Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Doja Cat, která dřív zpívala o tom, že je „Boss Bitch“, dnes působí spíš jako královna temnoty, co s úsměvem přebírá otěže chaosu. Zářila v popu, hrála podle pravidel, ale od určitého momentu začala psát úplně jiný příběh. A ten je mnohem zajímavější. Někdy se zkrátka vyplatí říct jedno velké „ne“ svému starému já. Zpěvačka je živoucím důkazem.

    Ne sladké popové image. Ne komerčnějšímu zvuku. A hlavně, ne očekáváním ostatních. Přesně tohle rozhodnutí odstartovalo proměnu Doja Cat v něco mnohem syrovějšího. Už to dávno není dívka s pastelovým klipem k „Say So“, ale téměř démonická entita z klipu skladby „Demons“, která vám vstoupí do snu a převrátí ho naruby. A podívejme se na to, ono jí to zatraceně sluší.

    „Paint The Town Red“ aneb skladba, která odstartovala proměnu

    Když Doja Cat v roce 2023 vydala skladbu „Paint The Town Red“, signalizovala tím konec jednoho období. Ačkoliv později přiznala, že song ji zpočátku nebavil, stal se jejím prvním sólovým #1 hitem na Billboard Hot 100. Zatímco rádio hit doslova hltalo, ona už přemýšlela, jak posunout věci ještě dál. A že bylo kam. Singl „Demons“ s hororovým vizuálem a bravurním výkonem Christiny Ricci? Tady se nehraje na prvoplánové sexy, tady už jde o pomyslný kult.

    Doja Cat znovuobjevila rap, přidala vrstvy symboliky a grafiku, která nedá spát. Klipy, kde se mění v démona, chodí v upatlaných latexech nebo vypadá jako výjev ze snu režiséra Davida Cronenberg jsou víc než jen stylovky, je to samostatný statement. Doja už neprodává sny jiných, ale svůj vlastní a krvavě červený vesmír. Výsledek? Svět ji sleduje se zatajeným dechem.

    Zdroj: Reuters

    Doja Cat jakoby se konečně našla. Nevídaně jí to doslova sekne

    Zpěvačka v rozhovorech přiznává, že ji předchozí image omezovala. Nová éra je estetická změna, ale i výraz kontroly nad sebou samou. Konečně si vše dělá podle sebe, jinými slovy není popová panenka. Je glitch v systému. A i když to spoustu lidí štve, tím víc to z ní dělá ikonu. Ne tu, co prodává parfém a přehrává TikTok trendy. Ale tu, která přitáhne všechny oči na sebe a pak je donutí mrkat.

    A teď to nejlepší. Její transformace byla tak výrazná, že se kolem ní začaly šířit konspirační teorie. Fanoušci i kritici spekulovali, že se přidala k Illuminátům nebo že uctívá satana, a to kvůli jejím novým tetováním, temné estetice a vizuálům plným symboliky. Doja Cat však tyto spekulace nebrala vážně, a dokonce je záměrně podněcovala. Na Twitteru uvedla, že ji tyto teorie baví, a že bude „dělat záměrně divné věci, aby lidi rozhodila“. Když jí fanoušek navrhl, aby si nechala vytetovat symbol Illuminátů, odpověděla: „Dude, já to fakt udělám, sleduj mě“.

    Zdroje: NME, Business Insider, Page Six, Billboard, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější. Když zrovna nepíše, rád objevuje nové bary, galerie a podniky, kde jde cítit nápad. Módu bere jako koníček, ale i jako způsob, jak se dívat na svět.

    ― Reklama ―

    Doja Cat pod drobnohledem. Jak se z popové ikony stal kontroverzní symbol drzosti?

    Doja Cat, která dřív zpívala o tom, že je „Boss Bitch“, dnes působí spíš jako královna temnoty, co s úsměvem přebírá otěže chaosu. Zářila v popu, hrála podle pravidel, ale od určitého momentu začala psát úplně jiný příběh. A ten je mnohem zajímavější. Někdy se zkrátka vyplatí říct jedno velké „ne“ svému starému já. Zpěvačka je živoucím důkazem.

    - Reklama -

    Ne sladké popové image. Ne komerčnějšímu zvuku. A hlavně, ne očekáváním ostatních. Přesně tohle rozhodnutí odstartovalo proměnu Doja Cat v něco mnohem syrovějšího. Už to dávno není dívka s pastelovým klipem k „Say So“, ale téměř démonická entita z klipu skladby „Demons“, která vám vstoupí do snu a převrátí ho naruby. A podívejme se na to, ono jí to zatraceně sluší.

    „Paint The Town Red“ aneb skladba, která odstartovala proměnu

    Když Doja Cat v roce 2023 vydala skladbu „Paint The Town Red“, signalizovala tím konec jednoho období. Ačkoliv později přiznala, že song ji zpočátku nebavil, stal se jejím prvním sólovým #1 hitem na Billboard Hot 100. Zatímco rádio hit doslova hltalo, ona už přemýšlela, jak posunout věci ještě dál. A že bylo kam. Singl „Demons“ s hororovým vizuálem a bravurním výkonem Christiny Ricci? Tady se nehraje na prvoplánové sexy, tady už jde o pomyslný kult.

    Doja Cat znovuobjevila rap, přidala vrstvy symboliky a grafiku, která nedá spát. Klipy, kde se mění v démona, chodí v upatlaných latexech nebo vypadá jako výjev ze snu režiséra Davida Cronenberg jsou víc než jen stylovky, je to samostatný statement. Doja už neprodává sny jiných, ale svůj vlastní a krvavě červený vesmír. Výsledek? Svět ji sleduje se zatajeným dechem.

    - Reklama -

    Zdroj: Reuters

    Doja Cat jakoby se konečně našla. Nevídaně jí to doslova sekne

    Zpěvačka v rozhovorech přiznává, že ji předchozí image omezovala. Nová éra je estetická změna, ale i výraz kontroly nad sebou samou. Konečně si vše dělá podle sebe, jinými slovy není popová panenka. Je glitch v systému. A i když to spoustu lidí štve, tím víc to z ní dělá ikonu. Ne tu, co prodává parfém a přehrává TikTok trendy. Ale tu, která přitáhne všechny oči na sebe a pak je donutí mrkat.

    A teď to nejlepší. Její transformace byla tak výrazná, že se kolem ní začaly šířit konspirační teorie. Fanoušci i kritici spekulovali, že se přidala k Illuminátům nebo že uctívá satana, a to kvůli jejím novým tetováním, temné estetice a vizuálům plným symboliky. Doja Cat však tyto spekulace nebrala vážně, a dokonce je záměrně podněcovala. Na Twitteru uvedla, že ji tyto teorie baví, a že bude „dělat záměrně divné věci, aby lidi rozhodila“. Když jí fanoušek navrhl, aby si nechala vytetovat symbol Illuminátů, odpověděla: „Dude, já to fakt udělám, sleduj mě“.

    Zdroje: NME, Business Insider, Page Six, Billboard, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―