce napříč obory. Kampaň nafotil Jack Davison

    Kampaň „Craft is Our Language“ nafotil britský fotograf Jack Davison. Uctívá v ní detaily, řemeslo a lidský dotek. Vizuály představují známé i méně známé tváře ve chvílích jednoduchého, ale symbolického gesta. Přesněji řečeno, zachycují zvednuté ruce, dotek a gesto spojení. Právě v těchto detailech má Bottega Veneta své kořeny, příkladem je Intrecciato, ikonický pletený vzor, který letos slaví 50 let. Kromě celebrit se v kampani objevují i samotní řemeslníci značky. Ti, kteří stojí za špičkovým zpracováním produktů, které módní dům proslavily.

    Zajímavé je, že se módní domy stále častěji obracejí na rapové umělce jako na kulturní ikony. Tyler, The Creator je v poslední době stylový fenomén, který definuje mladistvou mužskou módu a míchá barvy, siluety i konvence. Například při návrhu kolekce pro Louis Vuitton v roce 2024 zdůraznil, že chce vytvářet oblečení, které by sám nosil, a proto ručně nakreslil jednotlivé monogramy. Tato filozofie rezonuje s hodnotami Bottega Veneta, tedy značkou kladoucí důraz na autentický design. Tylerova účast v kampani tak působí velmi přirozeně.

    Zdroj: Bottega Veneta

    Režisér Dario Argento zase přináší prvky napětí a temné krásy. Jeho účast ukazuje, že Bottega Veneta chce mluvit i jazykem filmu, atmosféry a hlubšího významu. Spojení se světem hororu, emocí a obrazových symbolů posouvá značku směrem k uměleckému vyjádření. Kampaň navíc přichází v době, kdy se pozornost obrací na novou kreativní ředitelku Louisu Trotter, jejíž rukopis bude odhalen až na zářijovém týdnu módy v Miláně. Do té doby si Bottega Veneta upevňuje pozici brandu, který je neokázalý, elegantní, a přesto velmi současný.

    Zdroje: Bottega Veneta, Culted, WWD, Instagram

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Bottega Veneta oslavuje novou kampaň. V čele stojí Tyler, The Creator a Dario Argento

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní dům Bottega Veneta představil nové tváře kampaně „Craft is Our Language“. Mezi hlavními jmény tentokrát figuruje rapper Tyler, The Creator a kultovní italský režisér Dario Argento. Jedná se o potvrzení trendu, kdy luxusní módní domy oslovují tvůrce z různých koutů kulturního světa. Hlavně rapová scéna má už léta nepopiratelný vliv na vnímání stylu, estetiky i hodnot značek a Bottega Veneta není výjimkou.

    - Reklama -

    Módní dům Bottega Veneta ukazuje, že luxus a popkultura už dávno nejsou oddělené světy. Značky nestaví na známých tvářích jen kvůli slávě, ale protože představují konkrétní estetické postoje. Nejnovější ambasador společnosti, Tyler, The Creator, je v tomto směru ideální volba. Jeho schopnost tvořit cokoliv mimo zaběhlé kategorie a zároveň přesahovat do módy, designu i filmu z něj činí hybatele stylu. Dario Argento pak přináší zcela jiný druh symboliky, tajemno, filmové řemeslo a napětí, které jsou pro značku překvapivě kompatibilní.

    Bottega Veneta spojuje perfektní umělce napříč obory. Kampaň nafotil Jack Davison

    Kampaň „Craft is Our Language“ nafotil britský fotograf Jack Davison. Uctívá v ní detaily, řemeslo a lidský dotek. Vizuály představují známé i méně známé tváře ve chvílích jednoduchého, ale symbolického gesta. Přesněji řečeno, zachycují zvednuté ruce, dotek a gesto spojení. Právě v těchto detailech má Bottega Veneta své kořeny, příkladem je Intrecciato, ikonický pletený vzor, který letos slaví 50 let. Kromě celebrit se v kampani objevují i samotní řemeslníci značky. Ti, kteří stojí za špičkovým zpracováním produktů, které módní dům proslavily.

    Zajímavé je, že se módní domy stále častěji obracejí na rapové umělce jako na kulturní ikony. Tyler, The Creator je v poslední době stylový fenomén, který definuje mladistvou mužskou módu a míchá barvy, siluety i konvence. Například při návrhu kolekce pro Louis Vuitton v roce 2024 zdůraznil, že chce vytvářet oblečení, které by sám nosil, a proto ručně nakreslil jednotlivé monogramy. Tato filozofie rezonuje s hodnotami Bottega Veneta, tedy značkou kladoucí důraz na autentický design. Tylerova účast v kampani tak působí velmi přirozeně.

    - Reklama -

    Zdroj: Bottega Veneta

    Režisér Dario Argento zase přináší prvky napětí a temné krásy. Jeho účast ukazuje, že Bottega Veneta chce mluvit i jazykem filmu, atmosféry a hlubšího významu. Spojení se světem hororu, emocí a obrazových symbolů posouvá značku směrem k uměleckému vyjádření. Kampaň navíc přichází v době, kdy se pozornost obrací na novou kreativní ředitelku Louisu Trotter, jejíž rukopis bude odhalen až na zářijovém týdnu módy v Miláně. Do té doby si Bottega Veneta upevňuje pozici brandu, který je neokázalý, elegantní, a přesto velmi současný.

    Zdroje: Bottega Veneta, Culted, WWD, Instagram

    ― Reklama ―

    Pánské tašky příští sezóny? Kraluje jim tradice a funkčnost

    Doba, kdy muž vystačil s kapsami, patří minulosti. Pánské tašky a především takzvané shoulder bags, se znovu hlásí o slovo. Na přehlídkách pro letošní podzim a zimu se objevily v tolika variacích, až působí spíše jako rozhodný návrat k základům než trend ve zkušební fázi. Zároveň však nepůsobí nostalgicky. V moderním čtení se z nich stává společník, který ví, co dělá. Designově, prakticky, i esteticky.

    Módní dům Viktor & Rolf zkoumá dualitu. Každá myšlenka má dvě strany

    Značka Viktor & Rolf opět stojí na hranici módy a konceptuálního umění. Její haute couture řada pro letošní podzim a zimu je vizuální manifestací duality. Dvou světů, jež se navzájem doplňují, zpochybňují a zrcadlí. Dvojice představila 15 černých outfitů ve dvou verzích. Jedna opulentní, přetékající barvami a dramatem, druhá naopak očištěná, strohá a minimalistická. Výsledek? Na 30 stejných a zároveň rozdílných looků.

    Móda v kostce: Rare Beauty má parfém a Victoria’s Secret se vrací na runway

    Selena Gomez posouvá svou značku Rare Beauty na novou úroveň a vydává první řadu vlastní vůně. Dario Vitale nepředstaví svůj debut pro Versace pomocí klasické show, ale prezentace. Na runway se naopak na podzim vrátí andílci Victoria's Secret. Moncler Grenoble zase s příští přehlídkou zamíří do Aspenu. Skupina Kering bojuje s propadem zisků.

    Trend, který vás posadí na zadek. Booty beauty pečuje o běžně skryté partie

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    Jak přežít tropy s elegancí? Ovládněte business dresscode i v létě

    Slunce pálí už od rána a vy víte, že vás čeká den v kanceláři. Kombinace, která v letních měsících dokáže potrápit i ty nejstylovější jedince. I v létě ale můžete zazářit s business outfity, které budou zároveň lehké a elegantní. Stačí sáhnout po správných materiálech a s několika nadčasovými kousky snadno vytvoříte vlastní letní capsule wardrobe.

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Messy girl era is back a čísla jsou na její straně. Béžová a pilates už lidi nudí

    Uhlazené účesy, skleněná pleť a outfity v odstínu ovesného mléka. Tak vypadaly trendy poslední doby, jejichž hlavní ikonou byla influencerka Hailey Bieber a právem tak získala odznáček "it girl". Clean girl era ale upadá a místo ní nastupuje takzvaná messy girl era. Společnost se v preferencích otáčí a lidé zjišťují, že chtějí život opravdu žít.

    Kylie Jenner poprvé pro Miu Miu. Podzimní kampaň boří genderové stereotypy

    Kde se archetypy potkávají se svěží perspektivou. I tak definuje Miu Miu kampaň pro letošní podzim a zimu názvem Feminities. Řada přepisuje tradiční genderové stereotypy a zažité představy o ženskosti. Kousky spojují jemnost spodního prádla s volnějším oblečením, typickým pro pánskou módu. Značka zapojila do kampaně výrazné osobnosti napříč obory, včetně Kylie Jenner, která s Miu Miu spolupracuje poprvé.

    New York zná svůj kalendář. Rýsuje obrysy fashion weeku pro jaro 2026

    Zástupci Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálního pořadatele Newyorského týdnu módy, zveřejnili předběžný rozvrh očekávané události. Fashion week v polovině září představí kolekce pro jaro 2026. Svůj debut tentokrát odhalí devět návrhářů. Chybět naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne nebo Willy Chavarria.

    Nebaví vás Paříž, ani Miláno? Stockholm jako módní mekka severu

    Když se řekne hlavní město módy, většina z nás si automaticky vybaví lesk pařížských butiků na Rue Saint-Honoré, pompézní Galleria Vittorio Emanuele v Miláně nebo ikonické módní centrum Bergdorf Goodman v New Yorku. Ale co když vám řekneme, že skutečný klenot současné módy se skrývá o něco více na sever. A to mezi švédskými ostrovy, pod blankytným nebem Stockholmu?

    Brad Pitt se chce bavit. Herec překvapil hravou změnou stylu

    Zdá se, že na pánské módní scéně opět zazářila zhaslá hvězda. Jednašedesátiletý herec Brad Pitt v několika nedávných outfitech odhalil překvapivou změnu stylu. Klasické černé obleky a kousky ve stylu tichého luxusu vyměnil za různorodé textury, výrazné barvy a hravé kombinace. Proměnu má na svědomí mimo jiné i stylista Taylor McNeill.

    TikTok jako chytrá reklama. Beauty značkám přináší organický růst

    Platforma Spate vysledovala 10 nejpopulárnějších beauty značek, které za uplynulý rok na sociální síti TikTok zaznamenaly organický růst. Jedná se o pozornost, kterou společnosti nezískávají skrze domluvené spolupráce či placené reklamy. Uživatelé o nich jen často mluví nebo je doporučují svým sledujícím, čímž kolem nich vytvářejí potřebný "hype".

    Tajné chodby, dva miliony jahod a fresh móda. Wimbledon už dávno není jen o sportu

    Wimbledon nikdy nebyl jen o pouhém tenisu. Každý rok se travnaté kurty v londýnském All England Clubu promění v dokonalý mikrosvět s vlastními pravidly. Kromě sportovního utkání, které se řadí mezi nejdůležitější v celém roce, se jedná také o důležitou módní přehlídku a průvod mnohých tradic. Dokonce i svačina je tu ikonickým zážitkem.

    Burberry slaví známky obnovy. Značka zaznamenala zlepšující se prodeje

    Módní dům Burberry už několik sezón bojuje s nízkými prodeji a klesající poptávkou. Před rokem proto do pozice ředitele dosadil Joshe Shulman, jenž pro značku vypracoval plán na obnovu. Zdá se, že jeho snaha vrátit se zpět k britským kořenům a ikonickým produktům se vyplácí. Burberry zaznamenal ve druhém čtvrtletí zlepšující se prodeje.

    Digitální detox je nový luxus. Offline zóna může vyrůst i uvnitř bytu

    Ačkoliv jsou technologie nedílnou součástí každodenního života i práce, občas je zvuk notifikací hlasitější než vlastní myšlenky. Offline zóna ve chvíli přehlcení přichází jako symbol luxusu. Režim nerušit už není jen o vypnutí telefonu. Ideálně by měl být váš zasloužený oddych spojený s místem, kde se digitální svět na chvíli úplně zastaví.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―