Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první „high summer“ kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.
Chemena Kamali odhalila kolekci Chloé à la Plage. Dosadila do ni Claudii Schiffer
Návrhářka Chemena Kamali stojí v čele módního domu Chloé již od roku 2023. Teprve nyní ovšem pro značku vytvořila svou první speciální „high summer“ kolekci s názvem Chloé à la Plage. Do kampaně, o jejíž fotografie se postaral David Sims, dosadila supermodelku Claudii Schiffer. „Vždy ztělesňovala typ mezigenerační ženskosti, která definuje Chloé,“ odůvodnila volbu designérka.
Mango má novou tvář. Společnost odstartovala dlouhodobou spolupráci s Kaiou Gerber
Značka Mango mezitím oznámila jiné novinky. Odhalila totiž dlouhodobé partnerství s oblíbenou modelkou generace Z Kaiou Gerber. Stane se proto tváří nového konceptu společnosti s názvem Craft your own story, tedy Vytvoř si svůj vlastní příběh, podporující zákazníky v tom, aby byli kýmkoli chtějí. Modelka se tak zařadí po bok hvězd, jako je Kate Moss, Kendall Jenner či Naomi Campbell.


Zdroj: Mango
Dior balí a vyráží do Itálie. Speciální kolekce Dioriviera ovládne tamní hotely i pobřeží
Luxusní značky tradičně s blížícím se prosluněným létem vyrážejí do populárních dovolenkových destinací, kde s velkou parádou propagují své letní a resort kolekce. Výjimkou není ani módní dům Dior, který letos se svou plážovou řadou Dioriviera zamíří především do Itálie. Od konce května tak hodlá obsadit například bar Il Bacaro ve špičkovém hotelu Cipriani v romantických Benátkách.


Zdroj: Dior
V červnu se ale objeví i v populárním Portofinu, kde hodlá otevřít první permanentní Dior spa v Itálii. Slavný módní dům bude možné zahlédnout i v nedalekém Paraggi, kde uspořádá pop-up v Bagni Fiore, tedy v jednom z nejexkluzivnějších italských plážových klubů. Luxusní značka však s kolekcí Dioriviera hodlá vycestovat i na Capri, Ibizu, Mykonos nebo do Turecka.
Chanel mění ikonický N°5. Nabízí ho v podobě luxusních šperků
Módní dům Chanel zase zaměřil svou pozornost na ikonický parfém N°5. Z proslulé vůně totiž vytvořil exkluzivní kolekci šperků. Číslo pět se tak stalo hlavním prvkem stříbrných a zlatých řetízků, náramků nebo prstýnků. Značka Chanel vydala při této příležitosti rovněž krátký film a související kampaň, jejíž hvězdou se stala jedna z nejžádanějších modelek současnosti, tedy Loli Bahia.
Zdroje: The Fashion Network, WWD, Grazia Magazine, Instagram, YouTube