Více

    ― Reklama ―

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Modelka, influencerka a podnikatelka Paris Hilton spojila se svým jménem přes 20 značek a produktových řad. Snad nejznámější jsou její parfémy, kterých vytvořila na 30. Vůně však nejsou jediným beauty odvětvím, do něhož Hilton zatoužila proniknout. Již v roce 2018 spustila vlastní skin care řadu s názvem Pro D.N.A., kterou ovšem následně ukončila. Nyní ovšem opět zkouší své štěstí.

    Influencerka totiž ve středu odhalila svůj nejnovější beauty projekt, a to skin care značku Parívie. Ta spadá pod společnost 11:11 Beauty, tedy nový společný podnik firmy 11:11 Media, kterou vlastní Hilton, a Guthy-Renker, pod níž spadají rovněž další značky celebrit, například JLo Beauty nebo Meaningful Beauty. V srdci Parívie pak stojí inovativní kombinace látek inPHinite Youth Technology.

    Zdroj: Parívie

    Speciální složení má obsahovat antioxidanty, probioticky fermentované extrakty či inovativní peptid, který odhalila umělá inteligence. Společně mají za cíl postavit se stresorům moderní doby, jako je environmentální znečištění nebo škodlivé světlo obrazovek. „Jde o inovaci, která funguje, krásu, která vrací, a snahu pomoct vám cítit se sebevědomě, oslnivě a autenticky,“ popsala Hilton.

    Paris Hilton vložila do Parívie vlastní zkušenosti. Řada reflektuje její luxusní život

    Fanoušci Paris Hilton si mohou již od středy 7. května objednat speciální taštičku obsahující všech šest nových skin care produktů. Jednotlivé kousky budou moct zakoupit až od 19. května. Součástí řady, zabalené do pro Paris Hilton typicky růžového a třpytivého obalu, jsou klasické skin care „základy“. Najdete v ní proto například Radiant Daily Purifying Cleanser s BHA kyselinami a ceramidy.

    @parishilton Skincare has always been my way to slow down, recharge, and reconnect with myself 🥰 The Sliving Spa in my house is my personal sanctuary — a space where I create rituals that help me feel grounded, confident, and beautiful. That sense of calm and care is what inspired Parívie ✨ As Founder & CEO, I’ve spent the past two years building this brand from the inside out. Every formula is deeply personal and rooted in the care I’ve always given to my skin. This isn’t just another beauty line — it’s the result of a lifetime of loving skincare and a commitment to doing it right💖We’re starting with something truly special — a limited-edition kit dropping May 7🗓️ Follow @ParivieBeauty on Instagram and sign up at the link in my bio for behind-the-scenes, launch updates, and exclusive previews💞 I can’t wait for you to experience it 💫 #inPHiniteYouth #StayYoung ♬ original sound – ParisHilton

    Nechybí v ní ale ani dva krémy, tedy denní a noční, které doplňuje treatment na krk s názvem Firm Contouring Neck Treatment. Dostupná jsou rovněž dvě séra, That’s Smooth Skin-Perfecting Elixir a That’s Tight Plumping Vitality. Paris Hilton do své skin care kolekce vložila zkušenosti z cest a návštěv těch nejluxusnějších spa. „Vzala jsem veškeré své vědomosti a vložila je do Parívie,“ vysvětlila.

    Zdroje: The Fashion Network, People, Allure, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    - Reklama -

    Modelka, influencerka a podnikatelka Paris Hilton spojila se svým jménem přes 20 značek a produktových řad. Snad nejznámější jsou její parfémy, kterých vytvořila na 30. Vůně však nejsou jediným beauty odvětvím, do něhož Hilton zatoužila proniknout. Již v roce 2018 spustila vlastní skin care řadu s názvem Pro D.N.A., kterou ovšem následně ukončila. Nyní ovšem opět zkouší své štěstí.

    Influencerka totiž ve středu odhalila svůj nejnovější beauty projekt, a to skin care značku Parívie. Ta spadá pod společnost 11:11 Beauty, tedy nový společný podnik firmy 11:11 Media, kterou vlastní Hilton, a Guthy-Renker, pod níž spadají rovněž další značky celebrit, například JLo Beauty nebo Meaningful Beauty. V srdci Parívie pak stojí inovativní kombinace látek inPHinite Youth Technology.

    Zdroj: Parívie

    - Reklama -

    Speciální složení má obsahovat antioxidanty, probioticky fermentované extrakty či inovativní peptid, který odhalila umělá inteligence. Společně mají za cíl postavit se stresorům moderní doby, jako je environmentální znečištění nebo škodlivé světlo obrazovek. „Jde o inovaci, která funguje, krásu, která vrací, a snahu pomoct vám cítit se sebevědomě, oslnivě a autenticky,“ popsala Hilton.

    Paris Hilton vložila do Parívie vlastní zkušenosti. Řada reflektuje její luxusní život

    Fanoušci Paris Hilton si mohou již od středy 7. května objednat speciální taštičku obsahující všech šest nových skin care produktů. Jednotlivé kousky budou moct zakoupit až od 19. května. Součástí řady, zabalené do pro Paris Hilton typicky růžového a třpytivého obalu, jsou klasické skin care „základy“. Najdete v ní proto například Radiant Daily Purifying Cleanser s BHA kyselinami a ceramidy.

    @parishilton Skincare has always been my way to slow down, recharge, and reconnect with myself 🥰 The Sliving Spa in my house is my personal sanctuary — a space where I create rituals that help me feel grounded, confident, and beautiful. That sense of calm and care is what inspired Parívie ✨ As Founder & CEO, I’ve spent the past two years building this brand from the inside out. Every formula is deeply personal and rooted in the care I’ve always given to my skin. This isn’t just another beauty line — it’s the result of a lifetime of loving skincare and a commitment to doing it right💖We’re starting with something truly special — a limited-edition kit dropping May 7🗓️ Follow @ParivieBeauty on Instagram and sign up at the link in my bio for behind-the-scenes, launch updates, and exclusive previews💞 I can’t wait for you to experience it 💫 #inPHiniteYouth #StayYoung ♬ original sound – ParisHilton

    Nechybí v ní ale ani dva krémy, tedy denní a noční, které doplňuje treatment na krk s názvem Firm Contouring Neck Treatment. Dostupná jsou rovněž dvě séra, That’s Smooth Skin-Perfecting Elixir a That’s Tight Plumping Vitality. Paris Hilton do své skin care kolekce vložila zkušenosti z cest a návštěv těch nejluxusnějších spa. „Vzala jsem veškeré své vědomosti a vložila je do Parívie,“ vysvětlila.

    Zdroje: The Fashion Network, People, Allure, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávají sbohem objemu. Na řadu přichází aerodynamika

    V módě se často střídají extrémy. Po éře objemných tenisek, robustních podrážek a nepřehlédnutelné siluety přichází protipól. Torpedo tenisky, jak se říká novému typu subtilní obuvi, se letos stávají odpovědí na únavu z chunky sneaker trendu. Jsou štíhlé, hladké, až aerodynamické. Přinášejí zpět jistou samozřejmost a nenápadnou eleganci, která kontrastuje s energickým a často přehnaným stylem generace Z.

    Archiv přestal být vzpomínkou. Dnes určuje, co považujeme za nové

    Trend slow fashion není tím hlavním důvodem, proč návrháři v poslední době sahají do vlastních archivů. Marketingová oddělení reagují na rostoucí zájem o vizuály z minulého století. Fotografie a videa z 80. a 90. let sbírají na sociálních sítích statisíce likes a sdílení. Právě takové okamžiky dokazují, že veřejnost stále miluje dobovou pompéznost a ikonický glam z doby, kdy trh nebyl tak přesycený jako v současnosti.

    Adidas a Willy Chavarria sdílí omluvu. Mexiko je viní z přivlastnění tradiční obuvi

    Společnost Adidas a návrhář Willy Chavarria čelí tvrdé kritice poté, co odhalili nejnovější spolupráci v podobě tenisek Oaxaca Slip On. Jedná se o obuv, která odkazuje na tradiční kožené mexické "huarache" sandály. Inspiraci ovšem tvůrci zpočátku neuznali. O víkendu ovšem vydali oficiální omluvu poté, co je Mexiko obvinilo z kulturního přivlastňování.

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Zastavte nákupy s expirací. Poděkuje vám peněženka i váš styl

    Ve světě módy čelíme neustálému tlaku. Nejen, že se střídají sezóny, ale i mikro trendy. Co se v pondělí objeví na TikToku, může být ve středu vyprodané a v pátek zastaralé. Koloběh vytváří negativní fenomén, takzvané nákupy s expirací. Produkty, které nejsou stvořené pro dlouhodobé nošení, ale momentální uspokojení. Jako bychom si místo oblečení kupovali krátkodobý dopaminový boost.

    Tom Holland jako král dvou světů. Zvládá uvolněnost i vytříbenou eleganci

    Nejnovější Spiderman a oblíbený britský herec Tom Holland nepatří mezi klasické pánské módní ikony. Nevyniká nečekanými kreacemi a hranicemi posouvajícími looky. Nezaujme ani nejčerstvějšími trendy nebo do očí bijícími logy. Místo toho láká na minimalistickou uvolněnost, sem tam doplněnou o tichou eleganci, které definují jeho módní styl.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―