Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Zájem o správný spánek v posledních letech výrazně vzrostl. Není proto divu, že touha po sladkém odpočinku nedávno pronikla také na sociální síť TikTok, kde se zkřížila s tamními beauty trendy. Čím dál více influencerů tak doporučuje svůj nový oblíbený trik. Nedají totiž dopustit na své oblíbené parfémy, které jim pomáhají odplout do říše snů.

    Sociální síť TikTok slouží jako útočiště mnoha současných well-being a wellness trendů. Jedním z nich je rovněž touha po lepším spánku. Reprezentují ji například často sdílené hashtags jako #sleepmaxxing, #bedtimeroutine nebo #nightroutine. Mezi populární způsoby, jak dosáhnout co nejkvalitnějšího odpočinku patří nově také používání parfémů těsně před ulehnutím do postele.

    Řada influencerů vyzdvihuje tuto praktiku především díky uklidňujícím účinkům mnoha tónů, jako je levandule nebo heřmánek. Další zase chválí rituál, který používáním parfému každý večer a ráno vytvářejí. Ať už si přejete ulevení od úzkosti, nebo zkrátka jen příjemnější zachumlání do postele, zvolte spíše tlumenější vůně, ukryté v pižmu, dřevě, vanilce nebo luxusním šampaňském.

    Dejte na radu Marilyn Monroe. Do postele ulehněte v objetí Chanel

    Jednu z nejpopulárnějších variant „postelových“ parfémů představuje vůně z dílny Diptyque s názvem L’Eau Papier. Ukrývá totiž tóny připomínající čerstvě vytisknutý papír, doplněný o rýži, mimózu a světlé dřevo. Pokud před spaním rádi čtete, jedná se o perfektní kombinaci. Následovat můžete také radu Marilyn Monroe, která kdysi prohlásila, že usíná s ikonickým parfémem Chanel N°5.

    Zdroj: Diptyque, Chanel

    O něco svěžejší a ovocnější vůni naleznete v lahvičce Bergamote 22 od značky Le Labo. Jak už napovídá samotný název, ukrývá vůni bergamotu, jehož esenciální olej je často považován za pomocníka proti stresu. Současnou populární volbou je rovněž lehčí vůně body mist od Phlur, a to Vanilla Skin. Kromě vanilky nabídne i růžový pepř, jasmín a pohádkové santalové dřevo.

    Zdroj: Le Labo, Phlur

    Pokud jde o intenzitu vyvolené vůně, záleží jen na vás. Bát se ale nemusíte ani klasického eau de parfum, jelikož silnější koncentrace tónů zaručí nejen snové usínání, ale také probouzení. Parfém pak naneste především na tepové body blízko vašemu obličeji. Nezapomeňte obdarovat vůní i polštář. Naopak stříkání oblíbeného parfému do vzduchu se vyvarujte, vysněný výsledek vám nepřinese.

    @cammyreviews bedtime fragrances guide &recs! mentioned: Une Pistache by @OBVIOUS PARFUMS, White Rice by @d'Annam, Taipei by @ONEDAY PERFUME.ID @Luckyscent #bedtimeperfume #bedtimefragrance #nicheperfume #perfumetok #fragrancetiktok #perfumetiktok #gourmandperfume #cozyfragrance #comfort #bedtimeroutine #nighttimeroutine #beauty #fragrance #fypp #foryou ♬ Peaceful – Calming Tune

    Zdroje: Cosmetics Business, Allure, Pure Wow, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Okořeňte svůj sladký spánek. Parfémy patří i do postele

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zájem o správný spánek v posledních letech výrazně vzrostl. Není proto divu, že touha po sladkém odpočinku nedávno pronikla také na sociální síť TikTok, kde se zkřížila s tamními beauty trendy. Čím dál více influencerů tak doporučuje svůj nový oblíbený trik. Nedají totiž dopustit na své oblíbené parfémy, které jim pomáhají odplout do říše snů.

    - Reklama -

    Sociální síť TikTok slouží jako útočiště mnoha současných well-being a wellness trendů. Jedním z nich je rovněž touha po lepším spánku. Reprezentují ji například často sdílené hashtags jako #sleepmaxxing, #bedtimeroutine nebo #nightroutine. Mezi populární způsoby, jak dosáhnout co nejkvalitnějšího odpočinku patří nově také používání parfémů těsně před ulehnutím do postele.

    Řada influencerů vyzdvihuje tuto praktiku především díky uklidňujícím účinkům mnoha tónů, jako je levandule nebo heřmánek. Další zase chválí rituál, který používáním parfému každý večer a ráno vytvářejí. Ať už si přejete ulevení od úzkosti, nebo zkrátka jen příjemnější zachumlání do postele, zvolte spíše tlumenější vůně, ukryté v pižmu, dřevě, vanilce nebo luxusním šampaňském.

    Dejte na radu Marilyn Monroe. Do postele ulehněte v objetí Chanel

    Jednu z nejpopulárnějších variant „postelových“ parfémů představuje vůně z dílny Diptyque s názvem L’Eau Papier. Ukrývá totiž tóny připomínající čerstvě vytisknutý papír, doplněný o rýži, mimózu a světlé dřevo. Pokud před spaním rádi čtete, jedná se o perfektní kombinaci. Následovat můžete také radu Marilyn Monroe, která kdysi prohlásila, že usíná s ikonickým parfémem Chanel N°5.

    - Reklama -

    Zdroj: Diptyque, Chanel

    O něco svěžejší a ovocnější vůni naleznete v lahvičce Bergamote 22 od značky Le Labo. Jak už napovídá samotný název, ukrývá vůni bergamotu, jehož esenciální olej je často považován za pomocníka proti stresu. Současnou populární volbou je rovněž lehčí vůně body mist od Phlur, a to Vanilla Skin. Kromě vanilky nabídne i růžový pepř, jasmín a pohádkové santalové dřevo.

    Zdroj: Le Labo, Phlur

    Pokud jde o intenzitu vyvolené vůně, záleží jen na vás. Bát se ale nemusíte ani klasického eau de parfum, jelikož silnější koncentrace tónů zaručí nejen snové usínání, ale také probouzení. Parfém pak naneste především na tepové body blízko vašemu obličeji. Nezapomeňte obdarovat vůní i polštář. Naopak stříkání oblíbeného parfému do vzduchu se vyvarujte, vysněný výsledek vám nepřinese.

    @cammyreviews bedtime fragrances guide &recs! mentioned: Une Pistache by @OBVIOUS PARFUMS, White Rice by @d'Annam, Taipei by @ONEDAY PERFUME.ID @Luckyscent #bedtimeperfume #bedtimefragrance #nicheperfume #perfumetok #fragrancetiktok #perfumetiktok #gourmandperfume #cozyfragrance #comfort #bedtimeroutine #nighttimeroutine #beauty #fragrance #fypp #foryou ♬ Peaceful – Calming Tune

    Zdroje: Cosmetics Business, Allure, Pure Wow, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―